Beetje matig van 'm, maar aan de andere kant, Twente wordt er zwakker van en PSV niet beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat hij daar maar mag floppen en gewild had dat hij naar Ajax ging
quote:He must be a really good player for Jol to make such a fuss; lets hope Arsene signs him.
quote:Sounds like he could be a good signing. Hopefully it means the end for Toure. Love the guy, but my God he has fallen from grace.
Nee maar ik denk voor zijn interland carrière was het beter om naar Ajax of psv te gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Beetje matig van 'm, maar aan de andere kant, Twente wordt er zwakker van en PSV niet beter.
Voor 13 miljoen wil ik zelfs hun naam op m'n lul tatoeëren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef Black-Death het volgende:
Om nou Arsenal in de TT van Ajax te zetten
Schoen opeet topic iemand?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor 13 miljoen wil ik zelfs hun naam op m'n lul tatoeëren.
Bron: http://www.at5.nl/artikel(...)-stopt-bij-de-aren-aquote:Rouwstoet Haarms stopt bij de ArenA
De rouwstoet van de vorige week overleden Bobby Haarms zal zaterdag op weg van Sportpark De Toekomst naar de Oosterbegraafplaats stoppen bij de ArenA en het Ajaxsupportershome.
Ook zal de stoet langs het geboortehuis van Haarms aan de Middenweg rijden. Om 11.00 uur begint er op het jeugdcomplex De Toekomst een afscheidsplechtigheid. Aansluitend is er de gelegenheid om afscheid te nemen. Om 13.30 uur vertrekt de rouwstoet richting de Oosterbegraafplaats. Daar zal het Ajaxclubicoon in besloten kring worden begraven. Ajax roept belangstellenden op gezien de verwachte drukte op tijd aanwezig te zijn.
http://www.dailymail.co.u(...)-cover-tax-blow.htmlquote:Arshavin demands Arsenal bump up his £80,000-a-week deal to cover tax blow
By Ashley Gray
Andrey Arshavin's agent has called on Arsenal to increase the star's huge £80,000-a-week wages just four months after arriving in England.
The Russia forward agreed a three-and-a-half-year contract when he signed from Zenit St Petersburg for £15million.
But his agent Dennis Lachter says the club should cover cost when the top rate of income tax rises from 40 per cent to 50p in the pound next April.
'The British Government has suddenly started to solve their problems through the crisis of people who earn big money in the UK,' said Lachter.
'If a player has signed a contract, it is logical that there were certain obligations from the club on the money that the player receives.
'Now suddenly, this tax rate change. The question arises: why, in this situation, must the player suffer? So, a club must deal with the problem.'
He insisted that the government rather than the club were to blame, adding: 'This crisis will affect not only Andrey Arshavin, but Frank Lampard, Cristiano Ronaldo, the Queen of England, and so on.
'The situation is not simple - it is understandable that no one wants to lose their money. The hostage of this situation are just clubs. And they will try to somehow resolve the issues.'
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:57 schreef bloodysunday het volgende:
TT: Waar blijft onze linksback?
Geweldigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Morendo het volgende:
Over Arsenal: Arshavin eist nu al een hoger salaris omdat de Britse regering de belastingtarieven heeft verhoogd; wat een gast.![]()
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-cover-tax-blow.html
Die reactie van Bobby als Van Praag hem verteld dat hij erelid wordt, zo prachtig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Riro het volgende:
Ook hier maar even:
[..]
Bron: http://www.at5.nl/artikel(...)-stopt-bij-de-aren-a
Staat ook nog een erg mooi filmpje.
Zouden die afbeeldingen van Sjaakie en Bobby niet in de OP komen?
Ja, die jongen had na het telefoontje van Bayern meteen z'n roze bril op. De geschiedenis leert ons dat spelers die zo snel de stap naar het buitenland maken vaker mislukken dan goed meedraaien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee maar ik denk voor zijn interland carrière was het beter om naar Ajax of psv te gaan.
En ajax had denk wel een heerlijke linksback gehad.. Beetje triest ook om gelijk Ajax en PSV af te melden
Echt, fucking go to hell. De gemiddelde Rus verdient maar honderd Euro per week ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Morendo het volgende:
Over Arsenal: Arshavin eist nu al een hoger salaris omdat de Britse regering de belastingtarieven heeft verhoogd; wat een gast.![]()
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-cover-tax-blow.html
Braafheid is al 26 jaar. Ik kan hem opzich wel begrijpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, die jongen had na het telefoontje van Bayern meteen z'n roze bril op. De geschiedenis leert ons dat spelers die zo snel de stap naar het buitenland maken vaker mislukken dan goed meedraaien.
Lekker een houten kont kweken want Lahm.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja, die jongen had na het telefoontje van Bayern meteen z'n roze bril op. De geschiedenis leert ons dat spelers die zo snel de stap naar het buitenland maken vaker mislukken dan goed meedraaien.
Dat is echt heel erg oud nieuws. en waarschijnlijk nog eens niet waar ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Morendo het volgende:
Blijkt maar weer uit dat geld boven de sportieve prestaties staanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan het mij voorstellen als Jol pissed is.
Als hij vooraf aangeeft in Vermaelen de man te zien die de verdediging moet leiden, is het oliedom hem te verkopen. Ook voor dat bedrag.
Echt weer typisch Ajax dit.
Lahm is helemaal niet zo'n goede linksback. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat die onder Van Gaal veel gaat spelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lekker een houten kont kweken want Lahm.
De Daily Mail opende er vandaag mee. Die tabloids lopen natuurlijk graag te rellen om de oplages op peil te houden, maar ik vond het wel een grappig bericht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Dat is echt heel erg oud nieuws. en waarschijnlijk nog eens niet waar ook.
Het idee is volgens mij dat Lahm naar de rechtsback positie verhuist. Of Braafheid dat niveau wel aankan, we zullen zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lahm is helemaal niet zo'n goede linksback. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat die onder Van Gaal veel gaat spelen.
Wat een bullshit zeg. Fuckin 13 miljoen, dat is 3 miljoen meer dan voor Heitinga. Vermaelen was absoluut waardevol voor Ajax, maar echt niet onmisbaar, zeker niet als je Wielaert, Oleguer en Alderweireld hebt lopen, met eventueel nog Vertonghen en dan nog eens een extra 13 miljoen in kas voor een zelfopgeleide speler.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als hij vooraf aangeeft in Vermaelen de man te zien die de verdediging moet leiden, is het oliedom hem te verkopen. Ook voor dat bedrag.
Als dit waar is dan ben ik hier echt zwaar op tegen. 8 jarige buitenlandse talentjes aan je opleiding toevoegenquote:Belangstelling voor 'familie' Sharbini
Ajax lijkt niet alleen belangstelling te hebben voor de 22-jarige Anas Sharbini (zie eerder bericht), maar ook voor de pas 8-jarige Mazem Sharbini. De ouders van het talent krijgen volgens berichten in onder andere Nacional en Novilist tot 15 augustus de tijd om te beslissen of ze hun zoon een plaats willen geven in de Ajax-opleiding.
Hier geloof ik echt geen ruk van. Dit is niet des Ajax.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als dit waar is dan ben ik hier echt zwaar op tegen. 8 jarigen aan je opleiding toevoegen
Dat komt omdat Ajax pas gaat onderhandelen met Obradovic tijdens dat U21 toernooi dat volgens mij volgende week begintquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Braafheid naar Bayern is nu dus definitief rond?
Voor de linksbackpositie zie ik het steeds somberder in. Er lijkt helemaal geen beweging te komen.
Hoe weet jij dat nou weer. Niet zo veel speculeren als het wat stiller is dan normaal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor de linksbackpositie zie ik het steeds somberder in. Er lijkt helemaal geen beweging te komen.
inderdaad . Die gast is gewoon vervangbaar. En 13 miljoen is geen kattepis. Ajax moet ergens vandaan de inkomsten halen om te kunnen investeren. En dat doe je door verkoop.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Fuckin 13 miljoen, dat is 3 miljoen meer dan voor Heitinga. Vermaelen was absoluut waardevol voor Ajax, maar echt niet onmisbaar, zeker niet als je Wielaert, Oleguer en Alderweireld hebt lopen, met eventueel nog Vertonghen en dan nog eens een extra 13 miljoen in kas voor een zelfopgeleide speler.
Als je nou Suarez zou verkopen voor zo'n bedrag, maar kom op zeg. Vermaelen voor 13 miljoen, en dat het kon gebeuren Jol echt wel geweten hebben van te voren.
Ik geloof er ook helemaal niks van dat Jol dat zo vertelt. Het staat al meer dan een week in de media dat Arsenal Vermaelen wil, dus ik kan me niet voorstellen dat ze daar geen gesprek over hebben gehad.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Fuckin 13 miljoen, dat is 3 miljoen meer dan voor Heitinga. Vermaelen was absoluut waardevol voor Ajax, maar echt niet onmisbaar, zeker niet als je Wielaert, Oleguer en Alderweireld hebt lopen, met eventueel nog Vertonghen en dan nog eens een extra 13 miljoen in kas voor een zelfopgeleide speler.
Als je nou Suarez zou verkopen voor zo'n bedrag, maar kom op zeg. Vermaelen voor 13 miljoen, en dat het kon gebeuren Jol echt wel geweten hebben van te voren.
quote:Voetbal evolueert voortdurend en wie stil blijft staan, valt af. Sir Alex Ferguson won in 1999 al met Manchester United de Champions League met een ploeg die 4-4-2 speelde. Met Dwight Yorke en Andy Cole in de spits, weet u het nog? Vorig seizoen en dit jaar is United een Europees topteam met een formatie waarin variatie het sleutelwoord is. De huisstijl van Barcelona en Manchester United zit 'm niet in één, twee of drie spitsen, maar in andere dingen. Ajax won in 1995 de Champions League met een linksbuiten, rechtsbuiten en een centrumspits. Maar veertien jaar is een eeuwigheid in het voetbal. Hoe eerder ze dat in Amsterdam beseffen, hoe beter.
Taco van den Velde
Hmja, dat moet zeker geen gewoonte worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als dit waar is dan ben ik hier echt zwaar op tegen. 8 jarige buitenlandse talentjes aan je opleiding toevoegen
quote:De KNVB meldt in een statement dat het gepubliceerd programma van de eerste ronde van de competitie nit klopt. 'Het publiceren van dergelijke foutieve informatie komt de geloofwaardigheid van het blad niet bepaald ten goede. De KNVB overweegt voorts juridische stappen tegen ELF te ondernemen teneinde dergelijke foutieve publicaties in de toekomst te voorkomen.'
Joh ... ze zijn al bezig met een project om topvoetballers en topvoetbalsters kinderen te laten maken. Over iets minder dan 4 jaar zien we hele talentvolle kleuters in Ajax under 4.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als dit waar is dan ben ik hier echt zwaar op tegen. 8 jarige buitenlandse talentjes aan je opleiding toevoegen
Hoe weet je nou dat Jol boos is? Je vertelt het als jij het van Jol gehoord hebt. We weten helemaal niks, klaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet boos zijn dat hij weg is. Want uiteindelijk heeft Jol er mee ingestemd.
Belachelijk. In mijn post staat gewoon als!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat Jol boos is? Je vertelt het als jij het van Jol gehoord hebt. We weten helemaal niks, klaar
Kunnen wij Schilder weer terughalenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
'Mtiliga vertrekt zo goed als zeker bij NAC Breda'
Linksback?
Alstjeblieft niet. De lat mag wel wat hoger liggen dan spelers als Mtiliga die aardig meedoen bij een subtopper. Ajax heeft in principe genoeg talent rondlopen dus de aankopen die je wel doet dienen dan ook echte kwaliteitsimpulsen te zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Linksback?
Niet zo serieus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Alstjeblieft niet. De lat mag wel wat hoger liggen dan spelers als Mtiliga die aardig meedoen bij een subtopper. Ajax heeft in principe genoeg talent rondlopen dus de aankopen die je wel doet dienen dan ook echte kwaliteitsimpulsen te zijn.
mensen die deze post serieus nemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Linksback?
Denk het wel. Hij kwam ook naar Nederland met Sjakie toen. Of hij moet voetballen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
Ben benieuwd of Litmanen zaterdag op De Toekomst is.
Ik kan me niet voorstellen dat hij verkocht is zonder overeenstemming met Jol.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat zou echt een geweldig gebaar zijn van 'onze' Jari.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
Ben benieuwd of Litmanen zaterdag op De Toekomst is.
Ik vind het belachelijk, maar aan de andere kant: als Ajax het spelletje niet meespeelt, dan versterken ze alleen de concurrentie. Blijkbaar is er een gebrek aan Nederlands talent voor de opleiding.quote:Belangstelling voor 'familie' Sharbini
Ajax lijkt niet alleen belangstelling te hebben voor de 22-jarige Anas Sharbini (zie eerder bericht), maar ook voor het pas 8-jarige neefje Mazem Sharbini. De ouders van het talent krijgen volgens berichten in onder andere Nacional en Novilist tot 15 augustus de tijd om te beslissen of ze hun zoon een plaats willen geven in de Ajax-opleiding
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Joh ... ze zijn al bezig met een project om topvoetballers en topvoetbalsters kinderen te laten maken. Over iets minder dan 4 jaar zien we hele talentvolle kleuters in Ajax under 4.
Bullshit, volgens die redenering zou je alle mogelijke transferbare spelers moeten kopen. Gewoon niet aan dit soort praktijken meedoen en hopen dat er een keer goede wetgeving omheen wordt gebouwd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:18 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind het belachelijk, maar aan de andere kant: als Ajax het spelletje niet meespeelt, dan versterken ze alleen de concurrentie. Blijkbaar is er een gebrek aan Nederlands talent voor de opleiding.
Ja,wat is er?quote:
Het ontbreekt Ajax aan de financiële middelen om een sterk team neer te zetten, laat staan het kopen van meer ervaren spelers. Daarom moet er zelf talent opgeleid worden, niets mis mee, maar bij gebrek aan Nederlands talent zul je het ergens anders vandaan moeten halen. De doorbraak van echt talent, of beter gezegd: het gebrek daaraan, is kenmerkend voor de falende jeugdopleiding. Na Sneijder en Van der Vaart is er niets meer doorgebroken van een dergelijke klasse.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Bullshit, volgens die redenering zou je alle mogelijke transferbare spelers moeten kopen. Gewoon niet aan dit soort praktijken meedoen en hopen dat er een keer goede wetgeving omheen wordt gebouwd.
Voor zoiets zeg je toch gewoon een wedstrijd af lijkt mij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Frankz0rz het volgende:
Denk wel dat Jari er bij is, FC Lahti moet zondag voetballen
Bij Feyenoord niet sinds v Persie, bij PSV niet sinds.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het ontbreekt Ajax aan de financiële middelen om een sterk team neer te zetten, laat staan het kopen van meer ervaren spelers. Daarom moet er zelf talent opgeleid worden, niets mis mee, maar bij gebrek aan Nederlands talent zul je het ergens anders vandaan moeten halen. De doorbraak van echt talent, of beter gezegd: het gebrek daaraan, is kenmerkend voor de falende jeugdopleiding. Na Sneijder en Van der Vaart is er niets meer doorgebroken van een dergelijke klasse.
Ik ben het overigens wel met je eens dat ze dat aan banden moeten leggen, maar zolang dit niet het geval zou ik dit beleid wel steunen.
Alweer definitief?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Silenus het volgende:
Braafheid trouwens definitief naar Bayern.
Je weet niet of zijn club dat toestaat.. maar het lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Voor zoiets zeg je toch gewoon een wedstrijd af lijkt mij?
Schoen opeten #8quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor 13 miljoen wil ik zelfs hun naam op m'n lul tatoeëren.
Volgens mij begrijp je het niet helemaal, als IK 13 miljoen zou krijgen zou ik desnoods wel het woord Arsenal op m'n lul willen laten tattoëren. Waarom zou ik dat doen als Ajax dat geld krijgt.quote:
quote:'De huisstijl van een club zit niet in twee of drie spitsen'
09/06/2009 14:00
Het was een van de onvermijdelijke vragen die Martin Jol op de persconferentie bij zijn presentatie moest beantwoorden. 'Heeft u de opdracht Ajax weer dominant en aanvallend te laten voetballen? Volgens de huisstijl, dus met drie spitsen?'
Jol gaf er niet echt een antwoord op en misschien is dat maar goed ook. Zijn voorganger Marco van Basten maakte ooit de fout als beginnend bondscoach te laten opnemen in zijn contract dat hij het nationale elftal dominant en aanvallend zou laten spelen. Dat heeft hij geweten. Vier jaar lang won Oranje elke kwalificatiewedstrijd van elk dwergstaatje, maar doordat het met oersaai voetbal gebeurde, werd Van Basten achtervolgd met zijn belofte over de speelstijl. Een beginnersfout die hem duur kwam te staan. Van Basten brak alle records met zijn reeks overwinningen, maar faalde omdat hij zijn belofte niet kon waarmaken.
Het is ook zo'n breed en vaag begrip: dominant en aanvallend voetbal. Wat is dat precies? Is dat heel simpel veel doelpunten maken? Nee, dat hoeft niet. Je kunt namelijk ook met schitterend uitgevoerde counters heel vaak scoren.
Is het dan altijd de bal in je bezit hebben? Nee, dat is te weinig. Niets is zo saai als een ploeg die de bal onophoudelijk achterin laat rondgaan zonder vooruit te spelen. Het moet dus een combinatie zijn van veel dingen. Zit het dan in het spelen met drie spitsen? Het Ajax van de jaren zeventig en natuurlijk ook het Ajax van Louis van Gaal komt dan meteen terug in de gedachten. Maar speelde die ploeg aanvallend doordat er twee flankaanvallers en een centrumspits werden opgesteld?
Als we het tegenwoordig hebben over aanvallend voetbal, dan hebben we het automatisch over Barcelona. Dat is het voorbeeld van een ploeg die bij balverlies druk naar voren zet om de bal te heroveren. Daar rolt de bal soepel door alle linies en wordt aan de lopende band gescoord. Maar speelt de club ook met drie spitsen? Wie de recente duels met Real Madrid en Manchester United heeft gezien, kan vaststellen dat dit niet altijd het geval is. De sleutel in die wedstrijden was vooral dat Lionel Messi (foto) zich uit de spits liet terugzakken naar het middenveld om daar met Xavi en Andrés Iniesta de grote rondo te formeren. Het zorgde ervoor dat Barcelona het middenveld in handen had en daardoor ook de wedstrijd.
Dat is geen incident. Tegenwoordig worden voor een wedstrijd van Barça nog wel opstellingen uitgedeeld, maar in de praktijk is er steeds meer sprake van een eeuwige carrousel van beweging. Vroeger moest een ploeg vooral herkenbaar spelen en daar paste een vaste formatie bij. Tegenwoordig is herkenbaar vooral voorspelbaar voor de tegenstander en daarom gemakkelijk te bestrijden. Daarom is het steeds moeilijker te omschrijven hoe teams spelen.
Is Messi een rechterspits, een centrumspits of een aanvallende middenvelder? Is Cristiano Ronaldo een centrumspits, een linksbuiten of een rechtsbuiten? Een tweede spits in een 4-4-1-1-systeem? Of eigenlijk meer een nummer 10? In feite is hij het net als Messi allemaal.
Voetbal evolueert voortdurend en wie stil blijft staan, valt af. Sir Alex Ferguson won in 1999 al met Manchester United de Champions League met een ploeg die 4-4-2 speelde. Met Dwight Yorke en Andy Cole in de spits, weet u het nog? Vorig seizoen en dit jaar is United een Europees topteam met een formatie waarin variatie het sleutelwoord is. De huisstijl van Barcelona en Manchester United zit 'm niet in één, twee of drie spitsen, maar in andere dingen. Ajax won in 1995 de Champions League met een linksbuiten, rechtsbuiten en een centrumspits. Maar veertien jaar is een eeuwigheid in het voetbal. Hoe eerder ze dat in Amsterdam beseffen, hoe beter.
Taco van den Velde
Denk toch ook wel dat ie gaat hoorquote:
Zou achterlijk zijn als ze dat niet doen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je weet niet of zijn club dat toestaat.. maar het lijkt me wel ja
Dan zouden we Stefan Petersson ook weer een keer zien. Eén van mijn Ajax helden van vroeger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Denk toch ook wel dat ie gaat hoorEigenlijk zouden alle Ajax-helden, die minstens een aantal jaartjes bij de club heb gezeten, erheen moeten gaan.
het zal niet de eerste wedstrijd zijn die hij mist...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zou achterlijk zijn als ze dat niet doen..
Voor 1.3 ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal, als IK 13 miljoen zou krijgen zou ik desnoods wel het woord Arsenal op m'n lul willen laten tattoëren. Waarom zou ik dat doen als Ajax dat geld krijgt.
STOP. EN LEES.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Ordinair het volgende:
Bij welke bron komt het eigenlijk weg dat Jol boos is?
De bron die links zit aan je rechterhand.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Ordinair het volgende:
Een flesje spraakwater!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Ordinair het volgende:
Kan ook bijna niet slechter dan afgelopen jaar bij Vitesse uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef StarGazer het volgende:
Eerste wedstrijd van het seizoen dus waarschijnlijk Vitesse uit. Dat is prima, dat was ook de opening van het laatste kampioensjaar. Ik zeg kampioenen, het kan nu al bijna niet meer fout
Moeten ze het toestaan dan? Waarschijnlijk is Jari gewoon geblesseerd hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je weet niet of zijn club dat toestaat.. maar het lijkt me wel ja
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
STOP. EN LEES.
Dit is in de wereld gebracht door iemand die zegt het te begrijpen als Jol boos zou zijn.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.
Dat wil ik ook wel eens weten. Het is verdacht stil. A.u.b. niet opnieuw een seizoen met dit kaboutermiddenveld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijft de grote schoonmaak? Waar blijven de aankopen?
Jol leest met ons mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijft de grote schoonmaak? Waar blijven de aankopen?
Ik had zelf nog niet gelezen dat het al op (vage) andere sites dan het FOK!-forum stond.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.
Die beursnotering heeft ons hartstikke veel opgeleverd, dus daar moet je de schuld niet aan geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Blijkt maar weer uit dat geld boven de sportieve prestaties staan
The hell met die beursnotering
Hier werd gemeld dat het in de Engelse pers stond volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik had zelf nog niet gelezen dat het al op (vage) andere sites dan het FOK!-forum stond.
Heerenveen, het zal is nietquote:Volgens mijn informatie zijn er op dit moment drie clubs concreet aan het worden: Wolfsburg, Heerenveen en Ajax.
Berichten over interesse van andere Duitse, Nederlandse en Engelse clubs zijn niet concreet en past in de serie geruchten.
En mij lijkt het vrij onlogisch dat Blind en V/d Boog een beslissing nemen terwijl ze niet eens met Jol hebben overlegd, die net 2 weken trainer isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:18 schreef Jasza het volgende:
Kan best van Jol hoor, hij wilde bij de eerste training iig met de selectie starten die Ajax op dat moment had, en Jol kan niks blokken als de rest het wel goed vind denk ik.
het zal eens nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Velibor Vasovic @ AN (met doorgaans betrouwbare bronnen) zegt over Anas Sharbini:
[..]
Heerenveen, het zal is niet
Troll? Ik ben zelf ook een Ajacied hoorquote:
Die hebben hun scouting tenminste wel op ordequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Velibor Vasovic @ AN (met doorgaans betrouwbare bronnen) zegt over Anas Sharbini:
[..]
Weet je iig dat 't een goeie is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hou ook wel van een beetje stoken. Dus heel veel zegt dat nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Troll? Ik ben zelf ook een Ajacied hoor
Volgens mij is "Mister Piña Colada" al op vakantie geweestquote:Vakantie
Terwijl het Nederlands elftal nog bezig is met de WK-voorronde en woensdag aantreedt tegen Noorwegen, is het seizoen voor Vertonghen, De Jong en Donald alweer begonnen. Gregory van der Wiel en Maarten Stekelenburg moeten nog op vakantie.
Hij is ook aan het trainen deze week. Alleen niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgens mij is "Mister Piña Colada" al op vakantie geweestlaat hij nou maar lekker gaan trainen voor het volgende seizoen.
Dit jaar 21 geworden toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen alcohol voor hem. Of is hij al 21?
Ajax scout hem nu toch ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die hebben hun scouting tenminste wel op orde.
Ja maar na zijn interland verplichtingenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij is ook aan het trainen deze week. Alleen niet bij Ajax.
Ach, alsof elke speler die Heerenveen gescout heeft 100% topper is geworden, laat staan dat je elk spelertje wat op zijn 16e goed voetbalt direct zou moeten halen omdat Barcelona, Man Utd en Bayern enquote:
Bedoel meer te zeggen dat het lang is geleden dat we weer een talentje hebben binnengehaald. Ajax is de laatste jaren meer bezig in de eredivisie. En wat mij betreft kijkt onze scouting eens wat vaker buiten ons eigen landje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, alsof elke speler die Heerenveen gescout heeft 100% topper is geworden, laat staan dat je elk spelertje wat op zijn 16e goed voetbalt direct zou moeten halen omdat Barcelona, Man Utd en Bayern enHeerenveen
ook interesse hebben.
Ik vind het maar een rare gedachtegang hoor.
Jari kennende komt hij zeker. Hij was immers het persoon waarmee Bobby het meest heeft gewerktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Denk het wel. Hij kwam ook naar Nederland met Sjakie toen. Of hij moet voetballen..
Vergeet die gasten niet idd. Die bulken ook van het geld. Als Wolfsburg hem ook echt wil hebben, maken wij geen kans meer. Ajax moet heel snel handelen nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Verre van zeker dat hij dus uberhaupt naar het buitenland vertrekt.quote:Boilesen negotiating with Broendby
Brøndby sportschef, Anders Bjerregaard struggling to keep great talent Nicolai Boilesen.
Photo: Benjamin Lybecker / bold.dk
It is far from inconceivable that Nicolai Boilesen stay in Manchester, although several big clubs suitor for the talented forsvarsspiller.
According bold.dks information follows Hamburger SV Broendby Nicolai Boilesen close, like Ajax recently invited great talent to Amsterdam to see the situation in the Dutch big club.
Former great clubs like Manchester United and Chelsea also surveyed defense player, so much evidence to suggest that it may be difficult for Broendby to keep the 17-year-olds.
But it is however far from unlikely that fNicolai Boilesen continue in the Greater Copenhagen vestegn.
- We are in negotiations in Brøndby. If we agree with Brøndby, so it may as well be that he will continue here as abroad. There is absolutely no clarification on anything at all yet, "said the player's father and advisor, Kenny Boilesen to bold.dk and continues:
- Brøndby are still very interested in retaining Nicolai, and we started to negotiate, but let's see what happens. I realize that there are many foreign clubs who are interested in him, but we must see whether we can reach agreement with Brøndby. It could well be.
One thing is common in Boilesens case and it is that he is leaving Manchester this summer, if it failed to reach agreement on an extension of the agreement, which expires at year end.
- If he is to be abroad, so he must go this summer. There is no need to wait until 31 December. It is neither Brøndby or Nicolai, joining Kenny Boilesen.
Just a 17-year-old Nicolai Boilesen are listed for 31 matches for various ungdomslandshold.
Iddquote:
Ajax moet in mijn ogen alles op alles zetten om Van Nistelrooij binnen te halen omdat ik Suarez en Luque ziet vertrekken en dan de spoelling voorin te dun wordt. Tevens wil zijn vrouw terug naar Nederland, PSV heeft Toivonen en zo goed als zeker ook Vennegoor, AZ heeft zo goed als zeker Berg dus kom op Jol, Blind en Rick haal Van The Man over!quote:'Van Nistelrooy overbodig in Madrid'
MADRID - Na de komst van Kaka lijkt er voor Ruud van Nistelrooy geen plaats meer te zijn bij Real Madrid. Althans zo redeneerde Harry Redknapp. De coach van Tottenham Hotspur wist zich verzekerd van de steun van voorzitter Daniel Levy, die al in onderhandeling is geweest met de Koninklijke.
Volgens de Daily Mail kan 'Van the Man' voor een prikkie naar Engeland. De oud-speler van Manchester United schijnt slechts anderhalf miljoen euro te kosten. Van Nistelrooy zou in Londen bij de Spurs ¤ 80.000 per maand gaan verdienen.
Het afgelopen seizoen speelde de Brabantse aanvaller nauwelijks vanwege een zware knieblessure. De overgang van de bijna 33-jarige Van Nistelrooy is nog niet rond omdat Spaanse en Russische media reppen van een eventuele ruil met Roman Pavlyuchenko. De Russische spits heeft, ondanks 14 treffers, moeite om zich aan te passen in de Premier League.
Bron : Telegraaf
Hij schijnt bij Portsmouth ¤ 80.000 per week te kunnen gaan verdienen, dus dat lijkt me niet haalbaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Idd![]()
Ander nieuws dan
[..]
Ajax moet in mijn ogen alles op alles zetten om Van Nistelrooij binnen te halen omdat ik Suarez en Luque ziet vertrekken en dan de spoelling voorin te dun wordt. Tevens wil zijn vrouw terug naar Nederland, PSV heeft Toivonen en zo goed als zeker ook Vennegoor, AZ heeft zo goed als zeker Berg dus kom op Jol, Blind en Rick haal Van The Man over!
Vandaag teruggevlogen van New York naar Schiphol, dus waarschijnlijk wat gemist, is dit al voorbij gekomen?quote:Honda op weg naar Amsterdam
dinsdag 09 juni, door AjaxCafe, Amsterdam, 21:57u, Elf
De papieren versie van het blad Elf meldt dat Ajax al ver is gevorderd in de onderhandelingen met Keisuke Honda en VVV Venlo. Ajax zou er al uit zijn met de speler zelf alleen de clubs zijn er nog niet uit.
Honda tekent naar verluidt een contract voor 4 jaar in Amsterdam. VVV Venlo en Ajax liggen niet erg ver meer uit elkaar qua vraag en aanbod, verwacht word een transfersom van circa 6 miljoen euro.
De Japanner was afgelopen seizoen aanvoerder van VVV Venlo.
Denk het ook niet, wel veel geld krijgen we dan door al die gekke Jappen in Honda Ajax shirts, lol.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
Schijnt een groot talent te zijn, maar of hij goed genoeg voor Ajax is? Ik denk het niet
Volgens mij een lulbericht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vandaag teruggevlogen van New York naar Schiphol, dus waarschijnlijk wat gemist, is dit al voorbij gekomen?
Geloof er niet veel van eerlijk gezegd... 6mln voor Honda zou Ajax toch niet neertellen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vandaag teruggevlogen van New York naar Schiphol, dus waarschijnlijk wat gemist, is dit al voorbij gekomen?
Wie?quote:
Lijkt me ook nogal veel, maarja zoals eerder gezegd willen Aziaten buiten het veld ook nogal wel is wat geld opleveren. Dus zo gek is het misschien niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Geloof er niet veel van eerlijk gezegd... 6mln voor Honda zou Ajax toch niet neertellen?
Ruud is een echte Brabander.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef TC03 het volgende:
Van Nistelrooij naar Ajax.
Alhoewel, Stam deed het ook.
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
Rots, bitchen tegen mods staan we niet toe, je was al gewaarschuwd. Tot over drie maanden
Je spreekt jezelf wel heel erg tegen, en groot talent wat niet goed genoeg is voor Ajax?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
Schijnt een groot talent te zijn, maar of hij goed genoeg voor Ajax is? Ik denk het niet
Zie dat De_Kromme ook al is weggestuurd. Heb wat gemist hierquote:
Misschien is dat wel de fout die Ajax maakt, er zijn namelijk genoeg spelers die het niveau van de Eredivisie aankunnen, kijk naar bijvoorbeeld Demy de Zeeuw.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan me ook absoluut niet voorstellen dat Ajax concrete interesse heeft in Honda. Danny Blind heeft al eerder aangegeven dat het niet de werkwijze is om spelers direct bij een eerste divisie club weg te plukken. Nou is VVV weliswaar gepromoveerd maar you get my point. Diegene zal zich eerst op een hogere ''podium'' moeten manifesteren.
Ja, onbegrijpelijk hè? Wat kan die jongen nou?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de fout die Ajax maakt, er zijn namelijk genoeg spelers die het niveau van de Eredivisie aankunnen, kijk naar bijvoorbeeld Demy de Zeeuw.
En Moisander. Maar ja dat zijn ook twee echte uitzonderingen. Feit is en blijft dat topclubs hiermee altijd een risico nemen. In bijzondere gevallen pakt het goed uit (zie De Zeeuw en Moisander), vaak bega je gewoon een miskoop. Bij de traditionele topclubs zijn de omstandigheden gewoon nog lastiger (lees: veel grotere druk, verwachtingspatroon, op een hogere werkniveau etc.).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de fout die Ajax maakt, er zijn namelijk genoeg spelers die het niveau van de Eredivisie aankunnen, kijk naar bijvoorbeeld Demy de Zeeuw.
Amrabat ging toch van eerste divisieclub VVV naar eredivisieclub PSV?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Moisander. Maar ja dat zijn ook twee echte uitzonderingen. Feit is en blijft dat topclubs hiermee altijd een risico nemen. In bijzondere gevallen pakt het goed uit (zie De Zeeuw en Moisander), vaak bega je gewoon een miskoop. Bij de traditionele topclubs zijn de omstandigheden gewoon nog lastiger (lees: veel grotere druk, verwachtingspatroon, op een hogere werkniveau etc.).
Moisander hebben we zelf weggestuurd. vind het nu nog steeds geen uitzonderlijke speler. eentje die goed meedoet als het team staat maar niet eentje die Ajax beter zou maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En Moisander. Maar ja dat zijn ook twee echte uitzonderingen. Feit is en blijft dat topclubs hiermee altijd een risico nemen. In bijzondere gevallen pakt het goed uit (zie De Zeeuw en Moisander), vaak bega je gewoon een miskoop. Bij de traditionele topclubs zijn de omstandigheden gewoon nog lastiger (lees: veel grotere druk, verwachtingspatroon, op een hogere werkniveau etc.).
Dat geldt toch voor meer spelers? Wielaert, Sulejmani, Cvitanich, Oleguer, Vermaelen ... die zouden in een beter draaiend Ajax toch allemaal beter spelen dan ze het afgelopen seizoen deden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Moisander hebben we zelf weggestuurd. vind het nu nog steeds geen uitzonderlijke speler. eentje die goed meedoet als het team staat maar niet eentje die Ajax beter zou maken.
Hij had zich hiervoor in de eredivisie al een jaar goed ontwikkeld hè. Hij was toe aan een stap hogerop.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Amrabat ging toch van eerste divisieclub VVV naar eredivisieclub PSV?
Die is in ieder geval vooruit te branden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, laten we een Honda in het veld zetten
Ja, met een vlammenwerper misschien. Dan gaat de rest ook nog wel vooruitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die is in ieder geval vooruit te branden.
Hoezo? Zolang het er niet uit komt is hij niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel heel erg tegen, en groot talent wat niet goed genoeg is voor Ajax?
Waarschijnlijk wanneer een andere club interesse toont.. Rommedahl wil voor een nieuwe kans gaan (quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:40 schreef w00h00 het volgende:
Het is wel erg stil rondom het transfer gebeuren, wanneer begint die grote schoonmaak met de uitverkoop van o.a. Sno, Rommedahl en Kennedy? En wanneer komen de geruchten van gevestigde namen als versterkingen?
En zn neefje van 8quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:52 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wanneer een andere club interesse toont.. Rommedahl wil voor een nieuwe kans gaan () en Kennedy vindt het allemaal wel best volgens mij, Sno idem.
Het schijnt trouwens dat Ajax geen interesse heeft in Anas Sharbini (22), maar in zijn broer, Ahmad Sharbini, die al 25 is.
quote:Bod van negen miljoen euro
Ajax klopt weer aan voor Elia
AMSTERDAM - Ajax onderneemt een nieuwe poging om Eljero Elia (22) los te weken bij FC Twente. De Amsterdammers brengen deze week een officieel bod uit om het tot 2013 lopende contract van de international af te kopen. Naar verwachting zal het een bod onder de tien miljoen euro worden, terwijl FC Twente tot nu heeft vastgehouden aan een vraagprijs van twaalf miljoen euro.
Ajax wilde Elia afgelopen winterstop ook al inlijven, maar hechtte uiteindelijk meer waarde aan de komst van Rob Wielaert. De kans dat FC Twente twee spelers naar de Amsterdam ArenA zou laten vertrekken, werd nihil geacht en de interesse opgeschort. Elia was destijds persoonlijk al akkoord met Ajax.
Elia liet na de verloren bekerfinale weten zeker bij FC Twente te zullen vertrekken. "Ik heb de toezegging van de voorzitter dat ik voor een bepaald bedrag weg mag." HSV was in de markt voor de aanvaller. Martin Jol wil Elia nu in plaats van naar Hamburg naar Amsterdam halen.
Telegraaf
Wie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Nicky Kuiper wordt ook genoemd bij Ajax.
Oke, is dus wel goed bezig?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
Twintigjarige linksback van Vitesse. Staat ook in belangstelling van AZ en FC Twente.
Weet het niet hoor. Vorig jaar (in de eredivisie) is ie mij niet opgevallen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Honda zou ik best tof vinden eigenlijk.
Daar speelde hij dan ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. Vorig jaar (in de eredivisie) is ie mij niet opgevallen.
Op zich wel. Als ik Ajax was zou ik hem én Ivan Obradovic halen, zoveel mogelijkheden op de positie van linksback hebben we niet. En je zal zien dat als AZ of FC Twente de nieuwe club wordt van Kuiper, hij binnen de kortste keren international is en voor Ajax onhaalbaar is.quote:
Geruchten beginnen lekker op gang te komenquote:PSV wil Engelaar huren
Van onze speciale verslaggever
EINDHOVEN - PSV probeert Orlando Engelaar op huurbasis over te nemen van Schalke 04. De Eindhovenaren hebben niet de financiële middelen om de middenvelder te kopen en hebben hem daarom een huurconstructie voorgesteld.
Het Griekse Panathinaikos en Ajax hebben ook belangstelling voor Engelaar, die momenteel tijdens zijn vakantie in de Verenigde Staten alle opties op een rijtje zet. Felix Magath, de nieuwe trainer van Schalke, heeft laten weten geen gebruik te zullen maken van Engelaar
Inderdaad. Dan zie ik het zelfs meer zitten om Martina een kans te geven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef toma het volgende:
Negen miljoen is gewoon teveel voor Elia. Helemaal voor een type speler die we niet persé nodig hebben.
Sorry, dat wist ik niet, mijn excuses.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
2007/08 Nederland VVV-Venlo Eredivisie 14 2
2008/09 Nederland VVV-Venlo Jupiler League 36 16
http://www.bild.de/BILD/s(...)-nach-amsterdam.htmlquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:03 schreef Nashje het volgende:
En nieuws over Engelaar:
[..]
Geruchten beginnen lekker op gang te komen.
Weet niet of ik Engelaar wel zo graag zou hebben, helemaal niet als een van de spelers die het meest verdient.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.bild.de/BILD/s(...)-nach-amsterdam.html
PSV zou al zijn afgehaakt, want salaris van Engelaar is voor hen niet te betalen. Ajax zou beste papieren hebben.
Mooi. Denk dat Engelaar wel van waarde kan zijn voor Ajax. Wat vind jij van Engelaar M0NTANA?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.bild.de/BILD/s(...)-nach-amsterdam.html
PSV zou al zijn afgehaakt, want salaris van Engelaar is voor hen niet te betalen. Ajax zou beste papieren hebben.
Inderdaad. Jol wil waarschijlijk met een ruit spelen op het middenveld in een 4-4-2 systeem. Dan lijkt het mij al moeilijk om Sulejmani daar een plekje in te geven, laat staan Elia. Niet doen Ajax, niet doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Chadi het volgende:
Als je Elia haalt verkracht je sowieso kapitaal. Of je stelt hem dan op of Sulejmani.. dus een vand ie twee op de bank. En anders zou je ook 1 van die twee op de rechter flank moeten posteren maar dan kom je met Suarez in de knel. Die voetbalt het liefst vanaf de rechterkant.
Het laatste wat je moet is nu in middenvelders investeren, al kan je Elia of Engelaar niet vergelijken met elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Zie liever Eljero Elia komen dan Orlano Engelaar, ook al is Elia niet per se nodig. Het is wel een wereldtopper in wording, terwijl ik van Engelaar niet zo'n hoge pet op heb. Liefst eerst één of twee linksbacks en een spits.
Dat is waar. En je hebt ook nog V/d Heijden en Enoh. Engelaar als bankzitter is te duur, maar gezien de hoeveelheid blessures de afgelopen jaren...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef kevin6188 het volgende:
Waar moet Engelaar komen te staan, in plaats van Anita ofzo terwijl je ook Gabri en Vertonghen hebt?
Anita, Enoh, Gabri, Vertonghen, Van der Heijden, De Jong, Aissati, Sarpong, Blind, Emanuelson... Meer dan genoeg opties.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef kevin6188 het volgende:
Waar moet Engelaar komen te staan, in plaats van Anita ofzo terwijl je ook Gabri en Vertonghen hebt?
Want met het huidige kaboutermiddenveld komen we er wel. We worden kampioen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Zie liever Eljero Elia komen dan Orlano Engelaar, ook al is Elia niet per se nodig. Het is wel een wereldtopper in wording, terwijl ik van Engelaar niet zo'n hoge pet op heb. Liefst eerst één of twee linksbacks en een spits.
Enoh ook nog idd. Hoe kan ik die nu vergeten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is waar. En je hebt ook nog V/d Heijden en Enoh. Engelaar als bankzitter is te duur, maar gezien de hoeveelheid blessures de afgelopen jaren...
Op zich is het niet verkeerd om in de punt van de aanval een extra optie te hebben naast Darío Cvitanich.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Elia komt, kan je er vanuit gaan dat Suarez in de spits gaat voetballen en Dario op de bank komt, of dat Suarez misschien wel weggaat.
Elia is toch wel een echte flank speler hoor. Beetje een type Robben. Sulejmani kan naar mijn mening op meerdere posities in de aanval uit de voeten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zich is het niet verkeerd om in de punt van de aanval een extra optie te hebben naast Darío Cvitanich.
Eventueel zou Eljero Elia ook op rechts geposteerd kunnen worden en Miralem Sulejmani op links.
Je kunt natuurlijk ook rouleren. Het is niet erg om een topper op de bank te hebben. Dat is alleen maar goed voor de breedte van de selectie. Maar om daar nou 9 miljoen voor te investeren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Elia is een echte linkeraanvaller, dan ga je de MVB tactiek toepassen, spelers niet op hun eigen positie laten spelen.
Tuurlijk kan ie dat wel, maar als je 100% rendement wilt halen dan moet je hem op links laten spelen.
Feit is dat je idd kan constateren dat Miralem dan 2e keus zal worden en terecht, maar zonde van die 15 (toch?) miljoen
Door een flankspeler te halen (Eljero Elia) kan een centrale aanvaller die vaak als flankspeler gebruikt wordt (Luis Suarez) gewoon als spits opgesteld worden. Natuurlijk is Elia meer een links- dan een rechtsbuiten, maar ik kan me herinneren dat hij het dit seizoen ook een wedstrijd geweldig deed op rechts.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
Elia is toch wel een echte flank speler hoor. Beetje een type Robben. Sulejmani kan naar mijn mening op meerdere posities in de aanval uit de voeten.
Daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef Dvm86 het volgende:
Elia wordt aangetrokken omdat Suarez binnen 1 seizoen verkocht gaat worden. Niet om Sulejmani tot bankzitter te degraderen. Alhoewel de concurrentie in dit ene seizoen dat Suarez er nog is, een prima stimulans is voor Sulejmani om te presteren.
Zo denk ik er ook over. Je moet kijken naar wat je aankomend seizoen mist en natuurlijk kijk je ook naar de lange termijn maar eerst moet je gaten dichten die ontstaan zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
Haal Elia nou niet!
Haal liever een sterke spits (Berg?) die er standaard 20 inlegt, anders heb je straks 3 topspelers voor 2 buitenposities.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Een Sulejmani in vorm speelt Elia echt wel uit de basis.. Dus laten we hopen dat ALS Ajax Elia haalt Sulejmani zijn vorm terugpakt. Zal Ajax ook gelijk leren een speler niet na 1 minder seizoen af te schrijvenJij vindt Sulejmani beter dan Elia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
In vorm, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jij vindt Sulejmani beter dan Elia?
Ik ook, ik denk nog steeds dat Sulejmani een topper kan gaan worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij op dit moment zijn voorste kruisband gescheurd heeft en tot de winterstop out isquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:17 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand hier trouwens bekend met Aras Özbiliz, het nieuwe Talent van de Toekomst?
past prima bij Ajax dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij op dit moment zijn voorste kruisband gescheurd heeft en tot de winterstop out is
Ik ook. Sulejmani had een dramatisch seizoen en toch al practisc evenveel rendement als Elia, die een superseizoen had volgens velen. Ik vind m gehyped en zou het een schande vinden als Ajax 10 miljoen uitgeeft aan deze gast terwijl we eerst die verdediging eens dicht moeten spijkeren!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dat idee hadden veel mensen ook bij Suarez en in mindere mate bij Huntelaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk nog steeds dat Sulejmani een topper kan gaan worden.
Elia is ook nog lang geen top en erg wisselvallig. Ik ben er nog niet van overtuigt dat Elia een goede aankoop is, hij heeft potentie, maar ik vrees een beetje dat hij de categorie net niet zal blijken te zijn.
Dat laatste baart me het meeste zorgen, met opnieuw een lichtgewicht middenveld redden we het volgend jaar weer niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Idd, begin nou eens achterin! Ajax scoort best redelijk maar kreeg veels te veel goals tegen, ook omdat het middenveld te licht was. .
Dat vrees ik ook. Maar goed, laten we Jol de kans geven, hij heeft nog evenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste baart me het meeste zorgen, met opnieuw een lichtgewicht middenveld redden we het volgend jaar weer niet.
Daarom moet Vertonghen ook op het middenveld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste baart me het meeste zorgen, met opnieuw een lichtgewicht middenveld redden we het volgend jaar weer niet.
Natuurlijk krijgen we een hoop tegengoals, maar ligt dat sec aan de defensie? Ik denk dat het middenveld hier ook een grote rol in speelt. Laten we wel wezen; als je middenveld niet functioneert scoor je minder makkelijk (gecompenseerd door de uitzondelijke klasse van Suarez), en zal je verdediging het moeilijker krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Idd, begin nou eens achterin! Ajax scoort best redelijk maar kreeg veels te veel goals tegen, ook omdat het middenveld te licht was. Dat ziet Jol hopelijk ook wel in, ik ben niet tegen de komst van Elia, maar wel als het de enige aankoop zou zijn. Eerst een solide basis vanuit de achterlinies, dan weer naar voren denken.
Helemaal mee eens. Zei Silenus pasgeleden ook. Zolang Jol van deze selectie iets kan smeden komt het wel goed. Onze verdediging doet zeker niet onder voor die van az, en die konden ook wekenlang de nul houden met spelers als Moisander en Poulsen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen we een hoop tegengoals, maar ligt dat sec aan de defensie? Ik denk dat het middenveld hier ook een grote rol in speelt. Laten we wel wezen; als je middenveld niet functioneert scoor je minder makkelijk (gecompenseerd door de uitzondelijke klasse van Suarez), en zal je verdediging het moeilijker krijgen.
Ik denk dat als het middenveld van Ajax een beetje loopt met een vaste bezetting, mensen die hun taken uitvoeren, de verdediging het helemaal niet zo slecht zal doen met Wielaert, vd Wiel, Silva, Oleguer, Vertonghen en Aldeirwereld. Een ervaren kracht of groot talent erbij is zeker een pre, maar of het een must is weet ik niet zo.
Belangrijkste imo is dat Jol iedereen zn werk op het veld laat doen; dat gaat je een hoop tegendoelpunten schelen.
Zei ik dat niet dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Idd, begin nou eens achterin! Ajax scoort best redelijk maar kreeg veels te veel goals tegen, ook omdat het middenveld te licht was. Dat ziet Jol hopelijk ook wel in, ik ben niet tegen de komst van Elia, maar wel als het de enige aankoop zou zijn. Eerst een solide basis vanuit de achterlinies, dan weer naar voren denken.
Pff, alsof ik verder dan je eerste zin ga lezenquote:
vind het al knap dat je zover komt hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Pff, alsof ik verder dan je eerste zin ga lezen
Denk als een van de 2 spitsen. De andere zal Suarez of Cvitanich zijn. Berg zie ik niet naar Ajax komen. Ondanks dat hij volgens mij nog niet getekend heeft in Alkmaar. Met Engelaar zal 't dit wel zo'n beetje worden:quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef w00h00 het volgende:
Ik vraag me wel af welke positie Jol voor Elia in gedachten heeft. Ik neem aan dat Sulejmani toch altijd in de basis zal starten.
Daar wordt je zeker geen kampioen mee ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk als een van de 2 spitsen. De andere zal Suarez of Cvitanich zijn. Berg zie ik niet naar Ajax komen. Ondanks dat hij volgens mij nog niet getekend heeft in Alkmaar. Met Engelaar zal 't dit wel zo'n beetje worden:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Oleguer, Obradovic?;
Gabri;
Engelaar, Sulejmani;
Aissati;
Suarez, Elia
Dat is waar, maar vorig jaar speelde die 3 daar ook al. Hoewel Schaars lang geblesseerd is geweest natuurlijk, maar dan nog. Als het bij ons draait lees je ons middenveld ook als een stel wereldtoppers op.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef Barca het volgende:
Maar AZ heeft Mendes da Silva, De Zeeuw en Schaars. Bovendien: AZ speelt veel compacter. Communicatie is beter, spelers deden wat Lowietje hen opdroeg.
Daarom. Onze spelers komen moeilijk uit de verf met zo'n ruit. Met name Sulejmani en Elia. Dan moet je Elia dus niet zelfs nog gaan halen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar wordt je zeker geen kampioen mee ...
En Elia en Suarez in de spits met zn tweeën? No way
Het zal dan nog eerder:quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk als een van de 2 spitsen. De andere zal Suarez of Cvitanich zijn. Berg zie ik niet naar Ajax komen. Ondanks dat hij volgens mij nog niet getekend heeft in Alkmaar. Met Engelaar zal 't dit wel zo'n beetje worden:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Oleguer, Obradovic?;
Gabri;
Engelaar, Sulejmani;
Aissati;
Suarez, Elia
Het was maar een gok van mij. Niet mijn favoriete opstelling.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar wordt je zeker geen kampioen mee ...
En Elia en Suarez in de spits met zn tweeën? No way
Elia en Suárez samen zijn natuurlijk veel te lichtvoetig om met zn tweeën tegen 4 sterke verdedigers te spelen. Ik vind overigens sowieso al tijden dat Ajax zich veel te veel richt op kleine, technisch begaafde voetballers. Zo'n logge Engelaar brengt wel body op het middenveldquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Het was maar een gok van mij. Niet mijn favoriete opstelling.
Hij reageert nu vrij normaalquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef w00h00 het volgende:
Niet reageren op Barca svp. Des te eerder is de lol voor hem er af.
Hmm... laat de modjes dat maar regelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef w00h00 het volgende:
Niet reageren op Barca svp. Des te eerder is de lol voor hem er af.
Toen had je nog een paar rotte appels. Dáár moeten wij ook zo snel mogelijk onszelf van verlossen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vorig jaar speelde die 3 daar ook al. Hoewel Schaars lang geblesseerd is geweest natuurlijk, maar dan nog. Als het bij ons draait lees je ons middenveld ook als een stel wereldtoppers op.
[..]
Daarom. Onze spelers komen moeilijk uit de verf met zo'n ruit. Met name Sulejmani en Elia. Dan moet je Elia dus niet zelfs nog gaan halen.
Echt 5 posts geleden wil je nog Elia en Suarez in de spitsquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Toen had je nog een paar rotte appels. Dáár moeten wij ook zo snel mogelijk onszelf van verlossen!
En ja, een ruitGeef mij maar 4 - 2 - 1 - 2 - 1. Maar die ene spits moet dan wel een type Berg zijn, geen hardloper als Suarez of Cvitanich. Dat soort jongens kun je beter achter de diepste spits hebben.
Ben ik helemaal met je eens. Ik zou een type Berg dan ook graag zien komen, maar het middenveld en de verdediging vind ik het grootste punt van zorg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Elia en Suárez samen zijn natuurlijk veel te lichtvoetig om met zn tweeën tegen 4 sterke verdedigers te spelen. Ik vind overigens sowieso al tijden dat Ajax zich veel te veel richt op kleine, technisch begaafde voetballers. Zo'n logge Engelaar brengt wel body op het middenveld
Dat zeg ik toch net. Het was een gok van mij hoe Jol dan zou gaan spelen met Elia en Sulejmani in de ploeg. Niet mijn keuze. In mijn spelsysteem van 4 - 2 - 1 - 2 - 1 zou je juist moeten kiezen tussen Elia en Sulejmani in plaats van beiden te kunnen opstellen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt 5 posts geleden wil je nog Elia en Suarez in de spits
quote:Sulejmani---Cvitanich/Berg-----Suarez
-------------------Aissati------------------
----------Engelaar---Enoh------------
Obradovic--Boulahrouz--Wielaert-Wiel
---------------Stekelenburg----------------
Moisander en Moreno zijn een van de beste (aanstormende) verdedigers van de eredivisiequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zei Silenus pasgeleden ook. Zolang Jol van deze selectie iets kan smeden komt het wel goed. Onze verdediging doet zeker niet onder voor die van az, en die konden ook wekenlang de nul houden met spelers als Moisander en Poulsen.
Ongeveer 10 miljoen voor Berg?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef w00h00 het volgende:
Wat moet Berg eigenlijk kosten?
Elia trekken we dan zo'n tien miljoen voor uit, terwijl we daar Sulejmani voor hebben lopen.Beter legt Jol de prioriteit ff achterin met een Linksback en een Linkercentrum verdediger. Ik zag een paar pagina's terug iets over die Nicky Kuiper van Vitesse, maar die gast heeft amper 12 wedstrijden in Vitesse 1 gespeeld. Kent iemand hem verder?
Zo zou ik het wel graag zien:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef w00h00 het volgende:
Wat moet Berg eigenlijk kosten?
Elia trekken we dan zo'n tien miljoen voor uit, terwijl we daar Sulejmani voor hebben lopen.Beter legt Jol de prioriteit ff achterin met een Linksback en een Linkercentrum verdediger. Ik zag een paar pagina's terug iets over die Nicky Kuiper van Vitesse, maar die gast heeft amper 12 wedstrijden in Vitesse 1 gespeeld. Kent iemand hem verder?
Zo zou ik het wel graag zien:
[..]
Opflikkeren met Engelaar. Eigen jeugd eerst!quote:Sulejmani---Cvitanich/Berg-----Suarez
-------------------Aissati------------------
----------Vertonghen---Gabri------------
Obradovic--Boulahrouz--Wielaert-Wiel
---------------Stekelenburg----------------
Ik denk dat onze rotte appels ook wel kunnen presteren, als ze maar de juiste mentaliteit wordt bijgebracht. Wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in Jol.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Toen had je nog een paar rotte appels. Dáár moeten wij ook zo snel mogelijk onszelf van verlossen!
En ja, een ruitGeef mij maar 4 - 2 - 1 - 2 - 1. Maar die ene spits moet dan wel een type Berg zijn, geen hardloper als Suarez of Cvitanich. Dat soort jongens kun je beter achter de diepste spits hebben.
Dat zegt ie toch niet, pannenkoek. Hij GOKT dat dat het zou worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt 5 posts geleden wil je nog Elia en Suarez in de spits
Misschien kunnen we Moisander en Moreno halen van de 13miljoen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Moisander en Moreno zijn een van de beste (aanstormende) verdedigers van de eredivisie![]()
Nu met de verkoop van Vermaelen is het aanzienlijke terug gelopen qua kwaliteit bij Ajax vind ik.
De centen zijn leuk, maar wat komt ervoor terug.
Dat komt omdat AZ gewoon draait, en dan zie je hun kwaliteiten bovendrijvenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Moisander en Moreno zijn een van de beste (aanstormende) verdedigers van de eredivisie![]()
Zo'n toegevoegde waarde had Vermaelen nou ook weer niet hoor. Hij is te vervangen, en daarom moet je 13 miljoen gelijk accepteren.quote:Nu met de verkoop van Vermaelen is het aanzienlijke terug gelopen qua kwaliteit bij Ajax vind ik.
De centen zijn leuk, maar wat komt ervoor terug.
Inderdaad. Zestien miljoen voor Sulejmani was veel, maar die speelde ook echt absurd goed bij Heerenveen. Als je dertien miljoen voor een middelmatige speler van Ajax neerlegt ben je wel van de pot gerukt. Maarja aan de andere kant had hij nog wel een lang contract.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
vermaelen is best aardig, niet meer dan dat. Natuurlijk had hij best mogen blijven, vooral omdat de aankopen nou niet denderend zijn vaak.
Maar ik snap die 13 miljoen oprecht niet... Het voetbal is totaal gek geworden...
Ben van mening dat je die juiste mentaliteit van jezelf moet hebben. Heb het idee dat we (om verschillende redenen) daarom Silva, Gabri, Oleguer, Suarez (Spaanse kliek die de sfeer verpest), Anita, Emanuelson (luie donders), Leonardo, Kennedy (te veel op zichzelf geilend), Vertonghen (kwalitatief gewoon niet goed genoeg), Luque, Rommedahl, enz. zo snel mogelijk moeten verkopen. Al is Leonardo toch zonder contract?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat onze rotte appels ook wel kunnen presteren, als ze maar de juiste mentaliteit wordt bijgebracht. Wat dat betreft heb ik wel vertrouwen in Jol.
Wat dat betreft heb je gelijk. Berg in de punt zou perfect zijn. Cvitanich heeft in Argentinie overigens ook achter de spits gespeeld.
[..]
Dat zegt ie toch niet, pannenkoek. Hij GOKT dat dat het zou worden.
Koop gewoon een 17" telefoonquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
pff weer een hele pagina door opstellingen scrollen.
lol, jij trekt zelf ook even je portemonee of niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Ongeveer 10 miljoen voor Berg?
Ik kies voor:
Stekelenburg/Vermeer;
Van der Wiel, Wielaert/Boulahrouz, Boulahrouz/Mathijsen, Obradovic?;
Gabri/Enoh, Lindgren/Gabri;
Aissati/Engelaar?;
Suarez, Sulejmani/Elia;
Berg/Cvitanich
Maar ja ... Of Boulahrouz, Mathijsen, Engelaar, Elia en Berg gecontracteerd worden? Is de club in al deze spelers geïnteresseerd? Zijn al die spelers geïnteresseerd in Ajax? Hoe duur zijn ze?
Die jongen zit na 4 wedstrijden op de bank en krijgt de rest van het seizoen 6 invalbeurten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
vermaelen is best aardig, niet meer dan dat. Natuurlijk had hij best mogen blijven, vooral omdat de aankopen nou niet denderend zijn vaak.
Maar ik snap die 13 miljoen oprecht niet... Het voetbal is totaal gek geworden...
Bijna iedereen is te vervangen, maar om nog even terug te komen op MoMo, die wisten een Suarez prima uit de wedstrijd te spelen thuis in Alkmaar. Ik snap je punt en je hebt daarin zeker gelijk maar die 2 hebben echt veel talent en nog meer individuele kwaliteit, en dat zeg ik niet alleen maar ook vele "critici"..quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat komt omdat AZ gewoon draait, en dan zie je hun kwaliteiten bovendrijven. Als Ajax draait, zul je zien dat Wielaert weer dezelfde vorm krijgt als hij die had bij Twente.
[..]
Zo'n toegevoegde waarde had Vermaelen nou ook weer niet hoor. Hij is te vervangen, en daarom moet je 13 miljoen gelijk accepteren.
Ja hoor. Als ik eens in de ArenA kom dan neem ik wel een flesje cola. Wanneer is er gratis entree?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef biertank het volgende:
[..]
lol, jij trekt zelf ook even je portemonee of niet?
Ze hebben gewoon teveel geld in de UK en spanje, wat real madrid nu doet zou ook gewoon verboden moeten worden, 67 miljoen voor 1 speler, das het hele budget van Ajaxquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:39 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad. Zestien miljoen voor Sulejmani was veel, maar die speelde ook echt absurd goed bij Heerenveen. Als je dertien miljoen voor een middelmatige speler van Ajax neerlegt ben je wel van de pot gerukt. Maarja aan de andere kant had hij nog wel een lang contract.
Nog geen contract getekend?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:44 schreef Roeni3 het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier nog steeds over Berg? Die gaat toch gewoon naar AZ?
Real doet het voor een groot deel allemaal ook op de pof, geloof ik. Natuurlijk hebben ze daar meer geld dan Ajax, maar daar staat tegenover dat Ajax financieel veel gezonder is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon teveel geld in de UK en spanje, wat real madrid nu doet zou ook gewoon verboden moeten worden, 67 miljoen voor 1 speler, das het hele budget van Ajax.
Dat is nog lang niet zeker hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:44 schreef Roeni3 het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier nog steeds over Berg? Die gaat toch gewoon naar AZ?
Bookmark die maar, enne 95% kans dat Moussa Dembélé AZ verlaat. Daarom hebben ze Berg "vrij zeker" aangetrokken. De opstellingen die ik hier nu voorbij zie komen met Mathijsen en Boula betekend idd dat er een 40 miljoen extra moet worden uitgegeven (als je het ermee red) EN je 10 miljoen qua salaris voor die spelers extra mag gaan rekenen, nu er geen CL gespeelt word lijkt het mij niet verstandig om die munten van Adidas en Aegon er direct doorheen te blazen (en das nog niet eens voldoende)quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Berg zou bij Ajax eerder een vaste plek in de basis kunnen krijgen dan bij AZ. Daar hebben ze immers als zo veel aanvallers? Niet dezelfde types als Berg maar denk toch dat AZ moeilijk én Berg én Mounir én Dembélé kan opstellen. Hoewel ... 4 - 2 - 3 - 1?
Hoe kom je daarbij man?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
. Daarom hebben ze Berg "vrij zeker" aangetrokken.
Dat zou toch niet moeten kunnen, als de FIFA een eerlijke club is. Natuurlijk zijn er rijke clubs, maar het zou wel van eigen geld moeten komen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Real doet het voor een groot deel allemaal ook op de pof, geloof ik. Natuurlijk hebben ze daar meer geld dan Ajax, maar daar staat tegenover dat Ajax financieel veel gezonder is.
En een jaar lang vol stoppen met groeihormonen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:51 schreef twi het volgende:
Maargoed, liever eerst een back en een centrale verdediger. Engelaar zou welkom zijn, dan kun je Anita een jaartje verhuren.
Of gewoon verkopen, lijkt me beter. Heb je niks aan en zul je ook niks aan hebben met zijn lengte..quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En een jaar lang vol stoppen met groeihormonen.
AZ heeft al gesproken met Groningen, contact is er al geweest heeft Brands toegegeven, ze hebben gesproken met Berg en hebben een mondeling akkoord (ja ik weet het, voor wat dat waard is). Uiteraard zegt dat niets in de voetballerij, maar er is serieus contact geweest tussen de clubs en AZ en Berg.quote:
quote:Marcus Berg bereikt mondeling akkoord met AZ
Marcus Berg is tot een mondeling akkoord gekomen met landskampioen AZ, weet de papieren versie van FotbollsExpressen. Het is nu aan de club en FC Groningen om een akkoord te bereiken over de hoogte van de transfersom. Bij de Groningers, die te kennen hebben gegeven hun topschutter alleen voor de hoofdprijs van de hand te willen doen, heeft de Zweed nog een contract tot medio 2011. Tegenover de Zweedse krant geeft Berg het 'een eer te vinden' om volgend jaar in de Champions League actief te mogen zijn.
Een aantal spelregelwijzgingen om het spel aantrekkelijker te maken zou ik ook niet verkeerd vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou toch niet moeten kunnen, als de FIFA een eerlijke club is. Natuurlijk zijn er rijke clubs, maar het zou wel van eigen geld moeten komen.
Ik weet het, de wereld is niet eerlijk, maar juist in het voetbal zou je het eerlijker kunnen en moeten maken.
Geen contract dus.Mondeling akkoord zegt (excusez le mot) geen fuck.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
AZ heeft al gesproken met Groningen, contact is er al geweest heeft Brands toegegeven, ze hebben gesproken met Berg en hebben een mondeling akkoord (ja ik weet het, voor wat dat waard is). Uiteraard zegt dat niets in de voetballerij, maar er is serieus contact geweest tussen de clubs en AZ en Berg.
[..]
Aantrekkelijk hoeft van mij niet, wel eerlijkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Een aantal spelregelwijzgingen om het spel aantrekkelijker te maken zou ik ook niet verkeerd vinden.
Dat bericht (over mondeling akkoord) heeft nooit in de Zweedse media gestaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
AZ heeft al gesproken met Groningen, contact is er al geweest heeft Brands toegegeven, ze hebben gesproken met Berg en hebben een mondeling akkoord (ja ik weet het, voor wat dat waard is). Uiteraard zegt dat niets in de voetballerij, maar er is serieus contact geweest tussen de clubs en AZ en Berg.
[..]
quote:In dezelfde krant valt te lezen dat William Gallas overbodig is bij Arsenal na de komst van Thomas Vermaelen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:58 schreef toma het volgende:
Volgens de Daily Mirror
[..]Het moet niet gekker worden joh.
Hef Feyenoord dan ook meteen op, daar zit ook alleen maar schuld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou toch niet moeten kunnen, als de FIFA een eerlijke club is. Natuurlijk zijn er rijke clubs, maar het zou wel van eigen geld moeten komen.
Ik weet het, de wereld is niet eerlijk, maar juist in het voetbal zou je het eerlijker kunnen en moeten maken.
In dat geval denkt Jol waarschijnlijk aan een voorhoede met Sulejmani, Suarez en Elia. Urby zou dan weer links back kunnen komen. Zoals eerder ook al door iemand is aangegeven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Chadi het volgende:
Als je Elia haalt verkracht je sowieso kapitaal. Of je stelt hem dan op of Sulejmani.. dus een vand ie twee op de bank. En anders zou je ook 1 van die twee op de rechter flank moeten posteren maar dan kom je met Suarez in de knel. Die voetbalt het liefst vanaf de rechterkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |