IDEMquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef Fha het volgende:
Overigens kan ik niet tegen verandering dus als ik nu rare dingen ga posten komt het door de OP
Heb het zelf nog niet echt meegemaakt, maar wel om mij heen. Mensen die als vrienden uit elkaar gaan en vervolgens de grootst mogelijke ruzie krijgen over spulletjes en een paar honderd of paar duizend euro. Prima voor de kids..dat pa en ma op zon voet van oorlog verder levenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het dan wel om wat meer geld gaat dan bij ons
Mjah dat vind ik altijd heel triestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb het zelf nog niet echt meegemaakt, maar wel om mij heen. Mensen die als vrienden uit elkaar gaan en vervolgens de grootst mogelijke ruzie krijgen over spulletjes en een paar honderd of paar duizend euro. Prima voor de kids..dat pa en ma op zon voet van oorlog verder leven![]()
ik heb zelf 7 jaar met iemand samen gewoont en toen we uit elkaar gingen hebben we dat prima kunnen oplossen, nul problemen gehad en we spreken elkaar nog steeds. Dus ja, het kan wel. Maar het kan ook rare dingen omhoog brengen bij de mens.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
Dit tpoic toegevoegd aan wiki.
Hoeft die pinguin ook niet te mekkeren.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
GF wist nog niet van de KSC wiki.. vergeef het hem.. alzheimer light
papierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:17 schreef Fha het volgende:
Van wie is die meest rechtse UI op de eerste regel eigenlijk?
ik zie een rood kruisjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:17 schreef Fha het volgende:
Van wie is die meest rechtse UI op de eerste regel eigenlijk?
nintendo'en noem jij werken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:13 schreef afro het volgende:
RoflpantoffelXD Ben er weer
Bijna klaar met werken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:20 schreef afro het volgende:
Beetje last van me keel lijkt wel opgezwollen heel erg.
beetje boven aan. iemand een idee?
collega zei lypfenklieren ofzo
Ja, papier is heel oudquote:
waarom denk je dat ik er zelden last van hebquote:
kan je keelontsteking hebben dat het niet echt pijn doet dan?quote:
Ik moet toch wat doen:Pquote:nintendo'en noem jij werken?
Ja papier ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, papier is heel oud
oh je bedoelt de UI
Ja hoor, de beginfasequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:22 schreef afro het volgende:
[..]
kan je keelontsteking hebben dat het niet echt pijn doet dan?
is het beste met koffie of met bierquote:
Ik denk dat een spin eitjes heeft gelegd en dat ze nu uitkomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:20 schreef afro het volgende:
Beetje last van me keel lijkt wel opgezwollen heel erg.
beetje boven aan. iemand een idee?
collega zei lypfenklieren ofzo
jij bent inmiddels immuun voor keelontsteking enzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik er zelden last van heb
Ligt er dan weer aan welk bierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het beste met koffie of met bier
Wat voor zaadbaan is dat dan? Zeker ambtenaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:22 schreef afro het volgende:
[..]
kan je keelontsteking hebben dat het niet echt pijn doet dan?
[..]
Ik moet toch wat doen:P
Hoe verbind ik 5 nintendo's over een netwerkje zekerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef afro het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Donderdag exame netwerkbeheer
Jupilerquote:
Nee het moet natuurlijk moeilijker dus moet ook een playstation bijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe verbind ik 5 nintendo's over een netwerkje zeker
niet altijdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het beste met koffie of met bier
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat een spin eitjes heeft gelegd en dat ze nu uitkomen
whehehehe vast welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij bent inmiddels immuun voor keelontsteking enzo
Dus morgen ff naar de doker voor een kuurtjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef afro het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Donderdag exame netwerkbeheer
Nee, nieuw. Ik heb nu de oude UI van papierquote:
Moet dan maarquote:Dus morgen ff naar de doker voor een kuurtje
Ja hallo. Dat is veel te ingewikkeld. Dat kan ik niet aanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Nee, nieuw. Ik heb nu de oude UI van papier.
alles is beter dan heinekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |