Dat deed mijn voormalig lief ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb altijd van mn ex te horen gekregen dat hij me ontzettend mooi en aantrekkelijk vond, dat scheelt ook wel denk ik
*aai over je bolletje*quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verder was t een eikel, maar wat dat betreft wèl goed voor mn zelfvertrouwen
Met vrouwen vergelijken? Soms wel ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat je dat dan wel doet. Maar ik heb je ook nog niet meegemaakt dat je iemand echt echt leuk vond.
(das gek, ineens staan alle smilies in andere volgorde)
dat is ook niet cool zeg!!! ik haat mannen waar ik onzeker van word. vroeger werd ik dan ook echt onzeker. nu zou ik ze denk ik gewoon meteen uit mn leven bannen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]grappig, bij mij was het andersom - best lief verder, maar niet top voor mijn zelfvertrouwen
Mijn ex deed het ook wel eens, maar ik geloofde hem nooitquote:Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat deed mijn voormalig lief ook.Heeft toch wel geholpen.
Das dan weer beetje je eigen schuld hequote:Op maandag 8 juni 2009 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn ex deed het ook wel eens, maar ik geloofde hem nooit
Zoals welke opzichten?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
MIjn laatste ex was in meerdere opzichten enorm goed voor mijn ego/zelfvertrouwen moet ik zeggen.
Sorry venco, maar misschien helpt het in proces om hem niet iedere keer "voormalig lief" te noemen?!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef vencodark het volgende:
Dat deed mijn voormalig lief ook.Heeft toch wel geholpen.
Hij ook alleen op het gebied van sex en mn uiterlijk hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]grappig, bij mij was het andersom - best lief verder, maar niet top voor mijn zelfvertrouwen
Nou ja, zowel passief als actief zeg maarquote:
Ja, mijn ex zei het ook niet elke week 80 keer hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:39 schreef ArTiC het volgende:
ik ben altijd bang dat vrouwen zoiets gaan hebben van: jahaa nou weet ik het wel![]()
en nee, ik zeg het niet 24x per dag
Gewenning.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry venco, maar misschien helpt het in proces om hem niet iedere keer "voormalig lief" te noemen?!
Das altijd tof als iemand zulke dingen bij je voor elkaar krijgt.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zowel passief als actief zeg maar. Dingen die ze deed of zei, maar ook gewoon dr aanwezigheid naast me
.
Dat is misschien wel een goed idee. zet je er vrolijke muziek opquote:Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef kwaakvaak het volgende:
doe mij ook ff wat vrolijkheid dan... zo leuk als ik het vanochtend had, zo sipjes ben ik nu ineens.... Morgen toch maar een iPod opzetten denk ik. is beter, om bepaalde gespreken even niet te moeten volgen hier..
Marco Borsatoquote:Op maandag 8 juni 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goed idee. zet je er vrolijke muziek op
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar misschien blijf je je er onbewust toch aan vasthouden, op die manierquote:Op maandag 8 juni 2009 16:43 schreef vencodark het volgende:
Gewenning.
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.Hoewel het voor het 'proces' waarschijnlijk geen flikker uitmaakt.
![]()
Dat is waar. Ik snap ook waarom je het zegt hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar misschien blijf je je er onbewust toch aan vasthouden, op die manier
Baz. Die staat ook in m'n fobo.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef vencodark het volgende:
Baz Luhrman zou daar over zingen/zeggen:
"Don't read beauty magazines, they will only make you feel ugly".
aan je brommer ligt het vast nietquote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef erikje14 het volgende:
tsja, ik zou graag eens iemand tegen 't lijf willen lopenZit nu een paar jaar op mezelf maar ik merk de laatste paar jaar dat ik me toch eenzaam ga voelen. Word natuurlijk nog versterkt door de mensen om me heen die wél relaties hebben en zich gaan settlen enz maar jah, zal toch ooit wel eens lukken denk ik
in je fobo zie je er normaal uit in ieder geval dus zou niet weten waarom niet....quote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef erikje14 het volgende:
tsja, ik zou graag eens iemand tegen 't lijf willen lopenZit nu een paar jaar op mezelf maar ik merk de laatste paar jaar dat ik me toch eenzaam ga voelen. Word natuurlijk nog versterkt door de mensen om me heen die wél relaties hebben en zich gaan settlen enz maar jah, zal toch ooit wel eens lukken denk ik
Je houdt vast aan een ideaalbeeld. Een groot deel van die relaties zijn ook niet 'je van het'.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef erikje14 het volgende:
qua hoofd wil ik zo ruilen hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef erikje14 het volgende:
[..]
't zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ja dat verander je niet zo makkelijk
Of gewoon aan vrouwen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:55 schreef erikje14 het volgende:
[..]
't zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar ja dat verander je niet zo makkelijk
dat kun je leren! heb ik ook gedaan!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef erikje14 het volgende:
stukje angst denk ik.
Ben helemaal geen uitgaans type en spontaan iemand aanspreken vind ik ook doodeng
paardenmeisjequote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Of gewoon aan vrouwen.Waar denk je zelf dan dat het fout gaat?
Dat zal toch wel meevalllenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
qua hoofd wil ik zo ruilen hoor
misschien ben je een enorme eikel?
dan gaat het niet door vrees ikquote:Op maandag 8 juni 2009 16:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevalllenenne, qua ruilen, mij best als ik dan maar geen bier hoef te drinken
drink je toch spa of cola of jus...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevalllenenne, qua ruilen, mij best als ik dan maar geen bier hoef te drinken
quote:
Nou vertel eens wat.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef Murmeli het volgende:
ik vind dat we ff snel het topic moeten volmaken en dan ga ik dán naar huis![]()
doeidoei!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef erikje14 het volgende:
* erikje14 gaat nu naar huus
Bier lust ik niet, verder nog nooit wat geprobeerd qua alcohol
en nee, ik rook ook niet
Was je daar ooit uit gekomen?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*kruipt snel weer terug naar de friendszone*
ik heb een saai singles leven dus niks te meldenquote:
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb een saai singles leven dus niks te melden![]()
wel naast een lekker wijf gelegen zaterdag... maar niet aangezeten natuurlijk
ik zit er tot mijn middel in vastquote:
iets met ava en honger!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
s toch ook gewoon onzekerheid?
Enige dat helpt is gewoon toch doen, maar dat is best moeilijk
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb een saai singles leven dus niks te melden![]()
wel naast een lekker wijf gelegen zaterdag... maar niet aangezeten natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |