Die was lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik ben nog niet op de hoogte.. hoe was de massage?
hey thrustquote:
quote:
Ik wil wel geestenlijk steun verlenenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit midden in een verbouwing, zat te doen
Goede avondquote:
Heb me buik vol van de volumesquote:
Daar schiet wat mee op,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel geestenlijk steun verlenen
Tuurlijk en als je simpele klusjes hebt wil ik misschien ook wel helpen.quote:
Wij zijn ook veels te lief .. uh ik danquote:
ach is al weer bijna weekendquote:
iddquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij zijn ook veels te lief .. uh ik dan
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij zijn ook veels te lief .. uh ik dan
Je bent populairquote:
Klopt, maar daar kan ik niet echt over sprekenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt, maar daar kan ik niet echt over spreken
Ludootje!!![]()
Dag lieve mensenquote:
ik dacht al: ga je jezelf gedag zwaaienquote:
Ach... Je kent me, ik ben knettergek!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik dacht al: ga je jezelf gedag zwaaien
Hoe is het met je?quote:
Alle stelling die goed zijn, zijn al langs geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb er iemand nog een goede Stelling
Goed en goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe is het met je?
En met je leven?
Nog niet opgevallen tussen al die andere gekken hier.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach... Je kent me, ik ben knettergek!
[Singles] is een goede afspiegeling van vrijgezellen in het algemeen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb er iemand nog een goede Stelling
Lijkt wel een tbs bij een komstquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog niet opgevallen tussen al die andere gekken hier.
Fok is nooit een afgeleide van 'het algemeen'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[Singles] is een goede afspiegeling van vrijgezellen in het algemeen.
Ik ben het hiermee oneens.
mag hopen van nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het wel aardig klopt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Of een bijeenkomst voor (ex-)verslaafde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lijkt wel een tbs bij een komst
Hoiquote:
Je haalt dingen door elkaar verslaafde was het vorige topicquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het wel aardig klopt.
[..]
Of een bijeenkomst voor (ex-)verslaafde.
Ja, maar ik ben dan ook héél speciaal!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Utrecht is dan ook géniaal!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:39 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag in Utrecht was echt vet!!
Die mensen daar zijn super relaxedik heb nu al afgesproken met een aantal gasten te gaan paintballen
En er zitten echt een zooitje mooie dames
Kreeg al een paar complimentjes zelfs dat ze mijn shirt mooi vonden
Even uit mezelf een rondje gelopen over de verdiepingen en me voorgesteld aan een paar mensen!
Ik vind de mannen hier onzekerder en de vrouwen zekerder over komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk dat het wel aardig klopt.
Oh dat zit ik verkeerdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je haalt dingen door elkaar verslaafde was het vorige topic
Ja, z'n gangetje! Er zit al meer leven inquote:
Nog niet veel ervaring meequote:
Op FOK! zitten dan ook alleen contact gestoorde internet nerds. Dus vandaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vind de mannen hier onzekerder en de vrouwen zekerder over komen.
Dat kan wel kloppen met real lifequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe je dat thuis ook?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:42 schreef kwaakvaak het volgende:
ik laat gewoon wat vliegen in dit topic... dus doe je neus maar dicht...
Applausje voor Auto omdat ze wiskunde sommen heeft opgelost!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, z'n gangetje! Er zit al meer leven in
Ooo Ofresca; je bent geweldig![]()
Goed zo autoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Applausje voor Auto omdat ze wiskunde sommen heeft opgelost!![]()
![]()
Okequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
![]()
Whoei... Dit is wel téveel weer hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
![]()
quote:
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:47 schreef Nouk84 het volgende:
Even laten zien hoe lief ik was..Ben je soms van duitse afkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Hmm, ik vind sommige vrouwen hier ook wel vrij onzeker overkomen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoei... Dit is wel téveel weer hoor
[..]
[..]
Hihi![]()
Zou het dan toch een beetje goed komen volgende week...?
Jazeker!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
Zou het dan toch een beetje goed komen volgende week...?
got mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, ik vind sommige vrouwen hier ook wel vrij onzeker overkomen...
Ik zie van alles in de achtergrond.quote:
Dat is mijn tomahawk kapsel en de reflectie van een ander schilderij lijstjequote:
niet gemeen bedoelt, maar uhm, hoe lang kom je hier al?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:51 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik vind je helemaal niet onzeker overkomen
die had ik verwacht!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
niet gemeen bedoelt, maar uhm, hoe lang kom je hier al?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:53 schreef Ludootje het volgende:
Ik doelde niet eens op jou! Kan je nagaan...
quote:
Dat zou heeeeél fijn zijnquote:
Wie dan wel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:53 schreef Ludootje het volgende:
Ik doelde niet eens op jou! Kan je nagaan...
Duh. We zijn vrouwenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof het 2 foto's door elkaar zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is mijn tomahawk kapsel en de reflectie van een ander schilderij lijstje
Nee maar vroeger was ik echt schattigzal zo ff een foto maken
Inderdaad! Komt wel goed! Mijn lijfspreuk, zoals ze op mijn werk zeggenquote:
het is een kloon?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
niet gemeen bedoelt, maar uhm, hoe lang kom je hier al?
Het is een foto van een fotoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof het 2 foto's door elkaar zijn.
Dat is die van mij ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad! Komt wel goed! Mijn lijfspreuk, zoals ze op mijn werk zeggen
Jawel, maar minder dan IRL. Het valt me vooral op bij de mannen trouwens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
van wie?quote:
Aangenaamquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op FOK! zitten dan ook alleen contact gestoorde internet nerds. Dus vandaar.
Oke vandaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is een foto van een foto
Edit: reflectie van het glas van het lijstje
ik ben heul niet onzekerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jawel, maar minder dan IRL. Het valt me vooral op bij de mannen trouwens.
weet ik nietquote:
Ik ben alleen contact gestoord.quote:
Van jou?quote:
Ja ik ben het complete pakketquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben alleen contact gestoord.Ik snap namelijk niks van computers enzo.
Welkomquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
Hoe oud ben je? 30
Sekse? Man
Woonplaats/ regio? Duitsland/Limburg
Interesses? Reizen, genieten van het leven, uitgaan, lol maken, een goeie tijd hebben
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur? 1,80 en slank
Hoe lang single? Sinds september 2008
duitsland?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
Hoe oud ben je? 30
Sekse? Man
Interesses? Reizen, genieten van het leven, uitgaan, lol maken, een goeie tijd hebben
Spaans of Portugees stierenvechten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
Hoe oud ben je? 30
Sekse? Man
quote:
quote:
laat het mij weten, als je het weetquote:
Hij zegt eigenlijk dat je een plaatje (avatar) moet nemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon...........en wat bedoel je er eigenlijk mee?
Ohquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
laat het mij weten, als je het weet
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon...........en wat bedoel je er eigenlijk mee?
Hoiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
Hoe oud ben je? 30
Sekse? Man
quote:
Kunnen we geen mannen-stop invoeren ?quote:
Bang voor een beetje concurrentie jochie?quote:
Moet dat? En hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij zegt eigenlijk dat je een plaatje (avatar) moet nemen
knikkende knieënquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bang voor een beetje concurrentie jochie?.
Als jullie nou allemaal net doen of jullie homo zijn dan jaag de nieuwe wel weg. En ik neem dan de vrouwenquote:
PM danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef Ludootje het volgende:
Een gentleman bespreekt dat soort zaken niet!
Ik ga wel elders zoeken. Er zijn meer vrouwen buiten singles dan in singlesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal net doen of jullie homo zijn dan jaag de nieuwe wel weg. En ik neem dan de vrouwen
Ja doe ik ook, alleen dan hebben ze een vriendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga wel elders zoeken. Er zijn meer vrouwen buiten singles dan in singles
jij bent mijn grootste concurrent dus graagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga wel elders zoeken. Er zijn meer vrouwen buiten singles dan in singles
Beter zoeken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, alleen dan hebben ze een vriend
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij bent mijn grootste concurrent dus graag
Je zus(je) was toch vrijgezel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij bent mijn grootste concurrent dus graag
Krijg je gezeik van. Over een paar weken ga ik de zweedse vrouwen effe testen. Laat je wel weten of het wat isquote:
heb ik een zus(je)?quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:10 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Krijg je gezeik van. Over een paar weken ga ik de zweedse vrouwen effe testen. Laat je wel weten of het wat is
Niet dan?quote:
Niemand hoeft het te wetenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef Ludootje het volgende:
No Joy, ik heb een reputatie hoog te houden!
Doeiquote:
Goed idee! Ik doe met je meequote:
Ik ook!quote:
Graciasquote:
Yup, net over de grens.quote:
Hoi Pienquote:
Grazie millequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb alleen een beetje verstand van pc's
Ik ga wel weer weg
En Welkom El_Matador!
Espana por favor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Spaans of Portugees stierenvechten?![]()
En hallo
Dat niet...quote:
Waar? Ik heb in Kranenburg, bij Kleve, gewoondquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Pien85 het volgende:
Oh... Ik ga niet iedereen afzonderlijk hoi zeggen
hihihihiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Met alleen hoi en dag zeggen krijgen we wel een topic vol
Ja hoor primagoedquote:
Nou, daar moet ik gewoon elke keer aan denken bij jouquote:
Wat betekend je nick dan?quote:
Nok eens met dat hihi, dat is net zo lomp als whahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
van love ya......ipv van luv ya......lub ya! hihi lol
quote:
Zozo KF dat had ik niet achter jou gezochtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik breezahs op sugababes aan het zoeken ben
Ooh, en ik heb de borstkas van mijn zwager net volgespoten toen hij aan het maffen was op mijn zussies bed![]()
Das mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
![]()
Vandaag een belachelijk leuk, goed en gezellig gesprek gehad met ex en dat is best tof. Ben toch wel weer helemaal happy. Ik weet dat er niets meer inzit enzo maar dit is beter dan wanneer je elkaar amper spreekt alsof je elkaar helemaal niet kent.
nou je kan het ook negeren!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nok eens met dat hihi, dat is net zo lomp als whaha
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:![]()
Vandaag een belachelijk leuk, goed en gezellig gesprek gehad met ex en dat is best tof. Ben toch wel weer helemaal happy. Ik weet dat er niets meer inzit enzo maar dit is beter dan wanneer je elkaar amper spreekt alsof je elkaar helemaal niet kent.
Nee, mensen met ontharingscreme insmeren is niet lomp. Weet je wel dat je brandwonden kan oplopen als dat spul te lang blijft zitten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nok eens met dat hihi, dat is net zo lomp als whaha
Hij kwam er zelf mee.quote:
Stierenvechten is ook walgelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik spreek geen van beide en ik vind Spaans stierenvechten walgelijk.
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
![]()
Okequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
van love ya......ipv van luv ya......lub ya! hihi lol
Die vuile flikker deed het eergister bij mijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zozo KF dat had ik niet achter jou gezocht
Ja dat weet ik...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, mensen met ontharingscreme insmeren is niet lomp. Weet je wel dat je brandwonden kan oplopen als dat spul te lang blijft zitten?
Ff doorbijten geweest maar wel de moeite waard dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij kwam er zelf mee.Eerst heel neutraal en ik dacht nog (ik was chaggie): "nou dit gaat nergens over". En toen vroeg ie nogmaals hoe het ging, hoe ik me voelde en of ik happy was.
Ja en toen kwam het er ff uit.
Maar hele tijd op msn gezeten.
Daar zal vast wel iets aan vooraf zijn gegaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vuile flikker deed het eergister bij mij!
Ik slaap alleen zo vast als een huis, dus dat klote spul heeft er 45 minuten op gezeten!!!
Deed pijn als een mongool aan mijn tepels
Aachen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar? Ik heb in Kranenburg, bij Kleve, gewoond
Yup. Werden wel dingen wat duidelijker. Heb er ook helemaal geen verwachtingen van hoor, maar was gewoon leuk en gezellig enzo. Beetje zoals vanouds denk ik voordat we wat haddenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ff doorbijten geweest maar wel de moeite waard dus. Iig zeker beter dan maar denken en malen over hoe het nu zit enzo
.
Hmm eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zal vast wel iets aan vooraf zijn gegaan.
Ja hij is namelijk een bosmongoolquote:
En nu?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk niet![]()
Die gast is echt een buffel, dus rel hem niet
Ja, eigenlijk beetje wel. Laatste tijd zat ie best weer in mijn hoofd en dat heb ik ook gezegd. Niet dat hij daar veel mee kon maar kan moeilijk ontkennen dat ik hm nog wel gewoon leuk vind. Maar heb ook geaccepteerd dat het gewoon over is en dat het zo prima is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:32 schreef KudFokker het volgende:
Goed om te horen Venco
Moet vast een soort van last van je schouders zijn nu, eindelijk een beetje geruststelling
Hij is het er nu af aan het halenquote:
Verwachtingen zou ik ook niet zo snel hebben dan, maar het is beter dan onzekerheid over hoe en wat de hele tijd. Nu kan je verderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Werden wel dingen wat duidelijker. Heb er ook helemaal geen verwachtingen van hoor, maar was gewoon leuk en gezellig enzo. Beetje zoals vanouds denk ik voordat we wat hadden
Ik zou oppassen als je gaat slapen vannachtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij is het er nu af aan het halen
Maar die gast leek echt op een wooky, zal hem goed doen
Goede avond Jannukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef Jannuk het volgende:
Encantada Matador
En voor de rest , Goedenavond
Deur op slotquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als je gaat slapen vannacht
Wel beetje onzekerheid over hoe het contact nu verder zou gaan ja. Er zijn ook wat dingetjes min of meer uitgepraat ofzo. Begrijp het wat meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verwachtingen zou ik ook niet zo snel hebben dan, maar het is beter dan onzekerheid over hoe en wat de hele tijd. Nu kan je verder.
Het zijn bijna alleen maar kloons inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat lubje is ook weer een kloon, het stikt hier van de kloons tegenwoordig
Ja, zoals ieder jaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef Jannuk het volgende:
Heej Tijn, ga je zaterdag nog naar Wantijpop?
Lub een kloon?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sja, contact zal nog wel eventjes blijven maar verwatert dan toch meestal. Vooral omdat jij nu natuurlijk helemaal los gaat in het dating-circuitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel beetje onzekerheid over hoe het contact nu verder zou gaan ja. Er zijn ook wat dingetjes min of meer uitgepraat ofzo. Begrijp het wat meer.
je kan sowieso zien we je verwijderd heb, zonder +quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:39 schreef KudFokker het volgende:
Die MSN+ functie is best vet, dat je kan zien wie je geblocked / verwijderd heeft
Van wie dan? En wie nog meer? I'm lostquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van jou zeker?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zodat je ze uit je lijst kan flikkeren en het weer iets overzichtelijker wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
je kan sowieso zien we je verwijderd heb, zonder +
Daarbij, waarom zou je willen weten wie je heeft geblokt.
Goed hoor beetje verveelt maar wel goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Goed, wat lief dat je t vraaagt![]()
![]()
![]()
en met jou??
Sommige mensen zijn niet te klonenquote:
Of jij bent de kloon.quote:
Zelfs schapen zijn te klonen, waarom bazen dan nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet te klonen
Mensen die nooit online zijn flikker ik sowieso uit mijn lijst.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zodat je ze uit je lijst kan flikkeren en het weer iets overzichtelijker wordt
weet ik veel, maar Ajam is ook een kloon iig.quote:
Ik bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet te klonen
Ik ook toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef HeatWave het volgende:
ok ok, kluts en venco zijn klonen van me, de reeks kan wel dicht.
Hoi MNRquote:
pfff kan ff niks vinden, maar is toch ook 's middags al?quote:
Ik heb ook een kloon, maar die gebruik niet.quote:
Ow ik ben zo benieuwd hoe het er nu voor staat bij jou ? Vertel eens anders PM eens ofzoquote:
oh waarom verveeelt........alleen thuis gezeten?quote:
Hier is het eindelijk over en hebben we de stroom weer terugquote:
samen naar het onweer kijken?quote:
+ 1.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloon, maar die gebruik niet.
huh?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
ik geloofdat ik er nog opkanmaar dat gaat niet lang meer duren.... ze vroegen net of ik zeker wist dat ik eraf wil en ik heb ja gezegd
Ja. Vanaf een uur 's middags tot 's avonds negen uur.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
pfff kan ff niks vinden, maar is toch ook 's middags al?
Thnxquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Ja. Vanaf een uur 's middags tot 's avonds negen uur.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
ik geloofdat ik er nog opkanmaar dat gaat niet lang meer duren.... ze vroegen net of ik zeker wist dat ik eraf wil en ik heb ja gezegd
joh, doe gewoon niet. blijf gewoon posten, maar dat iets minderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
Oww gewoon wat achterdocht gaat vanzelf weg als je vaker komtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oh waarom verveeelt........alleen thuis gezeten?
maar waarom denkt iedereen dat ik een kloon ben.......?
Ik had een account 4 jaar geleden die ik niet meer gebruik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloon, maar die gebruik niet.
Een kloon van mij. Ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:45 schreef Jannuk het volgende:
Heb het al druk genoeg in mn eentje, kan er echt geen kloon naast hebben hoor
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind het gevecht zelf ook niet al te prettig, maar de cultuur is schitterend.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik spreek geen van beide en ik vind Spaans stierenvechten walgelijk.
Vind het wel jammer Murm maar goed mss wel verstandigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
Ik zal beter m'n best doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oww gewoon wat achterdocht gaat vanzelf weg als je vaker komt![]()
Ja..........puntjes dat vind ik echt leuk!!! gebruik ik idd veel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Lub is geen kloon van mij.. ze gebruikt teveel puntjes
heb het geprobeerd liefje maar het gaat echt niet. ik doe gewoon niks. op werk niet, thuis niet en i kword er depressief van. dat is natuurlijk mijn eigen schuld en moet i kzelf oplossen en niet op fok afschuiven, maar het helpt iig om de verleidingen uit de buurt te houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
joh, doe gewoon niet. blijf gewoon posten, maar dat iets minder
Als dieren liefhebber een klein dingetje, dieren voor de voedsel ind worden op een redelijke humanitere manier omgebracht, bij stierengevechten is daar geen sprake van.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het gevecht zelf ook niet al te prettig, maar de cultuur is schitterend.![]()
En de Nederlandse houding t.a.v. stierenvechten is natuurlijk hardstikke hypocriet, terwijl je bio-industrievlees weg zit te knagen.
Doe dan ook mijn best om dat niet te doen. Maar dan nog vind ik er een verschil tussen een dier doden (en laten lijden) voor voedsel of voor vermaak. Portugees stierenvechten kan ik nog enigszins waarderen, vooral vanwege het samenspel tussen ruiter en paard en omdat het niet als doel heeft de stier te doden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het gevecht zelf ook niet al te prettig, maar de cultuur is schitterend.![]()
En de Nederlandse houding t.a.v. stierenvechten is natuurlijk hardstikke hypocriet, terwijl je bio-industrievlees weg zit te knagen.
Hoezo niet leuk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef Lub_ya het volgende:
Ja..........puntjes dat vind ik echt leuk!!! gebruik ik idd veel.
maar waarom vind iedereen mijn stijl van schrijven ni leuk?
ga je echt weg?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef Murmeli het volgende:
heb het geprobeerd liefje maar het gaat echt niet. ik doe gewoon niks. op werk niet, thuis niet en i kword er depressief van. dat is natuurlijk mijn eigen schuld en moet i kzelf oplossen en niet op fok afschuiven, maar het helpt iig om de verleidingen uit de buurt te houden.
je zet een alcholist zeg maar ook niet in een huis met een krat bier.
maar ik ga jullie wel missen. Maar...geen nood er is nog PM en msn en foboen van sommigen heb i kde mail
Ik vind het gruwelijker om dieren letterlijk hun hele "leven" op 1 cm2 te houden en ze geen daglicht te gunnen dan ze een leven lang goed te verzorgen en de laatste 45 minuten van hun leven martelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als dieren liefhebber een klein dingetje, dieren voor de voedsel ind worden op een redelijke humanitere manier omgebracht, bij stierengevechten is daar geen sprake van.
oh okeyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo niet leuk?
Je moet gewoon een plaatje nemen, dan denken ze niet meer dat je een kloon bent.. en anders gewoon negerenkomt goed
ik ben ook van de puntjes, maar ik gebruik er max 3
Nou doe je net alsof Spanjaarden verder heilig omgaan met hun dieren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het gruwelijker om dieren letterlijk hun hele "leven" op 1 cm2 te houden en ze geen daglicht te gunnen dan ze een leven lang goed te verzorgen en de laatste 45 minuten van hun leven martelen.
Dat van de kleine verblijven valt wel mee, een van de vele dingen waar dit kikker landje voorop looptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het gruwelijker om dieren letterlijk hun hele "leven" op 1 cm2 te houden en ze geen daglicht te gunnen dan ze een leven lang goed te verzorgen en de laatste 45 minuten van hun leven martelen.
Dieren zo effectief mogelijk op een vierkante centimeter proppen vind ik eerlijk gezegd moreel bezwaarlijker dan een oneerlijk gevecht tussen een gedrogeerde stier en een paar mannetjes met een muleta, een stel spiezen en een zwaard.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe dan ook mijn best om dat niet te doen. Maar dan nog vind ik er een verschil tussen een dier doden (en laten lijden) voor voedsel of voor vermaak. Portugees stierenvechten kan ik nog enigszins waarderen, vooral vanwege het samenspel tussen ruiter en paard en omdat het niet als doel heeft de stier te doden.
Wel es een varkenstransport gezien? Of een legbatterij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat van de kleine verblijven valt wel mee, een van de vele dingen waar dit kikker landje voorop loopt
Ze heeft geeneens normale fotosquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
en naaktfoto's lub_ya, naaktfoto's...dat is keihard bewijs dat je geen kloon bent.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
en naaktfoto's lub_ya, naaktfoto's...dat is keihard bewijs dat je geen kloon bent.
Naakt meetsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
Waarom heb jij geen foto?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof Spanjaarden verder heilig omgaan met hun dieren.
Hangt een beetje van het weer en mn rolstoel af (heeft spastische voorwieltjes), maar ik ga er wel van uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
http://www.wantijpop.nl/
Kom jij ook dan?
quote:
mocht je willenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
Watje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef Murmeli het volgende:
[..](ik moet er zelfs een beetje van huilen...stom takkewijf ben ik ook)
Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb het geprobeerd liefje maar het gaat echt niet. ik doe gewoon niks. op werk niet, thuis niet en i kword er depressief van. dat is natuurlijk mijn eigen schuld en moet i kzelf oplossen en niet op fok afschuiven, maar het helpt iig om de verleidingen uit de buurt te houden.
je zet een alcholist zeg maar ook niet in een huis met een krat bier.
maar ik ga jullie wel missen. Maar...geen nood er is nog PM en msn en foboen van sommigen heb i kde mail
Maar dat zei ik al in het begin........ik doe niet aan foto's remember!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft geeneens normale fotos
(Bij voorkeur via PM!)
Mag ik dromen dat jij naakt voor me staat ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
mocht je willen![]()
droom lekker verder zou ik zeggen![]()
![]()
riep u mij?quote:
Ach ik jank gewoon ff met je mee! En nee, je bent geen stom takkewijf! We gaan nog wel afspreken he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef Murmeli het volgende:
(ik moet er zelfs een beetje van huilen...stom takkewijf ben ik ook)
EENSquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat mijn woorden verder niet aan een gezicht gekoppeld hoeven te worden.
Aahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef Murmeli het volgende:
[..](ik moet er zelfs een beetje van huilen...stom takkewijf ben ik ook)
En jij bepaalt dat voor ons, mannen? Bijzonder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat mijn woorden verder niet aan een gezicht gekoppeld hoeven te worden.
Daten dan maar meteen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar dat zei ik al in het begin........ik doe niet aan foto's remember!
Dat je weggaat voor je problemen terwijl dat soort dingen helemaal niks oplost.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
riep u mij?
ik weet niet waarom ik moe huilen, misschien alles bij elkaar....
Moppie toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
riep u mij?
ik weet niet waarom ik moe huilen, misschien alles bij elkaar....
jaaaa!!!! ik vind jou kei lief!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach ik jank gewoon ff met je mee! En nee, je bent geen stom takkewijf! We gaan nog wel afspreken he?
Het meest onbekende glijmiddel ooit.quote:
quote:
oh vertel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aahhey kop op
komt wel goed
maar soms is iets drastisch verwijderen geen oplossing, weet daar alles vanaf
*geeft knuffel*
Oke, wie weet ik je daar wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hangt een beetje van het weer en mn rolstoel af (heeft spastische voorwieltjes), maar ik ga er wel van uit
Mag ik dan jullie slaaf voor een avond zijn? die jullie rond rijdt en voor jullie kookt enzo?!quote:
Vind daar dus geen zak aan, echt zon boer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:03 schreef KudFokker het volgende:
Doutzen![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)uw_fapmateriaal.html
Ik zou ja zeggen damesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag ik dan jullie slaaf voor een avond zijn? die jullie rond rijdt en voor jullie kookt enzo?!
ik hou ook van jou liefjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daten dan maar meteen?![]()
![]()
[..]
Dat je weggaat voor je problemen terwijl dat soort dingen helemaal niks oplost.
Boerin*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind daar dus geen zak aan, echt zon boer.
*even met Murm overlegtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mag ik dan jullie slaaf voor een avond zijn? die jullie rond rijdt en voor jullie kookt enzo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |