Per abuis RIP ipv TIP in de TT.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Leatherface het volgende:
Een man met een bewogen leven, en dat is een understatement.
Wel bij de grootsten ooit. Was op zijn 19de wereldkampioen.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:33 schreef Leatherface het volgende:
Sure. Lijkt me bijzonder om te zien.
Waar plaats jij als boksliefhebber Tyson op een ranglijst van beste boksers ooit, tong?
Hij liet de trainer die hem groot maakte stikken voor Don King.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij door tal van externe omstandigheden er sportief gezien niet alles uithaalde.
Maar op je 19e al wereldkampioen, daarmee ben je natuurlijk duidelijk een bokslegende.
Nee hij liet Bill Cayton, de manager die hem groot maakte stikken. Cus D'Amato was toen al dood.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij liet de trainer die hem groot maakte stikken voor Don King.
Hoe heette zijn trainer ook alweer die ik bedoelde en zijn manager natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hij liet Bill Cayton, de manager die hem groot maakte stikken. Cus D'Amato was toen al dood.
Verkrachters zijn ook niet uit op sex maar op macht die ze in het dagelijkse leven niet kunnen vinden.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:53 schreef Leatherface het volgende:
Toch apart dat iemand die blijkbaar van nature best onzeker en angstig is in zo'n killing machine kan veranderen. Dat paradoxale is zo bijzonder aan Tyson.
Cus D'Amato geassisteerd door Kevin Rooney en Tony Atlas die door Cus werd ontslagen nadat hij Tyson met een blaffer had bedreigd omdat die diens 13 jarige nichtje had aangerand.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heette zijn trainer ook alweer die ik bedoelde en zijn manager natuurlijk
Die zocht ikquote:Op maandag 8 juni 2009 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cus D'Amato geassisteerd door Kevin Rooney en Tony Atlas die door Cus werd ontslagen nadat hij Tyson met een blaffer had bedreigd omdat die diens 13 jarige nichtje had aangerand.
Tyson was een typisch voorbeeld van wat Amerikanen een swarmer/slugger noemen. Zeer agressieve stijl, harde punch, lijf aan lijf, gaan voor de KO. En gaan over het algemeen ook niet lang mee. Maar in die categorie behoort hij wel tot de allerbeste.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me voorstellen dat hij door tal van externe omstandigheden er sportief gezien niet alles uithaalde.
Maar op je 19e al wereldkampioen, daarmee ben je natuurlijk duidelijk een bokslegende.
Hoe oud was Tyson toen ie van Lewis verloor.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Tyson was een typisch voorbeeld van wat Amerikanen een swarmer/slugger noemen. Zeer agressieve stijl, harde punch, lijf aan lijf, gaan voor de KO. En gaan over het algemeen ook niet lang mee. Maar in die categorie behoort hij wel tot de allerbeste.
Pure boxers zoals Ali, SR Leonard etc. worden over het algemeen toch hoger ingeschat. Tyson ging niet voor niks ten onder tegen de pure technicus Lennox Lewis.
Wereldtrainer die Cus maar helaas was hij, mede door zijn hoge leeftijd,verblind door succes wat Tyson betreft en kon/wilde hij hem niet hard aanpakken bij wangedrag.quote:
Een jaar jonger dan Lewis meen ikquote:Op maandag 8 juni 2009 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe oud was Tyson toen ie van Lewis verloor.
Maar hoe oud ?quote:
Maar is meneer dom geboren of dom gehouden?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Harde_Kip het volgende:
Jongens, er is maar 1 ding wat zijn ondergang heeft bewerkstelligd: zijn domheid.
Dat dacht ik ook heel lang. Tot ik deze docu zag. Het is meer een gevalletje verwaarloosde jeugd en daarna te snel succes en te veel roem, waardoor hij totaal doorgedraaid is. In de docu komt ie toch redelijk intelligent en gevoelig over. Voor een vrouwenmeppende oorbijter dan.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:08 schreef Harde_Kip het volgende:
Jongens, er is maar 1 ding wat zijn ondergang heeft bewerkstelligd: zijn domheid.
Dat bedoel ik met mijn vraag. Is hij dom gehouden door zijn omgeving(want als hij dom is kun je makkelijker zijn bones dry sucken of is hij gewoon echt dom geboren. Ik ga voor dom gehouden.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef PremiumUser het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook heel lang. Tot ik deze docu zag. Het is meer een gevalletje verwaarloosde jeugd en daarna te snel succes en te veel roem, waardoor hij totaal doorgedraaid is. In de docu komt ie toch redelijk intelligent en gevoelig over. Voor een vrouwenmeppende oorbijter dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |