Als Bluezz een harinkje vastpakt gaat die spontaan kakelen.quote:
Kippenvel iddquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:44 schreef Bjoro het volgende:
leuk item bij de zomer draait door over het cricket ! Schroeft het niveau van het programma flink omhoog !
ik laat hem op 3 staan !quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Docu over Mike Tyson a.s. donderdag. Ned-3, 20.25u
Mooi.quote:
Hou op, schei uit. Want een ranzige misplaatste onzintroll is die man toch. Veel te veel aandacht voor en volstrekt onverdiende prijs. Over vriendjespolitiek gesprokenquote:
Het was toch te proberenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:51 schreef SCH het volgende:
De winkelbediende vond het overhemd me erg mooi staan. Hij had niet door dat het van mezelf was en wou het me verkopen
Hij was inderdaad errugquote:
Ik heb er 1,70 voor betaald.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:05 schreef maril het volgende:
[..]
Hij was inderdaad errugHeb er ook een op , alleen vind ik het wel duur 1,90 voor zo.n visje
4 voor 7 euro, maar goed het was lekker, maar als je het omrekent met 5 jaar odf zo geleden is het meer als 4 gulden per haringquote:
7 jaar hebben we de Euro inmiddelsquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:50 schreef maril het volgende:
[..]
4 voor 7 euro, maar goed het was lekker, maar als je het omrekent met 5 jaar odf zo geleden is het meer als 4 gulden per haring
Halen er sommigen hun volgende jar niet door jouw onvoldoendes ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:00 schreef Ole het volgende:
OOk weer klaar met werk.
Morgen allemaal huilende studentjes
Ze mogen volgende week nog herkansenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Halen er sommigen hun volgende jar niet door jouw onvoldoendes ?
En de leerling die een tien haalde bij je hoort die niet op de Uni ?
Leuk lijkt me dat vor een leraar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze mogen volgende week nog herkansen
Inderdaad, er zijn er een aantal die eigenlijk op de universiteit thuishoren. Maar het is ook wel eens leuk om een student een 9 te geven. Hebben we deze week nog gedaan: een 9 voor haar afstudeeropdracht. Ze studeert waarschijnlijk cum laude af!
Nee hoor, het is tegenwoordig ongeveer 50/50.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk lijkt me dat vor een leraar.
Wel grappig dat het een vrouw is bij een opleiding waar 95 % mannelijk is.
Gaat ze verder met studeren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |