hihihihiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Met alleen hoi en dag zeggen krijgen we wel een topic vol
Ja hoor primagoedquote:
Nou, daar moet ik gewoon elke keer aan denken bij jouquote:
Wat betekend je nick dan?quote:
Nok eens met dat hihi, dat is net zo lomp als whahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
van love ya......ipv van luv ya......lub ya! hihi lol
quote:
Zozo KF dat had ik niet achter jou gezochtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik verveel me zo erg dat ik breezahs op sugababes aan het zoeken ben
Ooh, en ik heb de borstkas van mijn zwager net volgespoten toen hij aan het maffen was op mijn zussies bed![]()
Das mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
![]()
Vandaag een belachelijk leuk, goed en gezellig gesprek gehad met ex en dat is best tof. Ben toch wel weer helemaal happy. Ik weet dat er niets meer inzit enzo maar dit is beter dan wanneer je elkaar amper spreekt alsof je elkaar helemaal niet kent.
nou je kan het ook negeren!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nok eens met dat hihi, dat is net zo lomp als whaha
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:![]()
Vandaag een belachelijk leuk, goed en gezellig gesprek gehad met ex en dat is best tof. Ben toch wel weer helemaal happy. Ik weet dat er niets meer inzit enzo maar dit is beter dan wanneer je elkaar amper spreekt alsof je elkaar helemaal niet kent.
Nee, mensen met ontharingscreme insmeren is niet lomp. Weet je wel dat je brandwonden kan oplopen als dat spul te lang blijft zitten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nok eens met dat hihi, dat is net zo lomp als whaha
Hij kwam er zelf mee.quote:
Stierenvechten is ook walgelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik spreek geen van beide en ik vind Spaans stierenvechten walgelijk.
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
![]()
Okequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
van love ya......ipv van luv ya......lub ya! hihi lol
Die vuile flikker deed het eergister bij mijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zozo KF dat had ik niet achter jou gezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |