inderdaad, en hier laat ik het dan ook bijquote:Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad. Nederland is en blijft stukken beter te pruimen dan bijna alle landen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:11 schreef bendk het volgende:
[..]
Dan haal je mijn antwoord uit zijn verband !
Hoe moet ik dit antwoord dan in z'n verband zien? Jij zegt dat hulp gratis is. Maar blijkbaar bedoel je dat niet. Wat bedoel je dan? En waarom zeg je niet gewoon wat je bedoelt?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:27 schreef bendk het volgende:
[..]
Een goede vraag, ik heb eea nooit zo vergeleken, hoe moet je dat doen?
Wij betalen hier in ieder geval geen premie voor een ziektekostenverzekering, de hulp is gratis, behalve de tandarts en wat medicijnen.
Wel is men hier zorgzaam van karakter.
nee - de belasting is daar veel te hoog. De belasting druk is wel 81%. Zoek zelf maar op - ik heb daar geen trek inquote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef bendk het volgende:
Ik ga schilderijen ophangen: mij niet geloven...prima ik ga niet alles en nog wat napluizen van wat ik gehoord en eens gelezen heb....
Dan geef je mij maar het nadeel van de twijfel...
Overigens...emigreer naar Denemarken !
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, je hebt het Volk, de Linkse Kerk, de (Haagse) Elite en de Marokkanen.
Bij mijn weten is Stalin nooit democratisch aan de macht gekomen....quote:Op maandag 8 juni 2009 16:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het volk dat wegens onvrede ooit de macht gaf aan mensen als Stalin, Mussolini en Milosovic, bedoel je ook dat volk? Democratie is zoiets moois
Ik heb em voor de gein ook eens "grappig" ondertekend.....quote:
Niet alleen betaal je in Denemarken meer belasting zoals al aangetoond is in dit topic.....quote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef bendk het volgende:
Nou dat niet hoor, maar als je in nederland werkt, dan werk je voor een ander die niet werkt ! ! !
5 miljoen! Ambitieusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:42 schreef Ruud2811 het volgende:
De petitie is enkel en alleen een instrument om te "inventariseren" of er draagvlak is onder het Nederlandse volk voor de stelling van Geert Wilders, die hij na de verkiezingen tijdens het televisiedebat op de NOS heeft verklaard, namelijk dat de ministers en de president moeten opstappen.
Ik ben geen politicus, geen aanstaand politicus en geen mogelijk politicus dus geheel onpartijdig in deze en dacht na de stelling gehoord te hebben op de televisie, deze te toetsen middels een petitie. Wat een ieders recht is, U had het zelf ook kunnen doen, mits deze voldoet aan de Nederlandse wetgeving.
Als er minder dan 5 miljoen kiezers de moeite nemen om de petitie te tekenen, dan wil dat zeggen dat er geen draagvlak is voor het opstappen van de ministers en de president en de stelling ongegrond is "verklaard".
Als er meer dan 5 miljoen kiezers de moeite nemen om de petitie te tekenen, dan wil dat zeggen dat er draagvlak is en de stelling gegrond is "verklaard".
Ik had meer het woord 'onnozel' in gedachten.quote:
Het zou de titel van een film van Fassbinder kunnen zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, je hebt het Volk, de Linkse Kerk, de (Haagse) Elite en de Marokkanen.
Nou je hebt er al 7 van de 5.000.000, dus dat schiet al op. Al twijfel ik of Barack Obama wel tot het Nederlandse volk behoord.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:42 schreef Ruud2811 het volgende:
De petitie is enkel en alleen een instrument om te "inventariseren" of er draagvlak is onder het Nederlandse volk voor de stelling van Geert Wilders, die hij na de verkiezingen tijdens het televisiedebat op de NOS heeft verklaard, namelijk dat de ministers en de president moeten opstappen.
Ik ben geen politicus, geen aanstaand politicus en geen mogelijk politicus dus geheel onpartijdig in deze en dacht na de stelling gehoord te hebben op de televisie, deze te toetsen middels een petitie. Wat een ieders recht is, U had het zelf ook kunnen doen, mits deze voldoet aan de Nederlandse wetgeving.
Als er minder dan 5 miljoen kiezers de moeite nemen om de petitie te tekenen, dan wil dat zeggen dat er geen draagvlak is voor het opstappen van de ministers en de president en de stelling ongegrond is "verklaard".
Als er meer dan 5 miljoen kiezers de moeite nemen om de petitie te tekenen, dan wil dat zeggen dat er draagvlak is en de stelling gegrond is "verklaard".
Doe dan helemaal geen moeite. Je gaat nooit 5 miljoen mensen krijgen die uberhaupt van deze petitie afweten. Zoiets zou via de overheid geregeld moeten worden, dat is de enige manier om alle Nederlanders te bereiken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:42 schreef Ruud2811 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:36 schreef Seneca het volgende:
Als het aan mensen zoals TS lag dan hadden we hier om de maand een nieuw kabinet oid
En natuurlijk wil Wilders dat er NU nieuwe verkiezingen komen. Hij staat nu immers op winst in de peilingen. Ik vraag me af of meneer nog zo'n grote bek zou hebben op het moment dat hij op verlies staat. De regels naar je hand proberen te zetten, noemen we dat
"Debiel" zou de lading nog beter dekken...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had meer het woord 'onnozel' in gedachten.
helemaal geen regering meer?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:18 schreef Wopper1 het volgende:
Opstappen, en nooit maar dan ook nooit meer terugkeren.
De GL-D66-VVD coalitiequote:
en dat gaat werken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef JoaC het volgende:
[..]
De GL-D66-VVD coalitie
Links, Midden en Rechts vertegenwoordigd
Ja, D66 als lijmpartij zal hier het meeste uit halenquote:
let's try...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ja, D66 als lijmpartij zal hier het meeste uit halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |