Raissa heeft een MRI gehad en Kleurdoos en Saffier gaan samen frituurvet etenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef fIoortje het volgende:
Saffiergeniet ervan dit weekend!
Pfff. Het is wel fijn het even 'hardop' gezegd te hebben! Mn lief hoopt geloof ik dat 'ie raak geschoten heeft.
ET... oh ja.. Nienke![]()
![]()
Verwarrend hoor! Heel de dag zo'n welles/nietes spelletje in je hoofd.
Arretjescake voor jullie dames!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:37 schreef Saffier het volgende:
frituurvet eten
Ik moet er niet aan denken
![]()
Zakje chips Kleurdoos?
Als ik nu al ga testen, en ik test negatief, dan ga ik volgende week weer testen. Ik ken mezelfquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
fIoortje, waarom pas volgende week testen trouwens? Als je nog niet ongesteld geweest bent heb je zogezegd nog geen NOD toch? En blijkbaar heb je wel een vermoeden aan de hand van dingen die je voelt?
eigenlijk is dit natuurlijk een verkapte 'ik heb genoikt'quote:
Das het enige voordeel van je vent een week de deur uit.. Geen oordopjes nodigquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga me ook boven nestelen... met oordopjes!![]()
...en niet in den bipsch!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef fIoortje het volgende:
[..]
eigenlijk is dit natuurlijk een verkapte 'ik heb genoikt'dat snap je.
Noem het maar verkaptquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef fIoortje het volgende:
[..]
eigenlijk is dit natuurlijk een verkapte 'ik heb genoikt'dat snap je.
Voor je het weet verandert je sterretje in een barst!quote:
nog heeeel evenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:43 schreef E.T. het volgende:
Verder ben ik gewoon dolbij dat ie over 36 uur 40 lange uurtjes weer thuis is (nee hoor, ik tel niet af.... lijkt maar zo)
ik dacht echt dat ik de enige was die dat gehoord hadquote:
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat Troel uit de ster van Twente komt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ik de enige was die dat gehoord had
Net als Haaksbergen met hun bordje 'welkom in de ster van twente'
Volgens mij komt Troel daar vandaan
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Saffier het volgende:
Leuk Ynske!
Bijnaquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat Troel uit de ster van Twente komt?
Ga d'r maar aanstaan!.
.
Uiteraardquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
's Avonds freecell
doet u ook aan interventies?
Nou, zolang je ze niet laat barstenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Saffier het volgende:
Ik ga sterretjes in bed verzamelen![]()
Goedenacht allen![]()
Oeh en Ynske, wat voor een?
t schijnt een of andere dag te zijn die de katholieken hebben bedacht om te vieren dat de heilige hostie er is.. zo rond 1684 nogal tegen het zere been van ene Maarten Luther.. In elk geval wordt alles van stal gehaald en lopen er over processies rond met alle beelden en toeters en bellen (en nee ik ben niet katholiek maar ja protestants)quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Het is Fronleichnam. Sacramentsdag is dat geloof ik in goed Nederlands. In elk geval: alles is dicht en heel DLD heeft een lang weekend. Of zo.
t is hier ook een feestdag, maar luca heeft geen vrijquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Hebben ze geen regen-alternatief, Lois? Je kunt daar nou niet echt schuilen
Hier ook regen. Christan heeft vrij omdat het een feestdag is hier. Ik moet er wel doorheen
En iedereen in de grensstreek die niet (actief) gelovig is gaat naar Nederland om te shoppen :pquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:34 schreef Stout het volgende:
[..]
t schijnt een of andere dag te zijn die de katholieken hebben bedacht om te vieren dat de heilige hostie er is.. zo rond 1684 nogal tegen het zere been van ene Maarten Luther.. In elk geval wordt alles van stal gehaald en lopen er over processies rond met alle beelden en toeters en bellen (en nee ik ben niet katholiek maar ja protestants)
Succes!quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:19 schreef Stout het volgende:
Geen zin in ?
Ik ga aankleden en werken van 9-11
Tot laterz
meh niet echt. Wel veel moois gezien, maar 829,- voor een box gaat me wat ver hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:04 schreef Ca.ra het volgende:
En, nog wat gevonden?
Ik ben weer es veuls te vroeg wakker ook nog. Maar even wat lezen en dan dadelijk een twee rondje slapen.
Met het concert van Tina Turner stonden wij gepakeerd aan de Drielsedijk bij de bushalte. Deze ligt ten westen van het Gelredome, net boven de bocht van de Batavierenweg bij het viaduct.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:00 schreef Stout het volgende:
Iemand hier nog parkeertips voor rondom de gelredome ? Of iemand bij wie ik in de straat mag parkeren
Huupke, ge hebt een duur smaak!quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:
meh niet echt. Wel veel moois gezien, maar 829,- voor een box gaat me wat ver hoor
hehequote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Huupke, ge hebt een duur smaak!
Het is dat wij een box te leen hebben gekregen van een vriendin, anders had ik er gewoon een op MP gezocht. Een box is een van die dingen die ik absoluut niet nieuw hoef te hebben.
Trouwens, er is zo vaak tegen ons gezegd dat we alles al zo vroeg gekocht hadden, maar achteraf ben ik daar heul blij mee. Ik kom nu nauwelijks het huis meer uit dus ik kan me niet voorstellen hoe we dat dan hadden moeten doen. Alles via internet bestellen ofzo, maar dat haalt de lol een beetje uit het shoppen he.
Ik was gisteren zo blij dat ik een goede dag had en dat ik even naar de stad kon met mijn moeder. 2 uurtjes maar en veel zitten tussendoor maar ik heb wel genoten.
En van mijn mam een pyjama en supermooie badjas gekregen 'voor straks in het ziekenhuis' O*
Ik heb nu trouwens de fijne combo van niet meer kunnen slapen maar nog wel moe zijn. Dadelijk toch maar ontbijten en dan doen we dat tweede dutje maar later vandaag.
Ah ok!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:02 schreef Lois het volgende:
Nee joh als ze er eenmaal zijn is het helemaal geweldig, het is alleen dat Eva een kindje is wat je niet teveel moet voorbereiden, die werkt soms het beste met een voldongen feit. Dus, gewoon naar school en op school zeggen dat we naar de speeltuin gaan NU. Dat merken we steeds meer, dat is wat zij aankan en met al die voorpret kan ze gewoon niet uit de voeten.
doe es pmmen wat je hebt gelezen en waar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen
[..]
meh niet echt. Wel veel moois gezien, maar 829,- voor een box gaat me wat ver hoor
En kdv's mja, ik had mn zinnen eigk al gezet op een plekje op het kdv van de universiteit en na wat vergelijkingssites bekeken te hebben is me in elk geval heel duidelijk dat ze no way hier in K. naar het kdv gaaten dat dat kdv waar ik mn zinnen op gezet had wel heul goed scoort en dat ik die nog steeds het liefst wil enzo. Dus we gaan maar es inschrijven denk ik.
Oh en slapen. bluh. Tot 4 uur beneden gezeten, om 6 uur wakker van lief en nu zit k met mn hoofd vol watten weer beneden. Ik ga straks ook terug dus.
24-70 2.8 L die wat P ook heeft zegmaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef Saffier het volgende:
Ik ga sterretjes in bed verzamelen![]()
Goedenacht allen![]()
Oeh en Ynske, wat voor een?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |