Vind ik altijd al, maar waarom nu speciaal?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef dndiek het volgende:
Stomme Ray
Niet het nieuwe topic openenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik altijd al, maar waarom nu speciaal?
Doen ze speciaal tijdens het voetballenquote:
Cool laatste album was briljantquote:
Het is een Chillout-Ambient album.quote:
Echt iets voor de ouderen in dit caféquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Heet het wait for me?
Inderdaad. Bizar.quote:
Als Bluezz een harinkje vastpakt gaat die spontaan kakelen.quote:
Kippenvel iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:44 schreef Bjoro het volgende:
leuk item bij de zomer draait door over het cricket ! Schroeft het niveau van het programma flink omhoog !
ik laat hem op 3 staan !quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Docu over Mike Tyson a.s. donderdag. Ned-3, 20.25u
Mooi.quote:
Hou op, schei uit. Want een ranzige misplaatste onzintroll is die man toch. Veel te veel aandacht voor en volstrekt onverdiende prijs. Over vriendjespolitiek gesprokenquote:
Het was toch te proberenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:51 schreef SCH het volgende:
De winkelbediende vond het overhemd me erg mooi staan. Hij had niet door dat het van mezelf was en wou het me verkopen
Hij was inderdaad errugquote:
Ik heb er 1,70 voor betaald.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef maril het volgende:
[..]
Hij was inderdaad errugHeb er ook een op , alleen vind ik het wel duur 1,90 voor zo.n visje
4 voor 7 euro, maar goed het was lekker, maar als je het omrekent met 5 jaar odf zo geleden is het meer als 4 gulden per haringquote:
7 jaar hebben we de Euro inmiddelsquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:50 schreef maril het volgende:
[..]
4 voor 7 euro, maar goed het was lekker, maar als je het omrekent met 5 jaar odf zo geleden is het meer als 4 gulden per haring
Halen er sommigen hun volgende jar niet door jouw onvoldoendes ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:00 schreef Ole het volgende:
OOk weer klaar met werk.
Morgen allemaal huilende studentjes
Ze mogen volgende week nog herkansenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Halen er sommigen hun volgende jar niet door jouw onvoldoendes ?
En de leerling die een tien haalde bij je hoort die niet op de Uni ?
Leuk lijkt me dat vor een leraar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze mogen volgende week nog herkansen
Inderdaad, er zijn er een aantal die eigenlijk op de universiteit thuishoren. Maar het is ook wel eens leuk om een student een 9 te geven. Hebben we deze week nog gedaan: een 9 voor haar afstudeeropdracht. Ze studeert waarschijnlijk cum laude af!
Nee hoor, het is tegenwoordig ongeveer 50/50.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk lijkt me dat vor een leraar.
Wel grappig dat het een vrouw is bij een opleiding waar 95 % mannelijk is.
Gaat ze verder met studeren ?
Ja, vaak wel helaas.quote:
Ik ga mijn studie weer oppakkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, vaak wel helaas.
Maar goed, dit was een toets administratie, en ze hoefden gelukkig geen lange teksten te schrijven![]()
Rekenen is ook al te moeilijk tegenwoordig. En antwoord geven op de vraag die gesteld is is ook heel erg moeilijk
Jippiequote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
7 jaar hebben we de Euro inmiddels.
Zou je dat nou wel doen? kun je minder fokkenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:37 schreef Ole het volgende:
Ja, vaak wel helaas.
Als ze ook niet het goede voorbeeld krijgen, kun je de kids de schuld niet geven natuurlijk !quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:06 schreef Ole het volgende:
Ze mogen volgende week nog herkansen
Inderdaad, er zijn er een aantal die eigenlijk op de universiteit thuishoren.
'een aantal zijn' mag tegenwoordig. Ik vind het ook niet mooi, maar het mag wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ze ook niet het goede voorbeeld krijgen, kun je de kids de schuld niet geven natuurlijk !
Nee hoor.....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef Ole het volgende:
[..]
'een aantal zijn' mag tegenwoordig. Ik vind het ook niet mooi, maar het mag wel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef Ole het volgende:
Laatst nog over gehad met een collega die Nederlands geeft. Ik heb het ook nagezocht in het groene boekje. Er is ook een wit boekje trouwens.
Het mag dus echt Ik zal even kijken of ik een bron kan vinden.
Het witte boekje en je bron hebben het niet over de officiële regels......quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef Ole het volgende:
asje! http://www.onzetaal.nl/advies/aantal.php
Wij rekenen het goed in onze opleidingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
[..]
Het witte boekje en je bron hebben het niet over de officiële regels......
Zegt dan meer over de opleiding dan over de kennis van de Nederlandse taalquote:
En nu is het weekend. Bierquote:Is het 'Een aantal collega's ging op cursus' of 'Een aantal collega's gingen op cursus'?
--------------------------------------------------------------------------------
Beide zinnen zijn juist. Bij een aantal is zowel enkelvoud als meervoud mogelijk. In het dagelijks taalgebruik is het meervoud het gewoonst.
Hier even een rood wijntje in de zon op het balkonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:05 schreef Ole het volgende:
Op de site staat dat het allebei juist is.
En nu is het weekend. Bier![]()
![]()
En die site is juist het twistpunt, maar goed....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:05 schreef Ole het volgende:
Op de site staat dat het allebei juist is.
[..]
Moet ik alweer een klaagbaak-topic openen omdat ik nu weer verplicht moet neuken, want wat moet ik anders met mijn leven als FOK! downtime heeft.quote:
Stuur je vrouw naar Bommel dan neem ik die plicht op me.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet ik alweer een klaagbaak-topic openen omdat ik nu weer verplicht moet neuken, want wat moet ik anders met mijn leven als FOK! downtime heeft.
Was er verder lekker vlees te zien mien jong ?quote:
[TV-TIP] Docu. over Bobby Haarms vannacht bij de NOS.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Een aantal is natuurlijk een, wat welk boekje dan ook zegt...
Niet echt op gelet eigenlijk, lekker gelezen en in het zonnetje geslapen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was er verder lekker vlees te zien mien jong ?
Ben jarenlang op vrijdagavond naar de sauna geweest. Deed ik omdat het voor niks was omdat mijn vader in die sporthal werkte.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet echt op gelet eigenlijk, lekker gelezen en in het zonnetje geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |