Ja, heerlijk! Wat een gast zegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:45 schreef Dos37 het volgende:
terpstra stopte wel lekker op tijd met sprinten
Morgen mooie tijdrit
Met een beetje mazzel pakt konteboor vandaag het geel en morgen met de berg etappe de overwinningquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:02 schreef Suijk het volgende:
Evans gaat dit volgens mij vrij ruim winnen.
Jammer dat je meteen je niet aanwezige kennis van wielrennen etaleert door de naam van een van de beste Nederlandse renners van dit moment, verkeerd te spellen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:
Contadope is de snelste denk ik
Ben benieuwd wat Geesink van de Radopebank kan.
Wat ben je toch weer grappig, trolquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:
Contadope is de snelste denk ik
Ben benieuwd wat Geesink van de Radopebank kan.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:39 schreef Klopkoek het volgende:
Ik kom wel vaker in de wielertopics...
En Geesink schrijf je toch met twee e's?
Nou en. Ik denk misschien wel hetzelfde, maar ik hoef dat niet steeds naar voren te brengen in elke post die ik hier neerpen. Zonder bewijs blijft het maar geroep in de ruimte.quote:Denk gewoon niet dat dit peleton helemaal schoon rondrijdt. Helemaal Astana. Weet jij veel wat ze uitspoken tussen de Kazachse heuvels...
Eigenlijk moet een top 5 toch ook wel lukken. Het lijkt er op dat parcours in zijn voordeel is en de tegenstand op 'ik zuig wieltjes' evans en Contador is niet bepaald groot. Als hij buiten de top 10 valt vrees ik dat hij toch niet in allerbeste vorm is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:57 schreef Cavalier1 het volgende:
Ben benieuwd naar Gesink. Vond hem Zondag een beetje tegenvallen, maar dit moet hem wel wat beter liggen. Top 10?
Tja, het gaat er toch om dat hij in vorm is tijdens de Tour. Deze rittenkoers kan best gebruikt worden om 'in te rijden'quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eigenlijk moet een top 5 toch ook wel lukken. Het lijkt er op dat parcours in zijn voordeel is en de tegenstand op 'ik zuig wieltjes' evans en Contador is niet bepaald groot. Als hij buiten de top 10 valt vrees ik dat hij toch niet in allerbeste vorm is.
Verschil met vorig jaar was dat de Dauphiné toen een doel was en nu is het inderdaad een koers bedoeld om goed te zijn in de Tour. Het zou me dus niets verbazen als hij het minder doet dan vorig jaar en dat is helemaal niet erg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Tja, het gaat er toch om dat hij in vorm is tijdens de Tour. Deze rittenkoers kan best gebruikt worden om 'in te rijden'
Maar het is voor iedereen een voorbereiding op de Tour dus als het goed is wordt iedereen nog wat beter. De ene zal nog meer progressie maken dan de ander, maar waar Gesink in dat geval staat weet je niet. Je moet er vanuit gaan dat iedereen in de Tour nog iets beter is dan hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verschil met vorig jaar was dat de Dauphiné toen een doel was en nu is het inderdaad een koers bedoeld om goed te zijn in de Tour. Het zou me dus niets verbazen als hij het minder doet dan vorig jaar en dat is helemaal niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |