oehquote:
Van FOK maar sta jij niet bekend als 1vd lekkerste vrouwen van fok? Of haal ik je met ander door de war?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh. Waar ken je die naam anders dan Fok van?
Skaai is lekkerquote:Op maandag 8 juni 2009 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van FOK maar sta jij niet bekend als 1vd lekkerste vrouwen van fok? Of haal ik je met ander door de war?
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alhoewel, als jij om 7 uur met iemand gaat neuken in de bazar zet ik wel even een videocamera aan
Bekend, ik?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van FOK maar sta jij niet bekend als 1vd lekkerste vrouwen van fok? Of haal ik je met ander door de war?
quote:
Die gast die me dumpte via de mail maar soort van terugkrabbelde en mij alsnog heel graag zou willen zien nadat hij 6 mnd in het buitenland gezeten heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
OMG, zo irritant - mijn ex-beste vriendin praatte ook altijd over "hij" alsof ze scharrelde met God of zo
Maar wat was het verhaal dan?
Naja als ik zelfs je nick ken...quote:
Heb je wel een breedbeeldcamera? Anders past de piemel van Joey er natuurlijk nooit op.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alhoewel, als jij om 7 uur met iemand gaat neuken in de bazar zet ik wel even een videocamera aan
Ik ben anders beheurlijk technisch en zelfredzaam wat dat betreft.quote:
dat is ook zooo moeilijkquote:
heb je hd(ready) tv?quote:
Toen lag ik ziek in bed met zweren in mijn gezichtquote:
Jup! Little big planet gekocht en kill zone erbij, weet nog niet wat ik er nog meer bij wil kopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is ook zooo moeilijk
[..]
heb je hd(ready) tv?
dat klinkt niet geilquote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen lag ik ziek in bed met zweren in mijn gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |