Misschien word jij wel hartstikke geil van pokkenweer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb er speciaal nog pokkenweer bij gezet.
Idd, je reactie was buitengewoon onvoorspelbaar. Trotsquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Merk op hoe goed ik mij heb kunnen inhouden. Jaja, ik denk wèl na voor op op die 'Invoeren' knop ram!
Maar is het juist ook niet leuk dat hij die dingen juist wel zegt? Daarmee heb je tenminste iets om op te reageren, anders zou het ook maar saai worden hier.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry?.
Ik snap je wel hoor, maar hij vraagt met heel veel posts echt gewoon om commentaar. Er zijn gewoon dingen die zeg je niet.
Dat probeert ie juist wel heel hard. Hij faalt alleen jammerlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij doet niet mee aan de zie-mij-eens-een-vet-image-hebben-op-Fok!
Hou je in, hou je inquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:43 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt KF helemaal niet opscheppen. Hij zet zich zelf met sommige dingen die hij zegt best voor de gek en dat weet hij ook wel.
Ik ben wel best naief en dom soms, maar ik zet niet dat soort verhalen neer
Ja hoorquote:
Wat wilde je zeggen dan?quote:
Weet je ook meteen waarom ik nat ben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien word jij wel hartstikke geil van pokkenweer.
gewoon, leuke dingen in het vooruitzichtquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zowel dieals die
vragen om toelichting
Ohh wat ga je halen? Neem gelijk ook iets lekkers voor mij meequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja hoorzo ff boodschappen doen, hoest daar ?
Leuke dingen die te maken hebben metquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon, leuke dingen in het vooruitzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |