Wat dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb hier genoeg te doen als je je verveelt
Gaat wel snel vervelen... Al ontdekt hoe je elkaar kan meppen ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:30 schreef Kluts het volgende:
Little Big Planet is trouwens een te cute spel.
ik verveel mij niet echt eigenlijk, ik heb zat ideeen voor allerlij dingetjes te doen, alleen doordat ik hier op fok (net als nu dus) rondhang gebeurt er gewoon geen ene flikker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toch maar een pathekaart nemen (ik verveel me ook vaak 's avonds haha)
zegt me niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat maffe bedrijf in haarlemer meer
Hoofdkantoor in Nederland zit daar, ken het gebouw uit me hoofd, heb het jaren terug mede gemaaktquote:
Klopt, zat op Schiphol-Rijk. Microsoft is inmiddels verhuisd naar Schiphol zelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Hoofdkantoor in Nederland zit daar, ken het gebouw uit me hoofd, heb het jaren terug mede gemaakt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, zat op Schiphol-Rijk. Microsoft is inmiddels verhuisd naar Schiphol zelf.
noukjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, zat op Schiphol-Rijk. Microsoft is inmiddels verhuisd naar Schiphol zelf.
Ik kom elke dag langs hun oude pand, ik woon er 5/10 min vandaanquote:
Lieverd!quote:
Ga je zo vaak op vakantie danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kom elke dag langs hun oude pand, ik woon er 5/10 min vandaanDaarbij heb ik daar gewerkt(op Schiphol-Rijk dus) en op Schiphol kom ik ook meer dan regelmatig
![]()
[..]
Lieverd!
Haha, I wish.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga je zo vaak op vakantie dan
Dat ik dan nog niet tegen gekomen ben kom er vaak genoeg, voor het werk bij kcs, en dan gelijk even winkelenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, I wish.Nee, ik woon er zo dichtbij dat ik er nog wel eens ga shoppen op rare tijden/zondag óf boodschappen doen als ik echt niets meer heb (24 uur per dag open op Schiphol)
Zit midden in een verbouwing, zat te doenquote:
Zeg het maar, heb een beetje wiskunde gehadquote:
Jaaaa! Jijquote:
Dat niveau gaat mij niet lukken, ben ik bangquote:
* Knuffelzacht doet met je meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat niveau gaat mij niet lukken, ben ik bangNog niet iig
Ik ga even lekker ontspannen zonder laptop!
Is dat een wiskundige vraag of een feitquote:
een feitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is dat een wiskundige vraag of een feit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |