abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:10:11 #26
131603 Afwazig
Serious business
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:10:31 #27
198365 Morendo
The Real Deal
pi_69863426
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Lahm is helemaal niet zo'n goede linksback. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat die onder Van Gaal veel gaat spelen.
Het idee is volgens mij dat Lahm naar de rechtsback positie verhuist. Of Braafheid dat niveau wel aankan, we zullen zien.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_69863477
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kan het mij voorstellen als Jol pissed is.
Als hij vooraf aangeeft in Vermaelen de man te zien die de verdediging moet leiden, is het oliedom hem te verkopen. Ook voor dat bedrag.
Echt weer typisch Ajax dit.
Wat een bullshit zeg. Fuckin 13 miljoen, dat is 3 miljoen meer dan voor Heitinga. Vermaelen was absoluut waardevol voor Ajax, maar echt niet onmisbaar, zeker niet als je Wielaert, Oleguer en Alderweireld hebt lopen, met eventueel nog Vertonghen en dan nog eens een extra 13 miljoen in kas voor een zelfopgeleide speler.

Als je nou Suarez zou verkopen voor zo'n bedrag, maar kom op zeg. Vermaelen voor 13 miljoen, en dat het kon gebeuren Jol echt wel geweten hebben van te voren.
pi_69863481
quote:
Belangstelling voor 'familie' Sharbini

Ajax lijkt niet alleen belangstelling te hebben voor de 22-jarige Anas Sharbini (zie eerder bericht), maar ook voor de pas 8-jarige Mazem Sharbini. De ouders van het talent krijgen volgens berichten in onder andere Nacional en Novilist tot 15 augustus de tijd om te beslissen of ze hun zoon een plaats willen geven in de Ajax-opleiding.
Als dit waar is dan ben ik hier echt zwaar op tegen. 8 jarige buitenlandse talentjes aan je opleiding toevoegen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:13:09 #30
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69863520
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Als dit waar is dan ben ik hier echt zwaar op tegen. 8 jarigen aan je opleiding toevoegen
Hier geloof ik echt geen ruk van. Dit is niet des Ajax.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69863550
Braafheid naar Bayern is nu dus definitief rond?

Voor de linksbackpositie zie ik het steeds somberder in. Er lijkt helemaal geen beweging te komen.
pi_69863596
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Braafheid naar Bayern is nu dus definitief rond?

Voor de linksbackpositie zie ik het steeds somberder in. Er lijkt helemaal geen beweging te komen.
Dat komt omdat Ajax pas gaat onderhandelen met Obradovic tijdens dat U21 toernooi dat volgens mij volgende week begint
pi_69863620
Net alsof Ajax naar het FOK!-forum verantwoording verschuldigd is.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69863698
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer. Niet zo veel speculeren als het wat stiller is dan normaal.
pi_69863773
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg. Fuckin 13 miljoen, dat is 3 miljoen meer dan voor Heitinga. Vermaelen was absoluut waardevol voor Ajax, maar echt niet onmisbaar, zeker niet als je Wielaert, Oleguer en Alderweireld hebt lopen, met eventueel nog Vertonghen en dan nog eens een extra 13 miljoen in kas voor een zelfopgeleide speler.

Als je nou Suarez zou verkopen voor zo'n bedrag, maar kom op zeg. Vermaelen voor 13 miljoen, en dat het kon gebeuren Jol echt wel geweten hebben van te voren.
inderdaad . Die gast is gewoon vervangbaar. En 13 miljoen is geen kattepis. Ajax moet ergens vandaan de inkomsten halen om te kunnen investeren. En dat doe je door verkoop.
pi_69863787
Ze zullen wel geleerd hebben dat ze niet alles naar buiten moeten brengen
AJAX AMSTERDAM!
pi_69863954
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik geloof er ook helemaal niks van dat Jol dat zo vertelt. Het staat al meer dan een week in de media dat Arsenal Vermaelen wil, dus ik kan me niet voorstellen dat ze daar geen gesprek over hebben gehad.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69863978
mooi stukje :
quote:
Voetbal evolueert voortdurend en wie stil blijft staan, valt af. Sir Alex Ferguson won in 1999 al met Manchester United de Champions League met een ploeg die 4-4-2 speelde. Met Dwight Yorke en Andy Cole in de spits, weet u het nog? Vorig seizoen en dit jaar is United een Europees topteam met een formatie waarin variatie het sleutelwoord is. De huisstijl van Barcelona en Manchester United zit 'm niet in één, twee of drie spitsen, maar in andere dingen. Ajax won in 1995 de Champions League met een linksbuiten, rechtsbuiten en een centrumspits. Maar veertien jaar is een eeuwigheid in het voetbal. Hoe eerder ze dat in Amsterdam beseffen, hoe beter.

Taco van den Velde
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:26:36 #39
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69864016
Als Jol nu boos is had hij gewoon die transfer tegen moeten houden. Hij heeft de macht gekregen over het technische beleid.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:28:48 #40
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_69864088
ja maja 13 miljoen is een flink bedrag
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_69864227
quote:

[..]

Als dit waar is dan ben ik hier echt zwaar op tegen. 8 jarige buitenlandse talentjes aan je opleiding toevoegen
Hmja, dat moet zeker geen gewoonte worden.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:34:20 #42
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69864314
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:28 schreef Sethje het volgende:
ja maja 13 miljoen is een flink bedrag
Maar dan moet je niet boos zijn dat hij weg is. Want uiteindelijk heeft Jol er mee ingestemd.
pi_69864354
quote:
De KNVB meldt in een statement dat het gepubliceerd programma van de eerste ronde van de competitie nit klopt. 'Het publiceren van dergelijke foutieve informatie komt de geloofwaardigheid van het blad niet bepaald ten goede. De KNVB overweegt voorts juridische stappen tegen ELF te ondernemen teneinde dergelijke foutieve publicaties in de toekomst te voorkomen.'
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:37:45 #44
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69864467
quote:

[..]

Joh ... ze zijn al bezig met een project om topvoetballers en topvoetbalsters kinderen te laten maken. Over iets minder dan 4 jaar zien we hele talentvolle kleuters in Ajax under 4.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69864887
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Maar dan moet je niet boos zijn dat hij weg is. Want uiteindelijk heeft Jol er mee ingestemd.
Hoe weet je nou dat Jol boos is? Je vertelt het als jij het van Jol gehoord hebt. We weten helemaal niks, klaar
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:52:51 #46
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69865140
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Hoe weet je nou dat Jol boos is? Je vertelt het als jij het van Jol gehoord hebt. We weten helemaal niks, klaar
Belachelijk. In mijn post staat gewoon als!
pi_69865198
'Mtiliga vertrekt zo goed als zeker bij NAC Breda'

Linksback?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69865367
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef kevin6188 het volgende:

Linksback?
Kunnen wij Schilder weer terughalen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:58:04 #49
198365 Morendo
The Real Deal
pi_69865377
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef kevin6188 het volgende:

Linksback?
Alstjeblieft niet. De lat mag wel wat hoger liggen dan spelers als Mtiliga die aardig meedoen bij een subtopper. Ajax heeft in principe genoeg talent rondlopen dus de aankopen die je wel doet dienen dan ook echte kwaliteitsimpulsen te zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:59:33 #50
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69865448
Toet toet boing boing Martin & Cockie haal een linsback!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')