ik ben niet dom hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef mrbox het volgende:
[..]Heel verstandig dat je al tot die inzichten bent gekomen
Ik wel, maar ik ga d'r wel mee uitkijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ok, dat snap ik. Zei gewoon maar wat zonder echt over alles na te denken. Probeerde meer duidelijkheid te krijgen over de situatie dan dat ik echt dacht dat alles verwijderd zou worden...
Ik kan overigens niet Fokken op het werk.
Ik leg het graag uit, ik ben niet voor niets jullie dienbaar kutmodjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ok, dat snap ik. Zei gewoon maar wat zonder echt over alles na te denken. Probeerde meer duidelijkheid te krijgen over de situatie dan dat ik echt dacht dat alles verwijdert zou worden...
Haha ik kan Fok! blokkeren als ik wil, maar kan het net zo makkelijk weer de-blokkeren, als systeembeheerder zijndequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ok, dat snap ik. Zei gewoon maar wat zonder echt over alles na te denken. Probeerde meer duidelijkheid te krijgen over de situatie dan dat ik echt dacht dat alles verwijderd zou worden...
probleem ligt ook buiten werktijd....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon in plaats van hier te blijven als je er echt mee zit....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben niet dom he
en post intussen vrolijk verder tot ik er echt afgeflikkerd word...
Ik houd van duidelijkheid, dus jij bent liefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leg het graag uit, ik ben niet voor niets jullie dienbaar kutmodje.
Ik wil ook een aantrekkelijk aanobdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Snuit deed Murm en mij net een zeer aantrekkelijk aanbod
is dat geen SC wat je doet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leg het graag uit, ik ben niet voor niets jullie dienbaar kutmodje.
Dat ligt geheel aan jezelf wat is jouw definitie van single is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef El_Matador het volgende:
Wanneer ben je trouwens single en wanneer ben je single-af?
Een goede mag ik hopen?quote:
I tryquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd van duidelijkheid, dus jij bent lief.
Ghehe, was zou er gebeuren als ik de prefix waar fok binnen valt ga advertisen naar de buitenwereldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik kan Fok! blokkeren als ik wil, maar kan het net zo makkelijk weer de-blokkeren, als systeembeheerder zijnde
Boeit mij dat, ik ben hier geen mod, dat zoekt Re maar uitquote:
Misschien, als je heeel lief doet tegen Snuit, misschien nehhhhh, eerst Murm en ikquote:
Je mag mij hebbenquote:
Ik heb jou soms aardig onder de duimquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof jij mij zou kunnen onderdrukken.
eenschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Geen relatie: single. Relatie: single af. Wat is het leven toch simpel. Ik vind scharrels en ONS's etc. ook gewoon single.
Duh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Geen relatie: single. Relatie: single af. Wat is het leven toch simpel. Ik vind scharrels en ONS's etc. ook gewoon single.
Wie zijn dat? Sowieso ik = altijd liefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Misschien, als je heeel lief doet tegen Snuit, misschien nehhhhh, eerst Murm en ik
Scharrel is alleen neuken, verder niets.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef erikje14 het volgende:
en wat is het verscil tussen een scharrel en een relatie?
QFTquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
he Djazz , heb je al (goed)nieuws mbt je auto en veder alles goedquote:
dat vind ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Als onder de duim betekent, ik ben soms wel eens lief tegen je, ja dan welquote:
Scharrel is alles tot op het punt van een relatie. Je kan best verliefd zijn op iemand, ermee neuken, leuke dingen doen, maar geen relatie hebben, dan is het nog een scharrel. Scharrel is niet alleen neuken dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef erikje14 het volgende:
en wat is het verscil tussen een scharrel en een relatie?
Voor mij niet. Ik heb eigenlijk nooit scharrels waar ik alleen seks mee heb, ik moet daarnaast ook wel een band met iemand hebbenquote:
Snuit(ebolletje), Murm(eli), (die is zojuist vertrokken met onbekende bestemming, of zoiets)quote:
niet kunnen laten om te beginnen met fokken en niet kunnen stoppen.....quote:
Thuis moet kunnen tochquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik vind ook wel lastig om niet te posten. Maar ik moet dan ook echt fok niet aanzetten en al helemaal niet mee gaan lezen in dit topic. Echt afblijven. Als je eenmaal begint met posten enzo.![]()
Gelukkig lukt het me meestal wel redelijk mezelf in te tomen. Maar heb ook dagen dat ik weinig heb uitgevoerd. Fok overigens alleen thuis, op stage/werk zou ik het niet doen. Te bang betrapt te worden en voel me daar sowieso schuldig over. Thuis heb ik mijn eigen verantwoording.
Gefeliciteerd, u gaat door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik vind ook wel lastig om niet te posten. Maar ik moet dan ook echt fok niet aanzetten en al helemaal niet mee gaan lezen in dit topic. Echt afblijven. Als je eenmaal begint met posten enzo.![]()
Gelukkig lukt het me meestal wel redelijk mezelf in te tomen. Maar heb ook dagen dat ik weinig heb uitgevoerd. Fok overigens alleen thuis, op stage/werk zou ik het niet doen. Te bang betrapt te worden en voel me daar sowieso schuldig over. Thuis heb ik mijn eigen verantwoording.
Je doet ook soms heul braaf wat ik zeg hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als onder de duim betekent, ik ben soms wel eens lief tegen je, ja dan wel.
+5quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef vencodark het volgende:
Idd, scharrel is in mijn ogen meer een kort durende relatiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik heb eigenlijk nooit scharrels waar ik alleen seks mee heb, ik moet daarnaast ook wel een band met iemand hebben
Dat zeg ik. Alleen seks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik heb eigenlijk nooit scharrels waar ik alleen seks mee heb, ik moet daarnaast ook wel een band met iemand hebben
Murm, misschien is het handig om te gaan sporten ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet kunnen laten om te beginnen met fokken en niet kunnen stoppen.....
daardoor mn werk verwaarlozen en mn huis en eigenlijk alles. daardoor meer onrust in mn kop (zover dat nog mogelijk is)
dat een beetje. gebrek aan discipline.... zitten vast allerlei problemen achter maar ik weet nog niet wat dus moet dat nog zien uit te zoeken en dan opte lossen
Niet, mijn moeder zegt dat ik het liefste kind van de hele wereld benquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet kunnen laten om te beginnen met fokken en niet kunnen stoppen.....
daardoor mn werk verwaarlozen en mn huis en eigenlijk alles. daardoor meer onrust in mn kop (zover dat nog mogelijk is)
dat een beetje. gebrek aan discipline.... zitten vast allerlei problemen achter maar ik weet nog niet wat dus moet dat nog zien uit te zoeken en dan opte lossen
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik beweer ook zeker niet dat je dom bent maar sommige dingen zijn gewoon lastig bij jezelf te ontdekkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben niet dom he
en post intussen vrolijk verder tot ik er echt afgeflikkerd word...
Scharrel hoeft imo niet kortdurig te zijn en is al helemaal geen relatie. Het kan heel veel zijn, ook heel weinig, zolang het geen label heeft van relatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Idd, scharrel is in mijn ogen meer een kort durende relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |