oh...dan was je zeker alweer de deur uit voordat ik wakker werdquote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, ik naast een lekkere vent
Is er eindelijk een vrouw eerlijk en duidelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maak die jongen nou toch niet zo verdrietig!!
geeft ze het verkeerde antwoordquote:Op maandag 8 juni 2009 17:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is er eindelijk een vrouw eerlijk en duidelijk.
hihi... in het kader van wat we vanochtend afgesproken hebben, maak ik deze opmerking nu ff lekker nietquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hihi... in het kader van wat we vanochtend afgesproken hebben, maak ik deze opmerking nu ff lekker niet
jammer voor jouquote:
hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...dan was je zeker alweer de deur uit voordat ik wakker werd
idd...je hebt 10 anderen nodig om mij te kunnen vervangen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit is geen verkapt naamtopic he?
[..]
haha
Wat toch fijn dat wij zulke goede vrienden zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...je hebt 10 anderen nodig om mij te kunnen vervangen.
Lucky you.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat toch fijn dat wij zulke goede vrienden zijn.
met aparte beddenquote:
Helmondsequote:
Sinds maart niet meer geweestquote:
maandagavond gaat doorquote:
je zal het wel missenquote:
Je overleeft hetquote:
Net gedoucht..quote:
Nee.. ik lekquote:
HALLO JOEY!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Brownies kunnen me gestolen worden... Hard neuken wil ik...
Ga dat doen danquote:Op maandag 8 juni 2009 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Ik zal het eens voorstellen vanavondquote:
Komt helemaal goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen vanavond
Zoals God het bedoeld heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:50 schreef JoeyT het volgende:
Waar die altijd is... Heb wel pm Skaai die naam ken ik...quote:Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Skaai het volgende:
Waar is je fotoboek Joey?
wat ga je doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen vanavond
Bazar 7uur?quote:
OMG, zo irritant - mijn ex-beste vriendin praatte ook altijd over "hij" alsof ze scharrelde met God of zoquote:Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb zóóó in de zenuwen gezeten en moest echt op mijn vingers zitten om niet te bellen/sms-en/mailen maar... een uurtje geleden heb ik toch het (verlossende) telefoontje gehad dat HIJ morgen langskomt.
Hij klonk heel erg timide ("... als je nog wil dat ik langskom" en "sorry dat ik niet reageerde op je laatste smsje"), dus hij zal waarschijnlijk net zo in de zenuwen zitten als ik.
Heb nog steeds wel heel erg de zenuwen over morgen, maar nu weet ik tenminste zeker dat hij langskomt.
Yay !
Oh. Waar ken je die naam anders dan Fok van?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar die altijd is... Heb wel pm Skaai die naam ken ik...
Massagequote:
Alhoewel, als jij om 7 uur met iemand gaat neuken in de bazar zet ik wel even een videocamera aanquote:
oehquote:
Van FOK maar sta jij niet bekend als 1vd lekkerste vrouwen van fok? Of haal ik je met ander door de war?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh. Waar ken je die naam anders dan Fok van?
Skaai is lekkerquote:Op maandag 8 juni 2009 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van FOK maar sta jij niet bekend als 1vd lekkerste vrouwen van fok? Of haal ik je met ander door de war?
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alhoewel, als jij om 7 uur met iemand gaat neuken in de bazar zet ik wel even een videocamera aan
Bekend, ik?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Van FOK maar sta jij niet bekend als 1vd lekkerste vrouwen van fok? Of haal ik je met ander door de war?
quote:
Die gast die me dumpte via de mail maar soort van terugkrabbelde en mij alsnog heel graag zou willen zien nadat hij 6 mnd in het buitenland gezeten heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
OMG, zo irritant - mijn ex-beste vriendin praatte ook altijd over "hij" alsof ze scharrelde met God of zo
Maar wat was het verhaal dan?
Naja als ik zelfs je nick ken...quote:
Heb je wel een breedbeeldcamera? Anders past de piemel van Joey er natuurlijk nooit op.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alhoewel, als jij om 7 uur met iemand gaat neuken in de bazar zet ik wel even een videocamera aan
Ik ben anders beheurlijk technisch en zelfredzaam wat dat betreft.quote:
dat is ook zooo moeilijkquote:
heb je hd(ready) tv?quote:
Toen lag ik ziek in bed met zweren in mijn gezichtquote:
Jup! Little big planet gekocht en kill zone erbij, weet nog niet wat ik er nog meer bij wil kopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is ook zooo moeilijk
[..]
heb je hd(ready) tv?
dat klinkt niet geilquote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen lag ik ziek in bed met zweren in mijn gezicht
wat voor games hou je van? (graphics van killzone zijn erug vet... en het is gemaakt door nederlands bedrijfquote:Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup! Little big planet gekocht en kill zone erbij, weet nog niet wat ik er nog meer bij wil kopen.
En waar was jij het weekend daarna?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
Ikzelf van race en rpg-games, huisgenootje is meer van de vechtspellen en blije LBP-achtige dingen dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat voor games hou je van? (graphics van killzone zijn erug vet... en het is gemaakt door nederlands bedrijf)
Oh! Okee. Als jij het zegt.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben anders beheurlijk technisch en zelfredzaam wat dat betreft.
Ik ben geen standaard vrouw.quote:
uncharted: drakes fortune is wel leukquote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ikzelf van race en rpg-games, huisgenootje is meer van de vechtspellen en blije LBP-achtige dingen dus.
Ik heb het zelf gedaan, Qutje.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Okee. Als jij het zegt.
Serieus. Welke stoere man heeft hem voor je aangesloten?
Jou heb ik nog niet eerder hier gezienquote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef erikje14 het volgende:
als die stomme bloemkool nog eens wil gaan koken
Slecht excuus!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:
teruglezen danquote:Op maandag 8 juni 2009 18:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet eerder hier gezien
Hoi
quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:20 schreef getl0st het volgende:
En hoi rest![]()
even snel douchen en dan kom ik ook weer gezellig mee doen![]()
hoe zat het nou was ik nou jouw kloon of jij de mijne?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |