abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69650349
Volgens mij is het nu schoolreisjestijd.

Iedereen gefeliciteerd met de zwemdiploma's!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:45:18 #52
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_69650934
Schoolreisje naar de Efteling is niet verkeerd. Bij ons op school doen ze niet elk jaar aan schoolreisjes.
Hoe gaat het hier met de Avondvierdaagselopers? Die twee van mij hebben hun eerste avond achter de rug, nog 3 te gaan

Hoewel ik ernstig betwijfel of Job zijn medaille gaat halen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_69653292
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef livelink het volgende:
Het was vandaag toch gewoon een normale doordeweekse dag, Lady? En dan toch heel druk in de Efteling. Wanneer is het daar dan wel rustig?
ik hoorde dat veel scholen deze hele week nog dicht zijn. dus voor veel mensen was 't geen gewone doordeweekse dag.

W. ook al z'n B, wow! gefeliciteerd!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:57:45 #54
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69653370
Wij doen niet aan de avondvierdaagse..middelste hier moet 2x per week zwemmen en is daar moe van, verder eten wij altijd best laat..dus 4 avonden lopen past hier niet lekker in het schema.
Middelste moet morgen nomaals voor de ogentest omdat die laatst bij de schooldokter niet goed was. Ik ben benieuwd of hij morgen wel verder kan, of wil, lezen dan vorige keer
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_69653399
livelink, hier was de avondvierdaagse vorige week, maar ze/we hebben niet meegelopen. het kwam gewoon erg belabberd uit, qua starttijden e.d. ik kon 't echt niet redden. volgend jaar hoop ik 't wel geregeld te krijgen.
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 06:34:59 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69655402
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:27 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij is het nu schoolreisjestijd.

Iedereen gefeliciteerd met de zwemdiploma's!
[ afbeelding ]
yep, vandaag gaat luca naar duinrell

we slaan de vroege zwemles maar een keer over, dat wil ik hem nu even niet aandoen
pi_69655477
Hier gaan ze volgende week vrijdag naar Artis.

Veel plezier in Duinrell Luca !
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2009 @ 07:13:20 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_69655482
Eerst Efteling, dan Duinrell, wat een bofkont
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:47:44 #59
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69655632
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef livelink het volgende:
Het was vandaag toch gewoon een normale doordeweekse dag, Lady? En dan toch heel druk in de Efteling. Wanneer is het daar dan wel rustig?
Als het regent

En schoolreisje naar de Efteling lijkt me niet heel leuk... Je bent steeds bezig de groep bij elkaar te houden en behalve als het echt rustig is, kun je maar in een paar attracties!

Wij waren er de dag voor Hemelvaart. Was ook mooi weer, idd veel schoolreisjes, na drieën werd het merkbaar rustiger! Volgende keer gaan we met slecht weer, heeft mijn zus al vaker gedaan, en dan kun je zo doorlopen!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 10:06:45 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69657513
vanaf groep 5 mogen ze individueel het park in. eerlijk gezegd vind ik dat best jammer. voor normale kinderen is dat vast heel leuk, maar luca verliest op dat moment het overzicht en gaat dwalen.
dat is vorig jaar ook gebeurd. hij vond het wel leuk toen, zei hij, maar hij is gewoon de hele dag alleen aan de wandel geweest.
ik hoop dat het nu beter gaat, maar ik heb zo mijn twijfels, aangezien ik hem gisteren ook heel goed in de gaten heb moeten houden.
hij wordt enorm aangetrokken door plattegronden en dr staan er nogal wat van op de efteling, dus iedere keer rende hij weg om zo'n plattegrond te gaan bestuderen.
ik heb het opgelost door zo'n losse plattegrond voor hem te kopen. toen bleef hij wel bij ons maar zat hij ieder rustmoment die kaart te bestuderen
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 16:28:23 #61
7074 moussy
kuttekop
pi_69669715
Gefeliciteerd met de diploma's!

Hier nog geen A hoor, nog lang niet Maar wel na 1 les in groepje 2 door naar 3, Cas heeft de smaak te pakken!

En nog zoiets schattigs, hier kan je Lubberdingen sparen bij de supermarkt. Ze zijn lelijk, klein en je kan er net niks mee, maar nu is er 1 die heet muis, dus tja, diewilik! en Cas weet dat, kregen ze beide een lubberding, maar niet die ene muis, Cas zag hem wel bij het meisje van de kassa aan dr naambordje hangen en hij vroeg gewoon of ze wilde ruilen stoer en lief.. Zegt ie tegen mij, Kijk mam, omdat je het allerliefste schatje bent
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_69670680
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:28 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd met de diploma's!

Hier nog geen A hoor, nog lang niet Maar wel na 1 les in groepje 2 door naar 3, Cas heeft de smaak te pakken!

En nog zoiets schattigs, hier kan je Lubberdingen sparen bij de supermarkt. Ze zijn lelijk, klein en je kan er net niks mee, maar nu is er 1 die heet muis, dus tja, diewilik! en Cas weet dat, kregen ze beide een lubberding, maar niet die ene muis, Cas zag hem wel bij het meisje van de kassa aan dr naambordje hangen en hij vroeg gewoon of ze wilde ruilen stoer en lief.. Zegt ie tegen mij, Kijk mam, omdat je het allerliefste schatje bent
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 juni 2009 @ 20:21:59 #63
13151 crew  Rewimo
pi_69677471
Wat lief van Cas En hij gaat lekker snel met de zwemles
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:28:49 #64
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69680100
Dat gaat allemaal lekker zeg!
Cas wat ben jij lief voor jouw mama, zeg!

Hier dag 2 van de avondvierdaagse erop zitten. En het gaat super. Ze heeft er zoveel lol in dat mama het echt ook leuk vind

En vanavond toen ze in bed lag, kwam ze naar beneden:
mama, moet mijn kalender omgedraaid?
- Ja, dat klopt het is nu juni.
Ah, dat dacht ik al. Dan is het weer dichterbij mijn verjaardag. Nu hoef ik maar 77 nachtjes te slapen. En morgen nog maar 76. Fijn, dat ze al zo goed kan tellen. Kleine wijsneus.
pi_69682065
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef chacama het volgende:
Dat gaat allemaal lekker zeg!
Cas wat ben jij lief voor jouw mama, zeg!

Hier dag 2 van de avondvierdaagse erop zitten. En het gaat super. Ze heeft er zoveel lol in dat mama het echt ook leuk vind

En vanavond toen ze in bed lag, kwam ze naar beneden:
mama, moet mijn kalender omgedraaid?
- Ja, dat klopt het is nu juni.
Ah, dat dacht ik al. Dan is het weer dichterbij mijn verjaardag. Nu hoef ik maar 77 nachtjes te slapen. En morgen nog maar 76. Fijn, dat ze al zo goed kan tellen. Kleine wijsneus.
hier ook een afteller : de jongste is de 27e jarig. die telt geloof ik al vanaf januari af...
  Jubileum moderator donderdag 4 juni 2009 @ 12:37:19 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69697399
Herkenbaar dat aftellen, Eva is ook alweer bezig met aftellen "nog maar driehonderzoveel dagen"

Vandaag zijn we naar de schoolarts geweest. In al mijn wijsheid had ik gedacht dat samen (Eva en Iris tegelijk)een afspraak handig was, nou dat doen we dus niet meer.

Even kopieren van het bankje:
Ik heb het weer overleefd, die schoolarts. Ik wist dus niet dat het niet verplicht was, maar ik heb de schoolarts wel duidelijk gemaakt dat ik niet meer kom met Eva.
Eva was heel erg Eva, dus vluchtig en snel afgeleid. Vond het lichtknopje heel interessant en hing als een luiaard aan stoelen e.d. Ze deed het eigenlijk hartstikke goed en toen kreeg ik een "heeft U haar thuis wel beter onder controle?" Eh pardon?
Ze had nog niet veel autistjes gezien zei ze later, joh!

Ze zei nog tegen Iris "zo kleed je maar uit!' waarop Iris nee zei. Toen de dokter vroeg waarom niet zei Iris heel wijs "ik kleed me niet uit als ik dat niet wil, dat heb ik geleerd van mama. Mijn blootje is prive"

Affijn de rest ging gelukkig allemaal goed, hoewel ze niet echt begrepen waarom ik met Eva niet meer wilde komen. Nou eh... omdat het niets toevoegd aan het regiment artsen waar Eva al onder controle staat misschien?

En de statistieken:

Even de statistieken:

Eva is 120 cm en 23.7 kilo. Iris is 117 cm en 23.9 kilo.
Iris weet wat rood groen blauw en geel is, haar oren zijn bijzonder goed (dat dacht ik al) en haar ogen ook. Rug is recht, hart is zonder ruis en longen zijn prima.
Ze kan een rondje, vierkantje en driehoek tekenen, en een poppetje.

Het is aardig knullig, dat hele schoolarts gebeuren maar goed...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:00:07 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_69698218
dat klinkt zeker knullig allemaal lois
daar ga ik dus niet heen he
stormy waters...
sailin'
pi_69698232
wat een lompe hark die schoolarts zeg! en wel echt een goed antwoord van Iris.
  donderdag 4 juni 2009 @ 13:04:07 #69
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69698349
Goed om te lezen Lois. Wij mogen volgende week maandag langskomen bij de schoolarts. Ben benieuwd.

En wat leuk om te lezen dat er nog meer kindjes zijn die op zulke afstanden al aan het aftellen zijn.....
pi_69698410
bij ons ging 't heel gemoedelijk en prima. Piet was de braafheid zelve, dus dan heb je ook makkelijk praten natuurlijk. hij moet nog wel een keer terugkomen voor een extra gehoortest.

belana, niet gaan vind ik ook wel het andere uiterste. met zo'n extra controle is toch in principe niks mis? het is net als met 't CB, ik vind het goed dat het er is.
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:03:07 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_69700479
is ook allemaal prima hoor, maar ik heb er niks mee. ik ga ook allang niet meer naar het CB
het boeit mij niet zo wat mijn kind weegt en hoe lang ie is en check-ups krijgt ie toch wel, daar heb ik geen CB of schoolarts voor nodig
Bovendien gaan wij altijd naar een homeopatisch arts en dat is uberhaupt een volledig andere benadering.
stormy waters...
sailin'
pi_69700700
Iris

Die opmerking heb ik trouwens ook eens gehad (luistert ie thuis wel of hoe zit dat?)

David is 2 jaar onder begeleiding van de kinderarts geweest ivm spijsverteringsproblemen. We zaten toen altijd in een kamertje zonder raam.
Een keer was hij echt strontvervelend en deed ook steeds het licht uit (best hilarisch want we zaten dan echt met z'n drieen in totale duisternis).
David luisterde helemaal niet naar me en de arts begon zich overduidelijk te ergeren.
En dan zit je daar te zweten met een wriemelend niet luisterend kind-in-ondergoed op je schoot.. haha
pi_69700967
Gefeliciteerd met alle zwemdiploma's trouwens

en Hanne al op zwemles

en ik vind de kinderen die de avondvierdaagse lopen ook erg knap!
pi_69701775
Wij gaan ook niet naar de schoolarts, beide kids gaan elk half jaar naar de kinderarts (ivm lengte) en 1x per jaar naar de optometriste....ik vraag me dan af wat de toegevoegde waarde is..
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:25:48 #75
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69703687
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef Stout het volgende:
Wij gaan ook niet naar de schoolarts, beide kids gaan elk half jaar naar de kinderarts (ivm lengte) en 1x per jaar naar de optometriste....ik vraag me dan af wat de toegevoegde waarde is..
Denk niet dat die er dan is. Ze staan immers onder controle. Voor Fleur is dat iets anders. Die komt eigenlijk nooit bij een HA of KA, dus vandaar dat ik het wel prettig vind dat ze naar de schoolarts gaat. Dan zien we meteen of alles inderdaad zo OK is als ik zelf denk. Denk dat het voor mij met Maud ook een ander verhaal zou zijn. Die loopt immers ook bij de KA onder controle. Wordt daar elke half jaar gewogen en gemeten, gecheckt in oren en geluisterd naar longen. Dus hoe het dan is, zie ik wel. (sorry voor de rare zinsconstructie.)
pi_69703924
de meeste kinderen staan inderdaad niet zo uitgebreid onder controle, dus daar lijkt het me wel goed voor. beter een keer te vaak dan te weinig toch.
  Jubileum moderator donderdag 4 juni 2009 @ 16:03:27 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69705262
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:31 schreef bixister het volgende:
de meeste kinderen staan inderdaad niet zo uitgebreid onder controle, dus daar lijkt het me wel goed voor. beter een keer te vaak dan te weinig toch.
Vind ik ook hoor. Ik wist wel dat Iris goede oren had, daar komen dingen uit waarvan wij dachten dat ze die niet gehoord had , maar even ter bevestiging is dat best wel fijn. Ze weten we tenminste zeker dat haar oren en ogen geen probleem opleveren op school.
De rest vond ik wat knullig maar hiervoor vond ik het dus best nuttig.

Fijne momenten zijn dat inderdaad Lily
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 juni 2009 @ 17:10:02 #78
13151 crew  Rewimo
pi_69707842
Och ja, wij komen met Christan ook gelukkig maar zelden bij een dokter

Ik heb vandaag zijn juf gesproken, ik vroeg haar of ze gezien had wat Christan met Antolin had gedaan (het leesprogramma). Ze begon helemaal te stralen Hij heeft als enige van zijn klas Lesestufe 5 gelezen (dat is als ik het goed heb niveau van groep 8 ongeveer - tja, dat was een Harry Potterboek ) en dat vond ze heel knap Ik zei haar dat Christan de smaak van het lezen te pakken heeft en elke avond leest (in bed). Dat vond ze hartstikke goed. Ik kon echt merken dat ze blij was met hem
pi_69709515
Wat heerlijk om te horen, Rewimo.
Fijn dat het zo goed gaat

en dat hij nu helemaal tweetalig is....echt goed...en handig
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 juni 2009 @ 21:45:49 #80
13151 crew  Rewimo
pi_69717492
Hij leert ook nog Engels, dat is sinds dit jaar verplicht vanaf de eerste klas. Overigens heeft ie Harry Potter samen met mij in het Nederlands gelezen hoor
pi_69731095
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:45 schreef Rewimo het volgende:
Hij leert ook nog Engels, dat is sinds dit jaar verplicht vanaf de eerste klas. Overigens heeft ie Harry Potter samen met mij in het Nederlands gelezen hoor
Oudste heeft HP al een tijdje helemaal uit en zit nu helemaal in historische boeken....(leest Thea Beckman, de arthur serie en zo voort) Kwa leesniveau zit hij dus net als Christan heel hoog
Jongste leest nu vooral de griezelbusserie en zit in deel 6 van HP. Beide heren zijn avi-uit, das wel handig.

Engels krijgen ze hier pas in groep 7, maar beide leren vlot engels door veel BBC te kijken en ik weiger nog langer GBA spelletjes te vertalen.. wonderbaarlijk hoe snel het dan gaat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 juni 2009 @ 10:52:37 #82
13151 crew  Rewimo
pi_69732042
O, Christan had gisteren post van Timo Hij was weer helemaal blij We gaan nu zorgen voor verjaardagspost
pi_69732091
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:52 schreef Rewimo het volgende:
O, Christan had gisteren post van Timo Hij was weer helemaal blij We gaan nu zorgen voor verjaardagspost
Ohh leuk !
Zeg je ff wanneer je het verstuurd ? Dan zorg ik ervoor dat het verstopt is en hij het smorgen met de rest van de post krijgt op bed (als ie wakker wordt gezongen)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 juni 2009 @ 11:58:04 #84
13151 crew  Rewimo
pi_69734087
Komt voor elkaar
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:12:41 #85
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69734554
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 10:20 schreef Stout het volgende:

[..]

Oudste heeft HP al een tijdje helemaal uit en zit nu helemaal in historische boeken....(leest Thea Beckman, de arthur serie en zo voort) Kwa leesniveau zit hij dus net als Christan heel hoog
Jongste leest nu vooral de griezelbusserie en zit in deel 6 van HP. Beide heren zijn avi-uit, das wel handig.

Engels krijgen ze hier pas in groep 7, maar beide leren vlot engels door veel BBC te kijken en ik weiger nog langer GBA spelletjes te vertalen.. wonderbaarlijk hoe snel het dan gaat.
Een aanrader volgens mijn oudste is de serie van de Grijze Jager. En als ik zie hoe moeilijk ze hier te pakken zijn te krijgen vinden meer kinderen dat. Het speelt zich af in de middeleeuwen. Wellicht ook iets voor jullie?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_69735091
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Een aanrader volgens mijn oudste is de serie van de Grijze Jager. En als ik zie hoe moeilijk ze hier te pakken zijn te krijgen vinden meer kinderen dat. Het speelt zich af in de middeleeuwen. Wellicht ook iets voor jullie?
Ik noteer hem LIjkt me leuk ! (ehh lijkt kind leuk moet i kzeggen) Heb je ook een titel of schrijver ? Dat zoekt wat makkelijker denk ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 juni 2009 @ 12:36:59 #87
13151 crew  Rewimo
pi_69735278
  vrijdag 5 juni 2009 @ 12:48:36 #88
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69735625
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Rewimo het volgende:
Deze denk ik, Stout:

http://www.zoekkinderboek(...)ines_van_gorlan.html
Ja, die is het! Hij vond het prachtig!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 juni 2009 @ 10:51:35 #89
13151 crew  Rewimo
pi_69788515
Christan krijgt de nacht voor de laatste schooldag weer een Lesenacht Dan blijven ze met de hele klas op school slapen (nou ja, slapen) en mogen ze de hele nacht lezen. En er wordt natuurlijk voorgelezen.
pi_69788570
Wat leuk Rewimo !!!

Dankje voor de titel ! Ik heb even in de catalogus gekeken en het valt hier onder de Young collectie, die mag hij nog niet lenen van de bieb...geloof dat ik maar even moet gaan praten
  zondag 7 juni 2009 @ 12:44:00 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_69790735
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef Stout het volgende:
Wat leuk Rewimo !!!

Dankje voor de titel ! Ik heb even in de catalogus gekeken en het valt hier onder de Young collectie, die mag hij nog niet lenen van de bieb...geloof dat ik maar even moet gaan praten
Oh echt? hier staan ze onder B wat vanaf 9 is. Ik las in de link van Rewimo dat het idd vanaf 11 wordt geadviseerd. oudste is 9 en vindt het dus prachtig!
  zondag 7 juni 2009 @ 14:51:08 #92
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_69794490
Dat is raar, iets niet mogen lenen... Alsof je dat niet zelf kunt uitmaken. Adviseren, daar kan ik inkomen, maar het verbieden?
pi_69796833
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat is raar, iets niet mogen lenen... Alsof je dat niet zelf kunt uitmaken. Adviseren, daar kan ik inkomen, maar het verbieden?
Hier hebben ze een speciale young collectie, die word geloof ik op je 12e actief. Ik zoek t ff uit momento
pi_69797049
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef Stout het volgende:

[..]

Hier hebben ze een speciale young collectie, die word geloof ik op je 12e actief. Ik zoek t ff uit momento
Morgen de bieb eens even bellen hoe het precies zit want zoonlief heeft bij rad van Fortuin van Thea beckman op mijn pas moeten lenen (was young collectie) maar op internet kan ik er 1-2-3 niets van terug vinden...dus beetje vreemd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 juni 2009 @ 19:10:10 #95
13151 crew  Rewimo
pi_69834908
We hebben de uitslag van de test gekregen

De kinderen kunnen 3 niveaus scoren, waarvan 3 het hoogst is.

Christan heeft niveau 2 voor Duits lezen, schrijven en voor rekenen met ruimte en vormen. En niveau 3 voor de rest van rekenen (het rekenen zelf en dingen als kansberekening)

Echt super, ik ben hartstikke trots op hem
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:24:05 #96
144006 chacama
Ondernemend!
pi_69857591
voor Christan. Jij mag met recht een trotse mama zijn!
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 13:51:26 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_69860511
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:10 schreef Rewimo het volgende:
We hebben de uitslag van de test gekregen

De kinderen kunnen 3 niveaus scoren, waarvan 3 het hoogst is.

Christan heeft niveau 2 voor Duits lezen, schrijven en voor rekenen met ruimte en vormen. En niveau 3 voor de rest van rekenen (het rekenen zelf en dingen als kansberekening)

Echt super, ik ben hartstikke trots op hem
wat goed!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 juni 2009 @ 14:29:33 #98
13151 crew  Rewimo
pi_69861894
Ik vind het vooral geweldig dat hij het met Duits zo goed doet, hij spreekt nog geen 2 jaar Duits en toch al zo goed gescoord Dat ie kon rekenen wisten we wel
pi_69867314
Super Christan !!! Petje af !! De jongens zijn heel blij voor je.
Hebben jullie al bijna vakantie ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 juni 2009 @ 17:33:53 #100
13151 crew  Rewimo
pi_69869269
Christans laatste schooldag is 1 juli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')