Trotsquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:35 schreef Nouk84 het volgende:
Oké, ik was de laatste weken echt te vaak te laat. Mijn collega's zijn zwaar verbaasd dat ik hier nu al zit
Volgende keer breng ik je met de autoquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:35 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen! Wat een pokkeweer. Regenpak aan en op naar fysiotherapie.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:36 schreef heksehiel het volgende:
Trots![]()
Ik zit nog thuis, en ja moet ook om half 9 beginnen. Motivatie ftw
KudFokkert nog niet genoeg ervaring om met regen te rijden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:46 schreef KudFokker het volgende:
Wat een bout weer net tijdens het rijden
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:46 schreef KudFokker het volgende:
Wat een bout weer net tijdens het rijden
Ja die dan 90 blijven rijden en soms ook op de linker baanquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Gotta love it![]()
Alleen jammer dat er dus een hoop mensen tussen rijden die dat eng vinden
Die achter zij ramen zijn zo lomp hehquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bij je vliegtuigramen achter. voor, zij en achterruit kan je gewoon vrij houden hoor
Bij mij kon je die nog niet eens open klappenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die achter zij ramen zijn zo lomp hehdie kan je open 'klappen' ipv naar beneden laten gaan
Maar had nog nooit die verwarming gebruikt, dus kon het standje om te ramen te verwarmen niet vinden![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
damn, what a life to have a life!
Nee, ik krijg misschien volgende maand een VW Foxquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Bij mij kon je die nog niet eens open klappen(ik had ook een aygo, moet je die velgen nog kopen?
)
en die onderste regel bewijst mij weer dat ik met Kf in gesprek ben
Ik had het na 1 minuut al gevonden hoorquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Mensen die keihard roepen dat ze een leven hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |