Ik vond het vroeger (toen ik een jaar of 4/5 was) altijd zo gek dat ik met mn ouders naar Enschèdé ging, terwijl daar helemaal geen borden voor waren, alle borden wezen naar de mysterieuze stad Enschudu, duurde iets te lang voordat ik er achter kwam dat dat hetzelfde wasquote:Op maandag 15 juni 2009 03:45 schreef breaky het volgende:
Dat Enschede wordt uitgesproken als En-schè-dée en niet als En-sché-dè
Zoiets had ik ook, een jaar of wat geleden. Zat ik bij een vriendin naar een Engelstalige documentaire over vleermuizen te kijken, Zeg ik opeens: 'Hé, wat is eigenlijk het Engelse woord voor vleermuis? Bat?' En dus drie seconden later: "ooooooooooooogh, BATman!"quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:11 schreef DurQ het volgende:
Dat Batman eigenlijk een vleermuis man isen geen slechte man
Waarvoor dankquote:Op zondag 21 juni 2009 13:33 schreef Honeymooner het volgende:
Ik kwam er gister achter dat Ray-Ban komt van: to ban rays.. En ndat het niet een of andere naam van een kerel is.
Hoe de fuck weet jij zo veel?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:20 schreef Iblis het volgende:
[..]
En dat komt omdat de Engelsen het woord Camel voor beide beesten gebruiken, alhoewel ze ook wel het woord dromedary kennen.
Prachtig! Leuk voor op een feestje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:33 schreef Juk het volgende:
Niet dat ik zo'n stumper was als deze gast, die een banaan niet fatsoenlijk kon openmaken. Maar ik deed het wel met het steeltje en niet zoals het dus hier wordt gedaan.
Hoe de apen het doen
Nooit geweten dat die ook op tractoren zitten, die symbooltjes... Weer wat geleerd dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:06 schreef Sail het volgende:
- Dat er in tractoren lampjes zitten met een haas erop en één met een schildpad, en ik altijd dacht dat die lampjes betekenden dat je dan niet over hazen of schildpadden kon rijden als ze aanstonden. En ik het altijd raar vond, want er kwamen geen schildpadden voor in NL, maar daarnaast stond het lampje altijd op de hazenstand xD.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:50 schreef Tamba het volgende:
Ik dacht toen ik klein was dat hemelvaartsdag iets met ruimtevaart te maken had...
Ik kom uit de stad, dus vandaar mijn vraag: waar zijn ze wel voor dan? Zijn het versnellingen voor mensen met een ernstige vorm van dyscalculi?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:06 schreef Sail het volgende:
Dat er in tractoren lampjes zitten met een haas erop en één met een schildpad, en ik altijd dacht dat die lampjes betekenden dat je dan niet over hazen of schildpadden kon rijden als ze aanstonden. En ik het altijd raar vond, want er kwamen geen schildpadden voor in NL, maar daarnaast stond het lampje altijd op de hazenstand xD.
Lage en hoge gearing. Soort van voorversnelling voor of snelheid, of koppel...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik kom uit de stad, dus vandaar mijn vraag: waar zijn ze wel voor dan? Zijn het versnellingen voor mensen met een ernstige vorm van dyscalculi?
Liberië?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 07:18 schreef mien-moeke het volgende:
MJ's liedje Liberian Girl.
Dacht altijd dat dat ging over het meisje van de bibliotheek.
Hoorde m gisteren op de radio en ineens schoot het door m'n hoofd: Liberian.. Liberia... Liberië...
Bieb= Librariey
![]()
Klaproosbloembladen vallen binnen een paar minuten van de bloem af als je hem plukt. Dus ergens klopt jouw gedachte wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:19 schreef gers het volgende:
jarenlang dacht ik dat een klaproos uit elkaar zo vallen(klappen) als je hem zou aanraken
Dat doe ik echt al jáááren zo!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:33 schreef Juk het volgende:
Niet dat ik zo'n stumper was als deze gast, die een banaan niet fatsoenlijk kon openmaken. Maar ik deed het wel met het steeltje en niet zoals het dus hier wordt gedaan.
Hoe de apen het doen
Pay close attentionquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |