Gewoon eerst een stukje van de korst afsnijden, is dat nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef gabberklaas het volgende:
Dat doe ik omdat ik de randen niet lekker vind.
Tegelmaterie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef Ravage het volgende:
Het aloude spreekwoord luidt niet voor niets:
"'wie van mijn kaas maakt een schuit, van mijn dochter een bruid, schop ik de deur uit. Wie van mijn kaas maakt een kom, van mijn zoon een bruidegom, draai ik de nek om'"
Inderdaad!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Gewoon eerst een stukje van de korst afsnijden, is dat nou zo moeilijk?
Zie je niet in hoe hypocriet je bezig bent. In jouw ogen falen een hoop normale mensen terwijl je zelf gewoon in een rolstoel zit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef sendaroo het volgende:
Kaas is goor spul, in mijn ogen faal je sowieso al als je kaas eet.
Kaas is juist het voer voor de elitebazen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:58 schreef sendaroo het volgende:
Kaas is goor spul, in mijn ogen faal je sowieso al als je kaas eet.
Ben jij ook zo iemand die de korstjes van een snee brood niet lust?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:49 schreef gabberklaas het volgende:
Dat doe ik omdat ik de randen niet lekker vind.
EEN GEHANDICAPTE?!?!?!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef intraxz het volgende:
[..]
Zie je niet in hoe hypocriet je bezig bent. In jouw ogen falen een hoop normale mensen terwijl je zelf gewoon in een rolstoel zit.
Hihi dat doe ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Rand van een stuk kaas is trouwens heel goed te eten
Eerst dat stukje plastic eraf peuteren en dan
Uh?! Ik zit niet in een rolstoel, hoe kom je daar eigenlijk bij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef intraxz het volgende:
[..]
Zie je niet in hoe hypocriet je bezig bent. In jouw ogen falen een hoop normale mensen terwijl je zelf gewoon in een rolstoel zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |