Raissa heeft een MRI gehad en Kleurdoos en Saffier gaan samen frituurvet etenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef fIoortje het volgende:
Saffiergeniet ervan dit weekend!
Pfff. Het is wel fijn het even 'hardop' gezegd te hebben! Mn lief hoopt geloof ik dat 'ie raak geschoten heeft.
ET... oh ja.. Nienke![]()
![]()
Verwarrend hoor! Heel de dag zo'n welles/nietes spelletje in je hoofd.
Arretjescake voor jullie dames!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:37 schreef Saffier het volgende:
frituurvet eten
Ik moet er niet aan denken
![]()
Zakje chips Kleurdoos?
Als ik nu al ga testen, en ik test negatief, dan ga ik volgende week weer testen. Ik ken mezelfquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
fIoortje, waarom pas volgende week testen trouwens? Als je nog niet ongesteld geweest bent heb je zogezegd nog geen NOD toch? En blijkbaar heb je wel een vermoeden aan de hand van dingen die je voelt?
eigenlijk is dit natuurlijk een verkapte 'ik heb genoikt'quote:
Das het enige voordeel van je vent een week de deur uit.. Geen oordopjes nodigquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga me ook boven nestelen... met oordopjes!![]()
...en niet in den bipsch!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef fIoortje het volgende:
[..]
eigenlijk is dit natuurlijk een verkapte 'ik heb genoikt'dat snap je.
Noem het maar verkaptquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef fIoortje het volgende:
[..]
eigenlijk is dit natuurlijk een verkapte 'ik heb genoikt'dat snap je.
Voor je het weet verandert je sterretje in een barst!quote:
nog heeeel evenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef E.T. het volgende:
Verder ben ik gewoon dolbij dat ie over 36 uur 40 lange uurtjes weer thuis is (nee hoor, ik tel niet af.... lijkt maar zo)
ik dacht echt dat ik de enige was die dat gehoord hadquote:
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat Troel uit de ster van Twente komt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ik de enige was die dat gehoord had
Net als Haaksbergen met hun bordje 'welkom in de ster van twente'
Volgens mij komt Troel daar vandaan
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Saffier het volgende:
Leuk Ynske!
Bijnaquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat Troel uit de ster van Twente komt?
Ga d'r maar aanstaan!.
.
Uiteraardquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
's Avonds freecell
doet u ook aan interventies?
Nou, zolang je ze niet laat barstenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Saffier het volgende:
Ik ga sterretjes in bed verzamelen![]()
Goedenacht allen![]()
Oeh en Ynske, wat voor een?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |