Mwah, een seconde of 50 over 44 kilometer lijkt me toch wat te weinig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:24 schreef zjroentje het volgende:
Mooi zeg.
Kans zit er ook in dat hij morgen het geel nog behoudt.
1:01 op Evans geloof ik. Met het geel om zijn schouders zal zijn moraal natuurlijk een stuk hoger zijn. Kans zal niet ontzettend groot zijn, dat is waar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mwah, een seconde of 50 over 44 kilometer lijkt me toch wat te weinig.
Hmmm, alleen als Evans geschrokken is van zijn te goede vormquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:24 schreef zjroentje het volgende:
Mooi zeg.
Kans zit er ook in dat hij morgen het geel nog behoudt.
61 seconden, als ik het even snel uitreken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mwah, een seconde of 50 over 44 kilometer lijkt me toch wat te weinig.
Ah, was de boni's vergeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
61 seconden, als ik het even snel uitreken.
"Braafheid kiest voor Bayern München" staat er ook, dus volkomen terechtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Ereinion het volgende:
Terpstra staat op 101(beetje overdreven wel
)
quote:Terpstra : "very happy"
Niki Terpstra (today's winner, takes the yellow and green jackets): "I went with the escaped group so as to get the yellow jacket. It's done and I feel very happy. I understood in the last climb that is was good for me. Now, I am going to focus on tomorrow's time-trial. I will have to defend my first position on the general ranking."
Hij heeft natuurlijk wel een jasje uit gedaan vandaag. Wel puike prestatiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Ereinion het volgende:
Terpstra staat op 101(beetje overdreven wel
)
Die minuut is inderdaad te weinig. Overigens zou het me niet verbazen dat hij morgen op moraal 'gewoon' top 15 in die tijdrit rijdt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Mooi gedaan van Terpstra.Kon het helaas niet zien.
Bijna? Ze hebben hun verstand verloren als ze hem thuislatenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Mr_DG het volgende:
Terpstra![]()
Nu bijna zeker van de Tour lijkt me.
Mooie overwinning van Terpstra, en meteen ook de leiderstruiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |