ik ben niet dom hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef mrbox het volgende:
[..]Heel verstandig dat je al tot die inzichten bent gekomen
Ik wel, maar ik ga d'r wel mee uitkijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ok, dat snap ik. Zei gewoon maar wat zonder echt over alles na te denken. Probeerde meer duidelijkheid te krijgen over de situatie dan dat ik echt dacht dat alles verwijderd zou worden...
Ik kan overigens niet Fokken op het werk.
Ik leg het graag uit, ik ben niet voor niets jullie dienbaar kutmodjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ok, dat snap ik. Zei gewoon maar wat zonder echt over alles na te denken. Probeerde meer duidelijkheid te krijgen over de situatie dan dat ik echt dacht dat alles verwijdert zou worden...
Haha ik kan Fok! blokkeren als ik wil, maar kan het net zo makkelijk weer de-blokkeren, als systeembeheerder zijndequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ok, dat snap ik. Zei gewoon maar wat zonder echt over alles na te denken. Probeerde meer duidelijkheid te krijgen over de situatie dan dat ik echt dacht dat alles verwijderd zou worden...
probleem ligt ook buiten werktijd....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ga dan ook gewoon in plaats van hier te blijven als je er echt mee zit....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben niet dom he
en post intussen vrolijk verder tot ik er echt afgeflikkerd word...
Ik houd van duidelijkheid, dus jij bent liefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leg het graag uit, ik ben niet voor niets jullie dienbaar kutmodje.
Ik wil ook een aantrekkelijk aanobdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Snuit deed Murm en mij net een zeer aantrekkelijk aanbod
is dat geen SC wat je doet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leg het graag uit, ik ben niet voor niets jullie dienbaar kutmodje.
Dat ligt geheel aan jezelf wat is jouw definitie van single is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef El_Matador het volgende:
Wanneer ben je trouwens single en wanneer ben je single-af?
Een goede mag ik hopen?quote:
I tryquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd van duidelijkheid, dus jij bent lief.
Ghehe, was zou er gebeuren als ik de prefix waar fok binnen valt ga advertisen naar de buitenwereldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha ik kan Fok! blokkeren als ik wil, maar kan het net zo makkelijk weer de-blokkeren, als systeembeheerder zijnde
Boeit mij dat, ik ben hier geen mod, dat zoekt Re maar uitquote:
Misschien, als je heeel lief doet tegen Snuit, misschien nehhhhh, eerst Murm en ikquote:
Je mag mij hebbenquote:
Ik heb jou soms aardig onder de duimquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof jij mij zou kunnen onderdrukken.
eenschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Geen relatie: single. Relatie: single af. Wat is het leven toch simpel. Ik vind scharrels en ONS's etc. ook gewoon single.
Duh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Geen relatie: single. Relatie: single af. Wat is het leven toch simpel. Ik vind scharrels en ONS's etc. ook gewoon single.
Wie zijn dat? Sowieso ik = altijd liefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Misschien, als je heeel lief doet tegen Snuit, misschien nehhhhh, eerst Murm en ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |