quote:21:08
OMT: We gaan nu bellen met Priscilla Tomasoa van T-Mobile om te vragen hoe het in Nederland zit.
21:08
OMT: Nederland zit in de tweede groep.
Euh, dit was de coolste Keynote in tijden.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:07 schreef raaavi het volgende:
Falende keynotevoor mij.
ik verwacht er altijd veel van.
vorige was beter.
Ja, ik ga denk ik gewoon voor die kleinste versie. Snel zatquote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Met onderwijskorting dus erg erg prima geprijsd, die 13" MBP
15" ftw!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, ik ben nu ook even ah nadenken wat ik met mijn MBA zal doen. Nagenoeg hetzelfde formaat maar de MBP is toch echt een stuk sneller.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik ga denk ik gewoon voor die kleinste versie. Snel zat
Ik winquote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, dit was de coolste Keynote in tijden.
Nog een keertje dan:MBP 13" met FW
Snow Leopard voor 30 dollar
TomTom voor de iPhone
Tethering voor de iPhone
Een snellere iPhone
32 GB op de iPhone
9 uur internetten op de iPhone
En dat allemaal in 1 presentatie, WTF![]()
![]()
Noem me is een paar telefoons met ingebouwd kompas en 7,2 HSPDAquote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef raaavi het volgende:
[..]
Het falende gedeelte bedoel ik de Iphone.
Had gewoon iets 'nieuws' verwacht. niet dingen die andere merken al jaren hebben.
En 30 fps video met automatische focus + witbalans en een accu waarop je 9 uur kunt internetten.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef Swindler het volgende:
[..]
Noem me is een paar telefoons met ingebouwd kompas en 7,2 HSPDA
quote:De nieuwe versie van de iPhone komt over anderhalve week in enkele landen uit. Waarschijnlijk volgt Nederland een week later, op 26 juni, maar dat werd tijdens de presentatie niet bevestigd. T-Mobile wilde niets kwijt over de komst van de nieuwe iPhone naar Nederland. "We komen met eigen berichten daarover, maar nu nog niet", aldus perswoordvoerder Hennie van der Heiden.
En dan heb je ook 5 abonnementen van 2 jaar erbijquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef fyah het volgende:
Heb ik toch maar mooi mijn iphone 3G op tijd verkocht om nu van dat geld 5 nieuwe te kunnen kopenwin
Whahaha, er is dus iemand in NL die zich zelf nu voor zn kop loopt te slaanquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef fyah het volgende:
Heb ik toch maar mooi mijn iphone 3G op tijd verkocht om nu van dat geld 5 nieuwe te kunnen kopenwin
Ach, met Firewire aan boord kan je ten minste een fatsoenlijke geluidskaart aansluiten.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
13" MacBook Pro heeft geen losse audio in meer. Iets om rekening mee te houden voor sommigen?
Sinds november, en nee, ik kan wel leven zonder een 3GS.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik neem aan dat veel mensen hier met een iPhone 3G van vorig jaar Juli met een 2jarig abbo bij T-mobile zitten? Al plannen/leuke oplossingen om toch de 3GS te krijgen anyone?
Ja, hiermee het eerste berichtje nu danquote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Is er nu een Safari 4 Final dan?
Je moest eens weten hoe ik hier zit te peinzen en te denken hoe het mij gaat lukken sinds de bekendmaking. Ik was ook 1 van die mensen die niet teveel wilde betalen en dus maar een 2jarig contract heeft gepaktquote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik neem aan dat veel mensen hier met een iPhone 3G van vorig jaar Juli met een 2jarig abbo bij T-mobile zitten? Al plannen/leuke oplossingen om toch de 3GS te krijgen anyone?
Als je het goed doet, wacht je tot 17 juni tot elke iPod touch met OS3.0 geleverd wordt, doe je de Back2School actie en heb je de goedkoopste voor rond de 900 euro.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat de Lost en Stolen regeling waar van pas komt? Maar goed, zit je wel Extra Lang aan T-Mobile vast. Ik zou zeggen, gewoon sparen en een simlockvrije op de vrije markt zien te scoren. Of een gen overslaan een keertje.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Volgend jaar komt er toch wel weer een nieuwequote:Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien dat de Lost en Stolen regeling waar van pas komt? Maar goed, zit je wel Extra Lang aan T-Mobile vast. Ik zou zeggen, gewoon sparen en een simlockvrije op de vrije markt zien te scoren. Of een gen overslaan een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |