Ik probeer haar altijd te laten vragen wat ze echt leuk vinden, en anders gaan we sámen even naar de ouder om het te vragen, maar we zaten helemaal goed, het stickerboekje schijnt helemaal in de smaak gevallen te zijn
René vond het spannend, zo naar Texel en ze heeft het super naar haar zin gehad, ze hebben als echte toeristjes ook souvenirtjes gekregen, erg leuk, ze stopt niet met vertellen

Een budget vind ik overigens ook wel lastig voor een kinderfeestje, maar dat blijft wel denk ik. Dus gaan we gewoon eerst kijken wat we gaan geven en dan zien we wel hoe het uitpakt, maar je wil ook niet idioot doen en met kop en schouders ergens boven uit steken en je wil ook niet met een trutje aankomen en ik snap dat het voor kinderen helemaal lastig is.
Voor volwassenen uit onze vriendenkring kan het echt varieren, als ik niets weet ga ik in mn geheugen graven naar leuke gekke gebeurtenissen, zo heb ik een vriend van ons een taart gemaakt van mars-en gegeven, mier en mier zoet, maar hij komt nog regelmatig ter sprake. Waarom ik hem gaf, hij is gek op marsen en toen we samen naar school gingen haalde hij eigenlijk altijd wel een mars voor ons beide op de terugweg

Zijn vrouw is net jarig geweest, mijn missie was niet geslaagd, ik zocht een rood afstandsbestuurbaar autootje, waarom, omdat zij al een paar keer vertelde dat ze die als kind héél graag wilde, ieder jaar vroeg, maar altijd iets anders kreeg. Dus daar zoek ik nog steeds naar, voor haar volgende verjaardag, of 5 dec. of zo