Ik hoor het welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zal het vanmiddag zelf ook even testen.
wat voor de een kort is; is voor de ander al groot..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:42 schreef edwinh het volgende:
926-930 zone licht een beetje aan welke kant we gaan uitbreken.....niet te voorspellen momenteel.
edit. een korte stoploss limiet op je turbo's is verstandig. ik zit nog long momenteel
Er zullen wsch. veel mensen long instappen gezien het feit Amerika groen staat, alleen borrelt Amerika vanavond wat te lang door, eindigen daar rood om morgen ochtend weer in Nederland rood te openen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:17 schreef Gremen het volgende:
Een AEX die de andere kant op gaat dan WS, dat zie je ook niet vaak
Ik speel ook alleen maar met turbo's (AEX-index)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Er zullen wsch. veel mensen long instappen gezien het feit Amerika groen staat, alleen borrelt Amerika vanavond wat te lang door, eindigen daar rood om morgen ochtend weer in Nederland rood te openen.
Waar beleg jij overigens in?
quote:di 16 jun 2009, 14:58 Meer huizen in aanbouw in VS WASHINGTON (AFN) -
Het aantal in aanbouw genomen woningen in de Verenigde Staten is in mei met 17,2 procent gestegen tot 532.000 vergeleken met een maand eerder. Dat maakte het Amerikaanse ministerie van Handel dinsdag bekend. Door persbureau Reuters gevraagde analisten gingen uit van een lichtere stijging tot 490.000 huizen. In april ging het aantal in aanbouw genomen woningen nog met een herziene 12,9 procent omlaag tot 458.000 ten opzichte van maart.
Het aantal afgegeven bouwvergunningen nam vorige maand met 4 procent toe tot 518.000 in vergelijking met een maand eerder. Analisten hadden gerekend op een veel lichtere stijging tot 500.000.
Daar zou ik toch nog even mee wachten. Ik denk dat je over een paar dagen nog op behoorlijk lagere niveau's kunt instappen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Morgenvroeg weer lekker rood beginnen en ik stap weer in met long posities!
Zullen we eerst maar rustig langs de 340quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:24 schreef onderscheid het volgende:
we gaan omlaagafstorten naar 240 aub
Ik heb zelf ook een koop order staan voor Arcelor maar er moet nog 'net' ff wat van af.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:24 schreef slap het volgende:
Wat is jullie mening over Arcelor?
Ik heb mezelf voorgenomen dat het een aantrekkelijk fonds is benden de 20 euri.
Verwacht dat ie dat komende dagen gaat aantikken. Hoever zal ie gaan zakken?
/glazenbol modus uit
Ik hoop het voor je. Al betwijfel ik of we de daling nu gehad hebben en dat het niet een soort van self fulfilling prophecy weer gaat worden, men ziet na een maand van stijging, een 2 week lang zijwaarts geneuzel, men gaat twijfelen of we nog verder omhoog kunnen en nu we 2 dagen flink rood zien, schieten zij 'ook' maar in de verkoop.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef LXIV het volgende:
Zo, BAM is weer aan boord gekomen. Wat mij betreft gaat hij weer omhoog.
Olieprijs en benzine prijs zijn niet echt gecorreleerd. Komt nog een keer bij dat olie wordt geproduceerd voor maanden later, en niet voor nu. Er wordt nu dus inderdaad minder verbruikt, maar blijkbaar zijn de orders voor, maanden later hoger. Goed voorbeeld is dat in de winter meer olie wordt verbruikt, denk je dan dat ze meer produceren in de winter? De grootste voorraden voor de winter zijn ze al aan het aanleggen maanden voordat de winter begint.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef hrrick het volgende:
btw, ik snap niet waarom de olieprijs nu zo hard aan het stijgen is. Benzineprijs alweer boven de 1,50.
Overal komen nu de ontslagen en de transportsector ligt ook op zijn gat. Lijkt me dat er weinig verbruikt word. Ook wel gehoord dat banken nu fysieke olie kopen, maar een paar van die schepen kan de kosten toch ook niet omhoog laten gaan?
Dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:24 schreef onderscheid het volgende:
we gaan omlaagafstorten naar 240 aub
Pberends bekendste beursuitspraak: Die 250 gaan we dit jaar nog vaak zienquote:Laag 250,5800
lolquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Pberends bekendste beursuitspraak: Die 250 gaan we dit jaar nog vaak zien
tjop. dat was emquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:48 schreef lammegiraf het volgende:
brr....als DJ nog een beetje wegzakt....
straks daylow even aantikken?
dan wilde ik ook met mijn calls, maar die kocht ik net wat te laatquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:04 schreef edwinh het volgende:
MT PUT JUN 2009 22,00
Laatste 0,5500 15:59 20
+/- 0,4600 511,11%
treur niet ik had ze stond ( inmiddels) verkocht nog steeds 25% procent in het roodquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dan wilde ik ook met mijn calls, maar die kocht ik net wat te laat
Klopt, ik zit inmiddels al voor 7% winst op mijn shorts maar weet nog niet hoe ik dit overnight moet aanpakken.quote:
same here al onder de 250, ik hou ze denk ik overnight. heb bijna 20% winst maar zijn de 262 wel risicovolquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt, ik zit inmiddels al voor 7% winst op mijn shorts maar weet nog niet hoe ik dit overnight moet aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |