Juist!!!quote:
quote:
Das dus echt geen stijlquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)eiging-op-forum.html
ik kan vrijdag niets meenemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe ik wist het![]()
trouwens ff tellen hoeveel ik er nog van heb staan
anders wordt er iemand boos vrijdag
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ook daar heb je ambtenaren in...
[..]
Grolsch
Amstel
LIDL Bier
de site of het gedrag van die jongen/de school?quote:
hoeft ook nietquote:
gevonden in de buurt?quote:
Amstel ga ik van kokhalzenquote:
Eensch met Fha.quote:
nee heb nog genoeg staan hierquote:
Je drink het wel door je mond?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Amstel ga ik van kokhalzenen Grolsch stinkt zo verschrikkelijk
Ja. Maar ik lig in bed naast een vent die grolsch drinkt en dat is echt niet prettigquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LL is ook van D, maar dat smaakt toch ook best?
zeggen zequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LL is ook van D, maar dat smaakt toch ook best?
Wie zeggen dat allemaalquote:
Das fail jaquote:
Truequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie moet in de man, niet op het scherm.
Koffie moet direct de gootsteen inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie moet in de man, niet op het scherm.
quote:
komt door me alzheimerlightquote:
quote:
Zoveel? Ik eet er misschien 4 per week ofzo! (en vaak gewoon hele weken niet)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Nijns het volgende:
Fha: jij bent echt de onbetwiste tosti-queen; ik ken niemand die zoveel tosti's eet!
Koffie doet mij pijn dus koffie is stomquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee echt niet koffie is lekker
4 per week? Ik misschien eens in de 4 maandenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoveel? Ik eet er misschien 4 per week ofzo! (en vaak gewoon hele weken niet)
ik eet het misschien wel meer, maar post het gewoon nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoveel? Ik eet er misschien 4 per week ofzo! (en vaak gewoon hele weken niet)
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik eet het misschien wel meer, maar post het gewoon niet
Haha, dat kan natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik eet het misschien wel meer, maar post het gewoon niet
Mjah misschien komt het omdat ik de laatste twee weken van de maand blut ben en dus goedkoop eetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
4 per week? Ik misschien eens in de 4 maandenik associeer jou gewoon met tosti's
Pasta's FTWquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah misschien komt het omdat ik de laatste twee weken van de maand blut ben en dus goedkoop eet
Afgewisseld met tostiquote:
er zijn nog wel andere gerechten die goedkoop zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah misschien komt het omdat ik de laatste twee weken van de maand blut ben en dus goedkoop eet
Haha!quote:
ookquote:
Pannenkoeken!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn nog wel andere gerechten die goedkoop zijn
Ik geloof dat ik net heb geregeld dat ik nu twee vakantie banen hebquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha!
(wat is het toch lastig om een goede/leuke baan te plukken uit al dat aanbod)
met stroopquote:
Heiligschennis!quote:
quote:
helemaal mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |