je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat mag niet van mij.Ik wil er toch altijd toezicht bij, dus in de kantine is niet goed genoeg voor mij. Stom eigenlijk misschien, want toen ik Wouters leeftijd had lag ik hele dagen zonder toezicht in het openluchtzwembad. Bij regen en zon.
Ik denk dat het echt per kind verschillend is, René is ontzettend onzeker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef poemojn het volgende:
moedig je met zulke vergelijkingen niet juist aan dat een kind blijft vergelijken of het eigen cadeautje wel leuker is?
Dat klinkt ook heel leuk !!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat volgende week naar een kinderfeestje. Vriendje wilde graag een bon voor een winkel hier in de stad, die hebben we vanmiddag gehaald met nog een kleinigheidje erbij (ik verklap niet wat, Stout - we hebben er twee gekocht). Ik vraag meestal wel even wat ze graag willen hebben, wel zo makkelijk.
Ze gaan trouwens 2 uur voetballen in de Soccerhalle (zaal met kunstgrasvelden) en daarna frietjes eten. Ik denk dat ie daarna wel lekker zal slapen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef m@x het volgende:
* m@x komt even heel ongegeneerd trots doen![]()
Mijn kind, het kind wat twee jaar terug pas leerde lopen, heeft deze week gewoon de hele avondvierdaagse uitgelopen. Ik vind het zo ontzettend knap van hem. Hij had zichzelf tot doel gesteld om een 'meedajjer' te halen en niks of niemand kon hem daarvan afbrengen. Uiteindelijk hebben we besloten om hem het te laten proberen (afhaken kan tenslotte altijd) en meneer heeft het gewoon gehaald
Hoe werkt dat dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:01 schreef chacama het volgende:voor Kai..... echt super!
Leuke kinderfeestje! Lijkt me erg gezellig. Hier ben ik altijd blij als er een mandje bij de speelgoedwinkel staat waar we uit kunnen kiezen. Zo weet dat je altijd iets geeft wat de jarige leuk vind.
En wat dat zwemmen betreft.... ik weet het niet. Ik zou het denk ik niet zo snel doen.
Vakantie......nog zo ver weg. Komende week is ze gelukkig vrij, omdat groep 8 kamp heeft. Nog even een weekje op adem voordat het eind juli is. Pfffff, laat!
Jawel, maar ik wil je enthousiasme niet gelijk de grond in boren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:57 schreef dutchie het volgende:
Bedoelen jullie niet gewoon: veel succes?
Jarige Job/Jet gaat naar de speelgoedwinkel en zoekt bij elkaar wat ze graag cadeau zou willen krijgen. Zowel kleine als wat grotere dingen. Meer dan dat ze wrs. zou gaan krijgen zodat het nog steeds een verrassing is wat ze van wie krijgt. Zij die op het feestje komen kunnen dan bij de speelgoedwinkel langs en zoeken uit het mandje uit wat ze willen geven. Dit rekenen zij af en geven het aan de jarige. Alles wat overblijft in het mandje gaat weer terug de rekken in.quote:
het is geen verplichting hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:17 schreef snoopy het volgende:
Fijn dat het aansluit bij je eigen gevoel livelink.
Zou het heel raar zijn om nu nog geen kinderpartijtje te geven?
M. wordt begin augustus 5 en dan zijn we op vakantie. Een week later willen we het wel thuisvieren voor wat familie enzo. En we laten hem wel trakteren op school in het nieuwe schooljaar. Maar zelf boeien die dingen hem volgens mij nog helemaal niet (feestjes van klasgenootjes dus). Ik dacht misschien volgend jaar gewoon eens mee beginnen.
René wil zelfs nog steeds geen feestje geven, waarom, geen idee, ze vindt het idee alleen al he-le-maal niets!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:17 schreef snoopy het volgende:
Zou het heel raar zijn om nu nog geen kinderpartijtje te geven?
Ja, dat zou je denken hè? Dat dacht ik eerst ook hoor. Maar het kan toch niet zo zijn dat alle ouders hun hoofd in het zand steken bij eerdere gesprekken? Enniehoe, het is nog lang onrustig denk ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:06 schreef snoopy het volgende:
dan zou ik behoorlijk schrikken buuf
Zoiets moet toch veel en veel eerder al duidelijk zijn voor iedereen?
Kijk, dit vind ik nu gewoon erg fijn om te lezen. Niet dat Christan geschopt is natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:50 schreef Rewimo het volgende:
chaca, ik denk inderdaad dat negatieve dingen meer indruk maken. Christan wist over zijn kinderfeestje maandag in eerste instantie ook alleen maar te vertellen dat ie een schop tegen zijn been had gekregen. Pas later kwamen de leuke dingen eruit
't Gaat verder wel goed? En verwachten ze dat dat volgend schooljaar verholpen is?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Tweede rondje gesprekken is geweest!Weer alleen maar lof en kool, op een klein motivatieprobleempje van middelste na.
![]()
Wat voor dingen?quote:Er gaan allemaal spannende dingen gebeuren met onze oudste dus we zijn zeer benieuwd.
![]()
Ja, ondanks géén motivatie wel hoge scores. Ze gaan een handelingsplan maken om hem wat meer structuur te geven, waardoor ze hopen dat hij zijn werk weer gaat oppakken. Ik denk ook wel dat dit hem gaat helpen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:24 schreef Grijs het volgende:
[..]
't Gaat verder wel goed? En verwachten ze dat dat volgend schooljaar verholpen is?
[..]
Wat voor dingen?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 06:56 schreef Belana het volgende:
livelink, ik vind het op zich wel positief klinken eigenlijk over Job
en zeker fijn dat het overeen stemt met je eigen gevoel!
buuf, wat een goeie plannen allemaal voor je oudste!! en wat fijn dat ie nu een juf heeft die hem snapt!!
Hier zijn er komend jaar 5 (!) groepen 1/2
ze zijn ook bezig met een nieuw gebouw en de directrice wil naar iets toe wat "brede school" heet.
Kent iemand dat?
Dat heeft hij al, die verrijking. Maar toch heeft hij geen motivatie meer. Hoe is het met jullie dames op dit moment op school?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef poemojn het volgende:
Wij krijgen donderdag het rapport, en het tienminutengesprek op Myrthe's verjaardag. Wordt nog druk volgende week.Ze heeft dan ook haar eerste feestje.
Spannend debuuf, maar fijn dat hij is toegelaten!
Succes ook met de middelste. Wordt verrijking etc als standaardstof in die structuur opgenomen?
Zo heeft Morris laatst 10 judolessen gevolgd na school. En waren er nog veel meer activiteiten georganiseerd voor alle groepen. Voor groep 1/2 was er bijvoorbeeld kleuterballet, timmeren, knutselen, verschillende sporten etc. Erg leukquote:Naschoolse activiteiten
Samen met de xxx en de xxx vormen wij de brede school Breedbeeld. Een brede school is een samenwerkingsverband tussen verschillende instanties zoals het buurthuis, de ouderkamer, de peuterspeelzalen, de tussen- en naschoolse opvang en de zorginstanties.
Doelstellingen zijn gericht op het verbeteren van ontwikkelkansen voor kinderen en een passend aanbod te bieden van 's morgens tot 's avonds voor kinderen en hun ouders in de buurt.
Nu al worden er veel activiteiten na schooltijd georganiseerd.
Maar er zijn nog veel meer mogelijkheden voor een brede school. Daar wordt door de buurtscholen en een projectleider van het stadsdeel nog hard aan gewerkt .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |