Zou achterlijk zijn als ze dat niet doen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je weet niet of zijn club dat toestaat.. maar het lijkt me wel ja
Dan zouden we Stefan Petersson ook weer een keer zien. Eén van mijn Ajax helden van vroeger.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:46 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Denk toch ook wel dat ie gaat hoorEigenlijk zouden alle Ajax-helden, die minstens een aantal jaartjes bij de club heb gezeten, erheen moeten gaan.
het zal niet de eerste wedstrijd zijn die hij mist...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zou achterlijk zijn als ze dat niet doen..
Voor 1.3 ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal, als IK 13 miljoen zou krijgen zou ik desnoods wel het woord Arsenal op m'n lul willen laten tattoëren. Waarom zou ik dat doen als Ajax dat geld krijgt.
STOP. EN LEES.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Ordinair het volgende:
Bij welke bron komt het eigenlijk weg dat Jol boos is?
De bron die links zit aan je rechterhand.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Ordinair het volgende:
Een flesje spraakwater!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Ordinair het volgende:
Kan ook bijna niet slechter dan afgelopen jaar bij Vitesse uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef StarGazer het volgende:
Eerste wedstrijd van het seizoen dus waarschijnlijk Vitesse uit. Dat is prima, dat was ook de opening van het laatste kampioensjaar. Ik zeg kampioenen, het kan nu al bijna niet meer fout
Moeten ze het toestaan dan? Waarschijnlijk is Jari gewoon geblesseerd hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Je weet niet of zijn club dat toestaat.. maar het lijkt me wel ja
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
STOP. EN LEES.
Dit is in de wereld gebracht door iemand die zegt het te begrijpen als Jol boos zou zijn.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.
Dat wil ik ook wel eens weten. Het is verdacht stil. A.u.b. niet opnieuw een seizoen met dit kaboutermiddenveld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijft de grote schoonmaak? Waar blijven de aankopen?
Jol leest met ons mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijft de grote schoonmaak? Waar blijven de aankopen?
Ik had zelf nog niet gelezen dat het al op (vage) andere sites dan het FOK!-forum stond.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het dus ook banaan. Op die vage Ajax sites staat dat ie boos is, dus ik wil nu wel eens weten hoe het zit en waar het weg komt.
Die beursnotering heeft ons hartstikke veel opgeleverd, dus daar moet je de schuld niet aan geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Blijkt maar weer uit dat geld boven de sportieve prestaties staan
The hell met die beursnotering
Hier werd gemeld dat het in de Engelse pers stond volgens mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik had zelf nog niet gelezen dat het al op (vage) andere sites dan het FOK!-forum stond.
Heerenveen, het zal is nietquote:Volgens mijn informatie zijn er op dit moment drie clubs concreet aan het worden: Wolfsburg, Heerenveen en Ajax.
Berichten over interesse van andere Duitse, Nederlandse en Engelse clubs zijn niet concreet en past in de serie geruchten.
En mij lijkt het vrij onlogisch dat Blind en V/d Boog een beslissing nemen terwijl ze niet eens met Jol hebben overlegd, die net 2 weken trainer isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:18 schreef Jasza het volgende:
Kan best van Jol hoor, hij wilde bij de eerste training iig met de selectie starten die Ajax op dat moment had, en Jol kan niks blokken als de rest het wel goed vind denk ik.
het zal eens nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Velibor Vasovic @ AN (met doorgaans betrouwbare bronnen) zegt over Anas Sharbini:
[..]
Heerenveen, het zal is niet
Troll? Ik ben zelf ook een Ajacied hoorquote:
Die hebben hun scouting tenminste wel op ordequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Velibor Vasovic @ AN (met doorgaans betrouwbare bronnen) zegt over Anas Sharbini:
[..]
Weet je iig dat 't een goeie is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hou ook wel van een beetje stoken. Dus heel veel zegt dat nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Troll? Ik ben zelf ook een Ajacied hoor
Volgens mij is "Mister Piña Colada" al op vakantie geweestquote:Vakantie
Terwijl het Nederlands elftal nog bezig is met de WK-voorronde en woensdag aantreedt tegen Noorwegen, is het seizoen voor Vertonghen, De Jong en Donald alweer begonnen. Gregory van der Wiel en Maarten Stekelenburg moeten nog op vakantie.
Hij is ook aan het trainen deze week. Alleen niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgens mij is "Mister Piña Colada" al op vakantie geweestlaat hij nou maar lekker gaan trainen voor het volgende seizoen.
Dit jaar 21 geworden toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen alcohol voor hem. Of is hij al 21?
Ajax scout hem nu toch ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die hebben hun scouting tenminste wel op orde.
Ja maar na zijn interland verplichtingenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij is ook aan het trainen deze week. Alleen niet bij Ajax.
Ach, alsof elke speler die Heerenveen gescout heeft 100% topper is geworden, laat staan dat je elk spelertje wat op zijn 16e goed voetbalt direct zou moeten halen omdat Barcelona, Man Utd en Bayern enquote:
Bedoel meer te zeggen dat het lang is geleden dat we weer een talentje hebben binnengehaald. Ajax is de laatste jaren meer bezig in de eredivisie. En wat mij betreft kijkt onze scouting eens wat vaker buiten ons eigen landje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, alsof elke speler die Heerenveen gescout heeft 100% topper is geworden, laat staan dat je elk spelertje wat op zijn 16e goed voetbalt direct zou moeten halen omdat Barcelona, Man Utd en Bayern enHeerenveen
ook interesse hebben.
Ik vind het maar een rare gedachtegang hoor.
Jari kennende komt hij zeker. Hij was immers het persoon waarmee Bobby het meest heeft gewerktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Denk het wel. Hij kwam ook naar Nederland met Sjakie toen. Of hij moet voetballen..
Vergeet die gasten niet idd. Die bulken ook van het geld. Als Wolfsburg hem ook echt wil hebben, maken wij geen kans meer. Ajax moet heel snel handelen nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Verre van zeker dat hij dus uberhaupt naar het buitenland vertrekt.quote:Boilesen negotiating with Broendby
Brøndby sportschef, Anders Bjerregaard struggling to keep great talent Nicolai Boilesen.
Photo: Benjamin Lybecker / bold.dk
It is far from inconceivable that Nicolai Boilesen stay in Manchester, although several big clubs suitor for the talented forsvarsspiller.
According bold.dks information follows Hamburger SV Broendby Nicolai Boilesen close, like Ajax recently invited great talent to Amsterdam to see the situation in the Dutch big club.
Former great clubs like Manchester United and Chelsea also surveyed defense player, so much evidence to suggest that it may be difficult for Broendby to keep the 17-year-olds.
But it is however far from unlikely that fNicolai Boilesen continue in the Greater Copenhagen vestegn.
- We are in negotiations in Brøndby. If we agree with Brøndby, so it may as well be that he will continue here as abroad. There is absolutely no clarification on anything at all yet, "said the player's father and advisor, Kenny Boilesen to bold.dk and continues:
- Brøndby are still very interested in retaining Nicolai, and we started to negotiate, but let's see what happens. I realize that there are many foreign clubs who are interested in him, but we must see whether we can reach agreement with Brøndby. It could well be.
One thing is common in Boilesens case and it is that he is leaving Manchester this summer, if it failed to reach agreement on an extension of the agreement, which expires at year end.
- If he is to be abroad, so he must go this summer. There is no need to wait until 31 December. It is neither Brøndby or Nicolai, joining Kenny Boilesen.
Just a 17-year-old Nicolai Boilesen are listed for 31 matches for various ungdomslandshold.
Iddquote:
Ajax moet in mijn ogen alles op alles zetten om Van Nistelrooij binnen te halen omdat ik Suarez en Luque ziet vertrekken en dan de spoelling voorin te dun wordt. Tevens wil zijn vrouw terug naar Nederland, PSV heeft Toivonen en zo goed als zeker ook Vennegoor, AZ heeft zo goed als zeker Berg dus kom op Jol, Blind en Rick haal Van The Man over!quote:'Van Nistelrooy overbodig in Madrid'
MADRID - Na de komst van Kaka lijkt er voor Ruud van Nistelrooy geen plaats meer te zijn bij Real Madrid. Althans zo redeneerde Harry Redknapp. De coach van Tottenham Hotspur wist zich verzekerd van de steun van voorzitter Daniel Levy, die al in onderhandeling is geweest met de Koninklijke.
Volgens de Daily Mail kan 'Van the Man' voor een prikkie naar Engeland. De oud-speler van Manchester United schijnt slechts anderhalf miljoen euro te kosten. Van Nistelrooy zou in Londen bij de Spurs ¤ 80.000 per maand gaan verdienen.
Het afgelopen seizoen speelde de Brabantse aanvaller nauwelijks vanwege een zware knieblessure. De overgang van de bijna 33-jarige Van Nistelrooy is nog niet rond omdat Spaanse en Russische media reppen van een eventuele ruil met Roman Pavlyuchenko. De Russische spits heeft, ondanks 14 treffers, moeite om zich aan te passen in de Premier League.
Bron : Telegraaf
Hij schijnt bij Portsmouth ¤ 80.000 per week te kunnen gaan verdienen, dus dat lijkt me niet haalbaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Idd![]()
Ander nieuws dan
[..]
Ajax moet in mijn ogen alles op alles zetten om Van Nistelrooij binnen te halen omdat ik Suarez en Luque ziet vertrekken en dan de spoelling voorin te dun wordt. Tevens wil zijn vrouw terug naar Nederland, PSV heeft Toivonen en zo goed als zeker ook Vennegoor, AZ heeft zo goed als zeker Berg dus kom op Jol, Blind en Rick haal Van The Man over!
Vandaag teruggevlogen van New York naar Schiphol, dus waarschijnlijk wat gemist, is dit al voorbij gekomen?quote:Honda op weg naar Amsterdam
dinsdag 09 juni, door AjaxCafe, Amsterdam, 21:57u, Elf
De papieren versie van het blad Elf meldt dat Ajax al ver is gevorderd in de onderhandelingen met Keisuke Honda en VVV Venlo. Ajax zou er al uit zijn met de speler zelf alleen de clubs zijn er nog niet uit.
Honda tekent naar verluidt een contract voor 4 jaar in Amsterdam. VVV Venlo en Ajax liggen niet erg ver meer uit elkaar qua vraag en aanbod, verwacht word een transfersom van circa 6 miljoen euro.
De Japanner was afgelopen seizoen aanvoerder van VVV Venlo.
Denk het ook niet, wel veel geld krijgen we dan door al die gekke Jappen in Honda Ajax shirts, lol.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
Schijnt een groot talent te zijn, maar of hij goed genoeg voor Ajax is? Ik denk het niet
Volgens mij een lulbericht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vandaag teruggevlogen van New York naar Schiphol, dus waarschijnlijk wat gemist, is dit al voorbij gekomen?
Geloof er niet veel van eerlijk gezegd... 6mln voor Honda zou Ajax toch niet neertellen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vandaag teruggevlogen van New York naar Schiphol, dus waarschijnlijk wat gemist, is dit al voorbij gekomen?
Wie?quote:
Lijkt me ook nogal veel, maarja zoals eerder gezegd willen Aziaten buiten het veld ook nogal wel is wat geld opleveren. Dus zo gek is het misschien niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:32 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Geloof er niet veel van eerlijk gezegd... 6mln voor Honda zou Ajax toch niet neertellen?
Ruud is een echte Brabander.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef TC03 het volgende:
Van Nistelrooij naar Ajax.
Alhoewel, Stam deed het ook.
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:02 schreef remlof het volgende:
Rots, bitchen tegen mods staan we niet toe, je was al gewaarschuwd. Tot over drie maanden
Je spreekt jezelf wel heel erg tegen, en groot talent wat niet goed genoeg is voor Ajax?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef _Mike_ het volgende:
Schijnt een groot talent te zijn, maar of hij goed genoeg voor Ajax is? Ik denk het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |