oh...dan was je zeker alweer de deur uit voordat ik wakker werdquote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, ik naast een lekkere vent
Is er eindelijk een vrouw eerlijk en duidelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maak die jongen nou toch niet zo verdrietig!!
geeft ze het verkeerde antwoordquote:Op maandag 8 juni 2009 17:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is er eindelijk een vrouw eerlijk en duidelijk.
hihi... in het kader van wat we vanochtend afgesproken hebben, maak ik deze opmerking nu ff lekker nietquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hihi... in het kader van wat we vanochtend afgesproken hebben, maak ik deze opmerking nu ff lekker niet
jammer voor jouquote:
hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...dan was je zeker alweer de deur uit voordat ik wakker werd
idd...je hebt 10 anderen nodig om mij te kunnen vervangen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is geen verkapt naamtopic he?
[..]
haha
Wat toch fijn dat wij zulke goede vrienden zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...je hebt 10 anderen nodig om mij te kunnen vervangen.
Lucky you.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat toch fijn dat wij zulke goede vrienden zijn.
met aparte beddenquote:
Helmondsequote:
Sinds maart niet meer geweestquote:
maandagavond gaat doorquote:
je zal het wel missenquote:
Je overleeft hetquote:
Net gedoucht..quote:
Nee.. ik lekquote:
HALLO JOEY!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Brownies kunnen me gestolen worden... Hard neuken wil ik...
Ga dat doen danquote:Op maandag 8 juni 2009 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Ik zal het eens voorstellen vanavondquote:
Komt helemaal goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen vanavond
Zoals God het bedoeld heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Waar die altijd is... Heb wel pm Skaai die naam ken ik...quote:Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Skaai het volgende:
Waar is je fotoboek Joey?
wat ga je doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen vanavond
Bazar 7uur?quote:
OMG, zo irritant - mijn ex-beste vriendin praatte ook altijd over "hij" alsof ze scharrelde met God of zoquote:Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb zóóó in de zenuwen gezeten en moest echt op mijn vingers zitten om niet te bellen/sms-en/mailen maar... een uurtje geleden heb ik toch het (verlossende) telefoontje gehad dat HIJ morgen langskomt.
Hij klonk heel erg timide ("... als je nog wil dat ik langskom" en "sorry dat ik niet reageerde op je laatste smsje"), dus hij zal waarschijnlijk net zo in de zenuwen zitten als ik.
Heb nog steeds wel heel erg de zenuwen over morgen, maar nu weet ik tenminste zeker dat hij langskomt.
Yay !
Oh. Waar ken je die naam anders dan Fok van?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar die altijd is... Heb wel pm Skaai die naam ken ik...
Massagequote:
Alhoewel, als jij om 7 uur met iemand gaat neuken in de bazar zet ik wel even een videocamera aanquote:
oehquote:
Van FOK maar sta jij niet bekend als 1vd lekkerste vrouwen van fok? Of haal ik je met ander door de war?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh. Waar ken je die naam anders dan Fok van?
Skaai is lekkerquote:Op maandag 8 juni 2009 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van FOK maar sta jij niet bekend als 1vd lekkerste vrouwen van fok? Of haal ik je met ander door de war?
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alhoewel, als jij om 7 uur met iemand gaat neuken in de bazar zet ik wel even een videocamera aan
Bekend, ik?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van FOK maar sta jij niet bekend als 1vd lekkerste vrouwen van fok? Of haal ik je met ander door de war?
quote:
Die gast die me dumpte via de mail maar soort van terugkrabbelde en mij alsnog heel graag zou willen zien nadat hij 6 mnd in het buitenland gezeten heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
OMG, zo irritant - mijn ex-beste vriendin praatte ook altijd over "hij" alsof ze scharrelde met God of zo
Maar wat was het verhaal dan?
Naja als ik zelfs je nick ken...quote:
Heb je wel een breedbeeldcamera? Anders past de piemel van Joey er natuurlijk nooit op.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alhoewel, als jij om 7 uur met iemand gaat neuken in de bazar zet ik wel even een videocamera aan
Ik ben anders beheurlijk technisch en zelfredzaam wat dat betreft.quote:
dat is ook zooo moeilijkquote:
heb je hd(ready) tv?quote:
Toen lag ik ziek in bed met zweren in mijn gezichtquote:
Jup! Little big planet gekocht en kill zone erbij, weet nog niet wat ik er nog meer bij wil kopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is ook zooo moeilijk
[..]
heb je hd(ready) tv?
dat klinkt niet geilquote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen lag ik ziek in bed met zweren in mijn gezicht
wat voor games hou je van? (graphics van killzone zijn erug vet... en het is gemaakt door nederlands bedrijfquote:Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup! Little big planet gekocht en kill zone erbij, weet nog niet wat ik er nog meer bij wil kopen.
En waar was jij het weekend daarna?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
Ikzelf van race en rpg-games, huisgenootje is meer van de vechtspellen en blije LBP-achtige dingen dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat voor games hou je van? (graphics van killzone zijn erug vet... en het is gemaakt door nederlands bedrijf)
Oh! Okee. Als jij het zegt.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben anders beheurlijk technisch en zelfredzaam wat dat betreft.
Ik ben geen standaard vrouw.quote:
uncharted: drakes fortune is wel leukquote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ikzelf van race en rpg-games, huisgenootje is meer van de vechtspellen en blije LBP-achtige dingen dus.
Ik heb het zelf gedaan, Qutje.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Okee. Als jij het zegt.
Serieus. Welke stoere man heeft hem voor je aangesloten?
Jou heb ik nog niet eerder hier gezienquote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef erikje14 het volgende:
als die stomme bloemkool nog eens wil gaan koken
Slecht excuus!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:
teruglezen danquote:Op maandag 8 juni 2009 18:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet eerder hier gezien
Hoi
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:20 schreef getl0st het volgende:
En hoi rest![]()
even snel douchen en dan kom ik ook weer gezellig mee doen![]()
hoe zat het nou was ik nou jouw kloon of jij de mijne?quote:
eej das mijn ding!quote:
we zijn beide een kloon van HHquote:Op maandag 8 juni 2009 18:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe zat het nou was ik nou jouw kloon of jij de mijne?
Yeps, ga volgende week paar dagen naar een "veel-te-lang-niet-gezien" vriendinquote:Op maandag 8 juni 2009 18:23 schreef Murmeli het volgende:
Jannuk blij?
doe ik mee
(ben alleen niet blij maargoed)
oja sorry.... ik dacht er al aan toen i khet net poste en toen dacht ik: maar KZ schrijft altijd alohaatjes dus dan mag dit wel...quote:
Onwijs.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geil ding he?.........................zo,n PS3
ow leuk, gezelli!! woont ze ver weg?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:24 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, ga volgende week paar dagen naar een "veel-te-lang-niet-gezien" vriendin
(sjeetje)
jij roept van iedereen die je kent dat ie lekker en interessant is.quote:
ze woont in Arnhem, is te doen met mn tuutjequote:Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef Murmeli het volgende:
ow leuk, gezelli!! woont ze ver weg?
dank je voor
dan hoef ik me geen zorgen te makenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
jij roept van iedereen die je kent dat ie lekker en interessant is.![]()
ah tof!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ze woont in Arnhem, is te doen met mn tuutje
dat je niet kan koken kan je niet op het vrijgezel zijn afschuivenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:29 schreef erikje14 het volgende:
kipfilet is gecremeerd hier en de bloemkool verkoold
echte vrijgezel eej
hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 18:29 schreef erikje14 het volgende:
kipfilet is gecremeerd hier en de bloemkool verkoold
echte vrijgezel eej
Het is een zij. En meerderen onderstrepen Ripley's visie hierin. En jullie hebben pech. Het is mijn worst waar Skaai naar hunkert.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef Feitosa het volgende:
jij roept van iedereen die je kent dat ie lekker en interessant is.![]()
volgende meet is eten bij getlostquote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
dat je niet kan koken kan je niet op het vrijgezel zijn afschuiven
met mijn kookkunsten is niets mis
Heb je ,m ook al aan het netwerk hangen? Vriend van me had indertijd ff geholpen met de configuratie voor het netwerk.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onwijs.
Maar heb er al vaker op gespeeld bij vrienden, dus tis niet allemaal nieuw.
Wil Burnout nog kopen sowieso.
Ja kunst, zelf ik hunker naar jouw worst menquote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een zij. En meerderen onderstrepen Ripley's visie hierin. En jullie hebben pech. Het is mijn worst waar Skaai naar hunkert.
Ja, volgens mij wel. Huisgenootje is nu helemaal into LBP.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb je ,m ook al aan het netwerk hangen? Vriend van me had indertijd ff geholpen met de configuratie voor het netwerk.
Al een HDMI kabel erbij?
Ik ken dat mens niet eens. Zag net wel d,r appartemententopic en het leek wel alsof ze tegenover de Dynamo woont aan de smalle haven.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het is een zij. En meerderen onderstrepen Ripley's visie hierin. En jullie hebben pech. Het is mijn worst waar Skaai naar hunkert.
Jaloezie is niet mooi, HW.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja kunst, zelf ik hunker naar jouw worst men.
ja maar jij loopt ook te patsen met je worst midden in het vondelpark bij Vertigo menquote:
wat is je nick ? , voeg je dan ff toequote:Op maandag 8 juni 2009 18:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Huisgenootje is nu helemaal into LBP.
En ja, die hebben we idd al, zat bij de tv.
Och, jezus, dat heb ik allemaal nog niet eens.quote:
Burnout kan je ook via PSN bestellen online.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, jezus, dat heb ik allemaal nog niet eens.
We hebben m samen gekocht, en ik ga er niet op voor ik een fatsoenlijk spel heb.
Ja, maar ik wil dat natuurlijk weer "voor weinig".quote:Op maandag 8 juni 2009 18:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Burnout kan je ook via PSN bestellen online.
Jullie zagen er zo verregend en miserabel uit, dat ik dacht: Hé, als niets meer baat, kan een worst geen kwaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:34 schreef HeatWave het volgende:
ja maar jij loopt ook te patsen met je worst midden in het vondelpark bij Vertigo men.
Ik word haast nieuwsgierig naar jouw worst.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jullie zagen er zo verregend en miserabel uit, dat ik dacht: Hé, als niets meer baat, kan een worst geen kwaad.
Dat word je niet, dat ben je al. Geef maar toe.quote:
Vast knakworst.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jullie zagen er zo verregend en miserabel uit, dat ik dacht: Hé, als niets meer baat, kan een worst geen kwaad.
een wonder!quote:
Worst party 2007.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:42 schreef HeatWave het volgende:
Het was het worst-kaas scenario zeg maar.
Ik hou niet zo van worst. Soms.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat word je niet, dat ben je al. Geef maar toe.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Zo zo! Iemand vind mij zo interessant dat hij/zij mijn Fok! account heeft geprobeerd te bereiken via een nieuwe passwordaanvraag.
had ik lang geleden ook al eensquote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Zo zo! Iemand vind mij zo interessant dat hij/zij mijn Fok! account heeft geprobeerd te bereiken via een nieuwe passwordaanvraag.
Zal dat een fokker zijn? want die weten toch wel dat dat geen nut heeft. (ivm mail enzo)quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Dat hebben ze bij mij ook al een keer of 10 gedaan. Minimaal.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Dat zeggen ze allemaal, totdat ze eens van mijn worst geproefd hebben. Dan zijn ze niet meer te houden.quote:
Het is goed beveiligd jaquote:Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal dat een fokker zijn? want die weten toch wel dat dat geen nut heeft. (ivm mail enzo)
Mijn hackskillzz hebben gefaald!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Ik heb ook zoiets gehad ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Eindigde het IP adres waarvan het gedaan is op een 3?quote:
Ik zou mijn tanden erin moeten zetten om er zeker van te zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal, totdat ze eens van mijn worst geproefd hebben. Dan zijn ze niet meer te houden.
Haha. Als die persoon het zo interessant vindt kan hij/zij me het rechtstreeks vragen. Geen behoefte om me af te vragen wie het is.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets gehad ja.
Exvriendje met controledrang.
Heb je enig idee wie het kan zijn?
Gelijk heb je.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha. Als die persoon het zo interessant vindt kan hij/zij me het rechtstreeks vragen. Geen behoefte om me af te vragen wie het is.
Kun je het IP adres achterhalen? Wist ik niet. Zo ja, dan plaats ik er een bericht van bij beheer.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Eindigde het IP adres waarvan het gedaan is op een 3?
Die staat in het mailtje wat je gehad hebt als het goed isquote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je het IP adres achterhalen? Wist ik niet. Zo ja, dan plaats ik er een bericht van bij beheer.
nee maar dat sluit niet uit dat het een wonder blijftquote:
Aha. Ik vermoedde dat dat het adres van Fok! was. Ga direct misbuik melden. Bedanktquote:Op maandag 8 juni 2009 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die staat in het mailtje wat je gehad hebt als het goed is
maar eindigde het op een 3?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha. Ik vermoedde dat dat het adres van Fok! was. Ga direct misbuik melden. Bedankt
jammer..dan heb ik een andere stalkerquote:
altijd nog beter dan een file zonder een benzinestation in de buurt als je heul nodig naar de wc moetquote:Op maandag 8 juni 2009 19:02 schreef mrbox het volgende:
Kluts!! Ben jij wel thuis ? Mag van de ns nog ff wat langer genieten van de voorzieningen @ station
Echt waar?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Je kan wel ongeveer kijken waar het vandaan komt ! Sterkte iig !!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je het IP adres achterhalen? Wist ik niet. Zo ja, dan plaats ik er een bericht van bij beheer.
werkt niet altijd...mijn IP komt uit Utrechtquote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan wel ongeveer kijken waar het vandaan komt ! Sterkte iig !!
Echt waarquote:
Haha, dat hoef je mij niet te leren, maar bedanktquote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wellicht krijg je ooit de kans om te genieten van mijn worst. Als je je kaarten goed speelt.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:54 schreef Kluts het volgende:
Ik zou mijn tanden erin moeten zetten om er zeker van te zijn.
Ow.. ennuhhhquote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt waar
[..]
Haha, dat hoef je mij niet te leren, maar bedankt
Ja idd maar schijnbaar kunnen we weer nuquote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd nog beter dan een file zonder een benzinestation in de buurt als je heul nodig naar de wc moet
Hahaha. Wat leukquote:Op maandag 8 juni 2009 19:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ow.. ennuhhh
Ik heb vandaag een sms gehad van dame in kwestie.. werkt het zo snel?
Betrapt....quote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Er zijn meer wegen naar romequote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkt niet altijd...mijn IP komt uit Utrecht
Kan je er ook voor zorgen dat ik straks op de sportschool iemand leer kennen waarmee ik deze week nog ga sexen?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Wat leuk![]()
Het kan wel. Heb het ooit gedaan voor mijn broer, binnen 1 dag en de andere keer binnen 3 dagen prijs.
Heb toevallig ook voor iemand anders een healing gedaan op afstand en het leuke was dat ik hem vandaag sprak en toen had hij het over hoofdpijn en diezelfde hoofdpijn heb ik ook gehad op hetzelfde tijdstip (en verdween ook).
Ik vind dit wel leuk![]()
Goede avond jonge damequote:
Sterkte?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
waar heb jij last van joey?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je er ook voor zorgen dat ik straks op de sportschool iemand leer kennen waarmee ik deze week nog ga sexen?
Dat heb jij toch helemaal niet nodig Joey?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je er ook voor zorgen dat ik straks op de sportschool iemand leer kennen waarmee ik deze week nog ga sexen?
Goede avond Murmquote:
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....quote:
Die was vanmiddag al in mn maag gedoken, en ja, hij was lekker!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond jonge dame
Was de pizza lekker?
Arme jongenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....
Jawel want ik wil er niets voor doen. Gewoon ff geen gezeik, niet versieren, gewoon seks...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet nodig Joey?
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd nog beter dan een file zonder een benzinestation in de buurt als je heul nodig naar de wc moet
Wat voor pizza was het?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die was vanmiddag al in mn maag gedoken, en ja, hij was lekker!
Hoeren?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel want ik wil er niets voor doen. Gewoon ff geen gezeik, niet versieren, gewoon seks...
ach gut arme jongen... niemand die met je wilt vreemdgaan??quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....
Ehhh dat weet ik niet meer, heb gister op de automatische piloot besteldquote:
eens kijken, ik precies:quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je begint oud te worden, weet niet eens meer wat je gegeten hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ehhh dat weet ik niet meer, heb gister op de automatische piloot besteld
Kennelijk heb je toch een goede smaak. Zelfs op de automatische piloot.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ehhh dat weet ik niet meer, heb gister op de automatische piloot besteld
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben je al zo oudquote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eens kijken, ik precies:
10035 dagen 18 uur en 17 minuten
We have a winnerquote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eens kijken, ik precies:
10035 dagen 18 uur en 17 minuten
Ja kan het beter jou wensen idd! Een week alquote:
Heeft mijn ex ook gedaan nadat ik het wachtwoord verranderdequote:Op maandag 8 juni 2009 18:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets gehad ja.
Exvriendje met controledrang.
Heb je enig idee wie het kan zijn?
via ripe.net kun je zien bij welke provider het IP hoort, weet je al iets meer iigquote:Op maandag 8 juni 2009 19:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Heeft mijn ex ook gedaan nadat ik het wachtwoord verranderde
Ik was nerd genoeg om m'n eigen oude ip adres te herkennenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef erikje14 het volgende:
[..]
via ripe.net kun je zien bij welke provider het IP hoort, weet je al iets meer iig
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Centraal Station, neem een tientje meequote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goeie tipquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke
ghehe, rechts is wat gespierder dan links jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook afwisselenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:24 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ghehe, rechts is wat gespierder dan links ja
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach gut arme jongen... niemand die met je wilt vreemdgaan??
Maagdelijk?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken hoor.
Ik zeg toch dat ik er gewoon niets voor wil doen. En wel nieuw vlees graag....
Slap gelul want daar ben ik elke ochtend en avond. Met wel meer dan een tientje op zakquote:
met een slappe lul kan je niet neuken hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Slap gelul want daar ben ik elke ochtend en avond. Met wel meer dan een tientje op zak
Dan doe je toch echt iets verkeerdsquote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Slap gelul want daar ben ik elke ochtend en avond. Met wel meer dan een tientje op zak
We zijn verhuisd, krijgen morgen pas internet en zij heeft voor de uni inet nodig. Dus zit bij dr ouders. Dus zouden we dit weekend samen zijn, maar was ze ziek. Dus langsgegaan zonder seksquote:
en nog moeten ze je niet?? ze hebben daar meer mensenkennis dan ik dachtquote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met een slappe lul kan je niet neuken hoor
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met een slappe lul kan je niet neuken hoor
Als ze 17 is... Waarom nietquote:
Hier, Warmoesstraat 114, neem 2 breezers en 20 euro meequote:Op maandag 8 juni 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken hoor.
Ik zeg toch dat ik er gewoon niets voor wil doen. En wel nieuw vlees graag....
Mn vingers beginnen te kriebelen he... Wees bang, ik pak je aanquote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en nog moeten ze je niet?? ze hebben daar meer mensenkennis dan ik dacht
Ik was er zaterdagnacht nog... Snap niet waarom vrouwen er niet altijd zo bijlopen...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, Warmoesstraat 114, neem 2 breezers en 20 euro mee![]()
[ afbeelding ]
dan lieve joey, moet je ook niet klagen! als ze trouwens niet wil neuken als ze ziek is dan vindt ze je niet echt leuk....quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn vingers beginnen te kriebelen he... Wees bang, ik pak je aan![]()
Maar dat zal het zijn ja... Ik zal nooit voor seks betalen. Onnodig....
Jawel joh... Alhoewel we wel onze twijfels hebben...quote:
ben in een kutbui en jij bent dan precies persoon die ik wil afzeiken zonder me schuldig te voelenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn vingers beginnen te kriebelen he... Wees bang, ik pak je aan![]()
Maar dat zal het zijn ja... Ik zal nooit voor seks betalen. Onnodig....
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan lieve joey, moet je ook niet klagen! als ze trouwens niet wil neuken als ze ziek is dan vindt ze je niet echt leuk....
Die heeft aan 1 breezer wel genoeg zo te zienquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, Warmoesstraat 114, neem 2 breezers en 20 euro mee![]()
[ afbeelding ]
als ik ziek ben heb ik soms nog meer zin dan normalquote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan lieve joey, moet je ook niet klagen! als ze trouwens niet wil neuken als ze ziek is dan vindt ze je niet echt leuk....
Je weet dat je mij niet kan afzeiken...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben in een kutbui en jij bent dan precies persoon die ik wil afzeiken zonder me schuldig te voelen
Die twijfels lossen zichzelf wel een keer opquote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel joh... Alhoewel we wel onze twijfels hebben...![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik ziek ben heb ik soms nog meer zin dan normal![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben in een kutbui en jij bent dan precies persoon die ik wil afzeiken zonder me schuldig te voelen
Nee hoor... Verveel me gewoon een beetjequote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het uit Joey?
Of ben je gewoon tijdelijk even uitgekeken?
bang voor concurentie...???quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat je mij niet kan afzeiken...
En je weet dat ik jou wel kan raken, dus gewoon niet doen....
Maar ik ben nog steeds in mn lieve bui, dus reageer je maar ff af...
Maarrrrrrr Pien wordt van mij en niet van jou![]()
Dan ben je vast heel erg ziekquote:Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik ziek ben heb ik soms nog meer zin dan normal![]()
Hehe, Pien is allang van mijquote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat je mij niet kan afzeiken...
En je weet dat ik jou wel kan raken, dus gewoon niet doen....
Maar ik ben nog steeds in mn lieve bui, dus reageer je maar ff af...
Maarrrrrrr Pien wordt van mij en niet van jou![]()
Ik maak me er dan ook niet druk om, zij wel daarentegen...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die twijfels lossen zichzelf wel een keer op
ja schat, ik dacht dat jij wel zo slim was om dat zelf te kunnen bedenken. je hebt mij ook niet om advies gevraagd....quote:
Ik snap dat welquote:Op maandag 8 juni 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor... Verveel me gewoon een beetje
Ik heb alleen commentaar op je kapsel gehad. Of eigenlijk waren het tips, maar je luistert niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bang voor concurentie...???
ohw je pakt me maar wat je wilt op me uiterlijk.. vind het prima...
Als ik heel erge buikpijn heb, wil het niet zoquote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja schat, ik dacht dat jij wel zo slim was om dat zelf te kunnen bedenken. je hebt mij ook niet om advies gevraagd....
maar iig zowel KZ als ik neuken gewoon ook als we ziek zijnlekker extra zweterig
dat zeg ik.. Ik ben in voordeel bij pienquote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb alleen commentaar op je kapsel gehad. Of eigenlijk waren het tips, maar je luistert niet.
Hoezo concurrentie... Je bent een meisje
En hoe gaat het ook al weer met je relatiequote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja schat, ik dacht dat jij wel zo slim was om dat zelf te kunnen bedenken. je hebt mij ook niet om advies gevraagd....
maar iig zowel KZ als ik neuken gewoon ook als we ziek zijnlekker extra zweterig
maar met koorts ofzo gaat het primaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik heel erge buikpijn heb, wil het niet zo
Hoe gaat het trouwens met dat meisje van die cursus?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik maak me er dan ook niet druk om, zij wel daarentegen...
Als ik flink koorts heb heb ik er echt geen zin in...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar met koorts ofzo gaat het prima
Nee je bent als vrouw zijnde in het nadeel. Mannen gebruikt ze voor de seks. Precies zoals ik het wil.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zeg ik.. Ik ben in voordeel bij pien
jij bent man... geen verstand van mode![]()
Gelukkig ben jij niet zo'n prater tijdens de seks en hoor ik dat altijd pas achterafquote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik heel erge buikpijn heb, wil het niet zo
Sterker nog, als ik echt ziek ben, dan voel ik me na sex echt een stuk beter.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en de vrouw kleed hemquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee je bent als vrouw zijnde in het nadeel. Mannen gebruikt ze voor de seks. Precies zoals ik het wil.
Geen verstand van mode....? Kleren maken de man...
Daar mail ik dagelijks mee... Maar verder nog niets concreet. Laat de relatie ook weer wat vriendschappelijker worden... Wacht rustig op mijn tijdquote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met dat meisje van die cursus?
heej jij hier... long time no see hierquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n prater tijdens de seks en hoor ik dat altijd pas achteraf
wat een kutopmerkingquote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En hoe gaat het ook al weer met je relatie?
Ja, ik houd niet van halverwege stoppenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n prater tijdens de seks en hoor ik dat altijd pas achteraf
Moet idd toegeven dat vrouwen het mij geleerd hebben. Maar nu doe ik het toch echt altijd zelf.quote:
Niets om je zorgen over te maken.quote:
Okequote:Op maandag 8 juni 2009 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar mail ik dagelijks mee... Maar verder nog niets concreet. Laat de relatie ook weer wat vriendschappelijker worden... Wacht rustig op mijn tijd
Poeh, traantje springt in mn ogen...quote:
Ghehe, ik heb altijd zwart aan, makkelijk en hoef zo maar 2 wasjes te doen (zwart & witquote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet idd toegeven dat vrouwen het mij geleerd hebben. Maar nu doe ik het toch echt altijd zelf.
Kan de waarheid wel zijn, maar de manier waar op is niet goedquote:Op maandag 8 juni 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Poeh, traantje springt in mn ogen...
Het is gewoon de waarheid en Murm kan er wel tegen hoor.
Topic staat nu toch al in mijn AT, dus kan net zo goed nog wat posten dan hequote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heej jij hier... long time no see hier
WB
Ik bedoelde het niet zo....quote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan de waarheid wel zijn, maar de manier waar op is niet goed
de enige relatie die ik heb gaat erg goed!! ik hou veel van mij!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En hoe gaat het ook al weer met je relatie?
+1quote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan de waarheid wel zijn, maar de manier waar op is niet goed
nja leuk je weer es "gezien" te hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Topic staat nu toch al in mijn AT, dus kan net zo goed nog wat posten dan he![]()
Is bijna vol, dan ben ik er weer vandoor
hehe ok dan, maar je snapt mn puntquote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de enige relatie die ik heb gaat erg goed!! ik hou veel van mij!
Te veel van jezelf houden is ook weer niet goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de enige relatie die ik heb gaat erg goed!! ik hou veel van mij!
Voordeel van gek zijn op jezelf is dat anderen ook gaan geloven dat je geweldig bent...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel van jezelf houden is ook weer niet goed.
Onzin! Ik doe het volop en life has never been better.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel van jezelf houden is ook weer niet goed.
Geloven? Het is gewoon een feit dat ik geweldig ben.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voordeel van gek zijn op jezelf is dat anderen ook gaan geloven dat je geweldig bent...
Hmm, je mag ook gewoon blijven hoor, vind het wel leukquote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Topic staat nu toch al in mijn AT, dus kan net zo goed nog wat posten dan he![]()
Is bijna vol, dan ben ik er weer vandoor
Nee hoor Joey, niemand in dit topic gelooft dat jij geweldig bent.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voordeel van gek zijn op jezelf is dat anderen ook gaan geloven dat je geweldig bent...
Jij maar jij bent gewoon tof!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Geloven? Het is gewoon een feit dat ik geweldig ben.
Volgens mij bedoeld Tijn, dat mensen arrogant worden en dat is niet bestquote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jaja, dolle boel hiero!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja leuk je weer es "gezien" te hebben
Dat hoeft hier toch ook helemaal niet? Zou juist jammer zijn. Met wie moet ik dan ruzie maken?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor Joey, niemand in dit topic gelooft dat jij geweldig bent.
Ja inderdaad. Arrogantiequote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Tijn, dat mensen arrogant worden en dat is niet best
Neuh, is wel goed zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hmm, je mag ook gewoon blijven hoor, vind het wel leuk
wie weet helpt hetquote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.![]()
Misschien moet ik ook maar gaan leven.
Achja arrogantie.... Heb in de loop van de jaren geleerd dat je daar niets mee wint. Charmant en anderen het beste gunnen is de sleutel tot succesquote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Tijn, dat mensen arrogant worden en dat is niet best
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef Kluts het volgende:
Relaties. Heb ik t wel ff helemaal mee gehad voor de komende tijd.
Jezelf?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hoeft hier toch ook helemaal niet? Zou juist jammer zijn. Met wie moet ik dan ruzie maken?
enige wat kut is van single zijn (vind ik) is dat je af en toe het knuffelen mist, het samen hangen voor de tv met kaarsjes aan lekker knuffelend en zoenendquote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef Kluts het volgende:
Relaties. Heb ik t wel ff helemaal mee gehad voor de komende tijd.
Moet ik weer kloons maken en die worden altijd in de shredder gegooidquote:
Tuurlijk helpt het kijk maar naar Joeyquote:
Waarom zeg je nou zoietsquote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
enige wat kut is van single zijn (vind ik) is dat je af en toe het knuffelen mist, het samen hangen voor de tv met kaarsjes aan lekker knuffelend en zoenend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |