Raissa heeft een MRI gehad en Kleurdoos en Saffier gaan samen frituurvet etenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef fIoortje het volgende:
Saffiergeniet ervan dit weekend!
Pfff. Het is wel fijn het even 'hardop' gezegd te hebben! Mn lief hoopt geloof ik dat 'ie raak geschoten heeft.
ET... oh ja.. Nienke![]()
![]()
Verwarrend hoor! Heel de dag zo'n welles/nietes spelletje in je hoofd.
Arretjescake voor jullie dames!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:37 schreef Saffier het volgende:
frituurvet eten
Ik moet er niet aan denken
![]()
Zakje chips Kleurdoos?
Als ik nu al ga testen, en ik test negatief, dan ga ik volgende week weer testen. Ik ken mezelfquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
fIoortje, waarom pas volgende week testen trouwens? Als je nog niet ongesteld geweest bent heb je zogezegd nog geen NOD toch? En blijkbaar heb je wel een vermoeden aan de hand van dingen die je voelt?
eigenlijk is dit natuurlijk een verkapte 'ik heb genoikt'quote:
Das het enige voordeel van je vent een week de deur uit.. Geen oordopjes nodigquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga me ook boven nestelen... met oordopjes!![]()
...en niet in den bipsch!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef fIoortje het volgende:
[..]
eigenlijk is dit natuurlijk een verkapte 'ik heb genoikt'dat snap je.
Noem het maar verkaptquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef fIoortje het volgende:
[..]
eigenlijk is dit natuurlijk een verkapte 'ik heb genoikt'dat snap je.
Voor je het weet verandert je sterretje in een barst!quote:
nog heeeel evenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef E.T. het volgende:
Verder ben ik gewoon dolbij dat ie over 36 uur 40 lange uurtjes weer thuis is (nee hoor, ik tel niet af.... lijkt maar zo)
ik dacht echt dat ik de enige was die dat gehoord hadquote:
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat Troel uit de ster van Twente komt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ik de enige was die dat gehoord had
Net als Haaksbergen met hun bordje 'welkom in de ster van twente'
Volgens mij komt Troel daar vandaan
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Saffier het volgende:
Leuk Ynske!
Bijnaquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat Troel uit de ster van Twente komt?
Ga d'r maar aanstaan!.
.
Uiteraardquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
's Avonds freecell
doet u ook aan interventies?
Nou, zolang je ze niet laat barstenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Saffier het volgende:
Ik ga sterretjes in bed verzamelen![]()
Goedenacht allen![]()
Oeh en Ynske, wat voor een?
t schijnt een of andere dag te zijn die de katholieken hebben bedacht om te vieren dat de heilige hostie er is.. zo rond 1684 nogal tegen het zere been van ene Maarten Luther.. In elk geval wordt alles van stal gehaald en lopen er over processies rond met alle beelden en toeters en bellen (en nee ik ben niet katholiek maar ja protestants)quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Het is Fronleichnam. Sacramentsdag is dat geloof ik in goed Nederlands. In elk geval: alles is dicht en heel DLD heeft een lang weekend. Of zo.
t is hier ook een feestdag, maar luca heeft geen vrijquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Hebben ze geen regen-alternatief, Lois? Je kunt daar nou niet echt schuilen
Hier ook regen. Christan heeft vrij omdat het een feestdag is hier. Ik moet er wel doorheen
En iedereen in de grensstreek die niet (actief) gelovig is gaat naar Nederland om te shoppen :pquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:34 schreef Stout het volgende:
[..]
t schijnt een of andere dag te zijn die de katholieken hebben bedacht om te vieren dat de heilige hostie er is.. zo rond 1684 nogal tegen het zere been van ene Maarten Luther.. In elk geval wordt alles van stal gehaald en lopen er over processies rond met alle beelden en toeters en bellen (en nee ik ben niet katholiek maar ja protestants)
Succes!quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:19 schreef Stout het volgende:
Geen zin in ?
Ik ga aankleden en werken van 9-11
Tot laterz
meh niet echt. Wel veel moois gezien, maar 829,- voor een box gaat me wat ver hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:04 schreef Ca.ra het volgende:
En, nog wat gevonden?
Ik ben weer es veuls te vroeg wakker ook nog. Maar even wat lezen en dan dadelijk een twee rondje slapen.
Met het concert van Tina Turner stonden wij gepakeerd aan de Drielsedijk bij de bushalte. Deze ligt ten westen van het Gelredome, net boven de bocht van de Batavierenweg bij het viaduct.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:00 schreef Stout het volgende:
Iemand hier nog parkeertips voor rondom de gelredome ? Of iemand bij wie ik in de straat mag parkeren
Huupke, ge hebt een duur smaak!quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:
meh niet echt. Wel veel moois gezien, maar 829,- voor een box gaat me wat ver hoor
hehequote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Huupke, ge hebt een duur smaak!
Het is dat wij een box te leen hebben gekregen van een vriendin, anders had ik er gewoon een op MP gezocht. Een box is een van die dingen die ik absoluut niet nieuw hoef te hebben.
Trouwens, er is zo vaak tegen ons gezegd dat we alles al zo vroeg gekocht hadden, maar achteraf ben ik daar heul blij mee. Ik kom nu nauwelijks het huis meer uit dus ik kan me niet voorstellen hoe we dat dan hadden moeten doen. Alles via internet bestellen ofzo, maar dat haalt de lol een beetje uit het shoppen he.
Ik was gisteren zo blij dat ik een goede dag had en dat ik even naar de stad kon met mijn moeder. 2 uurtjes maar en veel zitten tussendoor maar ik heb wel genoten.
En van mijn mam een pyjama en supermooie badjas gekregen 'voor straks in het ziekenhuis' O*
Ik heb nu trouwens de fijne combo van niet meer kunnen slapen maar nog wel moe zijn. Dadelijk toch maar ontbijten en dan doen we dat tweede dutje maar later vandaag.
Ah ok!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:02 schreef Lois het volgende:
Nee joh als ze er eenmaal zijn is het helemaal geweldig, het is alleen dat Eva een kindje is wat je niet teveel moet voorbereiden, die werkt soms het beste met een voldongen feit. Dus, gewoon naar school en op school zeggen dat we naar de speeltuin gaan NU. Dat merken we steeds meer, dat is wat zij aankan en met al die voorpret kan ze gewoon niet uit de voeten.
doe es pmmen wat je hebt gelezen en waar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen
[..]
meh niet echt. Wel veel moois gezien, maar 829,- voor een box gaat me wat ver hoor
En kdv's mja, ik had mn zinnen eigk al gezet op een plekje op het kdv van de universiteit en na wat vergelijkingssites bekeken te hebben is me in elk geval heel duidelijk dat ze no way hier in K. naar het kdv gaaten dat dat kdv waar ik mn zinnen op gezet had wel heul goed scoort en dat ik die nog steeds het liefst wil enzo. Dus we gaan maar es inschrijven denk ik.
Oh en slapen. bluh. Tot 4 uur beneden gezeten, om 6 uur wakker van lief en nu zit k met mn hoofd vol watten weer beneden. Ik ga straks ook terug dus.
24-70 2.8 L die wat P ook heeft zegmaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Saffier het volgende:
Ik ga sterretjes in bed verzamelen![]()
Goedenacht allen![]()
Oeh en Ynske, wat voor een?
ff google aanslingeren naar dat goedje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij begon het ook te jeuken aan het eind van mijn ab-kuurtje, maar ik heb het kunnen redden met Miconazolnitraat!Was gelukkig nog op tijd!
Hopelijk slaat het nu bij jou ook snel aan Mous, het is echt k*t so to say!
hmmx dat heb ik ook lopen smeren vanochtend toevallig...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij begon het ook te jeuken aan het eind van mijn ab-kuurtje, maar ik heb het kunnen redden met Miconazolnitraat!Was gelukkig nog op tijd!
Hopelijk slaat het nu bij jou ook snel aan Mous, het is echt k*t so to say!
Ik heb net mn strijkijzer op moeten graven uit de schuur!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:Je ondergoed strijken... dat had je vast nooit achter jezelf gezocht!
Ik heb hem ook, van Canesten, 10,20 een tubequote:Het is een zalfje dat zonder recept verkrijgbaar is en bij mij iig dan toch wel vrij snel werkt. Ik zou wel even bij de apotheek vragen of het een wel in combi kan met wat je nu van de ha gekregen hebt. Je moet er ook weer niet een chemische bouwdoos van maken he?
Hee, kom je in de buurt? Wanneer? Je kunt trouwens prima parkeren bij winkelcentrum Kronenburg. Dat is een goeie 5 minuten lopen ervandaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:00 schreef Stout het volgende:
Iemand hier nog parkeertips voor rondom de gelredome ? Of iemand bij wie ik in de straat mag parkeren
Feestdag? Wat voor feestdag? Landelijk? Zijn de winkels open? *stresst*quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook regen. Christan heeft vrij omdat het een feestdag is hier. Ik moet er wel doorheen
Fronleichnam, zie hierboven ergens (post van Stout) en nee, alles is dichtquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:38 schreef Linda2205 het volgende:
Feestdag? Wat voor feestdag? Landelijk? Zijn de winkels open? *stresst*
boehoehoequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fronleichnam, zie hierboven ergens (post van Stout) en nee, alles is dicht
Nee, hoeft niet, geen paniek, is alleen vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:45 schreef Linda2205 het volgende:
boehoehoeErgens dit weekend kan ik toch nog wel boodschappen doen? Of moet ik die ene pizza die ik heb in 4 stukken delen om maandag te halen? Rotland
![]()
Dankquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, geen paniek, is alleen vandaag [ afbeelding ]
Vergeet de aanvallen op je tenen-onder-de-dekens nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:51 schreef _Bar_ het volgende:
ik was even vergeten dat jonge katten het leuk vinden om langs je broek omhoog te klimmen.... en het leuk vinden om in tenen te bijten, en aan je te gaan hangen terwijl je rustig achter je laptop zit
Hehe, mag wel hoor...daarbij ben ik zo hormonaal als de pest deze paar dagen en zag mezelf al huilend in bed honger lijden met een kwart pizza per dag en een glaasje waterquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:51 schreef _Bar_ het volgende:
Linda sorry moet er om lachen..... je brengt me wel op een idee met pizza.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, kom je in de buurt? Wanneer? Je kunt trouwens prima parkeren bij winkelcentrum Kronenburg. Dat is een goeie 5 minuten lopen ervandaanEn gratis.
En als je volgende week test, test je dan niet de week erna nog een keer?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef fIoortje het volgende:
[..]
Als ik nu al ga testen, en ik test negatief, dan ga ik volgende week weer testen. Ik ken mezelf.
Dus ik wacht nog even.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat Memmel m`n kop er af bijt als ik Morris meeneem, dus regel zelf maar wat ja?
Ik zorg wel voor gebak
ohhh ik ben dr vanaf half 5....quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Oooooo, we zouden bijna kunnen meeten! Ik werk morgen tot 15 uur... Vlakbij het Gelredome dus
Wat jammerquote:
quote:
Wij hebben vorig jaar ook op vaderdag getestquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef fIoortje het volgende:
Raissa, daar zit wel wat in... maar ik denk dat ik op vaderdag ga testen.![]()
Bix, op vaderdag dus.
Ik mag Morris binnenkort ook bewonderen
Ja, of je test negatief en vaderdag is nooit meer leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik 2 jaar terug ookDat tweede streepje staat nu in bed te schreeuwen om nana! Honger dus
De eerste (goedkope) test die we die dag deden was negatief.. De tweede op die dag was positiefquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, of je test negatief en vaderdag is nooit meer leuk.
Foto!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:45 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Raissa![]()
Mijn goodmoodkid pakje is binnenik vind em zo leuk en drollig
![]()
"papa's gnorf" staat erop
ja dat zou ie wel willenquote:
Ja he? Haha, al die meuk en onzin die ineens aangeschaft wordtquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, ik vind het zo leuk te zien wat men (ikzelf ook) door de zwangerschap allemaal aanschaftHet gaat snel he, we zijn er al bijna joh!
Ik vraag me dan wel eens af of ik mijn kinderen zo ouderwets opvoed....quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Die opvoedprogramma's oh ik kan daar zo slecht tegenvooral omdat je kunt zien dat het 99 van de 100 (zo niet alle) gevallen onkunde en vooral onverschilligheid van de ouders is. Soms idd heel sneu om te zien hoe die kindjes daar de dupe van zijn.
of het pakje tranen oplevert weet ik niet, maar het andere kado misschien welquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:12 schreef Poppedein het volgende:
Kleurdoos...Wat gaaf zeg!! Heel erg leuk geworden, leuk als een 1e probeersel al gelijk zo goed uitpakt!
En Huup.. dat pakjeDat levert vast de eerste vaderdagtranen op
oh echt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:22 schreef Poppedein het volgende:
Oehh Huups, die hebben wij ook sinds een maandje of 2, in t bullaaaaauw! Héél fijn en licht dingetje!! Mooie herinneringen filmen
Welnee. Ik hou gewoon graag rekening met alle mogelijke opties om teleurstellingen te voorkomenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:46 schreef Brighteyes het volgende:k_i_m... jij weet er toch ook altijd een positieve draai aan te geven he!
Wow, doe maar luxequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
of het pakje tranen oplevert weet ik niet, maar het andere kado misschien wel
stiekem is dat natuurlijk niet alleen voor hem maar ook een beetje voor mezelf en het is dat k zo'n meevaller had dankzijoma
maar hij roept al een paar jaar dat ie zo'n camera wil dus sja.
hoe is de kwaliteit van de stof en de opdruk?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:21 schreef moussy het volgende:
Grappig Kleurdoos.
Mn kusknufkroelshirt is erhij is gewoon van Smiley World maar leuk
oh dat was een herhaling he? die moeder die die kindjes nooit knuft! en t waren hele mooie meiskes..die toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Dit was een gezin met 6 kids waaronder een 3-ling en de moeder was zo koud... de 3-ling had zeep in de ogen en zij liep te blehren 'shake it off!' oftwewel, verman jeThe horror...
Kom op innepin! Je kan het!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:33 schreef innepin het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe auto!Een echte degelijke vijfdeurs, itt onze oude Kever
En nou moet ik er over een half uurtje voor het eerst in rijden, in m'n uppie, in de spits en in de file wat ik überhaupt nog nooit gedaan heben ik vind het heel eng
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kom op innepin! Je kan het!in file gewoon in zijn 1 of 2 blijven rijden en grote gaten laten, liever dat iemand je er tussen piept dan dat je op je voorganger botst die eerst vol gas weg rijdt om daarna weer hard te moeten remmen
Keurig, ik had het eigenlijk niet verwacht, ik en online bestellen is niet echt een goede combi, de stof is stevig, wat dikker ook en de opdruk is ook zo'n dikke. En ivm mn tetten en ik het echt niet strak strak wilde hebben had ik mt 48/50 nodig ipv 44quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe is de kwaliteit van de stof en de opdruk?
ok, dank jequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Keurig, ik had het eigenlijk niet verwacht, ik en online bestellen is niet echt een goede combi, de stof is stevig, wat dikker ook en de opdruk is ook zo'n dikke. En ivm mn tetten en ik het echt niet strak strak wilde hebben had ik mt 48/50 nodig ipv 44
hehe, het idee was eigenlijk dat shirtje alleenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Wow, doe maar luxe![]()
Mijn vent krijgt mooi niks van mij voor vaderdag
Ik dacht dat het zo'n kleedje voor over de rugleuning van de bank werdquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
kweeniemisschien nog een muts
en asyniur!
6 lusjes haken, dan in t eerste gaatje steken zodat je een rondje hebt.. dan 7 losse lusjes haken en die in het 2e gaatje van het rondje steken..dan 5 lusjes in het 3e gaatje, 5 in t 4e tot je m vol hebt en dan ga je verder met 5 losse lusjes in t 2e gaatje van t eerste boogje.. 5 in t 2e gaatje van t 2e boogje, etc.
2 streepjes?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik mijn lief voor vaderdag moet schenken
die komt er ook nog welquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo'n kleedje voor over de rugleuning van de bank werdMaar valt niet tegen Kleurdoos
een afspraak bij de dokter voor vaderdag?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
benjebesodemieterd![]()
Er gaat hier geknipt worden, en doet de dokter het niet dan regel ik het zelf wel
blikje roestige spijkers met knijptang, lief ingepakt met strik er om natuurlijk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
een afspraak bij de dokter voor vaderdag?
Nou, dan ben je d'r ook toch?quote:
bizar veel, dat weegt die van mij van 10 nog niet eens.quote:
Dat is ook niet helemaal gezond kleurdooskequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weeg 10 kg + meer dan dat kinden ik ben 1.80
Dat weet ik niet, anders had ik het niet hoeven vragen he?quote:
een 3 jarige van 40 kilo...:Dquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, anders had ik het niet hoeven vragen he?.
kan je nagaan.. plak dan nu 20 pakken suiker op lilah en dan heb je een voorbeeld van dat meisje maar dan toen ze 1 wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef k_i_m het volgende:
De laatste keer wegen was ze bijna 9,5kg.
mijn 3-jarige weegt 15 kg...quote:
Die van mij ook zoiets, maar is een paar cm korterquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn bijna 9 jarige weegt 32 kilo, en die is best mager voor zijn 1m47
Jemig en ze eet zeker heel gezond *ahum*quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef Kleurdoos het volgende:
nu bij dr phill..een meiske dat 40 kilo weegt..
3 jaar..dan wil je die ouders toch een trap in hun oogkas geven
ik breek even nu in na een vermoeiende dag (potentieel autokopem, ik moest het ding niet!) zonder overal op te reageren. sorrie! jeeej! wat gaan jullie hard toch steeds in zo'n slowchat!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:59 schreef Estrys het volgende:
Dat is ook wat die ouders: waarom heb je het dan in huis? euhm ja, ik vind het zelf lekkergoed bezig
Ja, okee. Ik weet dat mijn kind in één jaar bijna 10kg is, voor hetzelfde geld zou er per jaar 10kg bijkomen, weet ik veelquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kan je nagaan.. plak dan nu 20 pakken suiker op lilah en dan heb je een voorbeeld van dat meisje maar dan toen ze 1 was
Nou ma had zelf ook een 'issue' met eten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef simmu het volgende:
[..]
ik breek even nu in na een vermoeiende dag (potentieel autokopem, ik moest het ding niet!) zonder overal op te reageren. sorrie! jeeej! wat gaan jullie hard toch steeds in zo'n slowchat!
maaruh: hoe dik zijn pa&ma eigenlijk?
Ook halloquote:
die van ons niet hoor. we zoeken nog steeds naar een geschikte autoquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij zijn ze dan in veel gevallen al te laat, want veel vakantiegeld is al lang en breed op
ik en mijn grote bek. ik moet leren mijn gote mond te houden want nu heb ik ineens een gigadilemma. en ik weet ook wel dat dit leip over komt. met dat ik dit (de vorige post dus) tiep belt sangdrax zn moeder over dat we een auto gaan kopen die direct 3500 euro toezegt opdat we "geen brik hoeven te kopen".quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:21 schreef simmu het volgende:
[..]
die van ons niet hoor. we zoeken nog steeds naar een geschikte autotis zo lastig om een betrauwbare tweedehands te zoeken!
Buuf. Zit je al met de voeten in een bruisbadje?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
navond. Tweede avond van de vierdaagse zit er op
*proest*quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Vakantiegeld? Oh, die twintig euro extra bovenop mijn uitkering?.
Mijn moeder zegt net dat ze in de caravan (we zijn twee keer met hun met een ANWB-reis meegeweest) ook al naakt liepen, dus blijkbaar welquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef snoopy het volgende:
was ie toen ook al aan het naaktrecreëren Rewimo?
En dan moet ik ze voor die gare 20 euro ook nog op de hoogte houden wanneer ik op vakantie ga. Lik me reet!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*proest*![]()
Keep 'm coming kim... ik kan af en toe wel zo'n ontspannings-momentje gebruiken!
Nee!! ik heb op onverklaarbare wijze erg veel pijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Buuf. Zit je al met de voeten in een bruisbadje?.
Heu? Bij je hiel of op de bovenkant van je voet ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee!! ik heb op onverklaarbare wijze erg veel pijnen volgens mij wordt het nu ineens ook blauw?
Nou ja, het deed halverwege al pijn, maar nu is het ff niet te harden.... heel bijzonder weer.
Ik heb er vis van gehaald voor het avondetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar vertel, wat voor extravagante uitgave ga je doen van je vakantiegeld?
Bovenkant, net voorbij mijn enkel. mijn voet heffen geeft heel sensationele pijnscheuten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heu? Bij je hiel of op de bovenkant van je voet ofzo?
Nee hoor, je mag hier ook zonder kindertjes al postenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:41 schreef -Nienna- het volgende:
Ik zie in dit topic eigenlijk niemand van 'wachten op een tweede streepje' meekletsen.
Nu dacht ik alvast gezellig mee te kletsen hier of is dit meer voor als je al zwanger bent en/of kindjes hebt?
Wij kunnen naaktlopen in onze tuinquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:42 schreef simmu het volgende:
naaktlopen is heel fijn hoor
en jeujhet probleem is gewoon direct opgelost. sangdrax vond het ook echt te veel en te bont en die belde direct terug. er mag geholpen worden als we volgend jaar een huis kopen
En kreeg je er ook echt een vakantiegevoel van?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb er vis van gehaald voor het avondeten.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef m@x het volgende:
* m@x komt even heel ongegeneerd trots doen![]()
Mijn kind, het kind wat twee jaar terug pas leerde lopen, heeft deze week gewoon de hele avondvierdaagse uitgelopen. Ik vind het zo ontzettend knap van hem. Hij had zichzelf tot doel gesteld om een 'meedajjer' te halen en niks of niemand kon hem daarvan afbrengen. Uiteindelijk hebben we besloten om hem het te laten proberen (afhaken kan tenslotte altijd) en meneer heeft het gewoon gehaald
heel fijn zo jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij kunnen naaktlopen in onze tuinNiet overal maar het is gedeeltelijk beschut genoeg. Achter het huis ziet niemand je, daar staat 's zomers dus ook het zwembad.
Goed dat jullie het opgelost hebben
wat goed!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef simmu het volgende:
heel fijn zo ja
ik zon naakt in de tuin. we hebben semi-puberbuurjongens. als die gluren denk ik: "he fijn! 36 jaar oud, wat te dik, kind gehad, en kjk nou: ze willen toch nog gluren"
Gelukkig hoor je ze niet smoezen over de putjes in je kontquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef simmu het volgende:
[..]
heel fijn zo ja
ik zon naakt in de tuin. we hebben semi-puberbuurjongens. als die gluren denk ik: "he fijn! 36 jaar oud, wat te dik, kind gehad, en kjk nou: ze willen toch nog gluren"
Nee hoor, dit is voor iedereen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:41 schreef -Nienna- het volgende:
Ik zie in dit topic eigenlijk niemand van 'wachten op een tweede streepje' meekletsen.
Nu dacht ik alvast gezellig mee te kletsen hier of is dit meer voor als je al zwanger bent en/of kindjes hebt?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb eigenlijk weer een dag waarop alles tegenzit! Zo klote is dat!
Had vanmorgen bij Memmel in de straat ruzie met een vent die de hele weg had opgebroken waardoor ik niet meer naar huis kon, en toen ik vroeg hoe lang hij nog nodig had, zodat ik eventueel kon wachten, blafte hij me af dat het zeker wel 4 uur ging duren en toen ik zei dat hij die kuil dan maar ff snel dicht moest gooien, kreeg in een muil van 7 meter lang. De klootzak
M`n kind is gevallen, ze is verkouden, ik heb koppijn en ik heb verder ook weer geen vrienden gemaakt. Bah
En nu wil dochterlief ook al niet slapen..die is al een uur aan het huuuu`en
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik ben wel ff geweest..heb een allerschattigst tasje kunnen kopen voor mijn dochterMet aanhangend portemonneetje
Verder waren het veel kettingen met zwerfkeien er aan, zohmygosh groot! Niet mijn ding dus
En gelobbied voor mijn bedrijfje, bij de buuf die op een kdv werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |