Kennelijk heb je toch een goede smaak. Zelfs op de automatische piloot.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ehhh dat weet ik niet meer, heb gister op de automatische piloot besteld
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....
Ben je al zo oudquote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eens kijken, ik precies:
10035 dagen 18 uur en 17 minuten
We have a winnerquote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eens kijken, ik precies:
10035 dagen 18 uur en 17 minuten
Ja kan het beter jou wensen idd! Een week alquote:
Heeft mijn ex ook gedaan nadat ik het wachtwoord verranderdequote:Op maandag 8 juni 2009 18:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets gehad ja.
Exvriendje met controledrang.
Heb je enig idee wie het kan zijn?
via ripe.net kun je zien bij welke provider het IP hoort, weet je al iets meer iigquote:Op maandag 8 juni 2009 19:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Heeft mijn ex ook gedaan nadat ik het wachtwoord verranderde
Ik was nerd genoeg om m'n eigen oude ip adres te herkennenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef erikje14 het volgende:
[..]
via ripe.net kun je zien bij welke provider het IP hoort, weet je al iets meer iig
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Centraal Station, neem een tientje meequote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb nu precies een week geen seks gehad. En weet ff niet waar ik het moet zoeken....
Goeie tipquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke
ghehe, rechts is wat gespierder dan links jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook afwisselenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:24 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ghehe, rechts is wat gespierder dan links ja
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach gut arme jongen... niemand die met je wilt vreemdgaan??
Maagdelijk?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken hoor.
Ik zeg toch dat ik er gewoon niets voor wil doen. En wel nieuw vlees graag....
Slap gelul want daar ben ik elke ochtend en avond. Met wel meer dan een tientje op zakquote:
met een slappe lul kan je niet neuken hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Slap gelul want daar ben ik elke ochtend en avond. Met wel meer dan een tientje op zak
Dan doe je toch echt iets verkeerdsquote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Slap gelul want daar ben ik elke ochtend en avond. Met wel meer dan een tientje op zak
We zijn verhuisd, krijgen morgen pas internet en zij heeft voor de uni inet nodig. Dus zit bij dr ouders. Dus zouden we dit weekend samen zijn, maar was ze ziek. Dus langsgegaan zonder seksquote:
en nog moeten ze je niet?? ze hebben daar meer mensenkennis dan ik dachtquote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met een slappe lul kan je niet neuken hoor
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met een slappe lul kan je niet neuken hoor
Als ze 17 is... Waarom nietquote:
Hier, Warmoesstraat 114, neem 2 breezers en 20 euro meequote:Op maandag 8 juni 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken hoor.
Ik zeg toch dat ik er gewoon niets voor wil doen. En wel nieuw vlees graag....
Mn vingers beginnen te kriebelen he... Wees bang, ik pak je aanquote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en nog moeten ze je niet?? ze hebben daar meer mensenkennis dan ik dacht
Ik was er zaterdagnacht nog... Snap niet waarom vrouwen er niet altijd zo bijlopen...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, Warmoesstraat 114, neem 2 breezers en 20 euro mee![]()
[ afbeelding ]
dan lieve joey, moet je ook niet klagen! als ze trouwens niet wil neuken als ze ziek is dan vindt ze je niet echt leuk....quote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn vingers beginnen te kriebelen he... Wees bang, ik pak je aan![]()
Maar dat zal het zijn ja... Ik zal nooit voor seks betalen. Onnodig....
Jawel joh... Alhoewel we wel onze twijfels hebben...quote:
ben in een kutbui en jij bent dan precies persoon die ik wil afzeiken zonder me schuldig te voelenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mn vingers beginnen te kriebelen he... Wees bang, ik pak je aan![]()
Maar dat zal het zijn ja... Ik zal nooit voor seks betalen. Onnodig....
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan lieve joey, moet je ook niet klagen! als ze trouwens niet wil neuken als ze ziek is dan vindt ze je niet echt leuk....
Die heeft aan 1 breezer wel genoeg zo te zienquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, Warmoesstraat 114, neem 2 breezers en 20 euro mee![]()
[ afbeelding ]
als ik ziek ben heb ik soms nog meer zin dan normalquote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan lieve joey, moet je ook niet klagen! als ze trouwens niet wil neuken als ze ziek is dan vindt ze je niet echt leuk....
Je weet dat je mij niet kan afzeiken...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben in een kutbui en jij bent dan precies persoon die ik wil afzeiken zonder me schuldig te voelen
Die twijfels lossen zichzelf wel een keer opquote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel joh... Alhoewel we wel onze twijfels hebben...![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik ziek ben heb ik soms nog meer zin dan normal![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben in een kutbui en jij bent dan precies persoon die ik wil afzeiken zonder me schuldig te voelen
Nee hoor... Verveel me gewoon een beetjequote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het uit Joey?
Of ben je gewoon tijdelijk even uitgekeken?
bang voor concurentie...???quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat je mij niet kan afzeiken...
En je weet dat ik jou wel kan raken, dus gewoon niet doen....
Maar ik ben nog steeds in mn lieve bui, dus reageer je maar ff af...
Maarrrrrrr Pien wordt van mij en niet van jou![]()
Dan ben je vast heel erg ziekquote:Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik ziek ben heb ik soms nog meer zin dan normal![]()
Hehe, Pien is allang van mijquote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je weet dat je mij niet kan afzeiken...
En je weet dat ik jou wel kan raken, dus gewoon niet doen....
Maar ik ben nog steeds in mn lieve bui, dus reageer je maar ff af...
Maarrrrrrr Pien wordt van mij en niet van jou![]()
Ik maak me er dan ook niet druk om, zij wel daarentegen...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die twijfels lossen zichzelf wel een keer op
ja schat, ik dacht dat jij wel zo slim was om dat zelf te kunnen bedenken. je hebt mij ook niet om advies gevraagd....quote:
Ik snap dat welquote:Op maandag 8 juni 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee hoor... Verveel me gewoon een beetje
Ik heb alleen commentaar op je kapsel gehad. Of eigenlijk waren het tips, maar je luistert niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bang voor concurentie...???
ohw je pakt me maar wat je wilt op me uiterlijk.. vind het prima...
Als ik heel erge buikpijn heb, wil het niet zoquote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja schat, ik dacht dat jij wel zo slim was om dat zelf te kunnen bedenken. je hebt mij ook niet om advies gevraagd....
maar iig zowel KZ als ik neuken gewoon ook als we ziek zijnlekker extra zweterig
dat zeg ik.. Ik ben in voordeel bij pienquote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb alleen commentaar op je kapsel gehad. Of eigenlijk waren het tips, maar je luistert niet.
Hoezo concurrentie... Je bent een meisje
En hoe gaat het ook al weer met je relatiequote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja schat, ik dacht dat jij wel zo slim was om dat zelf te kunnen bedenken. je hebt mij ook niet om advies gevraagd....
maar iig zowel KZ als ik neuken gewoon ook als we ziek zijnlekker extra zweterig
maar met koorts ofzo gaat het primaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik heel erge buikpijn heb, wil het niet zo
Hoe gaat het trouwens met dat meisje van die cursus?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik maak me er dan ook niet druk om, zij wel daarentegen...
Als ik flink koorts heb heb ik er echt geen zin in...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar met koorts ofzo gaat het prima
Nee je bent als vrouw zijnde in het nadeel. Mannen gebruikt ze voor de seks. Precies zoals ik het wil.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zeg ik.. Ik ben in voordeel bij pien
jij bent man... geen verstand van mode![]()
Gelukkig ben jij niet zo'n prater tijdens de seks en hoor ik dat altijd pas achterafquote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik heel erge buikpijn heb, wil het niet zo
Sterker nog, als ik echt ziek ben, dan voel ik me na sex echt een stuk beter.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en de vrouw kleed hemquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee je bent als vrouw zijnde in het nadeel. Mannen gebruikt ze voor de seks. Precies zoals ik het wil.
Geen verstand van mode....? Kleren maken de man...
Daar mail ik dagelijks mee... Maar verder nog niets concreet. Laat de relatie ook weer wat vriendschappelijker worden... Wacht rustig op mijn tijdquote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met dat meisje van die cursus?
heej jij hier... long time no see hierquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n prater tijdens de seks en hoor ik dat altijd pas achteraf
wat een kutopmerkingquote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En hoe gaat het ook al weer met je relatie?
Ja, ik houd niet van halverwege stoppenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zo'n prater tijdens de seks en hoor ik dat altijd pas achteraf
Moet idd toegeven dat vrouwen het mij geleerd hebben. Maar nu doe ik het toch echt altijd zelf.quote:
Niets om je zorgen over te maken.quote:
Okequote:Op maandag 8 juni 2009 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar mail ik dagelijks mee... Maar verder nog niets concreet. Laat de relatie ook weer wat vriendschappelijker worden... Wacht rustig op mijn tijd
Poeh, traantje springt in mn ogen...quote:
Ghehe, ik heb altijd zwart aan, makkelijk en hoef zo maar 2 wasjes te doen (zwart & witquote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet idd toegeven dat vrouwen het mij geleerd hebben. Maar nu doe ik het toch echt altijd zelf.
Kan de waarheid wel zijn, maar de manier waar op is niet goedquote:Op maandag 8 juni 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Poeh, traantje springt in mn ogen...
Het is gewoon de waarheid en Murm kan er wel tegen hoor.
Topic staat nu toch al in mijn AT, dus kan net zo goed nog wat posten dan hequote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heej jij hier... long time no see hier
WB
Ik bedoelde het niet zo....quote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan de waarheid wel zijn, maar de manier waar op is niet goed
de enige relatie die ik heb gaat erg goed!! ik hou veel van mij!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En hoe gaat het ook al weer met je relatie?
+1quote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan de waarheid wel zijn, maar de manier waar op is niet goed
nja leuk je weer es "gezien" te hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Topic staat nu toch al in mijn AT, dus kan net zo goed nog wat posten dan he![]()
Is bijna vol, dan ben ik er weer vandoor
hehe ok dan, maar je snapt mn puntquote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de enige relatie die ik heb gaat erg goed!! ik hou veel van mij!
Te veel van jezelf houden is ook weer niet goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
de enige relatie die ik heb gaat erg goed!! ik hou veel van mij!
Voordeel van gek zijn op jezelf is dat anderen ook gaan geloven dat je geweldig bent...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel van jezelf houden is ook weer niet goed.
Onzin! Ik doe het volop en life has never been better.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te veel van jezelf houden is ook weer niet goed.
Geloven? Het is gewoon een feit dat ik geweldig ben.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voordeel van gek zijn op jezelf is dat anderen ook gaan geloven dat je geweldig bent...
Hmm, je mag ook gewoon blijven hoor, vind het wel leukquote:Op maandag 8 juni 2009 19:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Topic staat nu toch al in mijn AT, dus kan net zo goed nog wat posten dan he![]()
Is bijna vol, dan ben ik er weer vandoor
Nee hoor Joey, niemand in dit topic gelooft dat jij geweldig bent.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voordeel van gek zijn op jezelf is dat anderen ook gaan geloven dat je geweldig bent...
Jij maar jij bent gewoon tof!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Geloven? Het is gewoon een feit dat ik geweldig ben.
Volgens mij bedoeld Tijn, dat mensen arrogant worden en dat is niet bestquote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jaja, dolle boel hiero!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja leuk je weer es "gezien" te hebben
Dat hoeft hier toch ook helemaal niet? Zou juist jammer zijn. Met wie moet ik dan ruzie maken?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor Joey, niemand in dit topic gelooft dat jij geweldig bent.
Ja inderdaad. Arrogantiequote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Tijn, dat mensen arrogant worden en dat is niet best
Neuh, is wel goed zo.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hmm, je mag ook gewoon blijven hoor, vind het wel leuk
wie weet helpt hetquote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken.![]()
Misschien moet ik ook maar gaan leven.
Achja arrogantie.... Heb in de loop van de jaren geleerd dat je daar niets mee wint. Charmant en anderen het beste gunnen is de sleutel tot succesquote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Tijn, dat mensen arrogant worden en dat is niet best
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef Kluts het volgende:
Relaties. Heb ik t wel ff helemaal mee gehad voor de komende tijd.
Jezelf?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat hoeft hier toch ook helemaal niet? Zou juist jammer zijn. Met wie moet ik dan ruzie maken?
enige wat kut is van single zijn (vind ik) is dat je af en toe het knuffelen mist, het samen hangen voor de tv met kaarsjes aan lekker knuffelend en zoenendquote:Op maandag 8 juni 2009 19:53 schreef Kluts het volgende:
Relaties. Heb ik t wel ff helemaal mee gehad voor de komende tijd.
Moet ik weer kloons maken en die worden altijd in de shredder gegooidquote:
Tuurlijk helpt het kijk maar naar Joeyquote:
Waarom zeg je nou zoietsquote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
enige wat kut is van single zijn (vind ik) is dat je af en toe het knuffelen mist, het samen hangen voor de tv met kaarsjes aan lekker knuffelend en zoenend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |