Tsja, wat is nodig? En euh, ik kraak zijn eten niet af hoor, alleen die specifieke olijven. Verder kan ik me prima voorstellen dat ie het lekker vond. Of ik of jij het nou lekker of vies vindt is eigenlijk nooit relevant. Heel het forummen is niet relevant. Dat is geloof ik juist de lol.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat nou nodig, om meteen iemands eten af te kraken?
Hij kraakt mijn eten niet af hoor. Hij zegt alleen maar dat hij olijven vies vindt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat nou nodig, om meteen iemands eten af te kraken? Eten is niet vies, en dat jij het niet lekker vindt is niet relevant want je hoeft het ook niet te eten.
Hij is volgens mij een zij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
Hij kraakt mijn eten niet af hoor. Hij zegt alleen maar dat hij olijven vies vindt.
Dat ziet er ranzig uit disclaimer: ik kraak haar eten níet afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef Blurred86 het volgende:
gebrek aan fotografie-skills + weet niet waar fototoestel ligt (dus telefoonfoto) = crappy foto![]()
[ afbeelding ]
Het is risotto met erwten en spinazie en blauwe kaas en het was heel lekker
hehe, ik zat al te wachten op een 'het ziet er uit als groene kots' opmerkingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ziet er ranzig uit disclaimer: ik kraak haar eten níet af, maar het moet wel ongelooflijk lekker zijn
.
+ Parmezaanse kaasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan doe ik ook wel mee
Spaghetti met een saus van champignons, kastanjechampignons, rode ui, spinazie, rode pesto, tonijn en een klein beetje creme fraiche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |