Ban!quote:
Het werd eens tijd dat je je taak weer eens deed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef MPG het volgende:
En ook deze heb ik meteen in de wiki erbij gezet.
Weer geen gezeur over verzaken dus van die pinguin.
Zie sig OA.quote:
lach maarquote:
Goed bezig. Wat heb je nou anders gedaan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lach maarIk heb eindelijk mijn linuxdingesje aan de gang en doende wat ik wil
Eens nagedacht ipv meteen installeren als een windowsdebiel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig. Wat heb je nou anders gedaan?
De installatiefiles weggemiktquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig. Wat heb je nou anders gedaan?
Alsnog een "Windows"-oplossing dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De installatiefiles weggemiktLeverde 250 MB extra op en dat was genoeg
Je doosje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lach maarIk heb eindelijk mijn linuxdingesje aan de gang en doende wat ik wil
Een EeePC 900 ja. 9" geloof ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
Oh wacht, je had zo'n 10" dingetje toch?
Kun je die praat niet in KPD houden?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:29 schreef Sjowhan het volgende:
Oh wacht, je had zo'n 10" dingetje toch?
Liever niet, het tocht nu even lekker doorquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe je die open deur ook weer ff dicht als je klaar bent met intrappen?
LL doe je benen eens bij elkaar wil jequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liever niet, het tocht nu even lekker door.
sorriequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liever niet, het tocht nu even lekker door.
Whehehe die had ik dus echt niet gezienquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LL doe je benen eens bij elkaar wil je
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe die had ik dus echt niet gezien
Echt welquote:
En nou ga je nederlands spreken hier godverdomme!!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe die had ik dus echt niet gezien
Weer zo'n faalhaas die de hele wereld de schuld geeft van het feit dat hij zelf geen backups maaktquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nou ga je nederlands spreken hier godverdomme!!
Piertjequote:
Helaas, ik zocht in mijn oude HDDcollectie naar een ide 120G schijf voor een collega. Maar deze is dus kapot, het tikt als een gek. Ik heb nog wel een 80G samsung voor hem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer zo'n faalhaas die de hele wereld de schuld geeft van het feit dat hij zelf geen backups maakt
kijk... dat snap ik nogquote:
quote:
Yum!quote:oeh ik krijg magnum hier
Maxtor is het merk. IDE is de aansluiting. Ik heb nu nog maar twee IDE schijven: Samsung en een Western Digital.quote:
Klopt. Die WD 120 GB spint hier trouw zijn rondjesquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maxtor is het merk. IDE is de aansluiting. Ik heb nu nog maar twee IDE schijven: Samsung en een Western Digital.
Ik gooi schijven nooit weg, maar als iemand er om vraagt geef ik ze weg
Hierna is de collectie gelukkig weer een keer uitgedund. Of gestorven in de strijd tegen roest of anders dus weggegevenZelfs MPG heeft er een of twee van me
hapje?quote:
SCSIquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
heb pas nog een aantal oude SCSI harddisks gedisabled. Daar komen ff een paar knetter sterke magneten bij vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |