Gewoon eerst een stukje van de korst afsnijden, is dat nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef gabberklaas het volgende:
Dat doe ik omdat ik de randen niet lekker vind.
Tegelmaterie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef Ravage het volgende:
Het aloude spreekwoord luidt niet voor niets:
"'wie van mijn kaas maakt een schuit, van mijn dochter een bruid, schop ik de deur uit. Wie van mijn kaas maakt een kom, van mijn zoon een bruidegom, draai ik de nek om'"
Inderdaad!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Gewoon eerst een stukje van de korst afsnijden, is dat nou zo moeilijk?
Zie je niet in hoe hypocriet je bezig bent. In jouw ogen falen een hoop normale mensen terwijl je zelf gewoon in een rolstoel zit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef sendaroo het volgende:
Kaas is goor spul, in mijn ogen faal je sowieso al als je kaas eet.
Kaas is juist het voer voor de elitebazen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef sendaroo het volgende:
Kaas is goor spul, in mijn ogen faal je sowieso al als je kaas eet.
Ben jij ook zo iemand die de korstjes van een snee brood niet lust?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef gabberklaas het volgende:
Dat doe ik omdat ik de randen niet lekker vind.
EEN GEHANDICAPTE?!?!?!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef intraxz het volgende:
[..]
Zie je niet in hoe hypocriet je bezig bent. In jouw ogen falen een hoop normale mensen terwijl je zelf gewoon in een rolstoel zit.
Hihi dat doe ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Rand van een stuk kaas is trouwens heel goed te eten
Eerst dat stukje plastic eraf peuteren en dan
Uh?! Ik zit niet in een rolstoel, hoe kom je daar eigenlijk bij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef intraxz het volgende:
[..]
Zie je niet in hoe hypocriet je bezig bent. In jouw ogen falen een hoop normale mensen terwijl je zelf gewoon in een rolstoel zit.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef sendaroo het volgende:
[..]
Uh?! Ik zit niet in een rolstoel, hoe kom je daar eigenlijk bij?
Je gebruikt ook een speciale antihalfpipekaasschaaf. Dan mag je ook niet zeuren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:48 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
De kaasschaaf, een handig attribuut om plakjes kaas mee te snijden. Maar waarom zijn er zoveel mensen die er niet mee om kunnen gaan? [ afbeelding ] Ze duwen niet hard genoeg bij de zijkant en in het ergste gevallen stoppen ze te snel met schaven. Het gevolg:
[ afbeelding ]
Inderdaad, de kaas halfpipe, een ernstig gevolg van de misdaden van de beruchte kaasschaaffaler. De zijkanten die je er dan weer af moet snijden zijn niet meer normaal op een broodje te doen en bovendien zou het helemaal niet nodig moeten zijn.
Klacht: mensen die falen met een kaasschaaf!
dat wil ik je wel eens zien doen - zulke mooie plakjes als met een kaasschaaf lukt je gewoon nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:15 schreef Oproerkraaier het volgende:
Waar mensen zich al niet druk om maken...
Kun je niet gewoon een mes pakken om je kaas te snijden? Of voorgesneden kaas natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:12 schreef intraxz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je te dom was om ook maar te kunnen lopen..
En meestal veel te hard voor kaas ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:18 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
dat wil ik je wel eens zien doen - zulke mooie plakjes als met een kaasschaaf lukt je gewoon niet
voorgesneden kaas is eigenlijk overal vreselijk duur (behalve bij de Lidl volgens mij)...
http://www.boskaholland.nl/view.cfm?template=product&website_id=196&prodgroep_id=167&product_id=774quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb zo'n kaasschaaf van 35eu ofzo, met 15 jaar garantie. Dat is een bazending
Nooit meer halfpipes.
ik moet een offerte aanvragen voor 1 kaasschaaf?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:02 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.boskaholland.nl/view.cfm?template=product&website_id=196&prodgroep_id=167&product_id=774
Koop zo1, en je wilt nooit meer een andere
Ai, dat heeft me een keer bijna het topje van m'n duim gekost.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:52 schreef Kopbal het volgende:
Je kan de randen erafhalen met dezelfde kaasschaaf, prutsers.
Terechte klacht
Een vleessnijmes? wat heb je daar nou aan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Deze staat bij mij in de keuken:
[ afbeelding ]
:Squote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:08 schreef OneOfTheseDays het volgende:
[..]
ik moet een offerte aanvragen voor 1 kaasschaaf?
kunnen ze niet gewoon zeggen hoe duur hij is :S
Inderdaad, is niet eens veel duurder, sterker nog, met die restjes die je vaak achterlaat bij een kaasschaafkaas ben je vaak goedkoper uit ook.quote:
Nederlandse nationaliteit opzeggen, NU!quote:
Geniaal.quote:
Nee!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nederlandse nationaliteit opzeggen, NU!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef sinadO het volgende:
Je kunt een kaashalfpipe voorkomen door 1: genoeg kracht te zetten bij het schaven en 2: na twee of drie keer schaven de kaas om te draaien.
Je kunt een kaashalfpipe die eenmaal door een van je motorisch minder begaafde huisgenoten is veroorzaakt opheffen door: 1: kracht te zetten bij de randen en minder hard te drukken in het midden. Drie plakjes later en je kaas is weer recht, 2: kaas te raspen, bijvoorbeeld over de pasta, tot ie recht is en daarna weer verder schaven.
Ik ga even wat pakkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:23 schreef Grimmjoww het volgende:
Ik krijg opeens zin in kaas...
quote:
Te koop in kaaswinkels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:08 schreef OneOfTheseDays het volgende:
[..]
ik moet een offerte aanvragen voor 1 kaasschaaf?
kunnen ze niet gewoon zeggen hoe duur hij is :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |