abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:18:30 #126
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_69874639
Ja, deze regering mag opstappen van mij en dat komt niet door de verkiezings uitslag.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:08:25 #127
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69876411
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Ruud2811 het volgende:
De uitslag van de Europese verkiezingen is een gevolg van een heleboel redenen, die een compleet forum op zich in beslag zouden nemen.

Waar het hierbij om gaat is dus, heeft Geert Wilders gelijk en is de lage opkomst bij de europese verkiezingen en de verliezen van CDA en PVDA inderdaad omdat men vind dat de regering moet opstappen.

Op die vraag en die vraag alleen heeft deze petitie betrekking. Dus als je vind dat hij gelijk heeft, meteen even de petitie tekenen. Zo niet, dan doe je niets. Zo simpel dus.
Leg uit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_69880514
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:08 schreef Falco het volgende:

[..]

Leg uit.
Waarom zou hij dat aan je moeten uit leggen. Het is een feit van algemene bekendheid.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:58:40 #129
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_69880821
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:42 schreef Ruud2811 het volgende:
De petitie is enkel en alleen een instrument om te "inventariseren" of er draagvlak is onder het Nederlandse volk voor de stelling van Geert Wilders, die hij na de verkiezingen tijdens het televisiedebat op de NOS heeft verklaard, namelijk dat de ministers en de president moeten opstappen.

Goh, wat zou Bea er nou van vinden dat we blijkbaar ineens een Republiek zijn? Als dit tekenend is voor het intelligentie-niveau van de mensen die achter deze petitie en de gedachtengang van Wilders staan, lijkt het me een redelijk idee, om de stemmen op de PVV ongeldig te verklaren wegens verregaande onnozelheid.

Willen dat een regering opstapt, terwijl je niet eens benul hebt van het staatsbestel...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_69882852
Zal er al eens een onderzoek zijn gedaan naar de verhouding tussen het IQ en hoe men over Wilders denkt?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_69883967
Als Geert vindt dat het kabinet moet opstappen, moet hij daartoe een motie indienen en daarvoor een Kamermeerderheid zien te behalen. Zo eenvoudig werkt het in een parlementaire democratie. Mensen die gaan lopen leuren met zon petitie moet per direct het kiesrecht worden ontnomen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_69884074
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef bendk het volgende:
Als Nederland weer bewoonbaar en leefbaar is, kom ik heel misschien weer terug

wat is er dan zo ongelooflijk slechts in/aan Nederland?
pi_69887280
Als iedereen het zo eens is met Dhr. Wilders, waarom hebben dan nog zo weinig de petitie getekend? Vraag ik mij af.

Blijkbaar is de steun voor Wilders niet groot genoeg om serieuse initiatieven te steunen en wordt de stelling dat de regering moet opstappen behoorlijk ontkracht.

Maar vervolgens wordt er hier en daar wel weer van alles geroepen, bij online krantberichten over Dhr Wilders. (kijk even bij reacties op de berichten over Wilders, daar staan ze toch echt dat bedenk ik echt niet zelf).

Tegen diegenen kan ik dan alleen nog maar zeggen:
Als u echt van mening bent dat Wilders het bij het rechte eind heeft teken dan de petitie en laat blijken dat u dat ook vind of laat de petitie een zwijgen toeleggen en houd op met pesterijen. Want als u het echt meent tekent u, en als u niet tekent, meent u het vast niet echt, dat u het eens bent met Wilders. En als u het niet echt meent, dan zijn het alleen maar pesterijen.
pi_69887394
Gelukkig genieten we allemaal vrijheid van meningsuiting. Alleen een beetje jammer dat het elkaar niet gegund wordt door sommigen.

Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijheid_van_meningsuiting
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:33 schreef Argento het volgende:
Als Geert vindt dat het kabinet moet opstappen, moet hij daartoe een motie indienen en daarvoor een Kamermeerderheid zien te behalen. Zo eenvoudig werkt het in een parlementaire democratie. Mensen die gaan lopen leuren met zon petitie moet per direct het kiesrecht worden ontnomen.
pi_69889232
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:54 schreef Ruud2811 het volgende:
Gelukkig genieten we allemaal vrijheid van meningsuiting. Alleen een beetje jammer dat het elkaar niet gegund wordt door sommigen.
Dat valt ook onder de vrijheid van meningsuiting .
pi_69889317
Ik ben student, 20 jaar en heb het heel goed hier in Nederland, misschien moet er wat meer respect getoont worden voor de huidige regering, kan ook weleens helpen.. Heb je misschien weleens over nagedacht dat als je echt iets wil veranderen de regering dat niet moet doen maar het volk zelf.

En hoe men zo blind vertrouwd in Geert Wilders.. nou wat kan ik zeggen, daar raak IK het spoor bijster..
Veni, vidi, vodka.
pi_69889318
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:48 schreef Ruud2811 het volgende:
Als iedereen het zo eens is met Dhr. Wilders, waarom hebben dan nog zo weinig de petitie getekend? Vraag ik mij af.

Blijkbaar is de steun voor Wilders niet groot genoeg om serieuse initiatieven te steunen en wordt de stelling dat de regering moet opstappen behoorlijk ontkracht.

Maar vervolgens wordt er hier en daar wel weer van alles geroepen, bij online krantberichten over Dhr Wilders. (kijk even bij reacties op de berichten over Wilders, daar staan ze toch echt dat bedenk ik echt niet zelf).

Als u echt van mening bent dat Wilders het bij het rechte eind heeft teken dan de petitie en laat blijken dat u dat ook vind of laat de petitie een zwijgen toeleggen en houd op met pesterijen. Want als u het echt meent tekent u, en als u niet tekent, meent u het vast niet echt, dat u het eens bent met Wilders. En als u het niet echt meent, dan zijn het alleen maar pesterijen.
Ja, of men neemt jouw petitie gewoon niet serieus
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_69889495
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ja, of men neemt jouw petitie gewoon niet serieus
En ik mag hopen dat de gemiddelde Wildersstemmer de PVV en zichzelf ook niet serieus neemt .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:26:59 #139
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_69889674
Balkenende cum suis zijn al aan het rillen van angst vanwege deze petitie.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:52:39 #140
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69894628
quote:

Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen.

[..]
Denk even na, OK?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:13:53 #141
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69901559
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:48 schreef Ruud2811 het volgende:
Wellicht omdat online petities meestal niet werken? Komop.... een online petitie om de regering van een land te laten opstappen, wat denk je zelf dat dit voor effect heeft?

Als je een specifiek onderwerp wil aankaarten, dan kun je dat beter doen middels het Burgerinitiatief. Uiteraard kost dit meer moeite en tijd en even snel een online petitie in elkaar frutselen.
quote:
Jij trekt deze conclusie uit het feit dat mensen een (bijvoorbaat kansloze) online petitie niet ondertekenen?
quote:

Komop.... de conclusie trekken dat als je niet ondertekend, dat je DUS niet achter Wilders zou staan?

Mensen die ECHT verandering willen gaan niet met een "online petitie" aan de slag. Kinderspel. Die sluiten zich aan bij een politieke partij, gaan 2 avonden per week in de lokale afdeling van die partij aan de slag om ervoor te zorgen dat die partij bij de eerst volgende verkiezingen lokaal wat voet aan grond krijgt, helpen met de campagne door het uitdelen van folders en pamfletten tegen de tijd dat er verkiezingen komen..... Die doen wel wat meer dan even binnen 5 minuten een online petitie in elkaar flansen, en vervolgens lopen zeuren dat niemand em ondertekend.

Als laatste wil ik nog wel even kwijt dat jouw petitie NIETS over Wilders zegt, en die naam in deze post een keer of 4 a 5 wordt geroepen. Waarom denk je dat deze petitie automatisch zou betekenen dat men Wilders wil, en geen kabinet met andere Links/Centrum partijen dan de huidige, zoals SP, Groen Links, D'66, eventueel nog samen met PvdA?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:15:47 #142
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69901624
quote:

Met andere woorden: Een Imam zou zonder al te veel problemen zijn mening moeten kunnen verkondigen, zonder te vrezen dat de regering Wilders zijn paspoort wil afpakken en het land uit wil knikkeren, omdat ie iets zou zeggen wat niet past in de Wilders anti-Islam doctrine.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:15:42 #143
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69905763
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef dumble het volgende:
Ik ben student, 20 jaar en heb het heel goed hier in Nederland, misschien moet er wat meer respect getoont worden voor de huidige regering, kan ook weleens helpen.. Heb je misschien weleens over nagedacht dat als je echt iets wil veranderen de regering dat niet moet doen maar het volk zelf.
inderdaad, er is altijd wel wat te zeuren... je kan niet alles perfect hebben

vraagje: heeft iemand die petite al ondertekent??
He walks amongst us, but he is not one of us
pi_69906972
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef Jegorex het volgende:
Zal er al eens een onderzoek zijn gedaan naar de verhouding tussen het IQ en hoe men over Wilders denkt?
Is er al eens een onderzoek gedaan naar dit soort mensen die steeds weer dit soort -suggestieve- vragen stelt ?
nothing will change without a rebel
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:57:42 #145
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_69907162
quote:
Mensen die ECHT verandering willen gaan niet met een "online petitie" aan de slag. Kinderspel. Die sluiten zich aan bij een politieke partij, gaan 2 avonden per week in de lokale afdeling van die partij aan de slag om ervoor te zorgen dat die partij bij de eerst volgende verkiezingen lokaal wat voet aan grond krijgt, helpen met de campagne door het uitdelen van folders en pamfletten tegen de tijd dat er verkiezingen komen..... Die doen wel wat meer dan even binnen 5 minuten een online petitie in elkaar flansen, en vervolgens lopen zeuren dat niemand em ondertekend
Dit is dus precies de reden waarom Den Haag als een elitaire club wordt gezien. Een normaal mens met een normale baan en een normaal gezin en normaal sociaal leven heeft helemaal geen tijd daarvoor. Daarmee wordt 'ie dus buitenspel gezet, want bovenstaande kulargument wordt aangehaald zodra iemand klaagt en zich niet verbonden voelt met een politieke partij.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_69907993
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef Keiichi het volgende:
Het volk mag van mij wel eens opstappen
echt GOUD.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De coalitie heeft nog steeds iets van 45% van de stemmen gehaald bij de verkiezingen, dus dat lijkt me nou geen massale onvrede ofzo.
en wat meer is, wat ze hebben verloren is naar ANDERE LINKSE partijen gegaan. wat de PW won komt zeker gedeeltelijk bij de VVD maar grotendeels bij het CDA vandaan. Worden die 2 zetel reductie wel meegenomen in de analyse?

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:21:09 #147
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_69908116
Mijn handtekening gaat gemiddeld voor 1400 euro, maar voor dit soort pauperonzin moet ik toch minimaal 10 ruggen vragen.
pi_69908207
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:15 schreef maartena het volgende:

[..]

Met andere woorden: Een Imam zou zonder al te veel problemen zijn mening moeten kunnen verkondigen, zonder te vrezen dat de regering Wilders zijn paspoort wil afpakken en het land uit wil knikkeren, omdat ie iets zou zeggen wat niet past in de Wilders anti-Islam doctrine.
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, !!! Ben je nou helemaal GEK geworden!!! Vrijheid van meninguiting geldt alleen als je pro-wilders bent natuurlijk!!!

Het is het zelfde met Groen Links natuurlijk, wilders sluit geen enkele partij uit van te voren ................... behalve Groen Links!!!!!!!! Omdat die nogal braaf Maxima napraatten toen die zei dat DE Nederlander niet bestaat.

Pfffttt

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_69908297
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:57 schreef Steeven het volgende:

[..]

Dit is dus precies de reden waarom Den Haag als een elitaire club wordt gezien. Een normaal mens met een normale baan en een normaal gezin en normaal sociaal leven heeft helemaal geen tijd daarvoor. Daarmee wordt 'ie dus buitenspel gezet, want bovenstaande kulargument wordt aangehaald zodra iemand klaagt en zich niet verbonden voelt met een politieke partij.
Wat een bull shit. Heb je geen hobbies dan of zo? Dan minder je daar maar op. Hang eens wat minder voor de TV, schrijf eens minder onzin op Fok enzo.

Oh en als je voor Wilders gaat folderen ...... we wachten op je in de Schilderswijk........

woensdag 10 juni 2009 @ 19:26:53 #150
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69908341
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:25 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Wat een bull shit. Heb je geen hobbies dan of zo? Dan minder je daar maar op. Hang eens wat minder voor de TV, schrijf eens minder onzin op Fok enzo.

Oh en als je voor Wilders gaat folderen ...... we wachten op je in de Schilderswijk........
droog
He walks amongst us, but he is not one of us
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')