En die van Nikki het langst, wat een beurten zeg. Die rijdt echt voor de truiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:03 schreef TheArt het volgende:
De kopbeurten van Trofimov duren echt veruit het kortst van allemaal.
quote:1 - Terpstra
2 - Turpin
3 - Trofimov
4 - Pauriol
5 - Landaluze
6 - Trusov 1'32"
7 - Fischer
8 - Bandiera
9 - Zberg
10 - Knees
Mwah, een seconde of 50 over 44 kilometer lijkt me toch wat te weinig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:24 schreef zjroentje het volgende:
Mooi zeg.
Kans zit er ook in dat hij morgen het geel nog behoudt.
1:01 op Evans geloof ik. Met het geel om zijn schouders zal zijn moraal natuurlijk een stuk hoger zijn. Kans zal niet ontzettend groot zijn, dat is waar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mwah, een seconde of 50 over 44 kilometer lijkt me toch wat te weinig.
Hmmm, alleen als Evans geschrokken is van zijn te goede vormquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:24 schreef zjroentje het volgende:
Mooi zeg.
Kans zit er ook in dat hij morgen het geel nog behoudt.
61 seconden, als ik het even snel uitreken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mwah, een seconde of 50 over 44 kilometer lijkt me toch wat te weinig.
Ah, was de boni's vergeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
61 seconden, als ik het even snel uitreken.
"Braafheid kiest voor Bayern München" staat er ook, dus volkomen terechtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Ereinion het volgende:
Terpstra staat op 101(beetje overdreven wel
)
quote:Terpstra : "very happy"
Niki Terpstra (today's winner, takes the yellow and green jackets): "I went with the escaped group so as to get the yellow jacket. It's done and I feel very happy. I understood in the last climb that is was good for me. Now, I am going to focus on tomorrow's time-trial. I will have to defend my first position on the general ranking."
Hij heeft natuurlijk wel een jasje uit gedaan vandaag. Wel puike prestatiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Ereinion het volgende:
Terpstra staat op 101(beetje overdreven wel
)
Die minuut is inderdaad te weinig. Overigens zou het me niet verbazen dat hij morgen op moraal 'gewoon' top 15 in die tijdrit rijdt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Mooi gedaan van Terpstra.Kon het helaas niet zien.
Bijna? Ze hebben hun verstand verloren als ze hem thuislatenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Mr_DG het volgende:
Terpstra![]()
Nu bijna zeker van de Tour lijkt me.
Mooie overwinning van Terpstra, en meteen ook de leiderstruiquote:
Misschien wat extra moraal zoals hij zelf zei.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:26 schreef thettes het volgende:
En op papier niet geheel onmogelijk om hem morgen te behouden. Maar ik geef hem toch weinig kans.
quote:"Mijn opdracht voor vandaag was: Christian Knees tot diep in de lastige finale bijstaan. Het liep anders, vanuit het vertrek werd er zeer veel gedemarreerd, en om mijn ploegmaten een beetje te steunen in de springerij demarreerde ik ook mee, en het was meteen de goede ontsnapping. In de finale ging ik eigenlijk voor de leiderstrui waarvoor ik in de laatste 5 km veel kopwerk deed. In de laatste kilometer zag ik dat de volgwagens nog achter ons zaten wat betekende dat we minstens een minuut voorsprong hadden, dus kon ik nog ff herstellen voor de sprint. Ik wilde eigenlijk niet op kop beginnen maar helaas zat ik daar al, gelukkig ging mijn nieuwe Spaanse vriend al op 300 meter aan waardoor ik een prachtige springplank had. Etappe overwinning, groen en geel, echt geweldig!!! Ik krijg al veel vragen of ik de trui morgen kan verdedigen. Normaal gesproken is 1 minuut op Evans en Contador te weinig in zo een lange tijdrit, maar ik ga er gewoon volle bak voor en wie weet geeft het gele tijdritpak me wel een enorme moraal boost. Al gaat het niet lukken is mijn Dauphiné al meer dan geslaagd en ga ik overmorgen gewoon knechten en bidons halen voor onze kopman. Ciao Niki"
Morgen heeft hij hem wel weer terug. Daar ga ik vanuit.quote:
Of contador, daar houd ik dan weer rekening mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Morgen heeft hij hem wel weer terug. Daar ga ik vanuit.
Verkeerde smiley?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Morgen heeft hij hem wel weer terug. Daar ga ik vanuit.
Ja, heerlijk! Wat een gast zegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:45 schreef Dos37 het volgende:
terpstra stopte wel lekker op tijd met sprinten
Morgen mooie tijdrit
Met een beetje mazzel pakt konteboor vandaag het geel en morgen met de berg etappe de overwinningquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:02 schreef Suijk het volgende:
Evans gaat dit volgens mij vrij ruim winnen.
Jammer dat je meteen je niet aanwezige kennis van wielrennen etaleert door de naam van een van de beste Nederlandse renners van dit moment, verkeerd te spellen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:
Contadope is de snelste denk ik
Ben benieuwd wat Geesink van de Radopebank kan.
Wat ben je toch weer grappig, trolquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:
Contadope is de snelste denk ik
Ben benieuwd wat Geesink van de Radopebank kan.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:39 schreef Klopkoek het volgende:
Ik kom wel vaker in de wielertopics...
En Geesink schrijf je toch met twee e's?
Nou en. Ik denk misschien wel hetzelfde, maar ik hoef dat niet steeds naar voren te brengen in elke post die ik hier neerpen. Zonder bewijs blijft het maar geroep in de ruimte.quote:Denk gewoon niet dat dit peleton helemaal schoon rondrijdt. Helemaal Astana. Weet jij veel wat ze uitspoken tussen de Kazachse heuvels...
Eigenlijk moet een top 5 toch ook wel lukken. Het lijkt er op dat parcours in zijn voordeel is en de tegenstand op 'ik zuig wieltjes' evans en Contador is niet bepaald groot. Als hij buiten de top 10 valt vrees ik dat hij toch niet in allerbeste vorm is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:57 schreef Cavalier1 het volgende:
Ben benieuwd naar Gesink. Vond hem Zondag een beetje tegenvallen, maar dit moet hem wel wat beter liggen. Top 10?
Tja, het gaat er toch om dat hij in vorm is tijdens de Tour. Deze rittenkoers kan best gebruikt worden om 'in te rijden'quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eigenlijk moet een top 5 toch ook wel lukken. Het lijkt er op dat parcours in zijn voordeel is en de tegenstand op 'ik zuig wieltjes' evans en Contador is niet bepaald groot. Als hij buiten de top 10 valt vrees ik dat hij toch niet in allerbeste vorm is.
Verschil met vorig jaar was dat de Dauphiné toen een doel was en nu is het inderdaad een koers bedoeld om goed te zijn in de Tour. Het zou me dus niets verbazen als hij het minder doet dan vorig jaar en dat is helemaal niet erg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, het gaat er toch om dat hij in vorm is tijdens de Tour. Deze rittenkoers kan best gebruikt worden om 'in te rijden'
Maar het is voor iedereen een voorbereiding op de Tour dus als het goed is wordt iedereen nog wat beter. De ene zal nog meer progressie maken dan de ander, maar waar Gesink in dat geval staat weet je niet. Je moet er vanuit gaan dat iedereen in de Tour nog iets beter is dan hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verschil met vorig jaar was dat de Dauphiné toen een doel was en nu is het inderdaad een koers bedoeld om goed te zijn in de Tour. Het zou me dus niets verbazen als hij het minder doet dan vorig jaar en dat is helemaal niet erg.
Het is toch zo?quote:
Je zou bijna medelijden met hem krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Nu moet hij weer een hele rit niet tegen een achterwiel aan kijken, arme drommel
edit:quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef thettes het volgende:
[..]
een discussie uit over menchov versus evans waarin evans als saaiste renner uit de bus komt.
Hey, ik heb hem die bijnaam niet gegeven. Je krijgt door de media, tv-fans en wielerfans nu eenmaal snel het plakaat van bijnaam. Dat het bij Evans niet geheel positief is, is toch eerder dankzij hem, dan andersom. Niet dat het geen goede renner is, want hij kan wel degelijk goed fietsen. Maar als men eenmaal een bijnaam op je plakt zit je daar vaak aan vast. Of je hem nu verdient of niet.quote:
Die gaat dus mee naar de TdF. Te belangrijk om thuis te laten i.v.m. de TTT.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:25 schreef TheArt het volgende:
Overigens is Posthuma onderweg overal het snelste op dit moment.
Zo zeker is dat niet. Het is echt vechten voor de laatste plekjes bij Rabo. Voor een TTT is Posthuma waardevol ja. Maar Clement kan dat ook (en kan bergop eventueel ook nog wat), Moerenhout kan ook beiden, Niermann is allrounder en dan hebben we nog Tankink of eventueel een Weening.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Die gaat dus mee naar de TdF. Te belangrijk om thuis te laten i.v.m. de TTT.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef FredWielergek het volgende:
Als ik nu goed begrijp is top 3 nu rabobank: 1. Flecha, 2 Gesink en 3 Posthuma
Is die tijd van Gesink dan zo goed of is de rest gewoon matig?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:13 schreef TheArt het volgende:
Toch verrassend. Basso aan de streep 32 sec. trager dan Gesink en ook Spilak 32 sec. langzamer.
Ja, om een of andere reden is de teletekst van Eurosport op de tijdzone van de Noordpool ingesteld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:16 schreef Moonlighter het volgende:
op teletekst staat ook niet dat de dauphine wordt uitgezonden om 16.00. maar om 14.00
Nee, Grabsch is 1 minuut 40 sneller dan Gesink, Posthuma is derde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef FredWielergek het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:16 schreef marcodej het volgende:
Oh, wat hoop ik nu op regen bij Queens...
De bedoeling was 16.00 uurquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Kunnen jullie even zeggen wanneer het begint op eurosport
21 minuten geleden zou het al beginnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Kunnen jullie even zeggen wanneer het begint op eurosport
Nee, was een fout. Flecha reed 53.55 i.p.v. 52.55.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef FredWielergek het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:35 schreef solaire het volgende:
klote eurosport en voor wat voor partij ? ik ken die twee flapdrollen niet eens en nou aub geen derde set he!
bedankt voor de link met dat schitterende japanse commentaar! ik wist niet dat ze daar ook van fietsen hielden
Volgens mij wel, in het virtuele klassement na 12 km had hij nog maar 32 seconden voorsprong.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Terpstra verliest 29 seconden aan eerste tussenpunt?
Naar de McDonalds in Oostenrijk geweest?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:41 schreef TheArt het volgende:
De Nederlanders van Rabo zijn echt geweldig bezig vandaag.
Dat zijn toevallig op Boom en Menchov na de enige echte goede tijdrijders die Rabo heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Naar de McDonalds in Oostenrijk geweest?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef TheArt het volgende:
Evans de snelste onderweg: 29.48. Dat is bijna een halve minuut sneller dan Contador.
En vier Nederlanders komt ook niet elke dag voor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef TheArt het volgende:
Rabo dus met 4 man in de top-15 van deze tijdrit.
En Contador verliest maar 35 seconden of zoiets. Zal lastig gaan worden in de Tour, zeker met de TTT erbij.quote:
Ja, wat een poten zeg!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:18 schreef marcodej het volgende:
Ik blijf me maar verbazen over die machtige dijen van Grabsch.
Gesink gewoon naar vermogen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef Cavalier1 het volgende:
Gesink weer niet top. Hopen dat hij nog een stapje kan maken t.o.v de rest voor volgende maand.
NIET top?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef Cavalier1 het volgende:
Gesink weer niet top. Hopen dat hij nog een stapje kan maken t.o.v de rest voor volgende maand.
Ik dacht dat hij er normaal wat dichter bij zit. Maar blijkbaar vergis ik me...quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
NIET top?
Ik weet niet wat jij verwacht van Gesink maar dit is gewoon een hele puike tijdrit naar zijn standaarden, verliest 1 minuut op Contador en 1 1/2 op Evans.
Als hij dit tijdverschil kan handhaven in de Tour mag hij heel gelukkig zijn!
Precies, minuutje verliezen in een lange tijdrit op Contador vind ik gewoon naar zijn mogelijkheden.quote:
De "enige"? De meeste ploegen zouden willen dat ze zoveel goede tijdrijders hadden...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zijn toevallig op Boom en Menchov na de enige echte goede tijdrijders die Rabo heeft
Gesink rijdt juist een zeer goede tijdrit. En al helemaal als je ziet wat in deze tijdrit de winnende lichaamsbouw isquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef Cavalier1 het volgende:
Ga er maar vanuit dat de concurrentie dat ook doet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:35 schreef El_Bassie het volgende:
Goede tijdrit inderdaad van Gesink, bovendien kan hij misschien nog wel iets verbeteren richting de tour.
En met een beetje mazzel regen in Engelandquote:
Ik begrijp dat Eurosport de ITT heeft afgekapt om naar een potje tennis tussen twee middelmatige spelers te schakelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel regen in Engeland, vooral daar rond queens
![]()
Ze staan geplanned voor 4 uur, maar mits er regen is (desnoods laten we het regenen met zo'n helikopter met zo'n plasbak d'r onder) kunnen we eerder inschakelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Eurosport de ITT heeft afgekapt om naar een potje tennis tussen twee middelmatige spelers te schakelen? Neem toch aan dat ze dat morgen niet doen bij de Ventoux.
maar wel een mooie (dure) reclame van Focus tussendoor..quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:05 schreef FredWielergek het volgende:
Vind gek dat Terpstra met een gewone fiets feietst, maar begrijp dus dat ie gewisseld heeft... zonde
Ik ben nu niet thuis maar ik heb een link (stream) dat al om 15.00 begint regen of geen regen op Queens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Eurosport de ITT heeft afgekapt om naar een potje tennis tussen twee middelmatige spelers te schakelen? Neem toch aan dat ze dat morgen niet doen bij de Ventoux.
OPquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:39 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuis maar ik heb een link (stream) dat al om 15.00 begint regen of geen regen op Queens.
Zal de link later in de avond plaatsen.
Is het nou zo moeilijk om die ene naam goed te spellen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
Geesink![]()
![]()
Misschien top 20 in de Tour. Dat zou heel mooi zijn.
Geesink is de opvolger van Boogerd![]()
Een loopbaan als die van Boogerd zou meer dan verdienstelijk zijn. Zeker de consistentie van Boogerd is iets om na te streven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
Geesink![]()
![]()
Misschien top 20 in de Tour. Dat zou heel mooi zijn.
Geesink is de opvolger van Boogerd![]()
Hij heeft het van de volkskrantquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om die ene naam goed te spellen?
Als je weet dat Danny Nelissen verantwoordelijk is voor de commentatoren bij Eurosport Nederland wekt dit geen verbazing. Dankzij hem zit b.v. Edward van Cuilenborg nu bij Eurosport.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Dpadnul het volgende:
Echt het niveau van het commentaar bij Eurosport is dramatisch, links en rechts fouten maken, oud nieuws als nieuwtjes aanleveren.
Gelukkig is de uitspraak tussen Gesink en Geesink niet heel anders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef marcodej het volgende:
Doet me denken aan de jaren dat Boogerd vrij consequent Boogaard door Mart genoemd werd. Later verbeterde dat gelukkig. Laten we hopen dat dat met Gesink ook snel voorbij zal zijn.
Ik vind een verkeerd gespelde naam van een wielertopper in de krant even irritant als een fout uitgesproken naam.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig is de uitspraak tussen Gesink en Geesink niet heel anders.
Dat is waarschijnlijk de eindredactie geweest. De kop die de redacteur zelf bedacht, paste net niet of zo en dan moet er even in de haast iets anders verzonnen worden door de eindredacteur.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind een verkeerd gespelde naam van een wielertopper in de krant even irritant als een fout uitgesproken naam.
Grappig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind dat wel leuk altijd. Beetje namen vervormen. Chiacuppuci uitspreken als Kiapoetsie. Leuk toch.
Het is wel erg dom, omdat in het artikel de naam wél goed wordt geschreven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de eindredactie geweest. De kop die de redacteur zelf bedacht, paste net niet of zo en dan moet er even in de haast iets anders verzonnen worden door de eindredacteur.
Nog steeds belachelijk natuurlijk, maar zo te lezen weet de redacteur wel waar hij over praat.
Ja, daarom vermoed ik ook dat die kop achteraf nog is veranderd door de eindredactie. Die kan echt het bloed onder je nagels vandaan halen als je je stukken terugleest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel erg dom, omdat in het artikel de naam wél goed wordt geschreven.
Sowieso lijkt het me dat je niet serieus wordt genomen als je voor een krant schrijft en een naam verkeerd gaat spellen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel erg dom, omdat in het artikel de naam wél goed wordt geschreven.
Ja dat snapte ik. Maar ook van de eindredactie is het erg dom, om een naam verkeerd te spellen die in het artikel goed wordt geschreven. Dan doe je je werk echt met je ogen dicht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, daarom vermoed ik ook dat die kop achteraf nog is veranderd door de eindredactie.
Mwa, deadlines. Kut, we moeten nog een betere titel hebben, stress, snel; foutjes kunnen gebeuren. Ik kan het me best voorstellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik. Maar ook van de eindredactie is het erg dom, om een naam verkeerd te spellen die in het artikel goed wordt geschreven. Dan doe je je werk echt met je ogen dicht.
Één van die spelers die zogenaamd niemand kent, Cilic (dat is degene die verloor), is toevallig wel de nummer 13 van de wereldquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:06 schreef TLC het volgende:
K*t Eurosport met dat tennisis er een belangrijke tijdrit dan zenden ze een tennispartij uit tussen twee spelers die verder bijna niemand kent
en rijdt er eens in Nederlander in het geel in de Dauphine dan laten ze zijn start nog niet eens zien, onrespectvol
![]()
Let maar op als het een Fransman in het geel was geweest hadden ze heus wel overgeschakelt, mja... nu was dat niet het geval en er stond ook een Fransman op de tennisbaan![]()
Dat krijg je ervan als hun hoofdkantoor in Parijs staat![]()
Het is sowieso geen pretje om naar het commentaar van Danny Nelissen te luisteren, maar als na dat tennis en de vele reclames eindelijk het wielrennen erop is gaan ze na 1 minuut er weer uit voor de reclames![]()
Sorry voor de vele emo's, maar ik moest hierover ff mijn hart luchten![]()
![]()
Ontopic ; goed gereden van de Nederlanders ! en Niki Terpstra kan trots zijn op zijn prestatie !
Morgen de Ventoux !
Vraag 100 willekeurige mensen op straat wie Cilic is en dan zullen er zo'n 90 zijn die het niet weten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Één van die spelers die zogenaamd niemand kent, Cilic (dat is degene die verloor), is toevallig wel de nummer 13 van de wereldDenk dus even na voordat je iets zegt. Voor de rest ben ik het met je eens. Nu worden alle beslissingen die ze maken bij ES gemaakt door één centrale groep mensen bij het hoofdkantoor in Parijs en hebben de verschillende landen daar weinig mee van doen.
Ik ken alleen Boogaard...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef Ereinion het volgende:
Geesink is inderdaad de opvolger van Boogert.
En vraag die mensen wie Terpstra is, en ze zeggen "Erica!"quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Vraag 100 willekeurige mensen op straat wie Cilic is en dan zullen er zo'n 90 zijn die het niet weten.
Hoe spreek je dat eigenlijk uit? Kiapoekie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Grappig.Je schrijft 'm verkeerd en je spreekt 't verkeerd uit.
Dan moet je ook niet raar opkijken als je niet serieus wordt genomen.
Precies. Bij het wielrennen heb je precies hetzelfde. Dus dat is een kulargument.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En vraag die mensen wie Terpstra is, en ze zeggen "Erica!"
Ehm nee, want dat was mijn klacht helemaal niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Bij het wielrennen heb je precies hetzelfde. Dus dat is een kulargument.
k*t NOS, en in mindere mate k*t Sporza.. die zenden helemaal niets uit.. Ik kijk bijna nooit Eurosport maar tijdens mn vakantie in Spanje kon ik daar toch maar mooi de Giro volgen en nu dus de Dauphine.. zo k*t zijn ze in mijn ogen dus niet..quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:06 schreef TLC het volgende:
K*t Eurosport met dat tennisis er een belangrijke tijdrit dan zenden ze een tennispartij uit tussen twee spelers die verder bijna niemand kent
en rijdt er eens in Nederlander in het geel in de Dauphine dan laten ze zijn start nog niet eens zien, onrespectvol
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:48 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is de rit naar de Ventoux al aan het bestuderen, dat belooft inderdaad wat voor de Tour.
Dan zet je het geluid af of kijk je naar stream in het engels, maar ik ben blij met de beelden aangeziien sporza en de nos er niet zijn.Ik stoor mij niet zo snel hoewel deze toch wel wat prutsen, maar ach we doen het ermee,quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Dpadnul het volgende:
Echt het niveau van het commentaar bij Eurosport is dramatisch, links en rechts fouten maken, oud nieuws als nieuwtjes aanleveren.
Natuurlijk ben ik blij met beelden op tv, dat betekent echter niet dat ik er geen kritiek op mag leveren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid af of kijk je naar stream in het engels, maar ik ben blij met de beelden aangeziien sporza en de nos er niet zijn.Ik stoor mij niet zo snel hoewel deze toch wel wat prutsen, maar ach we doen het ermee,
Gelukkig hemelt Wuyts Boonen nooit op.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:14 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik blij met beelden op tv, dat betekent echter niet dat ik er geen kritiek op mag leveren.
Een beetje meer aandacht erbij houden van die twee zou het niveau al aardig ten goede komen. Vooral Nelissen is zo bezig de Nederlanders op te hemelen dat hij de koers haast uit ogen verliest (een euvel dat ik bij de NOS ook vaak aantref).
Dat zeg ik niet, maar bij Sporza zorgt dat ophemelen er zelden voor dat ze complete onzin gaan lopen verlopen over de koers.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gelukkig hemelt Wuyts Boonen nooit op.
zeer dicht bij topvorm terwijl de rest nog in aanloop is naar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef Mr_DG het volgende:
Sinds wanneer kan Moerenhout zo goed tijdrijden?? Vorige week in de ronde van Belgie, en nu weer.
Krijgen we deze discussie weer. Sporza en de NOS zijn gewoon gezond chauvinistisch en dat wordt volgens mij door veel kijkers gewaardeerd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar bij Sporza zorgt dat ophemelen er zelden voor dat ze complete onzin gaan lopen verlopen over de koers.
Haquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Wel een wonderlijk design die bidonhouder aan het zadel. Zijn er nog andere ploegen (geweest) die zoiets hebben/hadden?![]()
[ afbeelding ]
In de triatlon zie je dat ook vaak.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Wel een wonderlijk design die bidonhouder aan het zadel. Zijn er nog andere ploegen (geweest) die zoiets hebben/hadden?![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel of Evans probeert Contador uit ze tent te lokkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 07:19 schreef SuikerVuist het volgende:
When you say that you are not here for the win, it's an excuse when you fail.
Was laatst niet uitgezocht dat als je een bidon op de normale plaatst had zitten dat erg aërodynamisch was? Dat ze toen zelfs bij korte tijdritten waar je niet hoeft te drinken bidons meenamen voor de aërodynamicaquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt maar dat zal wel niet voor deze fiets gelden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Was laatst niet uitgezocht dat als je een bidon op de normale plaatst had zitten dat erg aërodynamisch was? Dat ze toen zelfs bij korte tijdritten waar je niet hoeft te drinken bidons meenamen voor de aërodynamica
Is dat echt zo? En ik voor een tijdrit maar fanatiek die houders eraf halenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Klopt maar dat zal wel niet voor deze fiets gelden.![]()
Andere teams die op Giant reden/rijden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard zal dat niet gebeurenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef Moonlighter het volgende:
als blake nu ook de 2e set weet te winnen. dan kunnen we rond 15.00 al naar de dauphine kijken.
Dauphine Libere Stage 5 departs Valence at 12:40 CET (6:40am U.S. Eastern) and is expected at the finish on Mont Ventoux between 16:43 and 17:15 CET (10:43am and 11:15am U.S. Eastern)quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uiteraard zal dat niet gebeuren.. wat verwacht men van de aankomst tijd?
Dan moet je erop rekenen dat ze ook nog een andere wedstrijd op Queens uitzenden, want Blake heeft nog iets van 20 minuutjes max. nodig ...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:15 schreef marcodej het volgende:
Livebeelden komen altijd pas om 15:45 beschikbaar. Eerder niet.
quote:14h44'23''
The gap between the leading group and the main pack is now about 8'25''.
Jammer voor Lang, ik had juist het idee dat hij weer bezig was de weg omhoog aan het inzetten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef TheArt het volgende:
Net een valpartij geweest in een afdaling. Daarbij is o.a. Sebastian Lang gevallen en languit op het wegdek blijven liggen. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis.
Ze zijn al bijna aan de voet? Oh nowz!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:37 schreef Atreidez het volgende:
Lekke band voor Valverde, en ze zijn bijna aan de voet van de VentouxBah, ga weg met die tijdrit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |