Ja als de zwarte was nog in de wasmachine zitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik goed heb opgelet kreeg je het vd week nog te horen dat tanktops ofzo belachelijk zijn bij de fitness. En de keer erop ging je met een gewoon t-shirtje. Heb ik dat juist?
Ik zou niet weten waarom en waarover.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wij maar weer eens een discussie voeren?![]()
Hmm jij bent degene die dat opzoekt, niet ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
[..]Er is zelfs een kraagje omhoog hyves
En die lelijke fake diamanten, daar word je ook mee doodgegooid op de gemiddelde koopavond
Van die koters die stoer in de stad lopen terwijl hun ma eigenlijk gewoon bij de HEMA zit koffie te drinken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
En die lelijke fake diamanten, daar word je ook mee doodgegooid op de gemiddelde koopavond
ooeh... goeie tip rippert!... ik ga donderdag naar de stad hier en zo'n mooie glimmende steen in mijn oor frotten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar heb nu een beetje kloteperiode achter de rug, dus het is nu niet echt een goede tijd. Wel probeer ook steeds meer dingen te doen die uit mijn comfort zone zijn.
Oh nee hoor, moet ze zelf weten hoe ze het oplost, lijkt me alleen niet handig om het op deze manier te doen dus dan zeg ik datquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kans is zeker aanwezig. Maar is het aan jou om daarom meteen je afkeur uit te spreken over de door haar gekozen oplossing?
Lelijk zijn ze sowieso.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm jij bent degene die dat opzoekt, niet ik![]()
En mijnes zijn geen diamanten, maar ook niet van die goedkope steentjes van een 10tje
Ik hoop wel dat je in het echt minder onzeker bent voor jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja als de zwarte was nog in de wasmachine zit?
Ok bij deze, ik train ALTIJD in een een tanktop omdat ik dat lekker vind zitten
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:dat had google me al verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, omdat ik voor mijn werk regelmatig zulke sneue gasten op moet snorrenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En mijnes zijn geen diamanten, maar ook niet van die goedkope steentjes van een 10tje
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik nóóit serieus post ?
Dat soort gedraaikont bedoel ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja als de zwarte was nog in de wasmachine zit?
Ok bij deze, ik train ALTIJD in een een tanktop omdat ik dat lekker vind zitten
van die mooiboysquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooeh... goeie tip rippert!... ik ga donderdag naar de stad hier en zo'n mooie glimmende steen in mijn oor frotten!
Van die knulletjes die stiekem een rol sokken in hun broekje proppen om de meisjes uit de klas te imponeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van die koters die stoer in de stad lopen terwijl hun ma eigenlijk gewoon bij de HEMA zit koffie te drinken.
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:Een hemdje dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat zou uitmaken omdat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet weten wat een tanktop is:Je moet de achterkant laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Haha, prima hoor. Maar meningen mogen we altijd geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Alleen maar op andere lettenen zeggen wat 'goed' & 'fout' is
En dan over mij zeggen dat ik onzeker ben over wat ik doe en draag ?
Mij maakt het niets uit wat andere denken en blijf het dus dragen
Ga volgende keer lekker mee naar de reguliersdwars anders met je tanktopje, je diamanten en je sjaaltjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Kijk hoe jullie praten
Alleen maar op andere lettenen zeggen wat 'goed' & 'fout' is
En dan over mij zeggen dat ik onzeker ben over wat ik doe en draag ?
Mij maakt het niets uit wat andere denken en blijf het dus dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |