Papjé!quote:
vertelquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
I know what you did last summer
Anijsquote:
doei Phquote:
Oh vet man!!quote:
Neukzequote:
Goed opgeletquote:
relax! have a coffee..quote:
Dit was schijnbaar redelijk goed weer om te zweefvliegenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HipNog een keertje bij beter weer?
pssszwzwzsswzwzwssssssquote:
Kruidenthee lijkt me beter voor hemquote:
Dat zou je niet doorvertellenquote:
Eigenlijk wel jaquote:
Trustenquote:
OA is al enige tijd mijn Chef jaquote:
Na een espresso ontploft ie volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
zeker geen espresso
Ohja, wat grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ohja, wat grappigDe betalingen worden door Feejx geregeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Sinds begin maart geloof ik. En 2 dagen later was MPG bij de FP.quote:
Dat was het versnippergeluid, dus je geheim is veilig (versnipperd)quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Dries Roelvink kan uit 3 vrouwen kiezen wat voor hoeren zijn dat joh?Alsof je met een nummertje in je hand gaat zitten wachten op je beurt
Mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
gelukkigquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dat was het versnippergeluid, dus je geheim is veilig (versnipperd)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:13 schreef OA het volgende:
[..]
Sinds begin maart geloof ik. En 2 dagen later was MPG bij de FP.
Dat was inderdaad ook helemaal niet te doorzien!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef crossover het volgende:
[..]![]()
Waarom denk je dat eer-ik een paar weken na mij mod werd
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in de keuken
en ik ga nu een kopje pakken
quote:Op de vraag of hun partner wel eens masturbeert, wist 31 procent geen antwoord. De helft antwoordde met ‘ja’.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nederlandse moeders ruimenkend tussen de lakens![]()
![]()
Je mag de mijne wel, we drinken hem toch precies het zelfdequote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel, we drinken hem toch precies het zelfde
Ook tijdens het werk?quote:
Ja maar die heb ik thuis nietquote:
Slaap lekkerquote:
Juist danquote:
quote:
hihihiihhiquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dat was het versnippergeluid, dus je geheim is veilig (versnipperd)
maar je mag er geen misbruik van makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat is nou het goede aan werken in de horeca
dat kloptquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar je mag er geen misbruik van maken
Trusten Chefquote:
niet klagen dat ik het niet aanbied hequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Ladylike het volgende:
Truste Sjow
Ik geen koffie meer, straks slaap ik niet
vrijdag zet ik ze weer voor jouquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet klagen dat ik het niet aanbied he
beloofdquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vrijdag zet ik ze weer voor jouword moe
zometeen als den uitgegamed isquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
beloofd
morgen eerst mijn kop eens helemaal kaal scheren is er vandaag weer niet van gekomen
ga slapen![]()
ben je nog niet thuisquote:
Neequote:
heeft ze mzzl dat je dicht bij woontquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee
Nog steeds bij schoonma, kleine logeert hier want schoonpa is de hele week weg en zo is ze niet zo alleen
ben nu alleen nog thuis om te slapenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeft ze mzzl dat je dicht bij woont![]()
en hebben jullie het wel rustig thuis
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben nu alleen nog thuis om te slapen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:25 schreef Ladylike het volgende:
Ja en om te neuken
dat kan hier nou weer niet
Ik ben weg hier
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 094 Ladylike
02. 049 goldfinger1963
03. 049 JortK
04. 033 MPG
05. 032 Dr_Flash
06. 028 Pheno
07. 023 Nijns
08. 023 Frutsel
09. 022 Papierversnipperaar
10. 020 Sjowhan
11. 020 Muck
12. 017 DaMart
13. 015 marcb1974
14. 012 OA
15. 006 dndiek
16. 004 crossover
17. 003 Fha
18. 003 Feejx
19. 003 afro
20. 002 Aarti
Reeks-statistieken!
Nette 10de plekquote:Op donderdag 11 juni 2009 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste posts gedoneerd om Pheno naar de top 10 te helpen?
[..]
Oh, voor hem doen jullie wel een goed woordjequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:13 schreef OA het volgende:
[..]
Sinds begin maart geloof ik. En 2 dagen later was MPG bij de FP.
Mijn auto is idd weer schoon. Ik had alleen nog willen tanken, maar het begon te stropen op de A1. Ietsje verder voorbij mijn afslag is een Shell, dus rijd ik langs mijn werk. Even tanken en daarna pak ik eerste afslag weer terug naar mijn werk. Vandaag maar niet gedaan, die Nederlandse bosmongolen gaan al debiel rijden zo gauw er een spatje regen valt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:24 schreef Sjowhan het volgende:
In de bus. Gelukkig had ik een paraplu bij want het regent flink.
whehe Ik sta op 1quote:Op donderdag 11 juni 2009 06:48 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste posts gedoneerd om Pheno naar de top 10 te helpen?
[..]
Dat sta je toch al weken aan stuk?quote:
als julie niet met me praten..quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je praat veel tegen jezelf zo te zien
Mjahquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Zal wel nog ff duren als ik buienradar mag geloven.
Plastic zak omheenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:25 schreef Fha het volgende:
[..]
MjahIk hoop dat mijn taart niet compleet verregend zometeen
Dat sowiesoquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemorgen wakker wordend Nederland.
wehehe helaasquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk weer met die regen... ik kreeg er gewoon een vakantiegevoel bij. Ik zag mezelf alweer in de auto zitten, zoals ik jaren geleden deed. Ergens tussen de regensluier door trokken bergen aan ons uitzicht voorbij en als ik tussen de stoelen van mijn ouders door keek, zag ik enkel de ruitenwissers over het raam vegen. Een vakantie is gewoon niet compleet zonder minimaal één dag flinke regen.
Dat vakantiegevoel werd nog eens versterkt toen ik in de trein de geur van vers brood rook. Iemand was blijkbaar bij de bakker geweest. Ik sloot mijn ogen, en waande me in een hotel, de ontbijtruimte betredend. In gedachten liep ik naar het buffet, pakte 2 nog warme kaiserbroodjes, een paar kuipjes roomboter en vulde een glazen bakje met aardbeienjam. Ik pakte een gekookt ei, een glas jus d'orange en toen ik bij mijn tafel aankwam, stond er al een pot verse thee... en net toen ik wilde gaan eten, en ik dat fictieve ontbijt bijna kon proeven, schalde de stem van de conducteur door de ontbijtzaal, die mijn vakantiegedachten wreed verstoorde. "Station Alphen aan den Rijn!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |