je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat mag niet van mij.Ik wil er toch altijd toezicht bij, dus in de kantine is niet goed genoeg voor mij. Stom eigenlijk misschien, want toen ik Wouters leeftijd had lag ik hele dagen zonder toezicht in het openluchtzwembad. Bij regen en zon.
Ik denk dat het echt per kind verschillend is, René is ontzettend onzeker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef poemojn het volgende:
moedig je met zulke vergelijkingen niet juist aan dat een kind blijft vergelijken of het eigen cadeautje wel leuker is?
Dat klinkt ook heel leuk !!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat volgende week naar een kinderfeestje. Vriendje wilde graag een bon voor een winkel hier in de stad, die hebben we vanmiddag gehaald met nog een kleinigheidje erbij (ik verklap niet wat, Stout - we hebben er twee gekocht). Ik vraag meestal wel even wat ze graag willen hebben, wel zo makkelijk.
Ze gaan trouwens 2 uur voetballen in de Soccerhalle (zaal met kunstgrasvelden) en daarna frietjes eten. Ik denk dat ie daarna wel lekker zal slapen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef m@x het volgende:
* m@x komt even heel ongegeneerd trots doen![]()
Mijn kind, het kind wat twee jaar terug pas leerde lopen, heeft deze week gewoon de hele avondvierdaagse uitgelopen. Ik vind het zo ontzettend knap van hem. Hij had zichzelf tot doel gesteld om een 'meedajjer' te halen en niks of niemand kon hem daarvan afbrengen. Uiteindelijk hebben we besloten om hem het te laten proberen (afhaken kan tenslotte altijd) en meneer heeft het gewoon gehaald
Hoe werkt dat dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:01 schreef chacama het volgende:voor Kai..... echt super!
Leuke kinderfeestje! Lijkt me erg gezellig. Hier ben ik altijd blij als er een mandje bij de speelgoedwinkel staat waar we uit kunnen kiezen. Zo weet dat je altijd iets geeft wat de jarige leuk vind.
En wat dat zwemmen betreft.... ik weet het niet. Ik zou het denk ik niet zo snel doen.
Vakantie......nog zo ver weg. Komende week is ze gelukkig vrij, omdat groep 8 kamp heeft. Nog even een weekje op adem voordat het eind juli is. Pfffff, laat!
Jawel, maar ik wil je enthousiasme niet gelijk de grond in boren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:57 schreef dutchie het volgende:
Bedoelen jullie niet gewoon: veel succes?
Jarige Job/Jet gaat naar de speelgoedwinkel en zoekt bij elkaar wat ze graag cadeau zou willen krijgen. Zowel kleine als wat grotere dingen. Meer dan dat ze wrs. zou gaan krijgen zodat het nog steeds een verrassing is wat ze van wie krijgt. Zij die op het feestje komen kunnen dan bij de speelgoedwinkel langs en zoeken uit het mandje uit wat ze willen geven. Dit rekenen zij af en geven het aan de jarige. Alles wat overblijft in het mandje gaat weer terug de rekken in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |