Daar zal vast wel iets aan vooraf zijn gegaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vuile flikker deed het eergister bij mij!
Ik slaap alleen zo vast als een huis, dus dat klote spul heeft er 45 minuten op gezeten!!!
Deed pijn als een mongool aan mijn tepels
Aachen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar? Ik heb in Kranenburg, bij Kleve, gewoond
Yup. Werden wel dingen wat duidelijker. Heb er ook helemaal geen verwachtingen van hoor, maar was gewoon leuk en gezellig enzo. Beetje zoals vanouds denk ik voordat we wat haddenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ff doorbijten geweest maar wel de moeite waard dus. Iig zeker beter dan maar denken en malen over hoe het nu zit enzo
.
Hmm eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zal vast wel iets aan vooraf zijn gegaan.
Ja hij is namelijk een bosmongoolquote:
En nu?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk niet![]()
Die gast is echt een buffel, dus rel hem niet
Ja, eigenlijk beetje wel. Laatste tijd zat ie best weer in mijn hoofd en dat heb ik ook gezegd. Niet dat hij daar veel mee kon maar kan moeilijk ontkennen dat ik hm nog wel gewoon leuk vind. Maar heb ook geaccepteerd dat het gewoon over is en dat het zo prima is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:32 schreef KudFokker het volgende:
Goed om te horen Venco
Moet vast een soort van last van je schouders zijn nu, eindelijk een beetje geruststelling
Hij is het er nu af aan het halenquote:
Verwachtingen zou ik ook niet zo snel hebben dan, maar het is beter dan onzekerheid over hoe en wat de hele tijd. Nu kan je verderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Werden wel dingen wat duidelijker. Heb er ook helemaal geen verwachtingen van hoor, maar was gewoon leuk en gezellig enzo. Beetje zoals vanouds denk ik voordat we wat hadden
Ik zou oppassen als je gaat slapen vannachtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij is het er nu af aan het halen
Maar die gast leek echt op een wooky, zal hem goed doen
Goede avond Jannukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef Jannuk het volgende:
Encantada Matador
En voor de rest , Goedenavond
Deur op slotquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als je gaat slapen vannacht
Wel beetje onzekerheid over hoe het contact nu verder zou gaan ja. Er zijn ook wat dingetjes min of meer uitgepraat ofzo. Begrijp het wat meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verwachtingen zou ik ook niet zo snel hebben dan, maar het is beter dan onzekerheid over hoe en wat de hele tijd. Nu kan je verder.
Het zijn bijna alleen maar kloons inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat lubje is ook weer een kloon, het stikt hier van de kloons tegenwoordig
Ja, zoals ieder jaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef Jannuk het volgende:
Heej Tijn, ga je zaterdag nog naar Wantijpop?
Lub een kloon?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sja, contact zal nog wel eventjes blijven maar verwatert dan toch meestal. Vooral omdat jij nu natuurlijk helemaal los gaat in het dating-circuitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel beetje onzekerheid over hoe het contact nu verder zou gaan ja. Er zijn ook wat dingetjes min of meer uitgepraat ofzo. Begrijp het wat meer.
je kan sowieso zien we je verwijderd heb, zonder +quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:39 schreef KudFokker het volgende:
Die MSN+ functie is best vet, dat je kan zien wie je geblocked / verwijderd heeft
Van wie dan? En wie nog meer? I'm lostquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Van jou zeker?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zodat je ze uit je lijst kan flikkeren en het weer iets overzichtelijker wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
je kan sowieso zien we je verwijderd heb, zonder +
Daarbij, waarom zou je willen weten wie je heeft geblokt.
Goed hoor beetje verveelt maar wel goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Goed, wat lief dat je t vraaagt![]()
![]()
![]()
en met jou??
Sommige mensen zijn niet te klonenquote:
Of jij bent de kloon.quote:
Zelfs schapen zijn te klonen, waarom bazen dan nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet te klonen
Mensen die nooit online zijn flikker ik sowieso uit mijn lijst.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zodat je ze uit je lijst kan flikkeren en het weer iets overzichtelijker wordt
weet ik veel, maar Ajam is ook een kloon iig.quote:
Ik bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet te klonen
Ik ook toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:41 schreef HeatWave het volgende:
ok ok, kluts en venco zijn klonen van me, de reeks kan wel dicht.
Hoi MNRquote:
pfff kan ff niks vinden, maar is toch ook 's middags al?quote:
Ik heb ook een kloon, maar die gebruik niet.quote:
Ow ik ben zo benieuwd hoe het er nu voor staat bij jou ? Vertel eens anders PM eens ofzoquote:
oh waarom verveeelt........alleen thuis gezeten?quote:
Hier is het eindelijk over en hebben we de stroom weer terugquote:
samen naar het onweer kijken?quote:
+ 1.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloon, maar die gebruik niet.
huh?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Murmeli het volgende:
ik geloofdat ik er nog opkanmaar dat gaat niet lang meer duren.... ze vroegen net of ik zeker wist dat ik eraf wil en ik heb ja gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |