Ok, dat is al een duidelijkere definitie inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook scharrels die ik al jaren ken. Alles wat nog geen relatie is of wat het nooit zal worden noem ik een scharrel
Het verschil met een relatie is dat je uitspreekt dat je voor elkaar wil gaan. Voor mij dan
Dat is wel een goeie ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb ook scharrels die ik al jaren ken. Alles wat nog geen relatie is of wat het nooit zal worden noem ik een scharrel
Het verschil met een relatie is dat je uitspreekt dat je voor elkaar wil gaan. Voor mij dan
je voelt je pas schuldig als je de alimentatie niet kan betalen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Nja ze is echt DIK gewoon
Ik denk dat ik me ook gigantisch schuldig zal voelen
Definieer DIK.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je voelt je pas schuldig als je de alimentatie niet kan betalen!
Gast echtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Voel je schuldig als je niet gebatst hebt. Anders niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb dat ook wel, maar het heeft ook wel positieve kanten. Je niet binden aan iemand die het niet helemaal is maar toch regelmatig seks hebben ipv iedere week een ander, toch een soort van veilige seksrelatie, als je vertrouwensissues hebt enzo. Ik zou nooit met zomaar iemand kunnen seksen, maar scharrel is het ook niet helemaal, best of both worlds ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hier veel te zwart/wit voor ingesteld, geef mij maar iets wat aan/uit kan
Mensen, lastig hoor...
Doe je toch iets niet goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alles al geprobeerd, het wint van mijn eigen wil hahahahaha
Echt worsten armen enzoquote:
scharrels etc komen niet bij mijn ouders thuis.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is het lastige, er is geen duidelijke grens. Scharrels kunnen ook met elkaars vrienden omgaan, bij ouders thuis komen.
idd slaaplekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, is al meer dan een uur na kindertjes-bedtijd![]()
Idd, het is kindertjesmaaktijdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Jannuk het volgende:
Het is anders als je nog thuis woont. Onder het mom van vriendschap danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
scharrels etc komen niet bij mijn ouders thuis.
Schuldig over mijn eer gevoel / eigenwaarde bedoel ikquote:
dat stel ik sowieso liever een tijdje uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Behalve de maatschappelijk werkster, de jehova getuige, de kinderpostzegelverkoopster en de deurwaarder dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:
Het zou jou goed doen om gewoon eens dingen te doen die niet zo bekend zijn, niet zo in je comfortzone liggen. Moeilijk in het begin maar daarnaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel, maar het heeft ook wel positieve kanten. Je niet binden aan iemand die het niet helemaal is maar toch regelmatig seks hebben ipv iedere week een ander, toch een soort van veilige seksrelatie, als je vertrouwensissues hebt enzo. Ik zou nooit met zomaar iemand kunnen seksen, maar scharrel is het ook niet helemaal, best of both worlds ofzo?
heb jij dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Schuldig over mijn eer gevoel / eigenwaarde bedoel ik
wees blij, kwestie van karakter en sterk zijn maar dat ben ik dan ff niet hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed
Zit ook vaak erop maar als ik echt dingen wil doen dan ga ik gewoon, waarom zou ik langer blijven hangen hier dan?
Of over het disrespect dat je toont naar dat meisje en haar gevoelens?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Schuldig over mijn eer gevoel / eigenwaarde bedoel ik
Ik wel, geen sex voor het huwelijkquote:
Duurt meestal maanden idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat stel ik sowieso liever een tijdje uit
ja, te veel eigenlijk, ben te pickyquote:
Ik vertrouw hem, en de rest van de onbekende wereld niet. En het is geen slecht ding om maar een partner te hebben itt iedere week een ander. Why change a good thing alleen omdat de achterliggende gedachte misschien niet helemaal ok is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het zou jou goed doen om gewoon eens dingen te doen die niet zo bekend zijn, niet zo in je comfortzone liggen. Moeilijk in het begin maar daarna
Venco let je op, treitermateriaal:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja, te veel eigenlijk, ben te picky
Had veel meer kunnen neuken tot nu toe als ik niet zo picky was
Je hebt je 5 minuten aandacht voor je post iig weer gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
Nee nevermind, ik heb het idee al uit mijn hoofd gepraat, zie net dat ze ook nog eens 16 is
En ik zou het gewoon echt niet kunnen
Werk er dan aanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wees blij, kwestie van karakter en sterk zijn maar dat ben ik dan ff niet haha
ja dat ook jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of over het disrespect dat je toont naar dat meisje en haar gevoelens?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Seriously, I don't buy it. Je bent een normale jongen om te zien, maar je kleedt je als een kloon van al die breezerdudes en gedraagt je alsof je 14 bent. Welke hersendode chicks kun je dan allemaal scoren?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De hele onzekere natuurlijk.... easy prey.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Seriously, I don't buy it. Je bent een normale jongen om te zien, maar je kleedt je als een kloon van al die breezerdudes en gedraagt je alsof je 14 bent. Welke hersendode chicks kun je dan allemaal scoren?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok dus ik heb vanmiddag een brownie gemaakt en nu weet ik niet wat ik er mee moetheb er zelf echt geen trek in
Het gaat hier over neuken!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok dus ik heb vanmiddag een brownie gemaakt en nu weet ik niet wat ik er mee moetheb er zelf echt geen trek in
Waar moet ik je nu mee pesten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Venco let je op, treitermateriaal:
De jeugd van tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Seriously, I don't buy it. Je bent een normale jongen om te zien, maar je kleedt je als een kloon van al die breezerdudes en gedraagt je alsof je 14 bent. Welke hersendode chicks kun je dan allemaal scoren?
Morgen opknauwen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Blijven de leuke over voor mijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ik als een opa overkomquote:
Het is wel schattig om te zien, die tienerjochies.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee niet over je scharrel, dat is gewoon prima. Maar in het algemeenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem, en de rest van de onbekende wereld niet. En het is geen slecht ding om maar een partner te hebben itt iedere week een ander. Why change a good thing alleen omdat de achterliggende gedachte misschien niet helemaal ok is?
Weltrustenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Jannuk het volgende:
kom maar naar rotterdma brengen ik weet daar wel raad mee hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Generatiekloof post!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
Wat is er mis met overhemden en t-shirtsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |