quote:21:08
OMT: We gaan nu bellen met Priscilla Tomasoa van T-Mobile om te vragen hoe het in Nederland zit.
21:08
OMT: Nederland zit in de tweede groep.
Euh, dit was de coolste Keynote in tijden.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef raaavi het volgende:
Falende keynotevoor mij.
ik verwacht er altijd veel van.
vorige was beter.
Ja, ik ga denk ik gewoon voor die kleinste versie. Snel zatquote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Met onderwijskorting dus erg erg prima geprijsd, die 13" MBP
15" ftw!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, ik ben nu ook even ah nadenken wat ik met mijn MBA zal doen. Nagenoeg hetzelfde formaat maar de MBP is toch echt een stuk sneller.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ga denk ik gewoon voor die kleinste versie. Snel zat
Ik winquote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, dit was de coolste Keynote in tijden.
Nog een keertje dan:MBP 13" met FW
Snow Leopard voor 30 dollar
TomTom voor de iPhone
Tethering voor de iPhone
Een snellere iPhone
32 GB op de iPhone
9 uur internetten op de iPhone
En dat allemaal in 1 presentatie, WTF![]()
![]()
Noem me is een paar telefoons met ingebouwd kompas en 7,2 HSPDAquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef raaavi het volgende:
[..]
Het falende gedeelte bedoel ik de Iphone.
Had gewoon iets 'nieuws' verwacht. niet dingen die andere merken al jaren hebben.
En 30 fps video met automatische focus + witbalans en een accu waarop je 9 uur kunt internetten.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef Swindler het volgende:
[..]
Noem me is een paar telefoons met ingebouwd kompas en 7,2 HSPDA
quote:De nieuwe versie van de iPhone komt over anderhalve week in enkele landen uit. Waarschijnlijk volgt Nederland een week later, op 26 juni, maar dat werd tijdens de presentatie niet bevestigd. T-Mobile wilde niets kwijt over de komst van de nieuwe iPhone naar Nederland. "We komen met eigen berichten daarover, maar nu nog niet", aldus perswoordvoerder Hennie van der Heiden.
En dan heb je ook 5 abonnementen van 2 jaar erbijquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef fyah het volgende:
Heb ik toch maar mooi mijn iphone 3G op tijd verkocht om nu van dat geld 5 nieuwe te kunnen kopenwin
Whahaha, er is dus iemand in NL die zich zelf nu voor zn kop loopt te slaanquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef fyah het volgende:
Heb ik toch maar mooi mijn iphone 3G op tijd verkocht om nu van dat geld 5 nieuwe te kunnen kopenwin
Ach, met Firewire aan boord kan je ten minste een fatsoenlijke geluidskaart aansluiten.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
13" MacBook Pro heeft geen losse audio in meer. Iets om rekening mee te houden voor sommigen?
Sinds november, en nee, ik kan wel leven zonder een 3GS.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik neem aan dat veel mensen hier met een iPhone 3G van vorig jaar Juli met een 2jarig abbo bij T-mobile zitten? Al plannen/leuke oplossingen om toch de 3GS te krijgen anyone?
Ja, hiermee het eerste berichtje nu danquote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is er nu een Safari 4 Final dan?
Je moest eens weten hoe ik hier zit te peinzen en te denken hoe het mij gaat lukken sinds de bekendmaking. Ik was ook 1 van die mensen die niet teveel wilde betalen en dus maar een 2jarig contract heeft gepaktquote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik neem aan dat veel mensen hier met een iPhone 3G van vorig jaar Juli met een 2jarig abbo bij T-mobile zitten? Al plannen/leuke oplossingen om toch de 3GS te krijgen anyone?
Als je het goed doet, wacht je tot 17 juni tot elke iPod touch met OS3.0 geleverd wordt, doe je de Back2School actie en heb je de goedkoopste voor rond de 900 euro.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat de Lost en Stolen regeling waar van pas komt? Maar goed, zit je wel Extra Lang aan T-Mobile vast. Ik zou zeggen, gewoon sparen en een simlockvrije op de vrije markt zien te scoren. Of een gen overslaan een keertje.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Volgend jaar komt er toch wel weer een nieuwequote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien dat de Lost en Stolen regeling waar van pas komt? Maar goed, zit je wel Extra Lang aan T-Mobile vast. Ik zou zeggen, gewoon sparen en een simlockvrije op de vrije markt zien te scoren. Of een gen overslaan een keertje.
Kompas : Nokia N97 had dat dacht ikquote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef Swindler het volgende:
[..]
Noem me is een paar telefoons met ingebouwd kompas en 7,2 HSPDA
Het werkt iig weer naadloos, zonder geouwehoer.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
"Sjipping naauww," Zei hij geloof ik
Nee, geen losse telefoons noemen die allemaal 1 van die features hebben. Het gaat om de combinatie.quote:
Ik misschien ook wel, maar hou de mogelijkheden nog even open.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Sinds november, en nee, ik kan wel leven zonder een 3GS.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien dat de Lost en Stolen regeling waar van pas komt? Maar goed, zit je wel Extra Lang aan T-Mobile vast. Ik zou zeggen, gewoon sparen en een simlockvrije op de vrije markt zien te scoren. Of een gen overslaan een keertje.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:34 schreef couleurs het volgende:
Is er ergens een samenvatting van wat er nu allemaal precies aangekondigd is?Thanks
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
TomTom voor de iPhone
Tethering voor de iPhone
Een snellere iPhone
32 GB op de iPhone
![]()
Ik woon in België, hier zit het net iets anders met losse toestellenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Whahaha, er is dus iemand in NL die zich zelf nu voor zn kop loopt te slaan
Dat komt snel genoegquote:Op maandag 8 juni 2009 21:34 schreef couleurs het volgende:
Is er ergens een samenvatting van wat er nu allemaal precies aangekondigd is?Thanks
Ik had al op de apple site geklikt, daar stond ie ook alquote:Op maandag 8 juni 2009 21:36 schreef Maravilla het volgende:
Safari 4 in de Software Update dus. [ afbeelding ]
Die werkt er morgen niet meer.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
Guided Tour
[ afbeelding ]
iPhome, nice.
Kan dat ding eindelijk filmen en mms-en krijgen ze ineens praatjequote:Op maandag 8 juni 2009 21:34 schreef raaavi het volgende:
Ik word atack'd door iphone fanboys.
AAAAAAAH
![]()
Ach, bij de iPhone is er tenminste nog over nagedacht en kan elke bosjosti het gebruiken. Of het nou om tethering of video (bewerking zelfs!) gaat. Dat heb ik liever dan een Nokia Nweetikveelwat waar je door de menustructuur alleen het gesticht in kan.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan dat ding eindelijk filmen en mms-en krijgen ze ineens praatje
Wat is dat toch met het geheim houden van prijzen.quote:
WTF betekent dat?quote:MBP 13" met FW
Nee, prijzen geheim houden is hip, zo ook bij T-Mobile.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:43 schreef broer het volgende:
Hm... T-mobile doet moeilijk over iPhone-informatie? Zouden ze hun contract kwijt zijn geraakt?
macbook pro 13 inch met firewire.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:44 schreef couleurs het volgende:
[..]
WTF betekent dat?![]()
Ik wou een MacBook 13 inch kopen maar er is dus iets nieuws aangekondigd neem ik aan.
Helaas zal het dat wel zijn, ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
Nee, prijzen geheim houden is hip, zo ook bij T-Mobile.
Eerst even hypen, zodat iedereen weet van de nieuwe iPhone. Daarna aankondigen, zodat men rent naar de winkel om dan te horen dat ie uitverkocht is. Wat de hype compleet maakt.quote:
Mja. Ik heb net een nieuwe auto met ingebouwde navi, dus voor mij is het een beetje nutteloos geworden. En dat terwijl het 1 van DE redenen voor mij was destijds om een 3G te willen. Kindasortasucks.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:48 schreef portier het volgende:
17 juni.
Tevens dank je wel aan Apple dat ze TomTom regelen nu ik net een auto heb.
Nou nouquote:Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, bij de iPhone is er tenminste nog over nagedacht en kan elke bosjosti het gebruiken. Of het nou om tethering of video (bewerking zelfs!) gaat. Dat heb ik liever dan een Nokia Nweetikveelwat waar je door de menustructuur alleen het gesticht in kan.
Ok, die hele afdeling staat morgen op straat.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wtf, het is ook gewoon de 3G guided tour, ik zat toch echt op de 3GS pagina.
Sorry, maar voordat ik de iPhone (eerste versie) had, had ik een N95 en twee grotere extremen kun je haast niet bedenken. Wat een traag, onbruikbaar en gebruiksonvriendelijk stuk plastic is zo'n Nokia zeg.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nou noudat valt ook wel weer mee
Nokia is alleen wat blijven hangen in de structuur van vroeger.... 3310
+3 goede vraag!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De grote vraag is: kan je in de nieuwe MacBooks nog wel het geheugen en de harddisk zelf wisselen?
Of zal Apple eindelijk eens leren dat geheugen een stuk goedkoper is geworden en hun upgradeprijzen ziek hoog zijn?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De grote vraag is: kan je in de nieuwe MacBooks nog wel het geheugen en de harddisk zelf wisselen?
8GB ipv 4 = +800 euroquote:Op maandag 8 juni 2009 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of zal Apple eindelijk eens leren dat geheugen een stuk goedkoper is geworden en hun upgradeprijzen ziek hoog zijn?
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe zouden ze het zelf dan moeten doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef raaavi het volgende:
[..]
omdat de accu etc veel groter is, en niet meer vervangbaar
LOOOOOL was er een week geleden ook alquote:Op maandag 8 juni 2009 22:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
About MacBook Pro SMC Firmware Update 1.3
This SMC Firmware update adjusts the fan behavior in MacBook Pro systems (15-inch and 17-inch) when running under high workload conditions.
----
ahhhhh i needed that
da kanbest aangezienhij maar 1 keer in de week update...quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
LOOOOOL was er een week geleden ook al
De telefoon desk is al genoeg plat gebeld erover denkikquote:Op maandag 8 juni 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/homepage.aspx
Slappe hap melding, ze weten het donders goed.
Hoezo belachelijkquote:
van de 3GS? 27-6 ?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef EvilMarc het volgende:
Nu wil ik de iPhone 3g[s] guided tour.
En de keynote video.
Wat is de ETA?
Paar honderd euro goedkoper is niet goed?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom zien die unibody MacBooks MacBook Pro's er zo geil uit, maar zijn ze ook zo duur![]()
...
Beroepszeikertquote:Op maandag 8 juni 2009 22:24 schreef King_of_cubes het volgende:
Zie ik het nou goed dat Apple stiekem van (wat eerst) de middelste Macbook Pro was de prijs omhoog heeft gegooid met 100 euro?
Edit:
O nee wacht, de oude waren 2249 volgens mij. Nou beter in dat geval.Wel jammer dan weer dat ze er geen nieuwe videokaart in hebben gezet.
gekekenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef EvilMarc het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.apple.com/iphone/guidedtour/
Hopsa
Ik gok op 900 voor mijn 2 maanden oude unibody MB (via eBay uit de UK), en met studentenkorting en korting op een iPod touch en marktplaats hoop ik ongeveer quitte te spelen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef JohnnyStardust het volgende:
Zou de oude unibody MB die nu MBP heet ook nog voor ¤ 1.000 verkocht kunnen worden? Voor ¤ 150 extra wil ik best wel dat backlit keyboard!
Wat doet dat ?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom werkt ctrl+shift+t nog steeds niet![]()
Recent gesloten tablad opnieuw openen. Super handige feature. Kun je ook als add-on downloaden bij firefoxquote:
Wat een gladjak zeg.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef EvilMarc het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.apple.com/iphone/guidedtour/
Hopsa
Dat is inderdaad netjes gedaan. Heb het echt slechter gezien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:03 schreef Geqxon het volgende:
Oke, eerlijk is eerlijk, MMS op de iPhone is bijzonder konings uitgevoerd. Dat je met de SMS chat-sessies er even een fototje tussendoor kan knallen.
Straks dus wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:10 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad netjes gedaan. Heb het echt slechter gezien.
Wat ik wel jammer vindt, dat je nog steeds niet 1 berichtje ertussen uit kan wissen.
Ik heb een 3G sinds 11 juli. Ben nu bezig met een app waar de kaart centraal in staat, en het compas kun je gebruiken om de richting aan te geven, maar dat wil ik wel kunnen testen natuurlijkquote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
26 juniquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:14 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, was even de stad in, maar verder niets belangrijks gemist zo te zien. Ik hoop alleen dat de 3GS wel vóór 16 juli hier verkrijgbaar is..
Dat zou wel mooi zijn. Ik ben die strandballen op FOK! inmiddels wel zat, eigenlijk.quote:
Daar hoop ik ook op. Tegen beter weten in...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:52 schreef Merkie het volgende:
Hoop nog steeds op berichten met andere providers.
Nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 04:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou safari is hier niet vooruit te branden met fok en mijn tabs zitten niet meer bovenaanIs dat nog in te stellen?
Ik denk dat je een Mekka-app moet maken. Altijd bidden richting moslims' favoriete bidplekkie. Wie weet krijg je dan zelfs Kamervragen van de PVVquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb een 3G sinds 11 juli. Ben nu bezig met een app waar de kaart centraal in staat, en het compas kun je gebruiken om de richting aan te geven, maar dat wil ik wel kunnen testen natuurlijk![]()
Even kijken wat het kost als ik een 3GS uit België haalDe Golden Master staat al op m'n iPhone trouwens, nog geen grote verschillen gemerkt
417 euro voor een iphone upgradequote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het zou best tof zijn als T-Mobile Nederland hetzelfde gaat doen:
[ afbeelding ]
Doe je het nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
417 euro voor een iphone upgrade
Dacht het ook niet...
Opmerkelijke post, je vraagt je af hoeveel nieuwe klanten Apple hoopt te bereiken en zegt vervolgens meteen er zelf één van te zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vraag me af hoeveel nieuwe iPhone-klanten Apple hiermee gaat krijgen, de meeste mensen die echt willen hebben al een 3G, en ik denk dat alleen de diehards over zullen stappen.. we'll see, als die batterijduur inderdaad klopt dan ben ik zeer in de verleiding. Iemand een E71 smurfen?
Hahaquote:
Awesomequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.iphoneclub.nl
Donequote:
Volgens mij komt de jeugd van tegenwoordig daar wel aanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:51 schreef Tijn het volgende:
Hoe de hell stuur je 300 SMSjes per maand? Dat is 10 per dag
Als je een relax abbo neemt wel, ik heb gewoon een bundel met 1000 smsjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb wel eens een maand gehad van 600,
Maar een bundel op iphone abo is niet mogelijk?
Staat 'ie al op apple.com? Ik zie 'em niet staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:04 schreef Shrien het volgende:
Ik wil de WWDC Keynote 2009 bekijken, krijg ik bij de stream alleen maar zwart beeld met letters met geluid..
Iemand?
Dude... gebruik dan e-mail of een IM ofzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb wel eens een maand gehad van 600
Je ziet 'm zo staan op de homepage..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Staat 'ie al op apple.com? Ik zie 'em niet staan.
Ah ja, je hebt gelijk. Wat stom, ik keek op apple.com/quicktime en daar staat 'ie niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:36 schreef Shrien het volgende:
[..]
Je ziet 'm zo staan op de homepage..
http://events.apple.com.e(...)l?internal=ijalrmacu
O so true.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
TomTom voor de iPhone
Tethering voor de iPhone
Een snellere iPhone
32 GB op de iPhone
![]()
niet iedereen heeft MSN of email op zijn telefoonquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dude... gebruik dan e-mail of een IM ofzo
iid, heb nu maar een nokia 6300, maar die is niet helemaal 100% meer vandaar dat ik twijfel ivm nieuwe iphone + aboquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
niet iedereen heeft MSN of email op zijn telefoon
Ik baal er nu al vanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
niet iedereen heeft MSN of email op zijn telefoon
Dat is mogelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
iid, heb nu maar een nokia 6300, maar die is niet helemaal 100% meer vandaar dat ik twijfel ivm nieuwe iphone + abo
Is het ook mogelijk bij iphone abo om hem na een jaar omhoog te zetten ofzo? van 150 naar 300 b.v.?
Obsessie much?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef fyah het volgende:
Ik wil het Quicktime X icoontje nu alga eens een tekenheld hier aan de slag voor me
Ik heb er 500 per maand nu, speciaal m'n bundel voor omhoog gedaan, en ik maak ze op ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:51 schreef Tijn het volgende:
Mjah ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb er 500 per maand nu, speciaal m'n bundel voor omhoog gedaan, en ik maak ze op ook![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijgen jullie verschillende prijzen te zien. Als ik naar de online apple winkel voor onderwijs ga krijg ik hogere prijzen. bijv. de 17-inch: 2.8GHz die ik waarschijnlijk wil voor ¤ 2.114,63. Hoe kan ik ook in aanmerking komen voor die nog lagere prijzen?quote:
Is dit echt reden om te wachten met de aankoop van een macbook pro? Die Ipod touch blijft toch gewoon hetzelfde alleen is de nieuwe software vanaf 17 juni er al opgeinstalleerd terwijl je dat anders zelf moet doen, begrijp ik dat goed?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je het goed doet, wacht je tot 17 juni tot elke iPod touch met OS3.0 geleverd wordt, doe je de Back2School actie en heb je de goedkoopste voor rond de 900 euro.
Dan moet je wel je iPod touch verkopen voor de nieuwprijs (220 euro) uiteraard, wat, neem ik aan, weinig problemen hoeft te geven.
Voor mij wel de reden om te wachten ja. En inderdaad, dan staat de nieuwe software er al gratis op, anders zal je het moeten doen voor 10 euro. Verder is het een perfect moment om te kopen, vernieuwd en goedkoperquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef Samonsuke het volgende:
[..]
Is dit echt reden om te wachten met de aankoop van een macbook pro? Die Ipod touch blijft toch gewoon hetzelfde alleen is de nieuwe software vanaf 17 juni er al opgeinstalleerd terwijl je dat anders zelf moet doen, begrijp ik dat goed?
Zijn er eventueel nog andere dingen ontwikkelingen waar ik op moet wachten voordat ik tot aankoop overga? Op de frontpage las ik in het bericht over de Iphone 3Gs dat de notebooks van Apple in prijs zouden dalen maar dat is al gebeurd neem ik aan met het intreden van de nieuwe versies?
10 per dag valt nog mee, ik denk dat de normale meeste mensen het wel vol zouden krijgen, het is meer het constant houden dat een probleem isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:51 schreef Tijn het volgende:
Ja, maar niet meteen op 17 juni.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:56 schreef bodylotion het volgende:
Komt dat tethering nou wel of niet voor de iPhone 3G met T-Mobile
Niet? Datum is zeker nog niet bekend gemaakt?quote:
Nope, ze claimen dat hun netwerk er nog niet op is voorbereid, en aangezien waarschijnlijk 50% dan lekker wat GB's gaat proberen te downloaden is het wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet? Datum is zeker nog niet bekend gemaakt?
quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 22:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beroepszeikert
Ga je nou die Mac ook eens halen?
Als je via surfspot.nl inlogt en naar de Apple store gaat (via Partner Shops) kreeg je de korting te zien die je via jouw instelling kunt krijgen. Soms is dat meer dan de standaard onderwijs-store. In mijn geval is het via de TU Delft, en krijg ik 12% korting.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef Samonsuke het volgende:
[..]
[..]
Waarom krijgen jullie verschillende prijzen te zien. Als ik naar de online apple winkel voor onderwijs ga krijg ik hogere prijzen. bijv. de 17-inch: 2.8GHz die ik waarschijnlijk wil voor ¤ 2.114,63. Hoe kan ik ook in aanmerking komen voor die nog lagere prijzen?
Zo kan je het zien, je kan het ook zien als dat het naampje op de unibody MacBook is veranderd in MacBook Pro.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:01 schreef Svyatagor het volgende:
[spuit11]
Wacht ff, begrijp ik nou goed dat die hele unibody MacBook-lijn eruit is ten faveure van de MacBook Pro? Dus gewone MacBooks zijn alleen nog maar die witte?
[/spuit11]
Eind deze maand.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk toch wel op die GT120M.Maar al met al wordt het al weer een stuk aantrekkelijker. Maar, ben jij zelf ook niet aan de beurt?
Via surfspot alleen geen Back2School actiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als je via surfspot.nl inlogt en naar de Apple store gaat (via Partner Shops) kreeg je de korting te zien die je via jouw instelling kunt krijgen. Soms is dat meer dan de standaard onderwijs-store. In mijn geval is het via de TU Delft, en krijg ik 12% korting.
Zeker weten? Ik wel gewoon namelijk. En als je een MacBook in je winkelmandje stopt, wordt het dan ook niet vermeld?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Via surfspot alleen geen Back2School actie
Hmmz, ik zag het de vorige keer nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik wel gewoon namelijk. En als je een MacBook in je winkelmandje stopt, wordt het dan ook niet vermeld?
Koop JellySMS via de AppStore. Kun je via IP smsjes sturen. Goedkoper in ieder geval dan de 25 cent die T-Mobile rekent als je bundel op is. Meestal kun je dan voor 4,5 cent een smsje sturen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zit sterk te twijfelen, ik vind 45 per maand te veel en 300 min haal ik nooit in een maand, maar 300 smsjes is dan weer het aantal wat ik wel nodig heb, 150 is veel te weinig...
Het is niet mogelijk om een sms bundel te nemen toch?
bij T-Mobile wel op je maandelijkse kosten. ff naar vragen on de winkel en als ze zeggen dat het niet zo is gewoon volhouden. Bij mij zeiden ze eerst dat er geen studentenkorting was, maar uiteindelijk kwam er een andere collega bij die zei dat het wel zo was. scheelt toch weer 6 euro in de maand, waar je dan weer je verzekering van kan betalenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef Geqxon het volgende:
Zijn er nog studentenregelingen wat de iPhone betreft? Of zal ik hem morgen maar gewoon in de winkel reserveren?
Een verzekering hoeft niet, maar korting is altijd aardig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
bij T-Mobile wel op je maandelijkse kosten. ff naar vragen on de winkel en als ze zeggen dat het niet zo is gewoon volhouden. Bij mij zeiden ze eerst dat er geen studentenkorting was, maar uiteindelijk kwam er een andere collega bij die zei dat het wel zo was. scheelt toch weer 6 euro in de maand, waar je dan weer je verzekering van kan betalen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
bij T-Mobile wel op je maandelijkse kosten. ff naar vragen on de winkel en als ze zeggen dat het niet zo is gewoon volhouden. Bij mij zeiden ze eerst dat er geen studentenkorting was, maar uiteindelijk kwam er een andere collega bij die zei dat het wel zo was. scheelt toch weer 6 euro in de maand, waar je dan weer je verzekering van kan betalen
Nicequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik heb die van 30e er maand met een 8gb van 80e
Dat eerste, gok ik. Anders had 't wel sms geheten...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:38 schreef TwyLight het volgende:
Als die 3.0 uitkomt he, zou je dan moeten betalen voor een MMS? of zou er dan gewoon 1 smsje afgaan van je bundel?
niet zo bijdehand hequote:Op woensdag 10 juni 2009 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste, gok ik. Anders had 't wel sms geheten...
In de prijslijst van een i-xxx abonnement staat gewoon dat een MMS 50 cent kost. Gaat dus buiten de bundel om.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
niet zo bijdehand hetoen die bundel uitkwam zat mms nog niet in het pakket, zou wel sympathiek zijn van t-mobile als er gewoon 1 smsje van de bundel afging. of 2.
Denk dat MMS weer als een 'nieuw' product in de markt wordt gezet. En dan wil T-Mobile natuurlijk maar al te graag wat centen meepikken...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
niet zo bijdehand hetoen die bundel uitkwam zat mms nog niet in het pakket, zou wel sympathiek zijn van t-mobile als er gewoon 1 smsje van de bundel afging. of 2.
Copy paste van de Apple store.quote:
quote:Verwachte verzenddatum: Binnen 24 uur
Verwachte leverdatum: 11 Jun, 2009 - 15 Jun, 2009
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Goed nieuws, ook in de nieuwe 13" en 15" MBP's is het geheugen en de harddisk user-replacable: http://manuals.info.apple(...)o_13inch_Mid2009.pdf
Tevens:
[..]
Binnenkort mijn unibody MBquote:
MacBook Pro 13" (standaard model) en een 8GB iPod touch met de Back-to-School actie, die meteen marktplaats opgaat.quote:
Ah mooi.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Binnenkort mijn unibody MB
[..]
MacBook Pro 13" (standaard model) en een 8GB iPod touch met de Back-to-School actie, die meteen marktplaats opgaat.
Als ik hem heb kan ik wel eens uitgebreid het verschil bekijken tussen de unibody MB 13" en de MBP 13", en hier posten. Ik ben zelf vooral benieuwd naar het display.
Geen problemen hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:31 schreef Junkie het volgende:
Hebben jullie ook problemen met inloggen bij Me.com?
Ik heb al 2 keer mijn wachtwoord veranderd en andere browsers geprobeerd.
Dankje, snap er hier geen drol meer van.quote:
Ik zou het niet doen. Je betaalt nog steeds als dat ding al oud is geworden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef TwyLight het volgende:
Iemand zon Primeline regeling bij Apple genomen? (Die afbetalings-regeling)ik vertrouw dat echt voor geen meter...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Jarno het volgende:
Even hier maar vragen, aangezien ik opzoek ben naar software voor OSX en wat ik via Google kan vinden gaat veelal over Windows:
Ik heb sinds gisteren een Popcorn Hour, zo'n networked media tank, harstikke leuk en werkt prima, alleen met sommige xvid avi's heb ik een probleem. Deze spelen eerst zonder geluid, en gaan daarna stotteren qua afspelen. Nu lees ik overal dat ik deze files moet 'remuxen' en dat je dat op Windows met Virtualdub zou doen (zie oa http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=13884 ) . Hoe doe ik dat (makkelijk en snel) onder OSX? Iemand een idee?
Echt he, ik hoor gewoon mensen bij Apple lachen als iemand het vakje Apple Financiering aankliktquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Je betaalt nog steeds als dat ding al oud is geworden.
En als je 1x niet kunt betalen gaat je rente omhoog en als klap op de vuurpijl mag je ook administratie of wat dan ook gaan betalen.
Dat soort services zijn echt van 't ergste soort.
Oh, nee die heb ik niet..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Jarno het volgende:
Ok, niet lachen maar het gaat om seizoenen van Charlie en Lola (tekenfilm) voor de kleine.. Niet echt heel wijd verspreid op de diverse kanalen.
Nogmaals?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe zit het met Safari 4 en Fok!? Voorheen kon ik gewoon op ctrl+s drukken om mijn post in te voeren, maar dat werkt in Safari 4 niet, werkte in de beta ook nog niet trouwens. En kunnen hier de 'sluitkruisjes' van de tabbladen ook naar rechts verplaatst worden?
Ik weet dat zoiets in Firefox wel kon.
Thanks!
Hoe zit dat dan precies?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef TwyLight het volgende:
Iemand zon Primeline regeling bij Apple genomen? (Die afbetalings-regeling)ik vertrouw dat echt voor geen meter...
Ik lees dat het 'even' door Visualhub halen van de avi's wel eens zou kunnen helpen. Dat ga ik vanavond maar eens proberen dan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, nee die heb ik niet..
Maar voor de afleveringen van M.A.S.K, Thundercats, Thunderbirds, Ducktales, Darkwing Duck, Captain N, had ik je wel kunnen helpen.. die voor ik m'n neefjes en nichtjes ook altijd als ze weer langskomen.
Als 't het 10Plan is, waarbij je binnen 10 maanden je aankoop met een eenmalig bedrag voor administratiekosten (39,95 euro) terugbetaalt, is dat bij bedragen vanaf 1000-1500 euro goedkoper dan dat je je geld in één keer van je spaarrekening haalt (daar vang je immers nog rente gedurende die termijn). Al die extra kosten voor rente etc., ben je echt zelf bij door je niet aan de voorwaarden te houden. Als je dat wel doet en braaf zorgt dat je uiterlijk in de negende maand alles hebt betaald, is er niets aan de hand. Als je slim bent, betaal je alles op de allerlaatste dag en heb je dus optimaal rente kunnen trekken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Je betaalt nog steeds als dat ding al oud is geworden.
En als je 1x niet kunt betalen gaat je rente omhoog en als klap op de vuurpijl mag je ook administratie of wat dan ook gaan betalen.
Dat soort services zijn echt van 't ergste soort.
Open MPEG Streamclip, sleep het videobestand in het venster.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Jarno het volgende:
Even hier maar vragen, aangezien ik opzoek ben naar software voor OSX en wat ik via Google kan vinden gaat veelal over Windows:
Ik heb sinds gisteren een Popcorn Hour, zo'n networked media tank, harstikke leuk en werkt prima, alleen met sommige xvid avi's heb ik een probleem. Deze spelen eerst zonder geluid, en gaan daarna stotteren qua afspelen. Nu lees ik overal dat ik deze files moet 'remuxen' en dat je dat op Windows met Virtualdub zou doen (zie oa http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=13884 ) . Hoe doe ik dat (makkelijk en snel) onder OSX? Iemand een idee?
En hier nog een tooltje.quote:Je wilt eigenlijk niet converteren omdat je daarmee kwaliteit verliest. De .mkv's (Matroska) die je hebt zijn zeer waarschijnlijk 720p of 1080p encodes van HDTV, Blu-ray of HD DVD (toch?). De codering is dan vrijwel zeker H.264, aangezien je die zal het vaakst aantreffen in een Matroska container.
Nu kan de Xbox 360 sowieso al H.264 aan dus in principe hoef je niet eens te converteren, ware het niet dat de Xbox geen Matroska ondersteunt. Je wil dus de videostream "doorsluizen" en het containerformaat veranderen naar MPEG-4 (.mp4) omdat de Xbox dat wél ondersteunt.
Het nadeel hiervan is dat de Xbox in een MPEG-4 container alleen twee-kanaals (stereo) geluid ondersteunt. Een eventuele meerkanaals DTS of AC3 audiostream zal je dus alsnog moeten converteren naar AAC, de gebruikte audiocodering in een MPEG-4 container.
Hoe doe je dit: je hebt eerst Quicktime Pro nodig en Perian 1.1 moet geinstalleerd zijn.
- Open je Matroska bestand in Quicktime (sleep het naar het icoon bijv.) en laat het bestand volledig laden.
- Ga naar File > Export, kies Movie to MPEG-4 en klik op Options.
- File Format moet op MP4 staan, niet op MP4 (ISMA).
- Video Format moet op Pass through staan.
- Selecteer je gewenste instellingen bij Audio.
- Klik op OK en Quicktime zal alleen de audio converteren dus het zal niet zo lang in beslag nemen.
Gezien de administratiekosten mag je nogal wat rente ontvangen wil je zogenaamd goedkoper uit zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als 't het 10Plan is, waarbij je binnen 10 maanden je aankoop met een eenmalig bedrag voor administratiekosten (39,95 euro) terugbetaalt, is dat bij bedragen vanaf 1000-1500 euro goedkoper dan dat je je geld in één keer van je spaarrekening haalt (daar vang je immers nog rente gedurende die termijn). Al die extra kosten voor rente etc., ben je echt zelf bij door je niet aan de voorwaarden te houden. Als je dat wel doet en braaf zorgt dat je uiterlijk in de negende maand alles hebt betaald, is er niets aan de hand. Als je slim bent, betaal je alles op de allerlaatste dag en heb je dus optimaal rente kunnen trekken.
Als het om een aankoopbedrag van 1000 euro gaat, moet je een rente van ongeveer 4% vinden. Bij 1500 euro wordt dat al 2,6% en bij 2250 euro 1,7%. Dat moet dus wel lukken...quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien de administratiekosten mag je nogal wat rente ontvangen wil je zogenaamd goedkoper uit zijn
http://www.youtube.com/html5quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:11 schreef koffiekoekje het volgende:
http://acid3.acidtests.org/
[ afbeelding ]
Maar je hebt dus 10 maanden de tijd om het geld te storten, zonder rente te hoeven betalen over die periode? Als ik het goed begrijpquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als het om een aankoopbedrag van 1000 euro gaat, moet je een rente van ongeveer 4% vinden. Bij 1500 euro wordt dat al 2,6% en bij 2250 euro 1,7%. Dat moet dus wel lukken...
Zo was de regeling die ik heb gelezen jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar je hebt dus 10 maanden de tijd om het geld te storten, zonder rente te hoeven betalen over die periode? Als ik het goed begrijp
Jammer dat ik er weinig over kan vinden op de Apple site...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo was de regeling die ik heb gelezen ja. Natuurlijk kan dat bedrag van administratiekosten of het aantal maanden wel es afwijken, maar da's een kwestie van goed lezen
.
O wachtquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als het om een aankoopbedrag van 1000 euro gaat, moet je een rente van ongeveer 4% vinden. Bij 1500 euro wordt dat al 2,6% en bij 2250 euro 1,7%. Dat moet dus wel lukken...
Heb 't es bij Ivizi gezien. Denk dat je dus op de website van de resellers moet kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jammer dat ik er weinig over kan vinden op de Apple site...
MMS was 5 jaar geleden al een fail.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:07 schreef Geqxon het volgende:
http://www.t-mobile.nl/ip(...)T.ac=sc_iphone2_abbo
http://www.t-mobile.nl/pe(...)rijslijst-iphone.pdf
Een MMS gaat 50 cent buiten je bundel kosten. Dat gaat denk ik een daverende failure worden...
Volgens mij hebben ze gewoon de prijslijst van de iPhone 3G-abbo's ge-copy-paste daar. Toen ik nog bij Hi zat telde een mmsje gewoon als 2 smsjes. Maar niet dat ik er ooit een gestuurd hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:07 schreef Geqxon het volgende:
http://www.t-mobile.nl/ip(...)T.ac=sc_iphone2_abbo
http://www.t-mobile.nl/pe(...)rijslijst-iphone.pdf
Een MMS gaat 50 cent buiten je bundel kosten. Dat gaat denk ik een daverende failure worden...
En ik maar wachten op mijn macquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon de prijslijst van de iPhone 3G-abbo's ge-copy-paste daar. Toen ik nog bij Hi zat telde een mmsje gewoon als 2 smsjes. Maar niet dat ik er ooit een gestuurd heb
Oh, en Engadget heeft ze alledrie al binnen.![]()
[ afbeelding ]
Ja... ik vermoed met nagenoeg dezelfde updates als de iphone.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:32 schreef raaavi het volgende:
![]()
Ik vroeg me laats af,
dat het bijna niet anders kan dat Apple met een nieuwe Ipod Video moet uitkomen
De Zune 2. van Microsoft heeft groter/beter scherm, en dat is toch aantrekkelijk als je film wilt kijken
what do you think?
Las ik toevallig ergens in de comments daar. Apple stuurt ze op om te reviewen, maar ze moeten ze wel weer inleveren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat nou regelen? Moeten ze dat betalen of stuurt Apple dat op?
Een ex-collegae van me werkte ook als reviewster voor een website en die kregen zowat alles gratis en de duurdere dingen moesten meestal teruggestuurd binnen 2 maanden. Soms kwam er dan wel iets uit de US wat te veel zou kosten of terug te halen dus dat mochten ze dan houden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat nou regelen? Moeten ze dat betalen of stuurt Apple dat op?
Of dat natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Las ik toevallig ergens in de comments daar. Apple stuurt ze op om te reviewen, maar ze moeten ze wel weer inleveren.
quote:James @ Jun 10th 2009 11:51AM
I think it's amazingly awesome that companies send you new tech and without your prompting either. Lucky. I'm just curious what happens to all of the devices after you're done with the reviews.
http://www.engadget.com/2(...)n/comments/19320127/quote:Nilay Patel @ Jun 10th 2009 11:53AM
We send everything back, or if the company lets us, we give it away. We have a strict policy against keeping anything except the crappiest swag from trade shows.
Kan al jaren, daar is OS X gelukkig heel makkelijk in. Leopard op een USB-schijf installeren of een USB-schijf als installatiedisk gebruiken is erg gemakkelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Can I install Mac OS X on an SD storage device and use it as a startup volume?
Yes. Change the default partition table to GUID using Disk Utility, and format the card to use the Mac OS Extended file format to do so.
![]()
http://support.apple.com/kb/HT3553
met een video camera en kompas?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja... ik vermoed met nagenoeg dezelfde updates als de iphone.
Voor die 29 euro zou ik geen 3 maanden uitstellen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:09 schreef brushaway het volgende:
Ik wil graag een mac gaan kopen aangezien mijn pc het opgegeven heeft. Is het het waard om eerst op de nieuwe osx te wachten voordat ik een mac koop of is het niet zo een probleem denken jullie?
Niet vast, maar zo om de 1/2 - 3/4 jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Om de hoeveel tijd wordt de macbook-lijn vernieuwd? Is dat een vast (half)jaarlijks iets?
Hier kan je de gemiddelden terugvinden; gemiddeld om de 197 dagen dus een update (intern, extern of beide).quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Om de hoeveel tijd wordt de macbook-lijn vernieuwd? Is dat een vast (half)jaarlijks iets?
Dit soort dingen kan elk besturingssysteem behalvequote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Can I install Mac OS X on an SD storage device and use it as a startup volume?
Yes. Change the default partition table to GUID using Disk Utility, and format the card to use the Mac OS Extended file format to do so.
![]()
http://support.apple.com/kb/HT3553
Mac OS X Snow Leopard Up-to-Date Programmequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:09 schreef brushaway het volgende:
Ik wil graag een mac gaan kopen aangezien mijn pc het opgegeven heeft. Is het het waard om eerst op de nieuwe osx te wachten voordat ik een mac koop of is het niet zo een probleem denken jullie?
Chill, dat scheelt weer ¤ 20quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Junkie het volgende:
[..]
Mac OS X Snow Leopard Up-to-Date Programme
Als je na 8 juni een nieuwe Mac koopt kan je zelfs voor slechts 8,95 upgraden naar Snow Leopardquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor die 29 8,95euro zou ik geen 3 maanden uitstellen...
ingebouwd magneet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wie weetmaar ik denk het niet.
Hoe zou de kompas trouwens werken? Via gps?
Nee, het is gewoon een echt kompas. Je weet wel, zo'n ding met magneten die het noorden aanwijst.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe zou de kompas trouwens werken? Via gps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |