Magnesium?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat spul wat turners altijd op hun handen doen dat kan je ook goed snuiven
Werkt goed tegen je klapperkaak als je aan de pillen zit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Magnesium?
Dat kun je ook gewoon in pilvorm slikken
Kunnen je vriendjes er niet mee omgaan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:17 schreef alsem het volgende:
echt eentopic
coke is cool, maar de gebruiker niet
Jaja, bij speciale gelegenheden zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:22 schreef Afwazig het volgende:
Coke
Mits niet vaker dan 1x in de zoveel tijd.
Oh jij herkent het probleem?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jaja, bij speciale gelegenheden zeker?
Ik alleen om 11:00 uur, 's avonds of ' s ochtends is me om het even. Ligt eraan welke het eerst komt.quote:
Homo's gebruiken nooit drugs iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nu kunnen we uit een grondig onderzoek concluderen dat je homo bent
Gefeliciteerd.
Blue 69 is als ik het goed heb MDMA, Blue Curacau en Amfitamine. Maar MDMA Is bijna nergens meer te krijgen heb ik vernomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Gister nog met 2 oude vrienden jointje roken en had ik het ook met ze erover.
Mensen die vroeger zeiden nooit harddrugs te gebruiken hebben allemaal wel eens een lijntje gesnoven.
Bij velen was het in begin ''af en toe'' maarja je weet hoe dat gaat he..
Bij andere zelfs verder gegaan (blue 69 ofzoiets?) geen verstand van.
Die andere 2 jongens en ik waren eigelijk de enige 3 van allen, die bij dat standpunt zijn gebleven.
Wiet, Hash, Paddo's.
Nothing more, nothing less.
Wátquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:48 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ook. Er zijn genoeg recreatieve gebruikers van heroine.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:08 schreef Neuroscience het volgende:
mdma nergens meer te verkrijgen, dat is schromelijk overdreven.
Is dat echt zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Werkt goed tegen je klapperkaak als je aan de pillen zit.
Dat ze aankomen met een plastic flaconnetje met chemisch spul dat eigenlijk is om scharen schoon te maken, maar "als je het halve flesje leegdrinkt is het net xtc zonder het 'downe' gevoel erna."quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Blue 69 is als ik het goed heb MDMA, Blue Curacau en Amfitamine. Maar MDMA Is bijna nergens meer te krijgen heb ik vernomen.
Tevens heb ik het altijd bij drugs uit de coffeeshop/smartshop gehouden. Alhoewel ik wel van mening ben dat die experimentele shit van de smartshop ook niet altijd even goed voor je is. Vooral als je ze gaat mengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |