Hahaha. Wat leukquote:Op maandag 8 juni 2009 19:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ow.. ennuhhh
Ik heb vandaag een sms gehad van dame in kwestie.. werkt het zo snel?
Betrapt....quote:Op maandag 8 juni 2009 18:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Kun je het IP adres achterhalen? Wist ik niet. Zo ja, dan plaats ik er een bericht van bij beheer.
Er zijn meer wegen naar romequote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkt niet altijd...mijn IP komt uit Utrecht
Kan je er ook voor zorgen dat ik straks op de sportschool iemand leer kennen waarmee ik deze week nog ga sexen?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Wat leuk![]()
Het kan wel. Heb het ooit gedaan voor mijn broer, binnen 1 dag en de andere keer binnen 3 dagen prijs.
Heb toevallig ook voor iemand anders een healing gedaan op afstand en het leuke was dat ik hem vandaag sprak en toen had hij het over hoofdpijn en diezelfde hoofdpijn heb ik ook gehad op hetzelfde tijdstip (en verdween ook).
Ik vind dit wel leuk![]()
Goede avond jonge damequote:
Sterkte?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan wel ongeveer kijken waar het vandaan komt ! Sterkte iig !!
waar heb jij last van joey?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je er ook voor zorgen dat ik straks op de sportschool iemand leer kennen waarmee ik deze week nog ga sexen?
Dat heb jij toch helemaal niet nodig Joey?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je er ook voor zorgen dat ik straks op de sportschool iemand leer kennen waarmee ik deze week nog ga sexen?
Goede avond Murmquote:
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....quote:
Die was vanmiddag al in mn maag gedoken, en ja, hij was lekker!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
Goede avond jonge dame
Was de pizza lekker?
Arme jongenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....
Jawel want ik wil er niets voor doen. Gewoon ff geen gezeik, niet versieren, gewoon seks...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet nodig Joey?
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
altijd nog beter dan een file zonder een benzinestation in de buurt als je heul nodig naar de wc moet
Wat voor pizza was het?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die was vanmiddag al in mn maag gedoken, en ja, hij was lekker!
Hoeren?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel want ik wil er niets voor doen. Gewoon ff geen gezeik, niet versieren, gewoon seks...
ach gut arme jongen... niemand die met je wilt vreemdgaan??quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....
Ehhh dat weet ik niet meer, heb gister op de automatische piloot besteldquote:
eens kijken, ik precies:quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je begint oud te worden, weet niet eens meer wat je gegeten hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ehhh dat weet ik niet meer, heb gister op de automatische piloot besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |