abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69918834
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:17 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Gelukkig hemelt Wuyts Boonen nooit op.
Dat zeg ik niet, maar bij Sporza zorgt dat ophemelen er zelden voor dat ze complete onzin gaan lopen verlopen over de koers.
pi_69919527
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef Mr_DG het volgende:
Sinds wanneer kan Moerenhout zo goed tijdrijden?? Vorige week in de ronde van Belgie, en nu weer.
zeer dicht bij topvorm terwijl de rest nog in aanloop is naar.
pi_69921421
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 23:23 schreef Dpadnul het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar bij Sporza zorgt dat ophemelen er zelden voor dat ze complete onzin gaan lopen verlopen over de koers.
Krijgen we deze discussie weer. Sporza en de NOS zijn gewoon gezond chauvinistisch en dat wordt volgens mij door veel kijkers gewaardeerd.
pi_69921478
Sporza bericht over het algemeen ook voor de kijkende Nederlanders, dat kan ik dan wel weer waarderen. Maar ben toch geen Wuyts fan.
  donderdag 11 juni 2009 @ 07:19:57 #255
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69923015
Evans zegt waar het op staat. Alleen... zei hij zelf ook niet dat hij niet naar de Dauphiné was gekomen om te winnen? Hmmm.

Evans-Contador: first duel at Mont Ventoux

By Jean-François Quénet in Valence, France

Tour de France hopefuls have surely circled July 25 on their calendars, the day of the Tour's crucial penultimate summit finish at Mont Ventoux. "Nobody will be able to say ‘I've won the Tour' until the Ventoux," said Tour de France race director Christian Prudhomme and perhaps the same can be said of the ongoing Dauphiné Libéré.

While the Tour de France seldom uses the Ventoux, included only 13 times in its history, relatively few when compared to the 73 ascents of the Tourmalet, the Ventoux has made a more regular appearance at the Dauphiné since the mid-90s. The race returns there on Thursday after a one-year absence with race leader Cadel Evans (Silence-Lotto) holding a 45-second lead over Alberto Contador (Astana) in second place.

The last big race that has finished at the Ventoux was stage four of last year's Paris-Nice, a stage won by Silence-Lotto's Cadel Evans. The finish line was not at the top, though, but at Mont Serein, the ski station of the Ventoux.

"To beat Robert Gesink in March is one thing but to beat Alberto Contador in June at the Dauphiné is another thing," said Cadel Evans who has a few advantages on Contador heading into Thursday's showdown on the Ventoux. Evans has more experience on this climb as Contador has only seen it twice in competition (the 2005 Dauphiné when he cut his fingers in his spokes and the 2007 Dauphiné in which he finished 10th, just nine seconds behind Evans) and Evans has the confidence of wearing the Dauphiné's leader's jersey entering the stage.

"To be sure to beat Contador in the mountains you'd better take 37 minutes on him rather than the 37 seconds I gained today in the time trial," the Silence-Lotto rider said after taking the yellow jersey back after the Valence time trial.

"I'm just here as a spectator, I'll see on the Mont Ventoux who takes the initiative," Contador said after completing his time trial.

Evans was skeptical about his rival's low profile. "Contador in the mountains is normally the man to beat," he said. "He'll probably show his intentions tomorrow and later in the week. When you say that you are not here for the win, it's an excuse when you fail.

"I just want to see how good I can go on Mont Ventoux. Like many other people, I'm interested to find out. I haven't raced in the mountains since the Tour of the Basque country. I came to the Dauphiné with intentions but not with great expectations. We have to consider others as well."

In addition to Evans' and Contador's battle for general classification supremacy, Alejandro Valverde of Caisse d'Epargne announced he'll enter into action. "I will give it all to try and win the race. In fact, the time trial did not change anything in the classification and the three big favorites, Evans, Contador and myself, are still the same," said the defending champion of the Dauphiné.

Whatever happens between Evans and Contador on Mont Ventoux at the Dauphiné, there is a revenge scheduled 45 days later at the very end of the Tour de France.

The last time the Tour de France visited Mont Ventoux occurred in 2002 with Richard Virenque soloing to victory.

http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2009/jun09/jun11news
pi_69923189
kutzooi, kan niet live kijken.
pi_69923852
Wel een wonderlijk design die bidonhouder aan het zadel. Zijn er nog andere ploegen (geweest) die zoiets hebben/hadden?

donderdag 11 juni 2009 @ 08:51:06 #258
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_69923926
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Wel een wonderlijk design die bidonhouder aan het zadel. Zijn er nog andere ploegen (geweest) die zoiets hebben/hadden?

[ afbeelding ]
Ha Daar moet je wel voor geoefend hebben. Maar het kan wel handig zijn. Sowieso een mooie fiets van de Rabo.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_69924389
quote:

[ afbeelding ]
In de triatlon zie je dat ook vaak.
pi_69924625
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 07:19 schreef SuikerVuist het volgende:
When you say that you are not here for the win, it's an excuse when you fail.
Lijkt wel of Evans probeert Contador uit ze tent te lokken Leuk stuk iig.
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:23:27 #261
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_69924738
evans heeft natuurlijk een punt.

Maar dat evans beter is in zo'n lange tijdrit is geen verrassing, als hij contador vandaag achter zich zou laten is het dat wel.
pi_69925813
Evans heeft natuurlijk een punt, maar ik begrijp Contador ook wel, als de Tour je ultime doel is in dit jaar, hoef je je niet persé te laten zien in de Dauphiné, zeker als je misschien nog niet in topvorm bent.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_69926105
Voor Evans is toch ook de Tour ze ultieme doel Ze zouden wat dat betreft allebei in dezelfde vorm moeten zijn willen ze over een maandje pieken.
pi_69926364
quote:

[ afbeelding ]
Was laatst niet uitgezocht dat als je een bidon op de normale plaatst had zitten dat erg aërodynamisch was? Dat ze toen zelfs bij korte tijdritten waar je niet hoeft te drinken bidons meenamen voor de aërodynamica
pi_69929375
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Remzz het volgende:

[..]

Was laatst niet uitgezocht dat als je een bidon op de normale plaatst had zitten dat erg aërodynamisch was? Dat ze toen zelfs bij korte tijdritten waar je niet hoeft te drinken bidons meenamen voor de aërodynamica
Klopt maar dat zal wel niet voor deze fiets gelden.
pi_69931059
Iemand al een idee of het regent in londen en of we eerder kunnen overschakelen naar eurosport?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69931178
Het regent niet
pi_69931345
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Klopt maar dat zal wel niet voor deze fiets gelden.
Is dat echt zo? En ik voor een tijdrit maar fanatiek die houders eraf halen
pi_69931705
Hoe groot is de kans dat ze weer niet broadcasten op Eurosport en voor tennis kiezen? Ik kan van afstand me recorder aanzetten, maar ik heb geen mogelijkheid te kijken wat er op dat moment bezig is. Misschien dat iemand hier een signaaltje kan geven zodra die een fiets op tv ziet, dan kan ik t record knopje indrukken
pi_69931801
Niet zo groot lijkt me... de Ventoux laten ze heus wel helemaal zien.
Ik denk dat ze wel gaan overschakelen wanneer een partij afgelopen is tussen 3 en 4... hoop ik tenminste toch.
pi_69933247
Als de tennis wedstrijd tussen Blake en Querry die om 13.25 begint is afgelopen schakelt eurosport over naar de de dauphine. Dus laten we met zijn allen hopen dat het niet gaat regen, want dan is die partij zeker wel voor 16.00 afgelopen lijkt mij.
if you ain't cheating you ain't trying
pi_69933670
quote:

[ afbeelding ]
Andere teams die op Giant reden/rijden.
pi_69934072
is er ergens een live stream ???

edit: http://www.cyclingfans.com/live_race_coverage misschien wat mogelijkheden

[ Bericht 72% gewijzigd door dramatiek op 11-06-2009 14:02:53 ]
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_69935080
Net een valpartij geweest in een afdaling. Daarbij is o.a. Sebastian Lang gevallen en languit op het wegdek blijven liggen. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis.

Evans heeft dus nog maar 4 ploegmaats.

Er zijn trouwens nog meer renners betrokken geraakt bij die valpartij en afgevoerd naar het ziekenhuis, maar daarvan geen namen.
pi_69935147
als blake nu ook de 2e set weet te winnen. dan kunnen we rond 15.00 al naar de dauphine kijken.
if you ain't cheating you ain't trying
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')