De "enige"? De meeste ploegen zouden willen dat ze zoveel goede tijdrijders hadden...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zijn toevallig op Boom en Menchov na de enige echte goede tijdrijders die Rabo heeft
Gesink rijdt juist een zeer goede tijdrit. En al helemaal als je ziet wat in deze tijdrit de winnende lichaamsbouw isquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef Cavalier1 het volgende:
Gesink weer niet top. Hopen dat hij nog een stapje kan maken t.o.v de rest voor volgende maand.
Ga er maar vanuit dat de concurrentie dat ook doet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:35 schreef El_Bassie het volgende:
Goede tijdrit inderdaad van Gesink, bovendien kan hij misschien nog wel iets verbeteren richting de tour.
En met een beetje mazzel regen in Engelandquote:
Ik begrijp dat Eurosport de ITT heeft afgekapt om naar een potje tennis tussen twee middelmatige spelers te schakelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En met een beetje mazzel regen in Engeland, vooral daar rond queens
![]()
Ze staan geplanned voor 4 uur, maar mits er regen is (desnoods laten we het regenen met zo'n helikopter met zo'n plasbak d'r onder) kunnen we eerder inschakelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Eurosport de ITT heeft afgekapt om naar een potje tennis tussen twee middelmatige spelers te schakelen? Neem toch aan dat ze dat morgen niet doen bij de Ventoux.
maar wel een mooie (dure) reclame van Focus tussendoor..quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:05 schreef FredWielergek het volgende:
Vind gek dat Terpstra met een gewone fiets feietst, maar begrijp dus dat ie gewisseld heeft... zonde
Ik ben nu niet thuis maar ik heb een link (stream) dat al om 15.00 begint regen of geen regen op Queens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Eurosport de ITT heeft afgekapt om naar een potje tennis tussen twee middelmatige spelers te schakelen? Neem toch aan dat ze dat morgen niet doen bij de Ventoux.
OPquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:39 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuis maar ik heb een link (stream) dat al om 15.00 begint regen of geen regen op Queens.
Zal de link later in de avond plaatsen.
Is het nou zo moeilijk om die ene naam goed te spellen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
Geesink![]()
![]()
Misschien top 20 in de Tour. Dat zou heel mooi zijn.
Geesink is de opvolger van Boogerd![]()
Een loopbaan als die van Boogerd zou meer dan verdienstelijk zijn. Zeker de consistentie van Boogerd is iets om na te streven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:42 schreef Klopkoek het volgende:
Geesink![]()
![]()
Misschien top 20 in de Tour. Dat zou heel mooi zijn.
Geesink is de opvolger van Boogerd![]()
Hij heeft het van de volkskrantquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om die ene naam goed te spellen?
Als je weet dat Danny Nelissen verantwoordelijk is voor de commentatoren bij Eurosport Nederland wekt dit geen verbazing. Dankzij hem zit b.v. Edward van Cuilenborg nu bij Eurosport.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Dpadnul het volgende:
Echt het niveau van het commentaar bij Eurosport is dramatisch, links en rechts fouten maken, oud nieuws als nieuwtjes aanleveren.
Gelukkig is de uitspraak tussen Gesink en Geesink niet heel anders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:09 schreef marcodej het volgende:
Doet me denken aan de jaren dat Boogerd vrij consequent Boogaard door Mart genoemd werd. Later verbeterde dat gelukkig. Laten we hopen dat dat met Gesink ook snel voorbij zal zijn.
Ik vind een verkeerd gespelde naam van een wielertopper in de krant even irritant als een fout uitgesproken naam.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig is de uitspraak tussen Gesink en Geesink niet heel anders.
Dat is waarschijnlijk de eindredactie geweest. De kop die de redacteur zelf bedacht, paste net niet of zo en dan moet er even in de haast iets anders verzonnen worden door de eindredacteur.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind een verkeerd gespelde naam van een wielertopper in de krant even irritant als een fout uitgesproken naam.
Grappig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind dat wel leuk altijd. Beetje namen vervormen. Chiacuppuci uitspreken als Kiapoetsie. Leuk toch.
Het is wel erg dom, omdat in het artikel de naam wél goed wordt geschreven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de eindredactie geweest. De kop die de redacteur zelf bedacht, paste net niet of zo en dan moet er even in de haast iets anders verzonnen worden door de eindredacteur.
Nog steeds belachelijk natuurlijk, maar zo te lezen weet de redacteur wel waar hij over praat.
Ja, daarom vermoed ik ook dat die kop achteraf nog is veranderd door de eindredactie. Die kan echt het bloed onder je nagels vandaan halen als je je stukken terugleest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel erg dom, omdat in het artikel de naam wél goed wordt geschreven.
Sowieso lijkt het me dat je niet serieus wordt genomen als je voor een krant schrijft en een naam verkeerd gaat spellen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel erg dom, omdat in het artikel de naam wél goed wordt geschreven.
Ja dat snapte ik. Maar ook van de eindredactie is het erg dom, om een naam verkeerd te spellen die in het artikel goed wordt geschreven. Dan doe je je werk echt met je ogen dicht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, daarom vermoed ik ook dat die kop achteraf nog is veranderd door de eindredactie.
Mwa, deadlines. Kut, we moeten nog een betere titel hebben, stress, snel; foutjes kunnen gebeuren. Ik kan het me best voorstellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik. Maar ook van de eindredactie is het erg dom, om een naam verkeerd te spellen die in het artikel goed wordt geschreven. Dan doe je je werk echt met je ogen dicht.
Één van die spelers die zogenaamd niemand kent, Cilic (dat is degene die verloor), is toevallig wel de nummer 13 van de wereldquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:06 schreef TLC het volgende:
K*t Eurosport met dat tennisis er een belangrijke tijdrit dan zenden ze een tennispartij uit tussen twee spelers die verder bijna niemand kent
en rijdt er eens in Nederlander in het geel in de Dauphine dan laten ze zijn start nog niet eens zien, onrespectvol
![]()
Let maar op als het een Fransman in het geel was geweest hadden ze heus wel overgeschakelt, mja... nu was dat niet het geval en er stond ook een Fransman op de tennisbaan![]()
Dat krijg je ervan als hun hoofdkantoor in Parijs staat![]()
Het is sowieso geen pretje om naar het commentaar van Danny Nelissen te luisteren, maar als na dat tennis en de vele reclames eindelijk het wielrennen erop is gaan ze na 1 minuut er weer uit voor de reclames![]()
Sorry voor de vele emo's, maar ik moest hierover ff mijn hart luchten![]()
![]()
Ontopic ; goed gereden van de Nederlanders ! en Niki Terpstra kan trots zijn op zijn prestatie !
Morgen de Ventoux !
Vraag 100 willekeurige mensen op straat wie Cilic is en dan zullen er zo'n 90 zijn die het niet weten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Één van die spelers die zogenaamd niemand kent, Cilic (dat is degene die verloor), is toevallig wel de nummer 13 van de wereldDenk dus even na voordat je iets zegt. Voor de rest ben ik het met je eens. Nu worden alle beslissingen die ze maken bij ES gemaakt door één centrale groep mensen bij het hoofdkantoor in Parijs en hebben de verschillende landen daar weinig mee van doen.
Ik ken alleen Boogaard...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef Ereinion het volgende:
Geesink is inderdaad de opvolger van Boogert.
En vraag die mensen wie Terpstra is, en ze zeggen "Erica!"quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Vraag 100 willekeurige mensen op straat wie Cilic is en dan zullen er zo'n 90 zijn die het niet weten.
Hoe spreek je dat eigenlijk uit? Kiapoekie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Grappig.Je schrijft 'm verkeerd en je spreekt 't verkeerd uit.
Dan moet je ook niet raar opkijken als je niet serieus wordt genomen.
Precies. Bij het wielrennen heb je precies hetzelfde. Dus dat is een kulargument.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En vraag die mensen wie Terpstra is, en ze zeggen "Erica!"
Ehm nee, want dat was mijn klacht helemaal niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Bij het wielrennen heb je precies hetzelfde. Dus dat is een kulargument.
k*t NOS, en in mindere mate k*t Sporza.. die zenden helemaal niets uit.. Ik kijk bijna nooit Eurosport maar tijdens mn vakantie in Spanje kon ik daar toch maar mooi de Giro volgen en nu dus de Dauphine.. zo k*t zijn ze in mijn ogen dus niet..quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:06 schreef TLC het volgende:
K*t Eurosport met dat tennisis er een belangrijke tijdrit dan zenden ze een tennispartij uit tussen twee spelers die verder bijna niemand kent
en rijdt er eens in Nederlander in het geel in de Dauphine dan laten ze zijn start nog niet eens zien, onrespectvol
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:48 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is de rit naar de Ventoux al aan het bestuderen, dat belooft inderdaad wat voor de Tour.
Dan zet je het geluid af of kijk je naar stream in het engels, maar ik ben blij met de beelden aangeziien sporza en de nos er niet zijn.Ik stoor mij niet zo snel hoewel deze toch wel wat prutsen, maar ach we doen het ermee,quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Dpadnul het volgende:
Echt het niveau van het commentaar bij Eurosport is dramatisch, links en rechts fouten maken, oud nieuws als nieuwtjes aanleveren.
Natuurlijk ben ik blij met beelden op tv, dat betekent echter niet dat ik er geen kritiek op mag leveren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zet je het geluid af of kijk je naar stream in het engels, maar ik ben blij met de beelden aangeziien sporza en de nos er niet zijn.Ik stoor mij niet zo snel hoewel deze toch wel wat prutsen, maar ach we doen het ermee,
Gelukkig hemelt Wuyts Boonen nooit op.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:14 schreef Dpadnul het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik blij met beelden op tv, dat betekent echter niet dat ik er geen kritiek op mag leveren.
Een beetje meer aandacht erbij houden van die twee zou het niveau al aardig ten goede komen. Vooral Nelissen is zo bezig de Nederlanders op te hemelen dat hij de koers haast uit ogen verliest (een euvel dat ik bij de NOS ook vaak aantref).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |