quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Mensen die keihard roepen dat ze een leven hebben
Ik heb een leven, vol met fantastische vrienden, geweldige baan, doe alleen maar leuke dingen, verdien meer geld dan ik kan opmaken en ben gewoon compleet gelukkigquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe harder iemand het roept, hoe minder ik het geloof..
Deel mij maar een beetje van dat geld uit danquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb een leven, vol met fantastische vrienden, geweldige baan, doe alleen maar leuke dingen, verdien meer geld dan ik kan opmaken en ben gewoon compleet gelukkig
JIj zit toch nog in de leeftijdsfase dat oudere vrouwen toch juist erg interessant zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben er trouwens net achtergekomen dat er echt een héél lekker wijf tegenover me woont
Ze is alleen iets ouders en ze woont met een ander meisje en een gozer in dat huistoch maar even uitzoeken hoe dat zit
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb een leven, vol met fantastische vrienden, geweldige baan, doe alleen maar leuke dingen, verdien meer geld dan ik kan opmaken en ben gewoon compleet gelukkig
Ik bedoel, als die gast haar vriend is, wat de neuk moet ze dan met zo'n broekie als mij die nog bij zijn ouders woontquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
JIj zit toch nog in de leeftijdsfase dat oudere vrouwen toch juist erg interessant zijn?
Ik geloof jequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef heksehiel het volgende:
vandaar dat ik fluister jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe harder iemand het roept, hoe minder ik het geloof..
Hoe ziet ze eruit?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:09 schreef KudFokker het volgende:
Ik bedoel, als die gast haar vriend is, wat de neuk moet ze dan met zo'n broekie als mij die nog bij zijn ouders woont
Nja, nog 6 maanden!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Deel mij maar een beetje van dat geld uit dande rest heb ik al
Verkeerder smiley gebruikt volgens mijquote:
I knowquote:
Wat voor leuke geluidjes?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:12 schreef getl0st het volgende:
Goedemorgen fokkertjes
EDIT *hoort allemaal leuke geluidjes*
Donkerblond, mooi figuur, lieve wangetjes en groene ogenquote:
Positief denken. Als dar nog een meisje woont, dan is die gast vast niet haar vriend, maar gewoon huisgenootquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel, als die gast haar vriend is, wat de neuk moet ze dan met zo'n broekie als mij die nog bij zijn ouders woont
Nja, nog 6 maanden!
Van die wangetjes waar oma in zou knijpen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Donkerblond, mooi figuur, lieve wangetjes en groene ogen
Goeiemorgenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:12 schreef getl0st het volgende:
Goedemorgen fokkertjes
EDIT *hoort allemaal leuke geluidjes*
Ja ik snap, het was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Verkeerder smiley gebruikt volgens mijJe kunt toch niet alleen maar leuke dingen doen
Mensen die dat beweren ... zie quote Nouk.
Veel beter dan een saaie tril..quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Leuke geluidjes? Toe maar bofkont
Tofquote:
Nope.. laag pitje enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
TofHeb je alweer een date gescoord met die ene meid?
Eigen schuld, dikke bult. Ga maar gebruik maken van je leven danquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:15 schreef rival het volgende:
Daarintegen heb ik nog helemaal geen leuke plannen voor het weekend
Waarom?quote:
Rock&Roll?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:18 schreef KudFokker het volgende:
Dat meisje van dat rock & roll gebeuren smsde me gisternavond opeens weer
Klopt, tril is saaiquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Veel beter dan een saaie tril..
Al zeggen ze dat dat voor vrouwen anders is ..klopt dat?
Lang verhaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:21 schreef getl0st het volgende:
Lang verhaalMaar is daar ook een reden voor dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trilfunctie op een mobiel is, als dat ding op tafel ligt, ontzettend irritantquote:
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Er was een paar weken terug een rock & roll festival in de binnenstad van Hoornquote:
Ja die is erquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar is daar ook een reden voor dan?
[..]
Trilfunctie op een mobiel is, als dat ding op tafel ligt, ontzettend irritant
Dat was gisteren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Morguh!
Ben jij niet om 5u begonnen met werken? Of was jij dat niet?
Dan is het gewoon functioneel omdat je 'm dan voelt, maar als er vrouwen zijn die daar geil van worden, danquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja die is er
En als ie in je zak zit?
En daar heb je toen meisje nummer 354 gescoord?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Er was een paar weken terug een rock & roll festival in de binnenstad van Hoorn
In alle kroegjes werd live rock & roll gespeelden op het plein stonden allemaal oude Amerikaanse auto's
was echt super gezellig
!
Oké duidelijk, ik vraag niet meerquote:
Dan is het wel handigquote:En als ie in je zak zit?
Dat zou wel ernstig zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:26 schreef heksehiel het volgende:
Dan is het gewoon functioneel omdat je 'm dan voelt, maar als er vrouwen zijn die daar geil van worden, dan
Poolenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:26 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb net al een sms gehad dat hij het zo leuk vondt en dat hij me gauw weer wil zien en dat hij hoopt dat ik het net zo leuk vond.
We waren gaan poolen en ik heb alles verloren maar we hebben wel heel leuk gepraat en veel gelachen.
Ik heb niet te veel gedronken
Heel goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:26 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb net al een sms gehad dat hij het zo leuk vondt en dat hij me gauw weer wil zien en dat hij hoopt dat ik het net zo leuk vond.
We waren gaan poolen en ik heb alles verloren maar we hebben wel heel leuk gepraat en veel gelachen.
Leuk voor je!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:26 schreef lichtekooi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |