Laatst kreeg ik ook zoiets te horenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg eigenlijk
Een vriendin van me heeft mij ook in het begin met mijn ex wel eens gevraagd waarom ik iets met hem had, ik kon wel een knappere jongen krijgen![]()
Later was zij een van die mensen die niet kon begrijpen waarom het uit was omdat we zo een leuk stel waren
quote:
Ik weiger KF niet hierdoor, ik wil alleen laten weten hoe ik erover denkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef AirwiN het volgende:
Nee, het boeit mij weinig. Maar ik zie ook geen heil dat je op basis van de inhoud van posts users gaat weigeren of toelaten. Tenzij er dingen worden gepost die echt niet door de beugel kunnen. En laten we wel zijn, dat is bij KF niet het geval.
Tja...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt bent een grote persoonlijkheid!
Ik wil ook echt geen mensen beledigen of irriteren hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weiger KF niet hierdoor, ik wil alleen laten weten hoe ik erover denk![]()
Bij KF is dat zeker niet het geval.
Je moet hier verhalen posten waaruit blijkt dat je stoer bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik ook zoiets te horen
Stond met een ex scharrel te praten, komt er een gozer naar me toe en vraagt " wie is dat ?!?! "
Dus zij zegt " Mijn ex"
Zegt die gast: " Hij ?"
Dat geloof ik ten dele ook echt wel, ik heb al gezegd dat ik echt niet denk dat je een naar persoon bent, maar ik blijf erbij, lees je posts eens na voor je op invoeren ramt en bedenk je eens hoe het overkomt op mensen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wil ook echt geen mensen beledigen of irriteren hoor
Ik ben er gewoon klaar mee dat ik niet weet wat ik wil
De meesten hier zijn volwassen genoeg om zich daar niets van aan te trekkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil ook echt geen mensen beledigen of irriteren hoor
Je gedrag komt dan niet overeen met je denkwijze. Zeker gezien het gegeven dat je hier continu je gedrag blijft verdedigen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:29 schreef KudFokker het volgende:
quote:
Alsof jij een ritje zou afslaan?quote:
Weetje, eigenlijk heb ik wel respect voor KF. Serieus ja! Hij doet niet mee aan de zie-mij-eens-een-vet-image-hebben-op-Fok! Hij post gewoon lekker wat ie wil, schaamt zich niet, ondanks dat ie het hele topic wordt uigekafferd door vrijwel iedereen en blijft gewoon terugkomen. Hij is misschien wat naiever, maar geldt dat niet voor meer mensen hier? Maar zodra het een vrouw betreft, wordt ze in bescherming genomen en omdat KF een man is, gaat die vlieger niet op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geloof ik ten dele ook echt wel, ik heb al gezegd dat ik echt niet denk dat je een naar persoon bent, maar ik blijf erbij, lees je posts eens na voor je op invoeren ramt en bedenk je eens hoe het overkomt op mensen..
Ik twijfel nog of ik straks op de fiets ga naar de afspraak die ik heb. Alle regen die bij jou valt, valt hier niet denk ik dan maar.quote:
Hooi , niets nieuws voor jou tochquote:
Uhm neequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je moet hier verhalen posten waaruit blijkt dat je stoer bentAfzeiken doen wij wel
Sorry?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weetje, eigenlijk heb ik wel respect voor KF. Serieus ja! Hij doet niet mee aan de zie-mij-eens-een-vet-image-hebben-op-Fok! Hij post gewoon lekker wat ie wil, schaamt zich niet, ondanks dat ie het hele topic wordt uigekafferd door vrijwel iedereen en blijft gewoon terugkomen. Hij is misschien wat naiever, maar geldt dat niet voor meer mensen hier? Maar zodra het een vrouw betreft, wordt ze in bescherming genomen en omdat KF een man is, gaat die vlieger niet op.
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=verwachting1x1quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik straks op de fiets ga naar de afspraak die ik heb. Alle regen die bij jou valt, valt hier niet denk ik dan maar.
Haha.quote:
Merk op hoe goed ik mij heb kunnen inhouden. Jaja, ik denk wèl na voor op op die 'Invoeren' knop ram!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:37 schreef heksehiel het volgende:
Dit gaat voorspelbare reacties opleveren
Ik heb er speciaal nog pokkenweer bij gezet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit gaat voorspelbare reacties opleveren
Misschien word jij wel hartstikke geil van pokkenweer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb er speciaal nog pokkenweer bij gezet.
Idd, je reactie was buitengewoon onvoorspelbaar. Trotsquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Merk op hoe goed ik mij heb kunnen inhouden. Jaja, ik denk wèl na voor op op die 'Invoeren' knop ram!
Maar is het juist ook niet leuk dat hij die dingen juist wel zegt? Daarmee heb je tenminste iets om op te reageren, anders zou het ook maar saai worden hier.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry?.
Ik snap je wel hoor, maar hij vraagt met heel veel posts echt gewoon om commentaar. Er zijn gewoon dingen die zeg je niet.
Dat probeert ie juist wel heel hard. Hij faalt alleen jammerlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij doet niet mee aan de zie-mij-eens-een-vet-image-hebben-op-Fok!
Hou je in, hou je inquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:43 schreef lichtekooi het volgende:
Ik vindt KF helemaal niet opscheppen. Hij zet zich zelf met sommige dingen die hij zegt best voor de gek en dat weet hij ook wel.
Ik ben wel best naief en dom soms, maar ik zet niet dat soort verhalen neer
Ja hoorquote:
Wat wilde je zeggen dan?quote:
Weet je ook meteen waarom ik nat ben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien word jij wel hartstikke geil van pokkenweer.
gewoon, leuke dingen in het vooruitzichtquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zowel dieals die
vragen om toelichting
Ohh wat ga je halen? Neem gelijk ook iets lekkers voor mij meequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja hoorzo ff boodschappen doen, hoest daar ?
Leuke dingen die te maken hebben metquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
gewoon, leuke dingen in het vooruitzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |