lekker!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag ik dan jullie slaaf voor een avond zijn? die jullie rond rijdt en voor jullie kookt enzo?!
dat was dus een grensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker!
dat dus doe mij die slaaf maar
geen sexslaaf hoor snuit
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker!
geen sexslaaf hoor snuit
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat was dus een grenshooguit een chip'n dale snuit
Goed puntquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Maar als je je account laat verwijderen oid, dan kan je toch ook niet PMen...
Nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Misschien een post-ban?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Is goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef Jannuk het volgende:
@tijn, ik laat het je wel even weten zaterdag, kee?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:11 schreef Murmeli het volgende:
snakey gaat me eraf pleuren nu zegt ie
tot op de PM
Ik snap dat het niet kan, ik bedoel alleen dat ze zegt dat ze bijna verwijdert is ofzo en dat ze iedereen wel spreekt via PM, dat kan dus niet?! Dat ze dat wel beseft...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee.
Murm moet gewoon even lekker achter die pc vandaan en optijd naar bed voordat ze overhaastte dingen doet.
tot op de PM
Oke tot PM danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:11 schreef Murmeli het volgende:
tot op de PM
Nah dit zo blokkeren is een soort van weg lopen. Soms werkt dat wel maar vaak blijft er gewoon een kut gevoel van over. En trap je de volgende keer gewoon weer in een zelfde soort iets. Er mee leren omgaan is veel verstandiger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker!
geen sexslaaf hoor snuit
quote:
Ok duidelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:11 schreef HeatWave het volgende:
Een ban is wat anders hoor, accounts verwijderen doen "we" niet zo snel.
tot op de PM
het achterliggende probleem moet ik idd oplossen en ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah dit zo blokkeren is een soort van weg lopen. Soms werkt dat wel maar vaak blijft er gewoon een kut gevoel van over. En trap je de volgende keer gewoon weer in een zelfde soort iets. Er mee leren omgaan is veel verstandiger.
Geef jezelf periodes dat je hier mag zijn en kom in de andere periodes er gewoon echt niet. enz enz
Die Ban moet in haar eigen koppie zittenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Of ze regelt gewoon een 9:00-17:00 ban ofzo?
Dat zal weinig helpen. Aangezien ze dan daarvoor of daarna gaat posten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Of ze regelt gewoon een 9:00-17:00 ban ofzo?
We krijgen regelmatig verzoeken tot accountverwijdering, doen we niet, ze moeten zelf maar een nieuw ww aanvragen op een fake emailaccount. Als het account verwijderd zou worden zouden ook dr posts verdwijnen en kloppen hele topics niet meer enzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ok duidelijk.. Murm liet alleen niet echt duidelijk merken wat ze had afgesproken, vandaar
.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het achterliggende probleem moet ik idd oplossen en ben ik mee bezig
Succes daarmee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het achterliggende probleem moet ik idd oplossen en ben ik mee bezig
Snuit deed Murm en mij net een zeer aantrekkelijk aanbodquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:12 schreef C.L.Werner het volgende:
Singles houden van slaven? Quest que cest?
Alsof jij mij zou kunnen onderdrukkenquote:
Gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb er ook veel problemen mee
Fokken tijdens werk
Ben er afgelopen anderhalve week al 2x op aangesproken
Vandaag ook niet gefoktalleen vanmorgen, toen er niemand was
Merk er niks van....quote:
Gewoon op je tobo rammen, copy past en geschiedenis verwijderen. Weg accountquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We krijgen regelmatig verzoeken tot accountverwijdering, doen we niet, ze moeten zelf maar een nieuw ww aanvragen op een fake emailaccount. Als het account verwijderd zou worden zouden ook dr posts verdwijnen en kloppen hele topics niet meer enzo..
Dus dat gebeurt echt alleen bij uitzondering en bij net geregistreerde spammers etc.
Nee, ok, dat snap ik. Zei gewoon maar wat zonder echt over alles na te denkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We krijgen regelmatig verzoeken tot accountverwijdering, doen we niet, ze moeten zelf maar een nieuw ww aanvragen op een fake emailaccount. Als het account verwijderd zou worden zouden ook dr posts verdwijnen en kloppen hele topics niet meer enzo..
Dus dat gebeurt echt alleen bij uitzondering en bij net geregistreerde spammers etc.
Ja ik zit heel vervelend met mijn rug naar de kamer van mijn manager, die aan de andere kant van de gang zitquote:
ik ben niet dom hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef mrbox het volgende:
[..]Heel verstandig dat je al tot die inzichten bent gekomen
Ik wel, maar ik ga d'r wel mee uitkijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ok, dat snap ik. Zei gewoon maar wat zonder echt over alles na te denken. Probeerde meer duidelijkheid te krijgen over de situatie dan dat ik echt dacht dat alles verwijderd zou worden...
Ik kan overigens niet Fokken op het werk.
Ik leg het graag uit, ik ben niet voor niets jullie dienbaar kutmodjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ok, dat snap ik. Zei gewoon maar wat zonder echt over alles na te denken. Probeerde meer duidelijkheid te krijgen over de situatie dan dat ik echt dacht dat alles verwijdert zou worden...
Haha ik kan Fok! blokkeren als ik wil, maar kan het net zo makkelijk weer de-blokkeren, als systeembeheerder zijndequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ok, dat snap ik. Zei gewoon maar wat zonder echt over alles na te denken. Probeerde meer duidelijkheid te krijgen over de situatie dan dat ik echt dacht dat alles verwijderd zou worden...
probleem ligt ook buiten werktijd....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon in plaats van hier te blijven als je er echt mee zit....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben niet dom he
en post intussen vrolijk verder tot ik er echt afgeflikkerd word...
Ik houd van duidelijkheid, dus jij bent liefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leg het graag uit, ik ben niet voor niets jullie dienbaar kutmodje.
Ik wil ook een aantrekkelijk aanobdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Snuit deed Murm en mij net een zeer aantrekkelijk aanbod
is dat geen SC wat je doet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leg het graag uit, ik ben niet voor niets jullie dienbaar kutmodje.
Dat ligt geheel aan jezelf wat is jouw definitie van single is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef El_Matador het volgende:
Wanneer ben je trouwens single en wanneer ben je single-af?
Een goede mag ik hopen?quote:
I tryquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd van duidelijkheid, dus jij bent lief.
Ghehe, was zou er gebeuren als ik de prefix waar fok binnen valt ga advertisen naar de buitenwereldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik kan Fok! blokkeren als ik wil, maar kan het net zo makkelijk weer de-blokkeren, als systeembeheerder zijnde
Boeit mij dat, ik ben hier geen mod, dat zoekt Re maar uitquote:
Misschien, als je heeel lief doet tegen Snuit, misschien nehhhhh, eerst Murm en ikquote:
Je mag mij hebbenquote:
Ik heb jou soms aardig onder de duimquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof jij mij zou kunnen onderdrukken.
eenschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Geen relatie: single. Relatie: single af. Wat is het leven toch simpel. Ik vind scharrels en ONS's etc. ook gewoon single.
Duh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Geen relatie: single. Relatie: single af. Wat is het leven toch simpel. Ik vind scharrels en ONS's etc. ook gewoon single.
Wie zijn dat? Sowieso ik = altijd liefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Misschien, als je heeel lief doet tegen Snuit, misschien nehhhhh, eerst Murm en ik
Scharrel is alleen neuken, verder niets.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef erikje14 het volgende:
en wat is het verscil tussen een scharrel en een relatie?
QFTquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
he Djazz , heb je al (goed)nieuws mbt je auto en veder alles goedquote:
dat vind ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Als onder de duim betekent, ik ben soms wel eens lief tegen je, ja dan welquote:
Scharrel is alles tot op het punt van een relatie. Je kan best verliefd zijn op iemand, ermee neuken, leuke dingen doen, maar geen relatie hebben, dan is het nog een scharrel. Scharrel is niet alleen neuken dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef erikje14 het volgende:
en wat is het verscil tussen een scharrel en een relatie?
Voor mij niet. Ik heb eigenlijk nooit scharrels waar ik alleen seks mee heb, ik moet daarnaast ook wel een band met iemand hebbenquote:
Snuit(ebolletje), Murm(eli), (die is zojuist vertrokken met onbekende bestemming, of zoiets)quote:
niet kunnen laten om te beginnen met fokken en niet kunnen stoppen.....quote:
Thuis moet kunnen tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik vind ook wel lastig om niet te posten. Maar ik moet dan ook echt fok niet aanzetten en al helemaal niet mee gaan lezen in dit topic. Echt afblijven. Als je eenmaal begint met posten enzo.![]()
Gelukkig lukt het me meestal wel redelijk mezelf in te tomen. Maar heb ook dagen dat ik weinig heb uitgevoerd. Fok overigens alleen thuis, op stage/werk zou ik het niet doen. Te bang betrapt te worden en voel me daar sowieso schuldig over. Thuis heb ik mijn eigen verantwoording.
Gefeliciteerd, u gaat door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik vind ook wel lastig om niet te posten. Maar ik moet dan ook echt fok niet aanzetten en al helemaal niet mee gaan lezen in dit topic. Echt afblijven. Als je eenmaal begint met posten enzo.![]()
Gelukkig lukt het me meestal wel redelijk mezelf in te tomen. Maar heb ook dagen dat ik weinig heb uitgevoerd. Fok overigens alleen thuis, op stage/werk zou ik het niet doen. Te bang betrapt te worden en voel me daar sowieso schuldig over. Thuis heb ik mijn eigen verantwoording.
Je doet ook soms heul braaf wat ik zeg hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als onder de duim betekent, ik ben soms wel eens lief tegen je, ja dan wel.
+5quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef vencodark het volgende:
Idd, scharrel is in mijn ogen meer een kort durende relatiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik heb eigenlijk nooit scharrels waar ik alleen seks mee heb, ik moet daarnaast ook wel een band met iemand hebben
Dat zeg ik. Alleen seks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik heb eigenlijk nooit scharrels waar ik alleen seks mee heb, ik moet daarnaast ook wel een band met iemand hebben
Murm, misschien is het handig om te gaan sporten ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet kunnen laten om te beginnen met fokken en niet kunnen stoppen.....
daardoor mn werk verwaarlozen en mn huis en eigenlijk alles. daardoor meer onrust in mn kop (zover dat nog mogelijk is)
dat een beetje. gebrek aan discipline.... zitten vast allerlei problemen achter maar ik weet nog niet wat dus moet dat nog zien uit te zoeken en dan opte lossen
Niet, mijn moeder zegt dat ik het liefste kind van de hele wereld benquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daardoor mn werk verwaarlozen en mn huis en eigenlijk alles. daardoor meer onrust in mn kop (zover dat nog mogelijk is)
dat een beetje. gebrek aan discipline.... zitten vast allerlei problemen achter maar ik weet nog niet wat dus moet dat nog zien uit te zoeken en dan opte lossen
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik beweer ook zeker niet dat je dom bent maar sommige dingen zijn gewoon lastig bij jezelf te ontdekkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben niet dom he
en post intussen vrolijk verder tot ik er echt afgeflikkerd word...
Scharrel hoeft imo niet kortdurig te zijn en is al helemaal geen relatie. Het kan heel veel zijn, ook heel weinig, zolang het geen label heeft van relatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Idd, scharrel is in mijn ogen meer een kort durende relatie
Neuh, bij een relatie heb je allemaal verplichtingen die je bij een scharrel niet hebt. Dat is het fijne van scharrels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eenschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, dat niet fokken op werk had ik eerst ook moeite mee, maar daar kom je wel overheenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef vencodark het volgende:
Prioriteiten stellen, als het echt niet kan zet fok dan ook gewoon niet aan. Of neem desnoods voor jezelf een tijd als je echt dingen moet doen. (van ik stop zolaat)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb ook scharrels die ik al jaren ken. Alles wat nog geen relatie is of wat het nooit zal worden noem ik een scharrelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, bij een relatie heb je allemaal verplichtingen die je bij een scharrel niet hebt. Dat is het fijne van scharrels.
Yeahhhquote:
Dat is het lastige, er is geen duidelijke grens. Scharrels kunnen ook met elkaars vrienden omgaan, bij ouders thuis komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb best scharrels waar ik ook iets om gaf hoor, maar die neem je gewoon niet mee naar je ouders en als je niet met hem/haar bent en je komt iemand anders tegen dan staat niets me in de weg om daar ook iets mee uit te spoken.
Relatie is exclusief, die stel je voor aan je vrienden, neem je mee naar sociale dingen als verjaardagen, feestjes etc..
Ik neuk niet met iemand puur om het neuken, maar kan daar nog best lange tijd leuke dingen mee doen, behalve seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet zon mooi meisje vind, te neuken?
Gewoon omdat het kanJust come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Dat is wel een goede definitie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook scharrels die ik al jaren ken. Alles wat nog geen relatie is of wat het nooit zal worden noem ik een scharrel
Het verschil met een relatie is dat je uitspreekt dat je voor elkaar wil gaan. Voor mij dan
Volgens mij ben ik hier veel te zwart/wit voor ingesteld, geef mij maar iets wat aan/uit kanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is het lastige, er is geen duidelijke grens. Scharrels kunnen ook met elkaars vrienden omgaan, bij ouders thuis komen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef KudFokker het volgende:
Is het erg om een keer een (wat ik een)Gun haar ook eens een keertje een pleziertje, doe het uit liefdadigheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet zon mooi meisje vind, te neuken?
Gewoon omdat het kan
Opzich, zolang ik ook maar de dingen doe die ik moet doen. En heb ook periodes gehad dat ik thuis ipv netjes aan verslag werkte, veel fokte en dus eigenlijk veel te weinig deed. Ik kwam er niet echt mee in de knoei omdat ik op tijd aan de bel trok. Maar toch, begrijp dat het wel zodanig verslavend is dat je amper meer ergens aan aan toe komt.quote:
alles al geprobeerd, het wint van mijn eigen wil hahahahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen, als het echt niet kan zet fok dan ook gewoon niet aan. Of neem desnoods voor jezelf een tijd als je echt dingen moet doen. (van ik stop zolaat)
Is het erg om een keer een (wat ik een)Nee, natuurlijk is dat niet erg. Dat gebeurt iedereen. Ook vrouwen (waarschijnlijk denkt zij hetzelfde over jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet zon mooi meisje vind, te neuken?
Gewoon omdat het kan
)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
natuurlijk is er geen 100% handboek ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is het lastige, er is geen duidelijke grens. Scharrels kunnen ook met elkaars vrienden omgaan, bij ouders thuis komen.
Is het erg om een keer een (wat ik een)Nee dat is niet erg. Gewoon doen! Later, als u oud en gerimpeled bent, krijgt u er spijt van. Neuken wat er te neuken valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet zon mooi meisje vind, te neuken?
Gewoon omdat het kan
Ok, dat is al een duidelijkere definitie inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook scharrels die ik al jaren ken. Alles wat nog geen relatie is of wat het nooit zal worden noem ik een scharrel
Het verschil met een relatie is dat je uitspreekt dat je voor elkaar wil gaan. Voor mij dan
Dat is wel een goeie ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
je voelt je pas schuldig als je de alimentatie niet kan betalen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Nja ze is echt DIK gewoon
Ik denk dat ik me ook gigantisch schuldig zal voelen
Definieer DIK.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je voelt je pas schuldig als je de alimentatie niet kan betalen!
Gast echtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Voel je schuldig als je niet gebatst hebt. Anders niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb dat ook wel, maar het heeft ook wel positieve kanten. Je niet binden aan iemand die het niet helemaal is maar toch regelmatig seks hebben ipv iedere week een ander, toch een soort van veilige seksrelatie, als je vertrouwensissues hebt enzo. Ik zou nooit met zomaar iemand kunnen seksen, maar scharrel is het ook niet helemaal, best of both worlds ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hier veel te zwart/wit voor ingesteld, geef mij maar iets wat aan/uit kan
Mensen, lastig hoor...
Doe je toch iets niet goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alles al geprobeerd, het wint van mijn eigen wil hahahahaha
Echt worsten armen enzoquote:
scharrels etc komen niet bij mijn ouders thuis.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
idd slaaplekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, is al meer dan een uur na kindertjes-bedtijd![]()
Idd, het is kindertjesmaaktijdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Jannuk het volgende:
Het is anders als je nog thuis woont. Onder het mom van vriendschap danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
scharrels etc komen niet bij mijn ouders thuis.
Schuldig over mijn eer gevoel / eigenwaarde bedoel ikquote:
dat stel ik sowieso liever een tijdje uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Behalve de maatschappelijk werkster, de jehova getuige, de kinderpostzegelverkoopster en de deurwaarder dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:
Het zou jou goed doen om gewoon eens dingen te doen die niet zo bekend zijn, niet zo in je comfortzone liggen. Moeilijk in het begin maar daarnaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel, maar het heeft ook wel positieve kanten. Je niet binden aan iemand die het niet helemaal is maar toch regelmatig seks hebben ipv iedere week een ander, toch een soort van veilige seksrelatie, als je vertrouwensissues hebt enzo. Ik zou nooit met zomaar iemand kunnen seksen, maar scharrel is het ook niet helemaal, best of both worlds ofzo?
heb jij dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Schuldig over mijn eer gevoel / eigenwaarde bedoel ik
wees blij, kwestie van karakter en sterk zijn maar dat ben ik dan ff niet hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed
Zit ook vaak erop maar als ik echt dingen wil doen dan ga ik gewoon, waarom zou ik langer blijven hangen hier dan?
Of over het disrespect dat je toont naar dat meisje en haar gevoelens?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Schuldig over mijn eer gevoel / eigenwaarde bedoel ik
Ik wel, geen sex voor het huwelijkquote:
Duurt meestal maanden idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat stel ik sowieso liever een tijdje uit
ja, te veel eigenlijk, ben te pickyquote:
Ik vertrouw hem, en de rest van de onbekende wereld niet. En het is geen slecht ding om maar een partner te hebben itt iedere week een ander. Why change a good thing alleen omdat de achterliggende gedachte misschien niet helemaal ok is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het zou jou goed doen om gewoon eens dingen te doen die niet zo bekend zijn, niet zo in je comfortzone liggen. Moeilijk in het begin maar daarna
Venco let je op, treitermateriaal:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja, te veel eigenlijk, ben te picky
Had veel meer kunnen neuken tot nu toe als ik niet zo picky was
Je hebt je 5 minuten aandacht voor je post iig weer gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
Nee nevermind, ik heb het idee al uit mijn hoofd gepraat, zie net dat ze ook nog eens 16 is
En ik zou het gewoon echt niet kunnen
Werk er dan aanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wees blij, kwestie van karakter en sterk zijn maar dat ben ik dan ff niet haha
ja dat ook jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of over het disrespect dat je toont naar dat meisje en haar gevoelens?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Seriously, I don't buy it. Je bent een normale jongen om te zien, maar je kleedt je als een kloon van al die breezerdudes en gedraagt je alsof je 14 bent. Welke hersendode chicks kun je dan allemaal scoren?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De hele onzekere natuurlijk.... easy prey.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Seriously, I don't buy it. Je bent een normale jongen om te zien, maar je kleedt je als een kloon van al die breezerdudes en gedraagt je alsof je 14 bent. Welke hersendode chicks kun je dan allemaal scoren?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok dus ik heb vanmiddag een brownie gemaakt en nu weet ik niet wat ik er mee moetheb er zelf echt geen trek in
Het gaat hier over neuken!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok dus ik heb vanmiddag een brownie gemaakt en nu weet ik niet wat ik er mee moetheb er zelf echt geen trek in
Waar moet ik je nu mee pesten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Venco let je op, treitermateriaal:
De jeugd van tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Seriously, I don't buy it. Je bent een normale jongen om te zien, maar je kleedt je als een kloon van al die breezerdudes en gedraagt je alsof je 14 bent. Welke hersendode chicks kun je dan allemaal scoren?
Morgen opknauwen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Blijven de leuke over voor mijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ik als een opa overkomquote:
Het is wel schattig om te zien, die tienerjochies.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee niet over je scharrel, dat is gewoon prima. Maar in het algemeenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem, en de rest van de onbekende wereld niet. En het is geen slecht ding om maar een partner te hebben itt iedere week een ander. Why change a good thing alleen omdat de achterliggende gedachte misschien niet helemaal ok is?
Weltrustenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Jannuk het volgende:
kom maar naar rotterdma brengen ik weet daar wel raad mee hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Generatiekloof post!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
Wat is er mis met overhemden en t-shirtsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel als je van die achterlijk kraag omhoogjes en diamanten oorknopjes draagtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er mis met overhemden en t-shirts?
Que?quote:
Hee, jij komt ook bekend voor (ben sinds een half jaar weer es terug)quote:
ik ben hier niet de newbie hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat hier over neuken!
Maar eet smakelijk!
dat is niet alleen een rap-groep hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar de Jeugd van Tegenwoordig is dan ook ruk.
Ik wil hem welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Een scooter en een kratje bReEzAh doen anders wonderen hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel als je van die achterlijk kraag omhoogjes en diamanten oorknopjes draagt
Jij mij ook!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, jij komt ook bekend voor (ben sinds een half jaar weer es terug)
Hoi.
Ripley heb je het programma lekker slim gezien ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel soms?quote:
Net alsof ik daar van die speciale clipjes voor gebruikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij bevestigt het vooral het beeld dat mensen van je hebben. Als ik zo stellig ben tegen anderen lacht er niemand maar krijg ik gelijk op mijn kopquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens wel grappig om te zien dat iedereen zo moet lachen om Ripley's post
Bevestigt mijn post van vanmiddag, leedvermaak is de simpelste humor voor simpele mensen
Soms is een symptoombestrijdende maatregel een prima eerste stap om toe te werken naar de definitieve oplossing van een probleem. En als het voor haar helpt om zichzelf op deze manier de toegang te ontzeggen tot FOK! en daarmee de tijd te creëren om rust te krijgen in haar hoofd, waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
Neemt niet weg dat je account laten blokkeren niet de manier is.
Sorry, komt omdat ik het de laatste dagen opvallend veel tegenkom. Tv, radio, op fok vorige keer ging het over hun.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat is niet alleen een rap-groep hoor.
Das goed nieuws.quote:
Ja, wij zijn de simpelen hier, tis al goed hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef KudFokker het volgende:
Bevestigt mijn post van vanmiddag, leedvermaak is de simpelste humor voor simpele mensen
Ja, ik moet het van mijn "schattigheid" en mijn vriendelijkheid hebben jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ripley heb je het programma lekker slim gezien ?ik verwacht die types, maar mss is hij wel gewoon echt wel heel smooth. "Schattig" zouden sommige mensen het noemen
kwaliteitsoverhemden zitten gewoon normaal dudequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik daar van die speciale clipjes voor gebruik...
Kwaliteits overhemden hebben dat niet nodig
Zo kun je het zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef KudFokker het volgende:
nee gast die oorbellen, die kunnen ECHT niet, en dat sjaaltje ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er mis met overhemden en t-shirts?
Mooi!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das goed nieuws.
Ja, perfect. Inmiddels mof en volop genietend.
Jij nog single zie ik? En nog steeds happy?
Net hoe je het zelf wil dragenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
kwaliteitsoverhemden zitten gewoon normaal dude
ik kom je niet bekend voor? heb je zelfs gemeetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, jij komt ook bekend voor (ben sinds een half jaar weer es terug)
Hoi.
Ik weet het. Maar heb nu een beetje kloteperiode achter de rug, dus het is nu niet echt een goede tijd. Wel probeer ook steeds meer dingen te doen die uit mijn comfort zone zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee niet over je scharrel, dat is gewoon prima. Maar in het algemeengeen aanval maar soms kom je gewoon beetje mensen schuw over.
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kom je niet bekend voor? heb je zelfs gemeet
Das vergankelijk en dat andere duidelijk fake.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, ik moet het van mijn "schattigheid" en mijn vriendelijkheid hebben ja
Dan hoeft dat nog niet te werken. Geheid dat er dan iets anders voor in de plaats gaat komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms is een symptoombestrijdende maatregel een prima eerste stap om toe te werken naar de definitieve oplossing van een probleem. En als het voor haar helpt om zichzelf op deze manier de toegang te ontzeggen tot FOK! en daarmee de tijd te creëren om rust te krijgen in haar hoofd, waarom niet?
daarom kleed je je zeker als het ultieme voorbeeld van een breezerdude?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:45 schreef KudFokker het volgende:
En net alsof ik me iets ga aantrekken wat andere vinden?
Wat zeggen posts nou ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo kun je het zien.
Maar om eerlijk te zijn maak ik uit je posts vooral op dat je een jochie met stiekem zodanig veel onzekerheid bent, dat je denkt dat te kunnen verbloemen door middel van stoer gedrag en dito verhalen.
Das jammer, je kunt net zo goed gewoon jezelf zijn.
Zo, amen to that.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das vergankelijk en dat andere duidelijk fake.
Ik ben echt geen heilige, verre van dat, maar je zou eens moeten proberen een meisje leuk te vinden om het totaal pakket. niet allemaal, echt niet. Maar dit gehop schiet ook niet op.
Inderdaad helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Murmeli het volgende:
dank je airwin jij snapt het
en ik ga naar bed toe.... slaap lekker allemaal!!
Ik doe gewoon wat ik zelf wilquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
daarom kleed je je zeker als het ultieme voorbeeld van een breezerdude?
Ik vind je wel aandoenlijk KF, maar my god. Zo hardleers.
truequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat stel ik sowieso liever een tijdje uit
Jij waait gewoon met alle winden mee, waardoor deze discussie al bij voorbaat zinloos is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat zeggen posts nou ?
Wie zegt dat ik dat niet expres doe ?
Ik vind dit gedoe hier af en toe saai en altijd het zelfde dat ik er wel eens een dom verhaal tegen aan gooi, en dit af en toe ook licht overdrijf
Geen enkele vrouw valt op "schattigheid". En al helemaal niet op onzekere mennekes die zichzelf overschreeuwen en zogenaamd stoere praat gaan uitkramen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das vergankelijk en dat andere duidelijk fake.
Ik ben echt geen heilige, verre van dat, maar je zou eens moeten proberen een meisje leuk te vinden om het totaal pakket. niet allemaal, echt niet. Maar dit gehop schiet ook niet op.
Als ik goed heb opgelet kreeg je het vd week nog te horen dat tanktops ofzo belachelijk zijn bij de fitness. En de keer erop ging je met een gewoon t-shirtje. Heb ik dat juist?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:45 schreef KudFokker het volgende:
En net alsof ik me iets ga aantrekken wat andere vinden?
Dus jij zegt dat ik nóóit serieus post ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij waait gewoon met alle winden mee, waardoor deze discussie al bij voorbaat zinloos is.
Af en toe een dom verhaal is wat anders dan vrijwel altijd dom uit je nek lullen.
Die kans is zeker aanwezig. Maar is het aan jou om daarom meteen je afkeur uit te spreken over de door haar gekozen oplossing?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Dan hoeft dat nog niet te werken. Geheid dat er dan iets anders voor in de plaats gaat komen.
Wij maar weer eens een discussie voeren?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij waait gewoon met alle winden mee, waardoor deze discussie al bij voorbaat zinloos is.
Af en toe een dom verhaal is wat anders dan vrijwel altijd dom uit je nek lullen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik zelf wil
En nee, ik zie zelf nooit breezerdudes met overhemden lopen
trustequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Murmeli het volgende:
dank je airwin jij snapt het
en ik ga naar bed toe.... slaap lekker allemaal!!
Ja als de zwarte was nog in de wasmachine zitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik goed heb opgelet kreeg je het vd week nog te horen dat tanktops ofzo belachelijk zijn bij de fitness. En de keer erop ging je met een gewoon t-shirtje. Heb ik dat juist?
Ik zou niet weten waarom en waarover.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wij maar weer eens een discussie voeren?![]()
Hmm jij bent degene die dat opzoekt, niet ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
[..]Er is zelfs een kraagje omhoog hyves
En die lelijke fake diamanten, daar word je ook mee doodgegooid op de gemiddelde koopavond
Van die koters die stoer in de stad lopen terwijl hun ma eigenlijk gewoon bij de HEMA zit koffie te drinken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
En die lelijke fake diamanten, daar word je ook mee doodgegooid op de gemiddelde koopavond
ooeh... goeie tip rippert!... ik ga donderdag naar de stad hier en zo'n mooie glimmende steen in mijn oor frotten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar heb nu een beetje kloteperiode achter de rug, dus het is nu niet echt een goede tijd. Wel probeer ook steeds meer dingen te doen die uit mijn comfort zone zijn.
Oh nee hoor, moet ze zelf weten hoe ze het oplost, lijkt me alleen niet handig om het op deze manier te doen dus dan zeg ik datquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig. Maar is het aan jou om daarom meteen je afkeur uit te spreken over de door haar gekozen oplossing?
Lelijk zijn ze sowieso.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm jij bent degene die dat opzoekt, niet ik![]()
En mijnes zijn geen diamanten, maar ook niet van die goedkope steentjes van een 10tje
Ik hoop wel dat je in het echt minder onzeker bent voor jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja als de zwarte was nog in de wasmachine zit?
Ok bij deze, ik train ALTIJD in een een tanktop omdat ik dat lekker vind zitten
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:dat had google me al verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, omdat ik voor mijn werk regelmatig zulke sneue gasten op moet snorrenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En mijnes zijn geen diamanten, maar ook niet van die goedkope steentjes van een 10tje
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik nóóit serieus post ?
Dat soort gedraaikont bedoel ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja als de zwarte was nog in de wasmachine zit?
Ok bij deze, ik train ALTIJD in een een tanktop omdat ik dat lekker vind zitten
van die mooiboysquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooeh... goeie tip rippert!... ik ga donderdag naar de stad hier en zo'n mooie glimmende steen in mijn oor frotten!
Van die knulletjes die stiekem een rol sokken in hun broekje proppen om de meisjes uit de klas te imponeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die koters die stoer in de stad lopen terwijl hun ma eigenlijk gewoon bij de HEMA zit koffie te drinken.
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:Een hemdje dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zou uitmaken omdat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:Je moet de achterkant laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Haha, prima hoor. Maar meningen mogen we altijd geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Alleen maar op andere lettenen zeggen wat 'goed' & 'fout' is
En dan over mij zeggen dat ik onzeker ben over wat ik doe en draag ?
Mij maakt het niets uit wat andere denken en blijf het dus dragen
Ga volgende keer lekker mee naar de reguliersdwars anders met je tanktopje, je diamanten en je sjaaltjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Eerst lopen janken dat ze nep zijn, blijkt het niet zo te zijn: weer jankenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, omdat ik voor mijn werk regelmatig zulke sneue gasten op moet snorren
En I don't care, als het echt zouden zijn is het patsen. Stijlvolle mensen hoeven dat niet te doen. En als ze nep zijn is het patsen voor patsers zonder geld
Moet je ook vooral doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Ik heb er ook mijn mening over. Tegelijkertijd ken ik Murmeli niet goed genoeg om te kunnen beoordelen wat de beste oplossing voor haar is. Dat weet ze zelf het beste. Waarom zou ik, of jij, haar dan moeten lastig vallen met hoe jij erover denkt? Heeft volgens mij geen enkele toegevoegde waarde...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
Oh nee hoor, moet ze zelf weten hoe ze het oplost, lijkt me alleen niet handig om het op deze manier te doen dus dan zeg ik dat
Gedraaikont ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Dat soort gedraaikont bedoel ik.
Daarmee toon je geen ruggegraat. Je hoeft jezelf echt niet als een of andere baas () voor te doen.
JE HEBT EEN PLAAT VOOR JE HOOFD!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:loop jij nu ook wel eens door de stad, en dat je dan je vinger op je eigen kont legt en dan met een sissend geluidje, terwijl je in de etalage je eigen reflectie bekijkt, DAMN!... I'AM SIIZZZZZLING HOT. today te roepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Ik weet niet waar je precies onzeker over bent, maar je draait idd welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Een DIKKE nicht met tanktop!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ga volgende keer lekker mee naar de reguliersdwars anders met je tanktopje, je diamanten en je sjaaltje
En vooral doen, I could care less. Maar je verhalen worden er gewoon heel ongeloofwaardig van.
nee, maar hou er aub over op ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, prima hoor. Maar meningen mogen we altijd geven.Dat zegt niet zoveel over jezelf als je zou denken.
Eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je ook vooral doen.
Maar je komt hier steeds posten en dingen vertellen, dan krijg je commentaar. Je zal vast geen verkeerde jongen zijn hoor
.
Oh ja, die opmerkingen over dikke wijven neuken etc zijn wel lekker normaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, maar hou er aub over op ?
Ik zal een beginnen met constant 'pijnlijk' commentaar over iemands uiterlijk, kledingkeuze en/of gedrag...
Het is gewoon zielig van julliekindjes
Ik ook, maar het is voor vrouwen.quote:
Nja ik draag gewoon met dichte rug, net iets lager als een t-shirt eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies onzeker over bent, maar je draait idd wel
Anyway, ik vind de rug van een tanktop bij een lekkere vent erg mooi
En een steentje in je oor vind ikAls jij dat niet vindt, prima toch?
Ik kreeg ook commentaar op mn zwarte bloesje met witte stippen, maar vind het zelf wel erg leuk (Décolleté)
Je hebt een abo! Use The Force!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, die opmerkingen over dikke wijven neuken etc zijn wel lekker normaal.
Anyway, waarom ga iker nog over door?.
Wijzen op iets waar ze hun mening over hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
JE HEBT EEN PLAAT VOOR JE HOOFD!
Misschien is het zo dat als iedereen je op iets wijst, ze misschien wel een punt hebben.
hihi.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik draag gewoon met dichte rug, net iets lager als een t-shirt eigenlijk
Maar ik heb al jaren last van mijn schouders en heb er mee bij de fysio gelopen.
Vandaar dat ik goed moet kijken en voelen naar frictie tijdens het trainen...
Dat kan met een t-shirt niet...
Maar ik heb al eerder gezegd dat ik het niet voor de 'looks' doe...
Ik kan beide nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
Was er trouwens een meet donderdag/vrijdag in rotterdam ofzo?
Dat hoeft niet per se en het is soms ook wat harsh. Maar probeer iig kritiek en advies ook wat tot je door laten te dringen en er iets mee te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wijzen op iets waar ze hun mening over hebben?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
loop jij nu ook wel eens door de stad, en dat je dan je vinger op je eigen kont legt en dan met een sissend geluidje, terwijl je in de etalage je eigen reflectie bekijkt, DAMN!... I'AM SIIZZZZZLING HOT. today te roepen?
Das geen echte tanktop danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik draag gewoon met dichte rug, net iets lager als een t-shirt eigenlijk
Maar ik heb al jaren last van mijn schouders en heb er mee bij de fysio gelopen.
Vandaar dat ik goed moet kijken en voelen naar frictie tijdens het trainen...
Dat kan met een t-shirt niet...
Maar ik heb al eerder gezegd dat ik het niet voor de 'looks' doe...
Alleen voor genodigden tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
Watquote:
Oh no, you didn't.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, maar hou er aub over op ?
Ik zal een beginnen met constant 'pijnlijk' commentaar over iemands uiterlijk, kledingkeuze en/of gedrag...
Het is gewoon zielig van julliekindjes
Wie is er genodigd dan?quote:
Oh, werkt dat zo tegenwoordig op Singlesmeets?quote:
vr of za voor zover ik weet...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
Ja bent behoorlijk bot jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se en het is soms ook wat harsh. Maar probeer iig kritiek en advies ook wat tot je door laten te dringen en er iets mee te doen.
En ik ben het botte kutwijf, dus ik heb ook wel eens wat te verduren - moet ik ook wat van opsteken he
Wanna partycrash with me?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, werkt dat zo tegenwoordig op Singlesmeets?![]()
Lijkt me lache, maar is niet meer nodig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vr of za voor zover ik weet...
Is het gelukt met je garagehouder trouwens? Of wil jij die grote boze kale kop eens lenen.. Doe ik er een mooie nepdiamanten oorbel in, en een gouwe ketting met "Johnny" om.. Kijk ik gelijk ff of ze nog buba joe kauwgom hebben voor een paar van die stoere bloemetjes en hartjes tatooplakplaatjes er bij
Ik denk dat een strak tanktopje jou ook wel staatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies onzeker over bent, maar je draait idd wel
Anyway, ik vind de rug van een tanktop bij een lekkere vent erg mooi
En een steentje in je oor vind ikAls jij dat niet vindt, prima toch?
Ik kreeg ook commentaar op mn zwarte bloesje met witte stippen, maar vind het zelf wel erg leuk (Décolleté)
Weet je nog vroeger? Toen mrbox zo'n fervent strijder was tegen dergelijke kliekjesvorming?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef Kluts het volgende:
Klopt.quote:
Hou op!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat?
Ooh serieus reageren op serieuze posts kunnen jullie niet, excuse me
Dat kan ook, maar daar word ik niet per se een beter mens vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja bent behoorlijk bot jamaar zo zal je wel zijn, dus ga er niks aan veranderen of over zeggen
Hey, zo kan het dus ook !
Normaal wel maar dacht dat ze die wat kleinschaliger wilden houden, was het gister wat vaagheid over.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wie is er genodigd dan?
En meets die via singles geregeld worden zijn toch gewoon open voor iedereen?
Nee teminste ... ik mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:
Vroeger is geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger? Toen mrbox zo'n fervent strijder was tegen dergelijke kliekjesvorming?
Kom op KF, laat je niet zo kennenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja bent behoorlijk bot jamaar zo zal je wel zijn, dus ga er niks aan veranderen of over zeggen
Hey, zo kan het dus ook !
Ow, dat gaan we eens uitzoeken dan !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
vrijdag in rotterdam. cue getlost kingmob weten er meer van...
oja slapen....
Net als ik, in een grijs verleden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger? Toen mrbox zo'n fervent strijder was tegen dergelijke kliekjesvorming?
Nja, vind dat sowieso een beetje zinloos om over internet te doen eigenlijk... maar dat ben ik...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar daar word ik niet per se een beter mens van
Omgaan met mensen is ook interactie en evolutie
Maar ja
je zou bijna echt een kloon van me kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Als er maar veel drank aan te pas komt, want dat hoort dan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |